Mainers گله به آرایشگاه به عنوان کسب و کار بازگشایی

در مارس 1 خاصی غیر ضروری مین کسب و کار اجازه داده شد به بازگشایی شده است. پس از تقریبا یک ماه از ماندن در محدو

توسط NEWSSALAM در 19 اردیبهشت 1399

در مارس 1 خاصی غیر ضروری مین کسب و کار اجازه داده شد به بازگشایی شده است. پس از تقریبا یک ماه از ماندن در محدوده خانه من و محله من تصمیم به رانندگی در اطراف منطقه پورتلند به اکتشاف. مجهز به من لنز زوم من عکس و مشاهده Mainers رفتار در میان همه گیر.

در ابتدا, من انتظار می رود به تازگی بازگشایی کسب و کار تا حدودی خالی; اما من اشتباه بود. آرایشگر فروشگاه ها و دوره های گلف و کارواش بودند ، تنها نشانه هایی از این بیماری همه گیر شد که ماسک بر چهره مردم — بسیاری از فرسوده سست و یا با بینی کشف شده است.

گذشته از این مردم به نظر می رسید روحیه بالا به وضوح خوشحال بود از خانه بیرون. Jason گول زدن صاحب شتاب سلمانی می دانستند که کسب و کار خواهد بود جریان پس از باز کردن.

"ما تا به حال یک نمایش خوب از مردم وجود دارد مقدار زیادی از قبل رزرو قرار ملاقات." طفره رفتن گفت. "آن بوده است بسیار صاف انتقال بازگشایی از مردم شده اند و واقعا خوشحال و هیجان زده می شود در اینجا. من امیدوارم که مردم شادی پاک کردن دیگر مردم هنگامی که آنها را به هر کجا که هستند در جامعه است."

اگر چه آن را دلگرم کننده برای دیدن حس مردم خوش بینی من امیدوارم که مردم هنوز هم ورزش به عنوان مقدار احتیاط که ممکن است در حفظ بهداشت ماندن در خانه تا آنجا که ممکن است تمرین های اجتماعی فاصله و اقامت تحصیل در ویروس. قانونی بازگشایی کسب و کار است و نه هر وسیله نشانه اجازه دهید به ما نگهبانان.

تعداد COVID-19 نفر در ایالت مین به اوج خود رسید و در تاریخ 17 آوریل با 445 فعال موارد است. پس از باز کردن در مارس 1 تعداد موارد برداشت تا دوباره با تعداد فعلی در 481 همانطور که از مه 7 با توجه به بنگور اخبار روزانه.

تماس با کتی هان در khan23 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن