ماسک به توان مورد نیاز در UWF بسیاری از کلاس های در حال حرکت آنلاین

از کارکنان گزارش منتشر شده 9:46 AM EDT Jun 24, 2020دانشگاه وست فلوریدا دانش آموزان و کارکنان مورد نیاز خواهد ب

توسط NEWSSALAM در 4 تیر 1399

دانشگاه وست فلوریدا دانش آموزان و کارکنان مورد نیاز خواهد بود برای پوشیدن ماسک زمانی که آنها بازگشت به دانشگاه در پاییز و بسیاری از کلاس ها تحویل داده می شود به جای آنکه در فرد تحت بازگشایی طرح تایید شده توسط فلوریدا حکام در روز سه شنبه.

همه دانش آموزان و کارکنان مورد نیاز خواهد بود برای تکمیل روزانه و بازگشت به دانشگاه قبل از غربالگری قبل از مراجعه به دانشگاه علاوه بر تکمیل COVID-19 آموزش.

"ما مشتاقانه منتظر استقبال از بازگشت ما Argos در حالی که ارائه یک امن تر و سالم محیط زیست" گفت: UWF جمهور مارتا D. ساندرز در آزادی مطبوعات. "در UWF ما در تلاش برای حفظ بالاترین استانداردهای کیفیت در آموزش و پژوهش و این طرح را تضمین می کند دانش آموزان ما دریافت همان بالا به رای آموزش و پرورش از UWF در حالی که حفظ سلامت و ایمنی پروتکل."

این طرح نیاز به تمام افراد در محوطه دانشگاه به پوشیدن صورت پوشش به جز زمانی که در یک دفتر خصوصی/سالن محل اقامت اتاق کار منطقه از هم جدا شده توسط شش فوت از دیگران و یا در فضای باز از هم جدا شده حداقل شش فوت از دیگران است. UWF ارائه خواهد شد یک پارچه قابل استفاده مجدد در صورت پوشش و یک بطری از ضد عفونی کننده دست برای هر دانش آموز و کارمند.

بازدید کنندگان ارائه خواهد شد یک بار مصرف در صورت پوشش. تسهیلات ارائه خواهد شد برای افرادی که معلولیت ممکن است به جلوگیری از آنها را از پوشیدن چهره پوشانده اند.

UWF نیز گسترش دوره تحویل گزینه برای دانشجویان برای ترم پاییز با بیشتر دوره های آنلاین ارائه می گردد.

پایین تقسیم بندی دوره های آموزشی (دوره های کارشناسی ارائه شده در سال اول یا دوم سطح) تحویل داده خواهد شد با چهره-به-چهره اجزای مگر اینکه دانشکده انتخاب کردن برای آموزش دوره کامل و یا بخش از این دوره آنلاین و یا دوره تاریخی ارائه شده آنلاین.

بالا-تقسیم بندی دوره های آموزشی (دوره های کارشناسی ارائه شده در junior سطح و یا بالاتر) خواهد شد در درجه اول تحویل داده می شود آنلاین. استثنا شامل دوره های علمی شناسایی به عنوان تجربی با قابل چهره به چهره اجزای capstone بالینی/کارآموزی است که نیاز به هيات نظارت و دوره های آموزشی است که در خدمت به عنوان یک کارآموزی تجربه.

دوره های تحصیلات تکمیلی تحویل داده خواهد شد با چهره-به-چهره اجزای مگر اینکه آنها بخشی از یک برنامه آنلاین و یا دانش آموزان در حال ثبت نام همزمان آنلاین آموزش ارائه شده به عنوان بخشی از یک چهره به چهره ،

دانشجویان اطلاع داده خواهد شد البته تغییرات از طریق ایمیل با تاریخ 1 ژوئیه سال 2020 است.

حداکثر ظرفیت اتاق برای تمام کلاس های درس در استفاده برای ترم پاییز به روز خواهد شد بر اساس مربع از فضا با کمک هزینه از 36 متر مربع در هر فرد مطابق با زمان CDC دستورالعمل. کلاس درس و امکانات خواهد بود کاملا تمیز و شامل علامت های نشان دادن که در آن دانش آموزان می توانید بنشینید و بر اساس دستورالعمل.

بلافاصله پس از شکرگزاری شکستن تمام دوره های مرتب خواهد شد به طوری که آموزش بررسی و امتحانات نهایی تحویل داده از راه دور برای بقیه ترم.

UWF ادامه خواهد داد تجلیل مسکن قرارداد برای ترم پاییز و رزرو فضاهای COVID-19 انزوا. در این رویداد مسکونی آزمون مثبت آنها منتقل خواهد شد بلافاصله به انزوا/قرنطینه فضا. اگر کسی می آید در یک تماس با آن در فضای زندگی خود را که واحد را قرنطینه می شود و تا زمانی که نتایج آزمون در دسترس هستند.

این طرح منوط به تغییر بر اساس فدرال و ایالتی یا محلی هدایت. در این مراسم از موج دوم COVID-19 عفونت مجدد پیاده سازی و کاهش مراحل اجرا خواهد شد فورا.

برای مشاهده UWF سقوط 2020 بازگشایی طرح بازدید uwf.edu/return. برای کسب اطلاعات بیشتر در COVID-19 بازدید uwf.edu/coronavirus.

آخرین مطالب