شهردار خواستار Pensacola اعتراض به حرکت از نقاشی های دیواری پل پس از ترافیک محاصره

جیم کمی Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 2:06 PM EDT Jun 8, 2020Pensacola شهردار Grover رابینسون به نام جورج فلو

توسط NEWSSALAM در 19 خرداد 1399

Pensacola شهردار Grover رابینسون به نام جورج فلوید تظاهرات در شهر به حرکت به مکان های مختلف بعد از این هفته پس از یک گروه کوچک از معترضان در روز شنبه مسدود شده و ترافیک در پنساکولا پل خلیج.

رابینسون گفت: در هفته های مجازی کنفرانس مطبوعاتی روز شنبه که او خواسته اعتراض سازمان Kyle کول به در نظر گرفتن مکان های جدید برای اعتراض پس از چهار شنبه — روز پس از فلوید مراسم تشییع جنازه روز سه شنبه در هوستون — به دلیل نگرانی بیش از ترافیک.

"بدیهی است که وجود دارد مقدار زیادی از ترافیک چالش با 17 (خیابان), پل, انواع چیز" رابینسون گفت. "این جمعه است جورج فلوید مراسم تشییع جنازه و من ابلاغ به آقای کول که اگر آنها می خواستند به ماندن در آنجا از طریق پنج شنبه که که خوب بود و قطعا قابل فهم است. اما پس از آن ما نیاز به کار در مکان های مختلف است که شاید نمی کند ایجاد ترافیک زیادی سردرگمی احتقان یا خطر بالقوه تحت تأثیر کسی آمار گرفتن."

عکس: Pensacola گرافیتی پل اعتراض نشت بیش بر روی Bayfront پارک وی

معترض انجام شده بر روی کاپوت SUV بیش از پنساکولا پل خلیج صحبت می کند

کول گفت: اخبار, مجله روز دوشنبه که این ایده از حرکت تظاهرات مطرح شد و پس از شهردار درخواست.

"ما در حال بحث در مورد آن, اما هیچ چیز وجود دارد در سنگ به عنوان در حال حاضر" کول گفت. "همانطور که در حال حاضر ما هنوز هم در نقاشی های دیواری, پل, هیچ مجموعه ای در سنگ."

رابینسون گفت: ارائه این پارک در شمال غربی سمت تالار شهر به عنوان یک مکان بالقوه برای تظاهرات.

شهردار: شهروندان کمیته مشورتی انتصاب مشروط معترضان مسدود کردن ترافیک نیست

رابینسون همچنین روز دوشنبه گفت که توافق برای تعیین رهبری سازمان از پنساکولا رویای مدافعان به شهروندان یک کمیته مشورتی از پلیس بود مشروط معترضان مسدود کردن ترافیک در آینده است.

تظاهرات بیش از مرگ فلوید را بر محور گرافیتی پل در خیابان 17 و باقی مانده اند تا حد زیادی صلح آمیز است. تظاهرات روز شنبه بود که این حادثه برای اولین بار است که می تواند موجب رویارویی به عنوان یک گروه به رهبری Pensacola رویای مدافعان ایستاد سراسر Bayfront پارک وی ترافیک مسدود و خواستار صحبت با شهردار. در طول محاصره یکی از معترضان انجام شد در سراسر پل بر روی کاپوت یک SUV.

شنبه را محاصره Bayfront پارک وی پس از به پایان رسید رابینسون آمد و صحبت با معترضان. رابینسون نمی خواهد به توافق برسند به خواسته های چنین به عنوان deprioritizing سطح پایین تهاجمی, demilitarizing پلیس منع استفاده از نیروی مرگبار و پرداخت جبران خسارت به خانواده Tymar کرافورد یک مرد سیاه و سفید بود که به ضرب گلوله کشته شدند و توسط Pensacola افسر پلیس در تابستان گذشته.

این محاصره به پایان رسید پس از رابینسون توافق برای تعیین Morrissette منطقه ای سازمان برای شمال فلوریدا رویای مدافعان به شهروندان کمیته مشورتی خواهد بود که تشکیل نگاه پلیس در این شهرستان پس از مرگ کرافورد.

رابینسون گفت: تعهد خود را به تعیین Morrissette به کمیته مشورتی می ایستد اما او نیز به نام تصمیم به مسدود کردن جاده "راش" و "غیر مسئولانه است."

مجله اخبار رسیده از رویای مدافعان برای نظر.

"رفتن به جلو تنها راه ما می توانیم پیگیری در این فرایند برای این کمیته و گنجاندن آن کمیته در نهایت از خانم Morrissette شده در این کمیته است که ما همه با هم کار کردن و نگه داشتن از داشتن هر گونه بیشتر حماقت است که به پایان می رسد تا به طور بالقوه خطر زندگی انسان" رابینسون گفت. "ما لازم نیست برای جلوگیری از هر گونه پل ها. ما لازم نیست برای انجام هر گونه تخریب. ما می تواند همچنان به نگه داشتن کار بر روی این و باید این بحث است."

Facebook comment جرقه جنجال

روز یکشنبه رابینسون لگد کردن اعتراض در رسانه های اجتماعی پس از یک نظر on Facebook که او موافقت نکرد به معترضان خواسته است.

"ما توافق کردند که به هیچ یک از خواسته های" رابینسون نوشت: در یک نظر. "که در آن نقطه آنها خواسته برای یک موقعیت در هیئت مدیره آنها از ما خواست برای ایجاد. ما آنها را از روی پل بدون حادثه برای یک موقعیت آنها در حال حاضر. من خوشحالم که آنها قاب به عنوان آنها نیاز به. من با تمرکز بر ساخت جامعه ما بهتر است. آن را غم انگیز است که آنها خراب چه بسیاری از مردم انجام داده بود را بدون خشونت غیر مخل اعتراض."

در طول کنفرانس مطبوعاتی خود روز شنبه, رابینسون گفت: نظرات خود را در رسانه های اجتماعی بودند را بگشایند.

"هیچ چیز وجود دارد که من به توافق در وسط جاده است که من نمی خواهد که توافق برای خارج از جاده تخت" رابینسون گفت. "و من احتمالا می تواند و باید گفت که بهتر است در روز یکشنبه. و من متاسفم که من این کار را نکرد."

جیم کمی را می توان در رسید jwlittle@pnj.com و 850-208-9827.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن