جرم زندانی تست می یابد 8 فلوریدا زندان — از جمله یکی در میلتون — در حال COVID-19 باغ

آنا کبللس سرویس خبری فلوریدامنتشر شده 5:12 PM EDT مارس 12 سال 2020هشت فلوریدا زندان نقاط داغ برای COVID-19 با

توسط NEWSSALAM در 24 اردیبهشت 1399

هشت فلوریدا زندان نقاط داغ برای COVID-19 با تعدادی از زندانیان تست مثبت برای شدت بیماری مسری در ادامه به افزایش می یابد و حتی به عنوان دولت باعث محدودیت ها با هدف جلوگیری از گسترش ویروس.

خوشه موارد در زندانهای سراسر کشور ظاهر پس از فلوریدا گروه اصلاحات و مقامات بهداشت به تازگی شروع به جرم تست از زندانیان در امکانات موجود با موارد COVID-19.

از سه شنبه 6,283 آزمایش بر روی زندانیان انجام شد افزایش بیش از 5,500 آزمون فقط در یک هفته. نتایج آزمون نشان داد شیوع بیماری در چهار زندانها و تقریبا دو برابر تعدادی از زندانیان که تست مثبت برای ویروس.

شش زندانی در میلتون زندان مرده از coronavirus; 2,000 اصلاحات کارکنان ایالت

بلک واتر رودخانه Correctional Facility اپراتور انتشار جزئیات COVID-19 شیوع

فلوریدا زندانها را به طور موقت متوقف پذیرش زندانیان جدید

اصلاحات مقامات روز دوشنبه اعلام کرد شب آنها گرفته بود اقدامات اضافی به آدرس COVID-19 شیوع بیماری در حیاط موسسه تادیبی و Apalachee Correctional Institution, آخرین زندانها با ده ها تن از گزارش coronavirus موارد است.

"تست است که در حال گسترش در موسسات شناخته شده مثبت COVID-19 موارد در جهت FDC به تمرکز پرسنل پزشکی و خدمات به زندانیان با بزرگترین نیاز" وزارت اصلاحات گفت: در یک بیانیه آماده ارائه شده در این سرویس خبری از فلوریدا در روز دوشنبه.

این سطح شیب دار تا در تست می آید در میان oubreaks در زندان واقع در Volusia, Jackson, آزادی, Sumter, نخل, ساحل, کلمبیا, Santa Rosa و میامی-Dade شهرستان.

هشت زندان تبدیل شده اند که باغ را برای این ویروس اختصاص 96 درصد از دولت 723 COVID-19 موارد میان دولت زندانیان با توجه به گزارش منتشر شده توسط اصلاحات مقامات صبح روز سه شنبه. پنجاه و شش درصد از 204 فلوریدا اصلاحات کارگران با COVID-19 نیز در زندانهای این گزارش گفت:.

'تادیبی پاسخ سیستم است فقط به عنوان مهم به عنوان جامعه پاسخ'

به عنوان فرماندار تگزاس ران DeSantis به آرامی شروع به پخش کردن یک طرح برای بازگشایی دولت و کارشناسان بهداشت می گویند قابل توجهی از منابع مورد نیاز برای جلوگیری از گسترش ویروس — هر دو در داخل و خارج از زندان است.

"این مهم است که هنگامی که ما صحبت در مورد این موضوع خاص (coronavirus همه گیر) که ما درک می کنیم که تادیبی پاسخ سیستم است فقط به عنوان مهم به عنوان جامعه پاسخ" ساندرا, Springer, استادیار پزشکی در دانشکده پزشکی دانشگاه ییل گفت: در یک کنفرانس تلفنی با خبرنگاران در روز سه شنبه.

اسپرینگر گفت: افرادی که زندانی هستند باید نرخ بالاتر از اساسی شرایط پزشکی قرار دادن آنها در معرض خطر بیشتری از COVID-19 بیماری یا مرگ. آلوده از زندانیان که خود را کامل جملات و آزادی از زندان مطرح می تواند خطر سلامت به جامعه ،

"هنگامی که ما فکر می کنم در مورد بهداشت عمومی و تلاش برای بهبود مراقبت از تمام افراد ما باید به یاد داشته باشید که ما تنها به عنوان سالم به عنوان بدحال در میان ما" اسپرینگر گفت. "این مردم هستند که میان ما زندگی می کنند."

نه فلوریدا زندانیان فوت کرده اند با توجه به COVID-19

COVID-19 بیماری تنفسی ناشی از رمان coronavirus مربوط به مرگ و میر نه فلوریدا زندانیان. برخی از زندانیانی که تا به حال بیماری زمینه ای مانند دیابت و بیماری عروق کرونر قلب و فشار خون با توجه به گزارش بازرسان پزشکی به دست آمده توسط سرویس خبری. همه نه نفر از زندانیان سنی 65 ساله یا مسن تر.

آگاهی از تهدیدات این بیماری همه گیر کوروناویروس شمار به دولت, زندان, سیستم برخی از امکانات با شیوع تاسیس اضافی برای حمایت از اصلاح افسران و زندانیان از جمله فشار برای تست بیشتر افراد بدون علامت و به بررسی درجه حرارت در تمام زندانیان.

برای مثال اصلاحات مقامات می گویند تمام کارکنان و زندانیان در آزادی تادیبی موسسه در بریستول Apalachee تادیبی موسسه در Sneads و حیاط موسسه تادیبی در میامی-Dade شهرستان صادر شده است پارچه پوشش صورت و نیاز به آنها را می پوشند در امکانات.

زندان کارگران در آزادی Apalachee و حیاط باید این گزینه از پوشیدن پارچه صورت پوشش فولاد-درجه ماسک ارائه شده توسط اصلاحات بخش و یا "خود را تایید شخصی پارچه صورت پوشش/medical-grade ماسک" مقامات آژانس گفت: در آزادی مطبوعات صادر دوشنبه.

اصلاحات تلاش برای کنترل گسترش

اما برخی از مقامات بهداشتی می گویند که پوشش صورت ممکن است کافی است.

"پارچه ماسک جلوگیری از یک فرد از گسترش آن (ویروس) اما آنها نمی فرد جلوگیری از وارد شدن آن به دلیل وجود سوراخ در ماسک های پارچه ای است که اجازه می دهد این ویروس از طریق" Alysse Wurcel دستیار استاد در دانشگاه تافتز پزشکی گفت.

فولاد ماسک ها بهترین گزینه برای جلوگیری از گسترش این ویروس گفت: Wurcel که اذعان کرد که اصلاحات سازمان ممکن است منابع برای به دست آوردن پزشکی-درجه ماسک.

اصلاحات مقامات نیز اقدامات خود را با هدف جلوگیری از گسترش ویروس.

"دقیق تمیز کردن در طول موسسه در محل و در اوج بوده و به عنوان یک نتیجه از نتایج آزمون" مقامات آژانس گفت: در مطبوعات در مورد Sneads و حیاط زندان دوشنبه شب.

آزادی تادیبی نهاد که در آن 184 زندانیان دارای آزمایش مثبت برای COVID-19 تا نگردند تا در حدود 17,000 فولاد-درجه ماسک بیش از 4000 N95 ماسک و حدود 90 محافظ برای حفاظت از کارکنان با توجه به اصلاحات آژانس.

مقامات نیز منتقل 139 زندانیان از آزادی تادیبی موسسه به شمال غرب فلوریدا پذیرش مرکز یک زندان با گزارش موارد مثبت.

حیاط Correctional Institution, زندان زنان در میامی-Dade شهرستان با 73 تایید اهل بیت موارد COVID-19 همچنین دارای ذخایر دنده محافظ, مقامات گفت.

حیاط تسهیلات 42,500 فولاد, ماسک, 4,000 لباس 1,000 جعبه دستکش و 1000 جفت از عینک محافظ با توجه به آزادی مطبوعات صادر دوشنبه شب.

اصلاحات مقامات را به طور موقت به حالت تعلیق اهل بیت نقل و انتقالات در Apalachee و حیاط زندان که در آن همه زندانی جنبش محدود شده است. Apalachee و حیاط به ترتیب قرار داده شده 548 و 325 زندانیان در پزشکی "قرنطینه" پس از این زندانیان در تماس با کسی که بیمار بود و اصلاحات اعلام کرد.

"مسئولیت اصلی و تمرکز FDC دفتر خدمات بهداشتی و درمانی است که به ارائه درمان های پزشکی و مراقبت از زندانیان در بازداشت است. همه کارکنان منابع اختصاص داده شده به این تلاش های" اصلاحات مقامات در بیانیه ای گفت.

دولت نیز فعال "نهادی تیم های واکنش" به "آدرس نیازهای" با توجه به وزارت اصلاحات' سایت.

میزان عفونت در میان جمعیت زندان ناشناخته باقی می ماند

حتی به عنوان اصلاحات مقامات پیاده سازی بیشتر اقدامات حفاظتی آنها نمی خواهند گفت چه میزان عفونت در میان دولت تقریبا 94,000 زندانیان و یا چگونه آنها در حال نظارت بر آن است.

اصلاحات مقامات گزارش روز سه شنبه که 6,283 زندانی آزمایشات انجام شده اما تعداد آزمون شامل re-آزمون ها و کل خط از فلوریدا از زندانیان که تست شده اند حداقل یک بار اعلام نشده است.

"هدف از ارائه به روز رسانی روزانه در وب سایت ما است که به ارائه شفافیت به عموم مردم در مورد FDC را COVID-19 پاسخ به تلاش و اطلاع رسانی به وضعیت فعلی COVID-19 در زندانی جمعیت و کارمند بخش است که در تماس با زندانی و یا مجرم جمعیت" اصلاحات در انتخابات گفت: در روز دوشنبه در بیانیه ای.

مقامات اذعان کرد که آنها را جمع چگونه بسیاری از 6,283 اهل بیت آزمون مجدد آزمون تعدادی که مورد نیاز است برای تعیین میزان عفونت در میان جمعیت زندان.

"مقایسه نرخ مثبت زندانیان که از جمعیت عمومی بسیار ناقص به عنوان FDC جمعیت نیست آینه های کلی جمعیت از فلوریدا" مقامات از وی خواست تا در مورد عفونت رای دادن.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب