مارتین Jarmond نام مدیر دو و میدانی

UCLA صدراعظم ژن مسدود امروز اعلام کرد که مارتین Jarmond شده است به نام عنوان بعدی آلیس و Nahum Lainer خانوادگی

توسط NEWSSALAM در 31 اردیبهشت 1399

UCLA صدراعظم ژن مسدود امروز اعلام کرد که مارتین Jarmond شده است به نام عنوان بعدی آلیس و Nahum Lainer خانوادگی مدیر دو و میدانی. Jarmond را تبدیل به دانشگاه UCLA نهم مدیر ورزشی جایگزین بازنشستگی دن Guerrero که برگزار شد این نقش را برای 18 سال است. Jarmond به یک توافق شش سال قرارداد با تضمین جبران خسارت از $1,030,000 و یک بار امضای جایزه $339,900 اول سال و جبران خسارت به طور متوسط 1.4 میلیون دلار و سالانه بیش اصطلاح به علاوه مشوق. او فرض خواهد شد وظایف جدید خود را و یا قبل از ژوئیه 1

"مارتین یک اصولی ثابت رهبر با تعهد به ارزش های که چین با دانشگاه UCLA ماموریت" بلوک گفت. "از Rafer جانسون به جان چوبی این برنامه همواره الهام بخش ما دانشجو-ورزشکاران و طرفداران به طور یکسان به استقامت و اکسل. من مطمئن هستم مارتین کمک خواهد کرد UCLA انجام است که طبقه سنت های استثنایی خود رهبری یکپارچگی بالا و شور و هیجان برای آینده ما. حتی در زمان به چالش کشیدن مانند این وجود دارد بسیار به نگاه به جلو به و پتانسیل بسیار هنوز هم به قفل برای برنامه های ما و در درون ما دانشجو-ورزشکاران است. لطفا مرا در تبریک مارتین و استقبال از او را به تیم است."

"UCLA است aspirational برنامه در بین دانشکده های دو و میدانی" Jarmond گفت. "غرق در تاریخ و موفقیت و سنت از افسانه ها و سد شکن که خود را برونز بی بدیل است. من فروتن و سپاسگزار از این فرصت برای خدمت به عنوان آلیس و Nahum Lainer خانوادگی مدیر دو و میدانی. UCLA دو و میدانی راستا با من محکم تعهد به توسعه زنان و مردان جوان خود را به بهترین تحصیلی و ورزشی. من می خواهم برای تشکر از صدراعظم بلوک و اعضای کمیته انتخاب برای سپردن من را با چالش ساختمان بر تاسیس تعالی از برنامه است. من کار خستگی ناپذیر برای اطمینان از ما دانشجو-ورزشکاران فارغ التحصیلان و طرفداران باقی می ماند افتخار UCLA دو و میدانی."

Jarmond به عنوان ویلیام V. کمپبل مدیر دو و میدانی در کالج بوستون در سه سال گذشته. او هماهنگ عقاب' اولین برنامه استراتژیک جامع پنج سال هدف برای پیشبرد این برنامه توسط پرورش, دانش آموز-ورزشکار شکل گیری و تقویت رقابتی تعالی خارجی افزایش تعامل و افزایش امکانات. برنامه ریزی استراتژیک شده توسط میلاد را به مدت دو و میدانی-تنها سرمایه کمپین در آن زمان بزرگترین مبارزات انتخاباتی از هر گونه سواحل اقیانوس اطلس در کنفرانس موسسه در $150 میلیون. کمپین جمع آوری کرده است $121 میلیون به تاریخ. در میان سرمایه گذاری های جدید او را به کالج بوستون شد یک دانش آموز-ورزشکار ایستگاه سوخت رسانی, برنامه برای نسل اول دانشجویان ورزشکار و یک فن شورای متمرکز بر بهبود جو و فن و تجربه است.

بوستون کالج, تیم لذت می برد در زمینه موفقیت در طول تصدی خود با تیم ملی فوتبال در حال بازی در یک کاسه بازی هر فصل women's lacrosse تیم رسیدن به قهرمانی ملی بازی در سال 2018 های 2019 زنان هاکی روی چمن تیم پیشبرد به اول آن چهار نهایی و مردان و زنان هاکی تیم با ترکیب سه قهرمانی کنفرانس در دو سال گذشته است. در میان Jarmond موفق مربیگری استخدام شدند, بسکتبال زنان مربی جوانا Bernabei-McNamee بود که به نام ACC مربی سال در این فصل پس از پیشرو قبل از میلاد به آن بهترین ACC پایان در مدرسه تاریخچه و زنان والیبال, سرمربی جیسون کندی, که تبدیل به اطراف هفت پیروزی تیم و برنده 20 بازی فقط در سال دوم خود را.

تحصیلی, کالج بوستون در ادامه به رشد تحت Jarmond رهبری است. مدرسه رتبه هشتم را در کشور با کلی فارغ التحصیلی میزان موفقیت (GSR) از 94 درصد در تمام رشته های ورزشی در میان فوتبال کاسه زیربخش (FBS) مدارس با 12 تیم نمره کامل 100 GSR. کالج بوستون نیز در میان بالاترین رتبه در کشور در پیشرفت تحصیلی نرخ (MAY). شش تیم عقاب به تازگی دریافت NCAA MAY شناخت عمومی جایزه است که عطا تیم در پایان در بالای 10% مربوطه, ورزش, بر اساس چند سال MAY. موجود در آن شش بود که فوتبال یکی از تنها 13, فوتبال, برنامه در سطح FBS به کسب یک جایزه تشخیص و یکی از تنها پنج به کسب یک جایزه برای سه سال گذشته است.

قبل از پیوستن به کالج بوستون در سال 2017 و تبدیل شدن به جوانترین مدیر ورزشی از هر گونه قدرت پنج موسسه در سن 37, Jarmond قبلا به عنوان معاون مدیر دو و میدانی در ایالت اوهایو حرکت کردن صفوف پس از ورود به عنوان دستیار مدیر ورزشی برای توسعه در سال 2009. در طول زمان خود را در ایالت اوهایو انجام شد و منجر مدیر برای انواع ورزش ها از جمله فوتبال و بسکتبال مردان و کارگردانی داخلی و خارجی و روابط روز به روز عملیات. او همچنین مسئولیت برای فوتبال برنامه ریزی و عضو NCAA مراسم تحلیف کالج حذفی فوتبال ملی قهرمانی گروه مشاوره و رز کاسه کمیته مشورتی. به عنوان ایالتی اوهایو دو و میدانی' رئیس پیشرفت افسر Jarmond به جمع آوری بیش از 120 میلیون دلار بین سال 2010-2012.

Jarmond نیز دستیار مدیر ورزشی برای توسعه به مدت هفت سال در ایالت میشیگان که در آن او خدمت در ورزشی, مدیر اجرایی تیم رهبری است. او یک عضو کلیدی $1.2 میلیارد "کمپین برای MSU" توسعه تیم و یک رابط بین ایالتی میشیگان دانشگاه توسعه و انجمن فارغ التحصیلان رهبری است.

در حال حاضر Jarmond خدمت در NCAA بخش مردان بسکتبال کمیته نظارت و جان McLendon اقلیت بورس تحصیلی پایه هیئت مدیره. در سال 2017 و 2019 او نامگذاری شد به ورزش, کسب و کار, مجله, چهل و زیر 40.

بومی فایت, North Carolina, Jarmond, 40, به دست آورده مدرک لیسانس در مطالعات ارتباطات از دانشگاه کارولینای شمالی در ویلمینگتون. دو سال کاپیتان بسکتبال مردان تیم او در رهبری تیم خود را به برنامه اول تا کنون NCAA tournament ظاهر در سال 2000 به دست آورده و استعمار ورزشی انجمن همه افتخارات علمی در سال 2001. او دارای هر دو M. B. A. و کارشناسی ارشد در مدیریت ورزشی از دانشگاه اوهایو. Jarmond ازدواج دکتر جسیکا Jarmond یک دندانپزشک. آنها سه دختر: اسکارلت ساوانا و سرنا.

در UCLA Jarmond منجر خواهد شد یکی از این کشور را برجسته دانشگاهی دو و میدانی برنامه در کشور شماره 1 نهاد عمومی است. برونز شد برای اولین بار به برنده 100 NCAA تیم قهرمانی در سال 2007 و گروه فعلی در مجموع 118 NCAA عنوان رتبه دوم در کشور است. با نزدیک به 700 دانشجو-ورزشکاران رقابت 25 تیم اول دانشگاه یا دانشکده ورزش دانشگاه UCLA دو و میدانی متعهد به گسترده مبتنی بر برتری در رقابت و همچنین برتری علمی در کلاس درس. دانشگاه UCLA دانش آموز-ورزشکار فارغ التحصیلی میزان موفقیت در حال حاضر نشسته در تمام زمان بالا از 92%.

امروز را به شرح زیر اعلام سراسر کشور جستجو آغاز شد که در ماه ژانویه با یک کمیته ویژه به نمایندگی از بخش های مختلف پردیس ارزیابی نامزدها و معرفی فینالیست برای جلوگیری از. جستجوی مشاوران انجام جلسات با دانشگاه ترکیبات که بازخورد مطلع جستجو و تلاش است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن