شهردار Grover رابینسون: "در حال حاضر زمان مناسب نیست' به حذف Pensacola Confederate monument

جیم کمی Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 4:09 PM EDT Jun 8, 2020در سراسر ایالات متحده شهرستانها و معترضان در پاس

توسط NEWSSALAM در 20 خرداد 1399

در سراسر ایالات متحده شهرستانها و معترضان در پاسخ به جورج فلوید تظاهرات با از بین بردن برخی از آنچه را به نام در میان برجسته ترین نشانگر نژادپرستی نظاممند در عمومی — آثار تاریخی به کنفدراسیون.

پس از شنیدن تماس در روز شنبه اعتراض در نقاشی های دیواری پل در شهر Confederate monument برداشته شود Pensacola شهردار Grover رابینسون روز دوشنبه گفت که او باور نمی کند که زمان درست بود آن را حذف کنید.

"من نمی گویم وجود دارد ممکن است تغییر در برخی از نقطه, اما در حال حاضر زمان مناسب نیست" رابینسون گفت: در کنفرانس مطبوعاتی هفتگی خود. "وجود دارد بیش از حد چالش و اختلاف است که ما و فقط حرکت رو به جلو با آنچه که ما داریم."

Pensacola تظاهرات: رویای مدافعان جلوگیری از ترافیک در پنساکولا پل خلیج مقابله با شهردار

شهروندان کمیته مشورتی: Pensacola شهردار تشریح پیشرفت اهداف در ایجاد عادلانه تر پلیس

رابینسون گفت: او معتقد است که این شهرستان در حال انجام است با تشکیل شهروندان خود کمیته مشورتی شکننده است و مهم تر برای ایجاد یک جامعه فراگیر از یک "حرکت نمادین" از بین بردن بنای تاریخی است.

Pensacola را Confederate monument نادیده گرفته مرکز شهر Pensacola از لی مربع از Palafox خیابان از سال 1891.

"این Uncrowned قهرمانان کنفدراسیون جنوب که شادی شد به رنج می برند و می میرند برای یک علت آنها تصور می شود فقط" یک کتیبه در این بنای تاریخی می خواند. "بلامنازع خود را صمیمیت و بی همتا قهرمانی همچنان باید تعجب و الهام از سنین."

مشابه آثار تاریخی تبدیل شده اند تمرکز معترضان و اهداف خرابکاری در شهرستانها در سراسر ایالات متحده آمریکا و برخی از دولت ها پاسخ داده اند با تعهد به حذف مجسمه.

هفته گذشته ویرجینیا رژیم صهیونیستی است. رالف نرتهم اعلام کرد یک مجسمه مؤتلفه ژنرال رابرت E. Lee در پایتخت دولت می تواند حذف شود "را به عنوان به زودی به عنوان ممکن است."

شهر بیرمنگام آلاباما حذف 50 پا Confederate monument در تاریخ 1 ژوئن پس از معترضان اقدام و موفق به پاره کردن آن در روز قبل از.

نزدیک به Pensacola, شهر موبایل بی سر و صدا حذف یک مجسمه برنزی از مؤتلفه Adm. رافائل Semmes بدون اعلان عمومی.

Pensacola بنای و این موضوع که آیا برای حذف آن در سال 2017 باعث بزرگ گذشته در اعتراض به شهرستان تا به حال دیده می شود تا زمانی که جورج فلوید تظاهرات. در سال 2017 گروه های بزرگ هر دو در پشتیبانی برای نگه داشتن این بنای تاریخی و کسانی که فشار برای حذف آن پس از اعتراض شهردار سابق اشتون هیوارد گفت: او حمایت و از بین بردن مجسمه از زمین های متعلق به شهرستان.

"من نمی گویم در برخی از نقطه ما به عنوان حرکت رو به جلو در زمان ما تحقق بخشیدن به ما بگویید ما تاریخچه ما رو به احترام فراگیر که ما نمی بینیم تغییر" رابینسون روز دوشنبه گفت:. "اما من باور نمی کنم که در حال حاضر زمان است. در حال حاضر زمان برای ما به تمرکز بر روی آنچه ما در حال حاضر انجام می دهند و به ادامه این روند است."

رابینسون گفت: این شهرستان در جشن Pensacola تاریخچه در سال 2021 برای دویستمین سالگرد ایجاد ایالت فلوریدا و Escambia County, و او معتقد است که جشن باید تمرکز بر گروه های مختلف را تشکیل می دهند که این شهر است.

"ما چهار گروه مجزا" رابینسون گفت. "ما باید افرادی که فرزندان کسانی که مبارزه را برای کنفدراسیون. ما فرزندان کسانی که از آمریکایی های آفریقایی تبار بودند که یا آزاد از برده داری و یا رایگان بردگان بودند که در اینجا در پنساکولا. و سپس ما باید فرزندان از آن دسته از افراد که مبارزه برای اتحادیه. و سپس ما افرادی را که به پایان رسید تا فقط مهاجرت در اینجا و اینجا آمده اند پس از آن نقطه.

"پنساکولا و موفقیت آن وابسته به تمام چهار نفر از این گروه همکاری می کنند. بنابراین هر آنچه که ما انجام می دهیم و با این حال ما به احترام جشن 200 سال کار هم باید به احترام و تمام کسانی که همه چیز و چگونه ما را در مقابله با آن در برخی از نقطه. من نمی گویم وجود ندارد رفتن به تغییر دهید, اما آماده است که در این زمان خاص."

جیم کمی را می توان در رسید jwlittle@pnj.com و 850-208-9827.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن