Marlette: مت "خفاش پسر" Gaetz گسترش بیماری نادرستی

نظراندی Marlette Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 PM EDT مارس 15 سال 2020"هر یک از ما است که همه این مبالغ

توسط NEWSSALAM در 27 اردیبهشت 1399

نظر

"هر یک از ما است که همه این مبالغ او شمارش نیست: تفریق ما را به عریانی و شب دوباره و شما باید شروع به در کرت چهار هزار سال پیش عشق به پایان رسید که دیروز در تگزاس است.

بذر نابودی ما را شکوفه در بیابان alexin از ما درمان رشد می کند توسط یک کوه راک و زندگی ما خالی از سکنه شده توسط گرجستان slattern, چرا لندن cutpurse رفت unhung. هر لحظه میوه از چهل هزار سال است."

که جاودانه مقدمه از توماس ولف "نگاه یه فرشته" ممکن است گرفتن رمز و راز از گذشته را اجتناب ناپذیر و لایزال تاثیر بر زندگی ما زیبایی بیشتر از هر نویسنده دیگر. و آن را آموزنده در داستان COVID-19 — virus است که به احتمال زیاد آغاز شد و در برخی هنوز کشف نشده آسیایی, غار خفاش به احتمال زیاد به انسان انتقال در یک بازار حیوانات و در نهایت صرف زمان و شرایط به انتقام ویران کردن در اینجا خوب ol' خدا برکت امریکا است.

در واقع خداوند با این نسخهها کار در راه مرموز. و بنابراین آیا مادر طبیعت.

و به عنوان میوه از این لحظه همچنان به رسیدن روز به روز ارزش آن را دارد که کمی فکر ما نقش ما در ایجاد هرج و مرج است که اتفاق می افتند.

اخیر بخش در 60 دقیقه, ویژه, یک خسیس به ظاهر توسط تکدی را بسیار خود را در تعجبم که پسر مت Gaetz برای نشان دادن چگونگی خرده سیاست داخلی باید آسیب جدی علمی بین المللی و تلاش برای پاسخ دادن به این بیماری همه گیر.

به عنوان خبرنگار اسکات Peeley خشگی یادداشت "هر دو در کاخ سفید و حزب کمونیست چین شده اند و کمتر از صادق" در مورد اینکه چگونه دولت ها به کار گرفته اند شیوع کروناویروس. و بسیار شبیه به حزب کمونیست فعالان در چین Pensacola خود con-هنرمند محافظه کار مت Gaetz دارای نقش محوری در گسترش دولت-تحریم دروغ در مورد ویروس در اینجا در ایالات متحده

این بخش با تمرکز بر پیتر Daszak یک زیست شناس و ویروس محقق که در واقع فیلم برداری شده بود در مالزی در سال 2003 هشدار 60 دقیقه مورد تهدید بلندی از یک بیماری همه گیر مانند این یکی.

این گزارش توضیح می دهد که Daszak سر یک سازمان به نام EcoHealth داد که سرمایه گذاری کردن به وحشی در جستجوی حیوانات-برن ویروس ها به خصوص خفاش ها با هدف پیش بینی و اخلال بالقوه بیماری های همه گیر.

Daszak کوچک اما موثر سازمان شناسه صدها خفاش منتقله از ویروس ها هستند که در حال حاضر در حال استفاده در جستجو برای راه حل های به COVID-19. EcoHealth داد با این نسخهها کار پزشکان و آزمایشگاه در هر دو ایالات متحده و چین در روند تحقیقات خود را و آن را دریافت بخشی از بودجه خود را از ایالات متحده موسسه ملی بهداشت. در واقع, که کار تلقی می شد بنابراین مهم سال گذشته که مغلوب ساختن پیشی جستن را دولت قبلا تایید شده و افزایش میزان بودجه که EcoHealth داد داده شد از NIH.

تا زمانی که یک "کمپین دروغ" گروگان مت Gaetz از خط خارج آن.

60 دقیقه قطعه نشان داد Gaetz رفتن در فاکس نیوز ادعا می کنند که یک ووهان آزمایشگاه تا به حال "birthed یک هیولا" و این که امریکا شد و به $3.7 میلیون به ووهان آزمایشگاه — چیزی که هرگز اتفاق افتاده است.

اما این ادعا نادرست بود تکرار توسط Fox و از آنجا که ما یک رئیس جمهور است که بیشتر مناسب برای تماشای Tucker Carlson نسبت به خواندن توماس ولف دروغ به سرعت گسترش یافته و به کاخ سفید که در آن رئیس جمهور خودش تکرار این ادعا که اوباما به $3.7 میلیون دلار به چین است. دوباره هرگز اتفاق افتاده است.

چه اتفاق می افتد شد پول تایید شده توسط هر دو مغلوب ساختن پیشی جستن و اوباما برای Daszak تیم برای رفتن به شکار کردن ویروس ها در مکان های دور مانند خفاش غار قبل از آنها تا به حال یک شانس برای رسیدن به انسان است. و چون Gaetz را دروغ یافت گرم فاسد در ذهن رئیس جمهور پول قطع شد دو هفته پیش به یکی از موفق ترین ویروس تلاش های تحقیقاتی.

و مردمی می گویند که غربی فلوریدا ندارد هر گونه نفوذ در جهان!

اما در دقیقه 60 قطعه است که واقعا در مورد Gaetz. آن را در مورد چیزی بسیار بزرگتر و بیشتر نگران کننده تر از ما زود رنج تکدی سیاستمدار. آن را در مورد زندگی یک دروغ — چگونه dimwitted و نادرست زباله-صحبت از مالیات دهندگان بودجه shill مانند Gaetz می توانید با گلوله برف زدن به اقدام جدی که جان این کار از دانشمندان که جسارت به تیره و بد بو, آسیایی, خفاش, غار به جستجو برای درمان به بیماری هایی مانند این یکی که در حال حاضر فلج جهان است.

آن را در مورد چگونه یک احمق دروغ در یک فیلم درام-droning کابل, اخبار, نشان می دهد می تواند جهش به اقداماتی که به طور بالقوه افزایش خطر و مرگ و میر شهروندان آمریکایی است. با تشکر از مت!

افسوس که هر لحظه میوه از چهل هزار سال و در توماس ولف شرایط Gaetz است فقط یکی دیگر از "slattern" ثابت شده است که آمریکا این روزها.

اما این خود ما گسل در حال حاضر نیست ؟ چرا که بسیار شبیه به خود جهش دروغ در مورد ووهان آزمایشگاه بودجه Gaetz خود را یک سم plotline متولد از Escambia رای دهندگان بودند که فریب خورده به انتخاب کسی بدون تجربه و بدون مدارک به هدر دهندگان زمان و پول به دنبال یک تلویزیون حرفه ای در کنگره است.

و قبل از آن بود که Gaetz, را, پدر, حمایت جیغ وداد بازی کردن از طریق قانونگذاری فلوریدا.

و بله قبل از این که آن غیر قابل توضیح شکست های محلی اجرای قانون و سیستم قضایی به دنبال عمومی استاندارد پروتکل با Gaetz در حال حاضر بدنام DUI دستگیری از سال 2008.

طرح نقاط بی نهایت است. هر خطا موجب زایش دیگری است. هر اشتباه تولد می دهد به یک بزرگتر خجالت.

که به عنوان دیگر اشاره کرد wordsmith, Kurt Vonnegut ممکن است مشاهده: "پس از آن می رود."

و می رود و می رود و می رود...

و در حال حاضر در اینجا ما در یک محل در تاریخ آمریکا که در آن یک ادم سفیه و احمق از البا با پوشیدن یک ماسک ضد گاز در مجلس کنگره ناخواسته می تواند ذخیره کردن زباله به طور بالقوه صرفه جویی در زندگی علمی پژوهشی در batcaves در طرف دیگر از زمین است. آیا این یک "جهان کوچک" و یا فقط یک احمق است ؟

بله زمان به ناچار نگه Gaetz پاسخگو باشد. مثل همه تکدی سیاستمداران احمقانه اش را, داستان کوتاه به پایان خواهد رسید و به زودی به اندازه کافی. و در نهایت او را در این راه از همه hucksters و فراموش شود تورم شماره جوانتر روح که نمی دانم و اهمیتی نمی دهند چه نوع روغن مار او را به فروش.

و در پایان ما هیچ کس به سرزنش اما خودمان. هر لحظه میوه از 40,000 yokels.

ردیابی مدفوع آثار متقلب بیانیه از دولت مبلغان مانند Gaetz نیاز به یک علم و نه بر خلاف ویروس-شکار سرمایه گذاری به آسیایی, batcaves. چه شروع می شود به عنوان فاخته اینترنت تئوری توطئه مورف به یک صدای جیر جیر از کنگره و به زودی flutters بر روی تلویزیون کابلی قبل از فوران از pursed پای سوراخ رئیس جمهور آمریکا است.

اما چه کسی می تواند تمام روز را صرف ردیابی ویروسی ریشه های سیاسی نادرستی? این که آیا آن رمان coronaviruses یا مضر نهفته است از bloodsuckers مانند مت "خفاش پسر" Gaetz است که زمان و یا تمایل به رفتن به شکار در هر دو تحت اللفظی و یا نمادین خفاش, غار در تمام طول روز ؟

این چیزی است که ما پرداخت دانشمندان به انجام. تا Gaetz دروغ در مورد آن. و علم متوقف شده است.

به یاد داشته باشید هر لحظه میوه از چهل هزار سال است. و هنگامی که Gaetz بیمار نادرستی مجاز به آلوده سیاست عمومی ما بهترین مراقب باشید آنچه را در رسیدن تاک.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن