Marlette: سیاستمداران فشار اسطوره "به ترسناک"

نظراندی Marlette Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 5, 2020تند و تلخ عکس جدید از TE

توسط NEWSSALAM در 17 خرداد 1399

نظر

تند و تلخ عکس جدید از TEPFER روزنامه نگار آنی شاهد قطاری یکی از دلخراش ترین سوالات در فاسد هسته ای از نژادپرستی در امریکا است.

در حالی که پوشش Pensacola را در تظاهرات مسالمت آمیز در نزدیکی گرافیتی پل شاهد گزارش این جوان خانواده محلی:

"در بعد از ظهر دوشنبه Jay Williams نشسته بر روی تپه ای در کنار پل با او 10 ساله پسر رابرت و 9 ساله ، رابرت ویلیامز برگزار خواندن نشانه "هنگامی که من از ناز به ترسناک ؟" و به تماشای رسما به عنوان ماشین سوار."

از "ناز به ترسناک است." چه بی رحمانه سرنوشت است که به بند بر روی شانه های بی گناه سیاه و سفید کودکان ؟ خانم ویلیامز گفت: شاهد است که سال 2012 به قتل Trayvon Martin (در شهر سانفورد فلوریدا.) اتفاق افتاده است زمانی که کودکان خود را جوان بودند. متاسفانه کشتن بی گناه مردان سیاه و سفید تبدیل شده است تا حدودی "نرمال به آنها," او گفت:.

"بودن در اینجا مهم بود به طوری که آنها می دانم که این خوب است این است که طبیعی نیست و به طوری که آنها می تواند درک وخامت اوضاع" ویلیامز توضیح داد.

رابرت مادر مناسب است. "زیبا به ترسناک" طیف طبیعی نیست. آن را OK. بنابراین در اینجا مختصری در نامه ای به رابرت و توضیح داد که چگونه این اتفاق می افتد.

عزیز رابرت

همه ما خود را دیدم نشانه ای از اعتراض و فکر کردم این مسائل بسیار قدرتمند است. مرد که heck از یک سوال از 10 سال. این یک معامله از یک سوال برای هر کسی است. و این چیزی است که امریکا مدیون شما یک توضیح برای.

آن را قطعا نمی علامت اخلاقی جامعه است.

به خصوص در یک کلیسا رفتن جامعه مانند Pensacola که در آن ما به طور گسترده ای و به آسانی اعلام ما "مسیحی" ارزش های ما چگونه آواز خواندن وعده داده است که "عیسی کمی را دوست دارد کودکان" در حالی که به طور همزمان تنه زدن بچه ها مثل شما را به یک جهان که در آن باستان آمریکا نفرت هنوز مجاز وجود دارد ؟

از ناز به ترسناک — مرد که heck از یک سوال است. و در حالی که ما نمی دانیم وقتی اتفاق می افتد که ما باید یک ایده از چگونه است که اتفاق می افتد. و پس از قتل جورج فلوید, واکنش از یک زن و شوهر از پنساکولا را مقامات منتخب ارائه غمگین اما مهم تصویر از آن.

در حالی که مردمی مانند همکاران من در TEPFER و شهردار Grover رابینسون و بسیاری دیگر از رهبران منطقه شده است های یک دسته کامل از محلی, داستان و تصاویر از تظاهرات مسالمت آمیز اعمال برادری و همکاری میان شهروندان محلی و افسران پلیس در کنگره ایالات متحده مت Gaetz و دولت تشکر. الکس آندراده را انتخاب کرد به جای ترویج تصاویر از خشونت و هرج و مرج که صورت گرفته دور از پنساکولا.

چرا این مهم است ؟ چرا که در یک لحظه تاریخی اخلاقی حساب این دو جوان سفید مقامات منتخب که متهم به نمایندگی از شهروندان Pensacola انتخاب کرد و به جای پخش تصاویر منفی که تقویت مضر اسطوره "ترسناک" مردان سیاه و سفید به جای به اشتراک گذاشتن بسیاری از داستان های مثبت و تصاویر از شهروندان محلی حق در اینجا در جوامع خود.

اولین آندراده. پس از ارسال یک milquetoast Facebook توضیح در ژوئن 2 برای چرا او نیست "اظهار نظر در قتل جورج فلوید علنا" روز بعد آندراده مشترک و ترویج یک ویدئو در توییتر که ادعا برای نشان دادن تظاهر کنندگان در ممفیس سوء استفاده از یک توله سگ در مقابل اخبار دوربین. با توجه به پست Andrade به اشتراک گذاشته توله سگ بعدها در بر داشت خفه به مرگ است.

آندراده اظهار داشت: "اضافه کردن به این لیست از نفرت انگیز ترین وقایع برای لکه دار کردن حافظه جورج فلوید. تظاهرات آمریکایی مبارزه برای اصلاحات آمریکایی این بد است. من خیلی افتخار من جامعه متحد در یک راه زیبا اما داستان مثل این آن را دشوار است به نگه داشتن چشم انداز."

شما لازم نیست که به خواندن دور بین جیر خطوط بخواهید که آن را "داستان" مثل این و یا "ترسناک" تصاویری از مردان سیاه و سفید است که "آن را دشوار" برای آندراده "را به نگه داشتن چشم انداز." به عبارت دیگر حال که هرج و مرج و تحریک آمیز ویدیو به همراه متن در که صدای جیر جیر خواهد آندراده هنوز هم انتخاب کرده اند برای به اشتراک گذاشتن آن است ؟

در حال حاضر بدون سوال هر داستان در مورد کشتن توله سگ هولناک است که بدون شک به همین دلیل آن رفت و ویروسی در رسانه های اجتماعی. این مهم است به یاد داشته باشید, اما, که از پنج شنبه صبح وجود دارد هیچ گزارشی از ممفیس رسانه های خبری و یا اجرای قانون در گوگل تایید اعتبار از داستان و منطقه ای حفاظت از حیوانات خدمات به حال در مورد صحت اتهامات در رسانه های اجتماعی ویروسی پست.

اما حتی اگر این چیز عجیب و غریب داستان است که در واقع درست است چرا که یک سیاستمدار از پنساکولا را انتخاب کنید به استفاده از نقش خود به عنوان یک مقام دولتی به پروژه یک کابوس تصویر از یک شهر او زندگی نمی کنند ؟ چرا که او به جای به اشتراک گذاری و گسترش هر یک از صدها نفر از وحدت بخش و نشاط بخشی, تصاویری از حق در اینجا در پنساکولا و معنی دار تصاویر مانند کسانی که از شما و مادر خود را?

و در حالی که آندراده نگرانی برای رفاه یک توله سگ است که قطعا قابل تحسین آیا کسی با شنیدن آندراده بیان معادل خشم و "انزجار" در مورد کشتن یکی دیگر غیر مسلح سیاه مرد حق در اینجا در خود شهر که در Tymar کرافورد بود که به ناحق به ضرب گلوله توسط یک افسر پلیس در سال گذشته ؟

آیا توله سگ در ممفیس واقعا جلب شور و شوق بیشتری از سیاستمداران محلی از انسان حق در اینجا در پنساکولا?

اگر وجود دارد هر گونه حرکت صعودی به نماینده عجیب و غریب انتخاب طرح آن است که به سختی کسی می خواند یا در پاسخ به توییت خود. اظهارات خود را از نظر سیاسی بسیار زیادی وجود دارد در یک سیاه چاله از رسانه های اجتماعی که در آن او توییتهایی به خود را با چند نفر دیگر که مراقبت و یا می دانم آنچه که او برای گفتن دارد. همان را نمی توان گفت اما برای کلمات و تصاویر است که تحت فشار قرار دادند توسط مت Gaetz.

با وجود اینکه پرداخت مالیات دهندگان برای انجام کار برای مردم اینجا در Pensacola, Gaetz صرف وقت و پول ما پمپاژ کردن های پی در پی جریان دست برداشت تصاویر از خشونت و شورش و آتش سوزی و "ترسناک" مردان سیاه و سفید به بیش از 500 ، 000 پیروان توییتر.

اما هیچ یک از آن اتفاق افتاده است در اینجا در پنساکولا.

Gaetz می تواند با تمرکز بر روی تصاویر از وحدت و دوستی پوشش خیابان های اطراف گرافیتی پل. او می توانست به طور مداوم گسترش دلگرم لحظه گرفته شده توسط TEPFER عکاس گرگ Pachkowski نشان سانتا رزا شهرستان معاون مشت-تداوم یک معترض در نابارا.

اما به جای Gaetz تصمیم به معاون کشیش بخش و پروژه بدترین تصاویر را از یک ملت در یک لحظه از بحران و بدترین تصاویر سیاه و سفید آمریکایی ها حتی به عنوان خیابان های Pensacola شده اند را با خط خوب و مهربان مردم است.

نیست که عجیب و غریب ؟ ما مردمی از همه اشکال و اندازه حق در اینجا در صفحه اصلی نشان دادن امریکا در آن بهترین و در عین حال سیاستمداران مانند Gaetz و Andrade تصمیم به فشار تصاویری از افرادی که حتی از اینجا که رفتار منعکس کننده امریکا در بدترین حالت آن. این بچه ها قرار است به پنساکولا رهبران در عین حال آنها عمدا تصمیم به چشم پوشی از تصاویر مثبت از پنساکولا ،

و رابرت که چرا بچه ها مثل Gaetz و Andrade مدیون شما در یک زمان عذرخواهی. چرا که رفتار خود را ارائه می دهد پاسخ به سوال شما. آنچه آنها در حال انجام است و همه بخشی از چگونه یک بچه مثل شما می رود "از ناز به ترسناک است."

آن را ناجوانمردانه و اشتباه, اما, این مهم است برای شما به درک چگونه کار می کند. کسانی که پیش بینی های منفی از ضعیف و ممتاز سفید مانند Gaetz و Andrade نیست فقط رنگ ناخالص و آلوده تصویر برای جهان خارج به دیدن آنها نشان می دهد یک نوع ترس سوسوی فیلم ترسناک وجود دارد که در ذهن خود را در یک نمایش اسلاید است که خود خودشیفتگی آنها را وادار به غیر مسئولانه پروژه بر روی خوب مردم بی گناه در اینجا در خود منطقه. و در نهایت آنها تصاویری که آغشته بر روی دیدن جوان مثل شما رابرت.

از ناز به ترسناک است. مرد که غمگین است. شاید اگر سیاستمداران را خاموش توییتر و نگاهی به اطراف خود district, بچه ها مثل Gaetz و Andrade در واقع می بینیم که مردم از پنساکولا بود و مردم در همه جا دیگری در جهان هستند و در واقع بسیار زیبا خنده دار و دوست داشتنی است.

و که بچه ها مثل شما واقعا هستند "ترسناک" در همه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب