مت Gaetz tweet برچسب توییتر با عنوان "ستایش خشونت'

جیم تامپسون Northwest Florida Daily Newsمنتشر شده 3:32 PM EDT Jun 2, 2020یک پست توییتر از Rep. مت Gaetz R-Fla.

توسط NEWSSALAM در 14 خرداد 1399

یک پست توییتر از Rep. مت Gaetz R-Fla., نشان می دهد که به اصطلاح "antifascists" باید شکار مانند خاورمیانه تروریست ها شده است به عنوان برچسب "ستایش خشونت" توسط سرویس های شبکه های اجتماعی.

به اصطلاح چپ "antifascists," به طور گسترده به عنوان برچسب "Antifa," همراه با راست گروه مانند "Boogaloo" جنبش شناخته شده به عنوان منابع خشونت و کشتار در تظاهرات اخیر در سراسر کشور در مورد خشونت پلیس.

"اکنون که ما به وضوح ببینید Antifa به عنوان تروریست می تواند ما را شکار آنها را مانند ما انجام آن در خاورمیانه دارد ؟ Gaetz نوشت: در یک شنبه توییت در حساب توییتر شخصی.

Gaetz حفظ دو حساب توییتر @mattgaetz که بر محتوای شخصی و @RepMattGaetz با تمرکز بر کار خود را به نمایندگی از شمال غربی فلوریدا در کنگره است.

متعاقبا توییتر اضافه یک پیام را توییت کرد که در آن "نقض توییتر قوانین مورد ستایش خشونت است. اما توییتر تعیین کرده است که آن را ممکن است در منافع عمومی برای صدای جیر جیر به در دسترس باقی می ماند."

یک لینک در پیام توییتر توییتر اجازه می دهد تا کاربران را به مشاهده Gaetz را صدای جیر جیر و دوم لینک در پیام امتیاز کاربران به توییتر سیاست "عمومی-بهره استثنا."

در سیاست که در توییتر, یادداشت های, در بخش, در حالی که آن را به طور معمول به حذف توییتهایی که نقض سیاست های خود "ما می دانیم که گاهی اوقات ممکن است در جهت منافع عمومی به مردم اجازه می دهد برای مشاهده توییتهایی که در غیر این صورت به پایین گرفته شود."

در حال حاضر در دست است که سیاست استثنا محدود به "یکی از مهم نوع بهره محتوا — توییت از انتخاب و مقامات دولتی — با توجه به قابل توجه علاقه به دانستن و بودن قادر به بحث در مورد اقدامات و اظهارات."

در بعدی پرینت ارسال شده در @mattgaetz, Gaetz به نام توییتر برچسب زدن از صدای جیر جیر خود را "یک نشان افتخار است."

کنگره سپس در ادامه بارها و بارها به نیشگون گرفتن و کشیدن توییتر ارسال یک صدای جیر جیر نشان می دهد که "همه بیدار @توییتر فضیلت سیگنالینگ" ممکن است یک اثر در این شرکت را ارزیابی و تعجب که چرا توییت های دیگر از جمله یک پیام از یک قسم خورده ضد فاشیستی گروه تا به حال نشده با برچسب توییتر به عنوان ستایش خشونت است.

Pensacola تظاهرات

Pensacola شهردار Grover رابینسون ستایش صلح آمیز جورج فلوید تظاهرات در نقاشی های دیواری پل

جورج فلوید تظاهرات هواداران آوردن آب و مواد غذایی به گرافیتی پل فعالان روز دوشنبه

به عنوان جورج فلوید تظاهرات خشم در سراسر کشور Pensacola سوگواری آن خود کاهش یافته است

که صدای جیر جیر از چیزی به نام Puget Sound جان براون Gun Club, @PugetSoundJBGC می خواند: "همه در سراسر کشور, پلیس های در حال اجرا خارج از کنترل جمعیت مهمات و احاطه شده توسط معترضان که تعداد آنها در قدر. کسانی که پلیس در حال پیدا کردن که وجود دارد خیلی بیشتر از ما از وجود آنها. تصور کنید اگر ما همه مسلح."

هفته گذشته در یک قسط از جدید خود را, پادکست "داغ طول می کشد با مت Gaetz کنگره اعلام کرد که او کار بر روی این لایحه را حذف مسئولیت حمایت فراهم شده به توییتر و دیگر سیستم عامل رسانه های اجتماعی در بخش 230 قانون ارتباطات نجابت از سال 1996. گسترده بخش 230 معاف کسانی که از کانال های تحت مسئولیت این استدلال که آنها صرفا سیستم عامل و ناشران از این مواد که به نظر می رسد بر روی آنها.

"من در حال حاضر با همکاران جمهوری خواه در (خانه) قوه قضائیه کمیته پیش نویس قانون می گویند که اگر شما در حال رفتن به اظهار نظر کردن به حقیقت یا کذب آن است که کسانی که بر روی پلت فرم خود را به خاطر آن بینندگان شما نمی توانید حمایت از بخش 230," Gaetz گفت. "شما یک پلت فرم. شما در حال انجام چیزی دیگری است. شما در حال editorializing."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب