مت Gaetz خواستار DOJ به بررسی Facebook مارک زوکربرگ مدیر عامل برای دروغ گفتن به کنگره

جیم کمی Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 5:35 PM EDT Jul 27, 2020در کنگره ایالات متحده مت Gaetz است که به درخواس

توسط NEWSSALAM در 7 مرداد 1399

در کنگره ایالات متحده مت Gaetz است که به درخواست وزارت دادگستری ایالات متحده به بررسی Facebook مارک زوکربرگ مدیر عامل برای ساخت اظهارات نادرست به کنگره است.

Gaetz را اعلام روز شنبه که او تا به حال در زمینه های جنایی ارجاع در برابر زوکربرگ ادعا فن آوری های غول پیکر-مدیر عامل شرکت تا به حال ساخته شده "مادی اظهارات نادرست به کنگره در حالی که تحت سوگند" در طول دو مشترک جلسات در مارس سال 2018 است.

Gaetz گفت زوکربرگ "بارها و بارها و قاطعانه" رد Facebook "درگیر در تعصب در برابر محافظه کار و گفتار افراد سیاست یا سیاست و همچنین انکار کرد که Facebook سانسور و سرکوب محتوای حمایت از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و دیگر محافظه کاران است."

اما Gaetz گفت: ماه ژوئن سال 2020 گزارش از محافظه کار پروژه Veritas تا به حال نشان داده شده است اکثر محتوای فیلتر شده توسط Facebook را هوش مصنوعی برنامه محتوا در حمایت از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و یا دیگر جمهوری نامزد.

"نظارت یک بخش ضروری از کنگره قانون اساسی اقتدار" Gaetz گفت: در نامه ای به دادستان کل ایالات متحده لایحه Barr. "به عنوان یک عضو از این بدن من سوال آقای زوکربرگ را صحت و چالش خود تمایل به همکاری با ما نظارت اقتدار انحراف کنگره منابع در طول زمان حساس تحقیقات و مادی مانع کار ما است. چنین نادرست نه تنها ناعادلانه آنها به طور بالقوه غیر قانونی و جعلی است."

شهادت: خواندن Facebook مدیر عامل مارک زوکربرگ را برنامه ریزی شهادت قبل از کنگره

دو روز قبل از کنگره: آنچه در خطر است برای Facebook مارک زوکربرگ به عنوان او شهادت

پروژه Veritas یک محافظه کار خروجی رسانه ها که صورتحساب خود را به عنوان یک undercover "چریکی روزنامه نگار" است که در معرض فساد در نهادهای دولتی و خصوصی اما است برای انتقاد تا حد زیادی بد نمایش دادن آنچه در آن گزارش.

Facebook نام قبلی گزارش پروژه Veritas "مانع است."

Gaetz گفت: این پروژه Veritas گزارش که ویژگی های مخفی تصویری از یک ادعا Facebook "مطالب برتر" گفت: اگر او را می بیند کسی که در امریکا بزرگ دوباره " کلاه "حذف آنها را برای تروریسم است."

Gaetz گفت: این گزارش در تضاد با آنچه زوکربرگ شهادت به قبل از کنگره در سال 2018 است.

Facebook نه در پاسخ به یک درخواست برای نظر توسط deadline.

"Facebook AI غربالگری محتوا است نه به لحاظ سیاسی خنثی" Gaetz گفت: در نامه خود به Barr. "نه مدیران استخدام به نقد و بررسی محتوای پرچم AI برنامه. این غرفه در مخالفت با آقای زوکربرگ کنگره شهادت و نقض "حسن نیت" ارائه بخش 230(c)(2)(A) از قانون ارتباطات نجابت."

جیم کمی را می توان در رسید jwlittle@pnj.com و 850-208-9827.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب