را "بزرگ بازگشایی" خود را تعریف لحظه: 12 راه برای بهتر پس از همه گیر

نظرپنجم Studer مهمان نویسمنتشر شده 8:00 AM EDT 31 مه سال 2020در حالی که اولین و مهمترین بهداشت بحران COVID-19

توسط NEWSSALAM در 12 خرداد 1399

نظر

در حالی که اولین و مهمترین بهداشت بحران COVID-19 نیز تاثیر عمیقی بر زندگی و معیشت. همه چیز برای همیشه لطفا برای حاضر متفاوت است. ما اقتباس به عنوان افراد و به عنوان جوامع و به عنوان کسب و کار به این واقعیت جدید با عزم و انعطاف پذیری است.

به عنوان کسب و کار فلوریدا شروع به باز دوباره تا همه ما صاحبان و مشتریان به طور یکسان — در حال احساس عجیب و غریب ترکیبی از احساسات. وجود دارد مقدار زیادی از هیجان در مورد آینده است. امید وجود دارد که شاید ما می تواند زنده ماندن این فاجعه پس از همه. و همچنین بیش از یک کمی اضطراب در مورد آینده و جایگاه ما در آن است.

همه ما می دانیم زندگی نیست رفتن به "طبیعی است." فقط به عنوان 9/11 تغییر فرهنگ ما و جامعه خواهد شد تا این همه گیر و پیامدهای آن. و همین دلیل است که صاحبان کسب و کار نمی تواند دوباره به همان مردم آنها بودند که ما تا به حال به جلو فروشگاه. ما نیاز به تغییر بیش از حد — و خبر خوب این است که ما می توانید انتخاب کنید برای تغییر برای بهتر.

به اعتقاد من بزرگ بازگشایی خواهد شد لحظه ای تعیین کننده برای کسب و کار. ما فرصت بی سابقه ای برای دریافت بهتر از ما تا به حال شده است قبل بهتر برای کارکنان بهتر برای مشتریان و بهتر برای جوامع که در آن زندگی می کنیم.

چند راهنمایی برای صاحبان کسب و کار را در نظر بگیرید همانطور که ما حرکت رو به جلو:

تغییر طرز فکر خود را. آیا این روش به عنوان ساده به کار بازگشت. و قطعا شکایت نیست در مورد چه چیز سختی هستند. این خوب نیست برای کارکنان و مشتریان است. اگر شما را که رویکرد شما ممکن است دریابید که کارکنان تا پایان شکایت به مشتریان! آیا فقط فکر می کنم چگونه می توانیم مطابق با اجتماعی فاصله دستورالعمل? به جای یک گام به عقب و از آنها بخواهید که در آن فرصت هایی برای ما به حفاری و تبدیل شدن به بهترین ما می شود ؟

سلامت را با نگرانی بسیار جدی (برای کارکنان و مشتریان به طور یکسان). شرکت هایی که این کار پیروز خواهد شد. مراحل برای محافظت از کارکنان و مشتریان به طور یکسان. در حالی که وجود دارد هیچ one-size-fits-all — به عنوان کسب و کار بسیار متفاوت هستند با نگرانی های مختلف — که یکی از نگرانی های همه سهام ایمنی است. می توانید برخی از کارکنان در ادامه کار از خانه ؟ چگونه می تواند به شما اطمینان اجتماعی فاصله در محل کار ؟ چه تغییری می تواند شما را به نگه داشتن مشتریان امن است ؟ آموزش کارکنان خود را حتی در اصول اولیه مانند شستن دست. اصلا فرض می دانند. اقامت متمرکز در چرا. این کمک خواهد کرد که با رعایت.

روایت به مشتریان (و کارکنان) چرا شما در حال انجام همه چیز شما را انجام دهد. دریافت عمدی در مورد ارتباط آن را به کارکنان خود و مشتریان خود را. شما در حال بدست گرفتن بزرگ احتیاطی برای حفظ همه امن است. مطمئن شوید که شما آموزش کارکنان به روایت است که به مشتریان خود. نشانه از خطوط هوایی جنوب غربی و فعال در مورد ارتباط با اقدامات احتیاطی شما در حال گرفتن به آنها را امن نگه دارید. ترس و عدم اطمینان اقتصادی قاتلان.

دریافت پیام حق. چطور شما می خواهید به مشتریان خود را احساس و ایجاد برخی از آموزش است که استمرار آن است. مطمئن شوید که کارکنان درک کنند که شور و شوق مسائل به طوری که آنها نیاز به ماندن مثبت است. این نه فقط در مورد این محصول آن را در مورد تجربه مشتری است که مهم تر از همیشه. مردم خواهد بود متمرکز ماندن ذهنی سالم و مثبت است. آنها را مکرر مکان هایی که پر کردن آن نیاز دارید.

پیدا کردن راه هایی برای اهرم جدید تمرکز بر متصل بودن. اتصال اجتماعی مهم است. این یک نیاز انسان دنیای دیجیتال نمی تواند انجام برسانند. ما به احساس متصل به انسان های دیگر و جدا از این بیماری همه گیر است عمیق تر این نیاز است. به عنوان شما فکر می کنم در مورد بازگشایی استراتژی در نظر گرفتن راه های شما می تواند تشویق و تسهیل امن تماس انسان با و بین مشتریان خود را.

صفر در مشتریان شما در حال حاضر. برقراری ارتباط با آنها را به طور منظم و مطمئن شوید که آنها به خوبی مراقبت گرفته شده است. همین حالا یک فرصت برای بیان قدردانی خود را. مشتریان فعلی خود بهترین شرط بندی شما برای گرفتن از طریق ماه های آینده (یا حتی بیشتر) از اختلال. به علاوه آنها به شما انتقادات و پیشنهادات صادقانه در چه کار می کند و چه چیزی نیست. مطمئن باشید به درخواست برای انتقادات و پیشنهادات به طور منظم.

کار نمی کنند, کردن, پیر, مجموعه ای از نیازهای مشتری. شانس هستند آنها دیگر اعمال می شود. چگونه می تواند شما را کمک به آنها را بیشتر از خود (به احتمال زیاد محدود) یکبار مصرف درآمد ؟ متوجه تغییر ضریب اطمینان مصرف کننده ایده ها و رفتارها. بسیاری از عوامل را تغییر داده اند: درآمد صرف الگوهای مصرف کننده انتظارات پویایی خانواده و غیره. اتخاذ فن آوری شده است شتاب و انزوا ایجاد فشار روانی (برای کارکنان و مشتریان).

ایجاد فرآیندهای جدید است که جای آن واقعیت. تجدید نظر خود را پیام و محصولات و خدمات خود را. کسانی که می تواند به مشتریان جدید و نیازهای در حال تحول هستند که در رشد و رشد در بعد از همه گیر جهانی است. طراحی مجدد کسب و کار خود و از دیدگاه مصرف کننده. تمرکز بر چگونه شما می توانید ظهور قوی تر و از همه مهمتر تعامل عمیق تر با مصرف کنندگان است.

آزمایش با استراتژی های جدید و تاکتیک های. جمع آوری ایده ها از کارکنان و مشتریان است. نگه داشتن ذهن باز کنید و ببینید چه کار می کند. اگر آن کار نمی کند در مورد آن استرس نیست. به بعدی حرکت می کند چیزی. فروتنی و coachability هستند نشانه از بهترین رهبران. این بدان معناست که ما متوجه ما نمی دانیم که آن را تمام و باز به ایده های جدید. از آن زمان به این حقیقت راهنمای ما است.

حفظ و تجدید تمرکز بر سلامت بالا از ذهن است. خانواده ها در حال برداشتن گام برای تقویت سیستم ایمنی بدن و جلوگیری از میکروب ها: ورزش, بیشتر, غذا خوردن سالم, غذا, گزینه های جدید مصرف ویتامین رژیم و اجتناب از به اشتراک گذاری منابع عمومی (چرخ دستی های خرید و نیمکت و غیره.). مطمئن شوید که کسب و کار جدید شما تنظیم مجدد نشان دهنده این ذهنیت جدید.

اهرم تجدید تمرکز بر کسب و کار محلی. مردم قادر نخواهد بود (یا مایل) به سفر تا آنجا که قبل از همه گیر هر دو شخصی و حرفه ای پس از کسب و کارهای محلی را بیشتر دسترسی به آنها. مطمئن شوید که برای استفاده از این فرصت است. شما به احتمال زیاد پشتیبانی قوی برای جوامع محلی و یک حس "ما همه در این با هم." اگر شما ایجاد محلی تجربه شما می توانید مقابله با حساسیت قیمت و راحتی به عنوان مصرف کنندگان خود اجازه می دهد به صرف بیشتر در علاقه به کمک کردن.

نگاهی به جامعه رویکرد به placemaking. کار با کسب و کارهای دیگر و دیگر اعضای جامعه برای ایجاد تجربه های بزرگ به عنوان افراد کشف امریکا است. Daycations و منطقه ای گردشگری قرمز خواهد بود ، چگونه شما می توانید بخشی خود را به اهرم این روند و ایجاد ثبات در سراسر ایمنی و پیام? آموزش مردم به عمل به عنوان غیر رسمی "مرکز بازدید کنندگان" برای شهر شما. مقدمات کار با کسب و کارهای دیگر برای عبور از ارتقاء.

انجام بخشی خود را برای کمک به جلوگیری از تحلیل فلج. ایده ها تنها به عنوان خوب به عنوان توانایی خود را به اجرا. این آسان نیست برای جوامع به حرکت جدید ما و ما به احتمال زیاد خواهد شد نه همه موافق در راه رو به جلو. بسیاری از گیر کرده در "تجزیه و تحلیل فلج." رهبران از تمام بخش های کسب و کار و جامعه باید با هم کار کنند را به تصمیم گیری های حیاتی (از قبیل اینکه آیا برای بستن خیابان برای ایجاد فضای صندلی برای رستوران ها). اگر ما نمی توانیم به خرید چیزی را دریافت کنید انجام می شود. حتی ایده های بزرگ با شکست مواجه خواهد شد. ملاقات با رهبران دیگر به بحث در مورد گزینه ها و شکل های خلاق راه حل های قابل اجرا قبل از آوردن آنها به جامعه است. مطمئن شوید که پیام ملاحظه گردد و برای کاهش اضطراب است. (برای مثال تاکید می کند که برخی از راه حل های کوتاه مدت هستند.) همیشه آرام و با ملاحظه و احترام به دیگران از جمله کسانی که مخالف با ایده های خود را.

به یاد داشته باشید نگرش همه چیز است. هیچ یک از ما را انتخاب کرده اند باید در این وضعیت ما در حال حاضر, اما چگونه ما را انتخاب کنید برای مشاهده آن تعریف خواهد شد و شکل آینده ما است. ما کارکنان و مشتریان ما و جامعه ما در حال شمارش را بر ما. ما آن را مدیون به همه آنها — و به خودمان — برای بیرون آمدن از این بیماری همه گیر قوی تر و بهتر از همیشه. بیایید دیدار با چالش های ما در صورت اول در ذهن ما...و پس از آن ما می توانید شروع به دیدار با آنها را در کار ما و در زندگی ما است.

پنجم Studer بنیانگذار Studer, جامعه, موسسه و کسب و کار موفق, رهبر, نویسنده و سخنران. او همچنین کارآفرین-در-اقامت در دانشگاه وست فلوریدا اجرایی-در-اقامت در دانشگاه جورج واشنگتن و مدرس در دانشگاه کرنل. کتاب جدید خود "مشغول رهبر کتاب: چگونه خود را برای رهبری افراد و مکان ها که رشد" است در حال حاضر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن