پست الکترونیکی-در رای گیری نیست لو لو می تهمت می خواهد شما را به باور آن است | Cotterell

نظرلایحه Cotterell سرمایه بخیلمنتشر شده 8:00 AM EDT مه 30 سال 2020ریک ویلسون ایدن آیل جالب ترین و باهوش مشاور

توسط NEWSSALAM در 11 خرداد 1399

نظر

ریک ویلسون ایدن آیل جالب ترین و باهوش مشاور سیاسی در زمان به توییتر با یک پیشنهاد داستان زمانی که رئیس جمهور تهمت توییتی قبر او نگرانی در مورد رای گیری از طریق پست هفته گذشته است.

"عزیز رسانه ای: اجازه دهید من شما را شغل آسان" ویلسون نوشت. "تماس با برخی از دولت عربستان صندلی و RNC و تهمت و مبارزه است. از آنها بخواهید اگر آنها (و پیروزی خود را به کمیته پکس, و غیره.) متعهد خواهد شد در حال حاضر به انجام نمی absentee ballot برنامه های. من صبر کنید."

ویلسون سابق جمهوری خواه کمپین مشاور که تاسیس لینکلن پروژه با برخی دیگر دیرین ایران که در نظر فعالان این تهمت فرقه به سمی به حزب و کشور است. نظر خود را از رئیس جمهور ممکن است جمع آوری شده از عناوین دوقلوی خود را بهترین فروشندگان "همه چیز مغلوب ساختن پیشی جستن لمس می میرد" و "در حال اجرا در برابر شیطان است."

او باید در نگه داشتن نفس خود را در حال انتظار برای همکار خود را استراتژیست در هر دو حزب به انکار طریق پست رای گیری. چنین امن محبوب به معنی تقویت مشارکت است فوق العاده مهم در آمریکا در زمان بسته-آب و هوا.

مغلوب ساختن پیشی جستن بدیهی است که فکر می کند از طریق پست و انتخابات را به نفع جو بایدن. او توییتی در مورد قطع فدرال بازیابی کمک به میشیگان و نوادا و اگر آنها با استفاده از برخی از آنها اضطراری فدرال پول برای پستی رای گیری.

"Breaking: میشیگان می فرستد غیابی به 7.7 میلیون نفر جلوتر از مقدماتی و کلی انتخابات" مغلوب ساختن پیشی جستن است. "این انجام شد به طور غیر قانونی و بدون مجوز توسط سرکش وزیر امور خارجه. من را بخواهید به نگه دارید تا کمک های مالی به میشیگان اگر آنها می خواهند برای رفتن پایین این تقلب انتخابات راه!"

او همچنین در توییتی مشابه هشدار به نوادا. در واقع در میشیگان به حال تنها اطلاع رای دهندگان آن آنها ممکن است درخواست "غایب" (به عنوان ما به آنها تماس بگیرید) برگه های رای در صورتی که مایل به در حالی که نوادا شد ارسال واقعی اند.

در هر صورت این غیر قانونی نیست — هر دولت اجرا می شود خود را در انتخابات وجود دارد و ظاهرا هیچ قانون اجازه تهمت خودداری COVID-19 بازیابی پول از کشورهای که انتخابات روش او willies. و مهم تر دستی لو لو می آن است که وجود دارد هیچ مدرکی وجود ندارد که رای گیری از طریق پست و تقلب را افزایش می دهد.

خوب از آنجا که دارای مدارک و شواهد مورد نیاز بوده برای مغلوب ساختن پیشی جستن فرمان امپراتور که قوت قانو — به ویژه یکی در مورد انتخابات ؟ این رئیس جمهور است که ادعا fancifully که او می توانست برنده در سراسر کشور رای مردم در سال 2016 اما برای میلیون ها نفر به طور غیر قانونی از بازیگران آرا.

او حتی ایجاد یک روبان آبی کمیسیون "انتخابات صداقت" که ملاقات دو بار و داد تا بدون پیدا کردن هر چیزی ارزش به tweeting در مورد.

اقدامات احتیاطی اضافی مورد نیاز از طریق پست رای گیری مانند تصدیق امضا در برگه رای پاکت نامه و ارائه امن جمع آوری و ذخیره سازی آرا اما این زمان فوق العاده ای.

میشیگان 16 آرا برنده شد با تهمت تنها در مورد 11,000 برگه های رای در سال 2016 در حالی که کلینتون انجام نوادا شش آرا حدود 26,000. مغلوب ساختن پیشی جستن در انتخابات مجدد بستگی به نگه داشتن کشورهای بزرگ او دقت برنده آخرین بار از جمله فلوریدا 29 آرا.

بیست و هشت ایالت از جمله فلوریدا اجازه می دهد تا شهروندان برای رای دادن از طریق پست بدون دلیل — که شما استفاده می شود به زمانی که آنها "غایب" برگه های رای. دولت و شهرستان انتخابات افسران و همچنین رهبران هر دو طرف در حال تشویق مردم برای جلوگیری از ازدحام و مخاطب را در حوزه های رأی گیری به عنوان بسیاری که ممکن است.

"در حالی که من امیدوارم که ملت ما را بازگشت به حالت عادی با این سقوط قابل توجهی وجود دارد احتمال است که فرصت هایی را برای فرد رای گیری در پای صندوق های رای بسیار محدود خواهد بود," Leon County انتخابات سرپرست علامت اولیه نوشت: به تازگی در یک درخواست تجدید نظر برای سرمایه-منطقه رای دهندگان به "به طور جدی" درخواست از طریق پست و برگه های رای.

تقریبا یک چهارم آراء شده اند و بازیگران از طریق پست در دو انتخابات ملی. پستی رای گیری اولیه این روش در پنج ایالت کلرادو هاوایی, یوتا, اورگان و واشنگتن است. اما یوتا نگاه خوب برای بایدن در این پاییز.

اما مطمئنا که نمی تواند چرا تهمت می خواهد ما را به ترس ما پستچی.

بله وجود خواهد داشت تلاش در فریب داد. هنگامی که وجود دارد نشده است کسی در تلاش برای مسائل صندوق های رای و یا سرقت آن ؟ ما در برخورد با آن است.

اما خود را قبض آب و برق پرداخت کارت اعتباری ثبت نام خودکار و نامه به خانواده خود را به نحوی از طریق ایمیل دریافت کنید OK. مغلوب ساختن پیشی جستن خود از امضای فدرال محرک چک فرستاده شده به آمریکایی ها از طریق — شما حدس زده آن — USPS.

و اگر شما هنوز هم می خواهید به رها کردن رای خود را در جعبه خود را با دست خود را, شما هنوز هم می توانید رای در فرد — حتی اگر شما دریافت یک پست الکترونیکی-در رای گیری. فقط نمی انجام هر دو است.

البته زمانی که شما رفتن به پای صندوق های رای, شما باید به خود را نشان می دهد رای دهندگان ثبت نام یا گواهینامه رانندگی. و فقط چگونه شما به دست آوردن آن اشکال شناسایی?

در این پست این است که چگونه.

لایحه Cotterell بازنشسته است تالاهاسی دموکرات کنگره خبرنگار می نویسد که دو بار در ستون هفتگی. او را می توان در رسید bcotterell@tallahassee.com.

هرگز از دست یک داستان: اشتراک در تالاهاسی دموکرات.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن