معاینات پزشکی و خانواده-سفارش کالبد شکافی موافقت: جورج فلوید مرگ شد, قتل

لورنزو ریس, Trevor هیوز و علامت Emmert ایالات متحده آمریکا امروزمنتشر شده 8:46 PM EDT Jun 1, 2020مینیاپولیس هر

توسط NEWSSALAM در 13 خرداد 1399

مینیاپولیس هر دو Hennepin County دفتر معاینات پزشکی و کالبد شکافی راه اندازی شده توسط جورج فلوید خانواده حکومت کرده اند که مرگ Floyd – در یک حادثه است که باعث ناآرامی در سراسر کشور – یک قتل و 46 ساله است قلب ضرب و شتم متوقف شد در حالی که پلیس مهار او را فشرده و گردن خود را.

به پزشکی قانونی گزارش روز دوشنبه منتشر ذکر شده "ايست قلبی ريوی پیچیده اجرای قانون subdual, خویشتن داری و گردن فشرده سازی" به عنوان علت مرگ است. آمد آن ساعت پس از فلوید وکیل خانواده بنیامین Crump در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام یافته های یک خانواده-سفارش کالبد شکافی.

خانواده کالبد شکافی اظهار داشت: "خفگی از فشار پایدار بود علت" فلوید مرگ است.

دکتر مایکل بادن و دکتر Allecia Wilson انجام کالبد شکافی و گفت: "گردن و پشت فشرده سازی است که منجر به عدم جریان خون به مغز" Crump روز دوشنبه گفت:.

آنها اضافه شده است که "وزن در پشت دستبند و موقعیت بودند و عوامل کمک کننده به دلیل آنها اختلال در توانایی آقای فلوید دیافراگم را به تابع."

فلوید درگذشت مارس 25 بعد از مینیاپولیس افسر پلیس به زانو در گردن او برای چند دقیقه در حالی که او دست به دستبند روی زمین گریه که او نمی تواند نفس کشیدن و التماس برای کمک به. این حادثه گالوانیزه خشم جرقه اعتراضات و خشونت ها در سراسر ایالات متحده

روز دوشنبه معاینات پزشکی گزارش نشان می دهد که در آن پیدا کردن "است و نه قانونی تعیین مجرمیت یا قصد و نباید مورد استفاده قرار گیرد به غصب روند قضایی."

که کالبد شکافی یافت "هیچ یافته های فیزیکی است که پشتیبانی از تشخیص پس از سانحه آسفیکسی یا اختناق" با توجه به این سند که نشان می دهد فلوید موجود شرایط بهداشتی – بیماری عروق کرونر و بیماری قلبی فشار خون بالا – همراه با مهار توسط پلیس و هر "بالقوه باده در سیستم خود را" کمک به مرگ او.

بادن و ویلسون گفت: به نظر می رسد که فلوید درگذشت و در صحنه است.

دنبال این داستان: برای اطلاعات بیشتر در بررسی اعتراضات و بیشتر, ثبت نام برای دریافت روزانه توجیهی

"آنچه ما در بر داشت است که مطابق با آنچه که مردم را دیدم" بادن گفت. "وجود دارد هیچ دیگر موضوع سلامت است که می تواند و یا منجر به مرگ شود. پلیس باید این تصور غلط است که اگر شما می توانید صحبت کنید شما می توانید نفس کشیدن. که درست نیست."

Crump تا به حال کلمات قوی در Floyd مرگ است.

"جورج فلوید آمبولانس او نعش کش," او گفت:. "فراتر از سوال او زنده خواهد بود امروز, اگر نه برای اعمال فشار به گردن خود را با اخراج افسر درک چوین و فشار بر روی بدن خود را از دو اضافی افسران زانو در او. آقای فلوید مرگ شد, قتل توسط افسران که کف دست او را در حالی که نگه داشتن او را برای بیش از هشت دقیقه است. و افسر که ایستاده بود با انجام هیچ چیز فیزیکی سپر آبی – زندگی نماد کد از سکوت است."

تماشاگران که التماس ماموران در صحنه به دخالت ثبت فلوید مرگ در فیلم ها و به اشتراک گذاشتن تصاویر در رسانه های اجتماعی. پس از آنها رفت و, ویروسی, فلوید مرگ برانگیخته یک هفته از تظاهرات در مینیاپولیس و بسیاری از شهرستانها عمده ایالات متحده.

فلوید بود دستگیر و به ظن تلاش برای استفاده از جعلی $20 bill.

آخرین تحولات: جورج فلوید ادامه اعتراضات در سراسر کشور 4,400 بازداشت گزارش شده است; سنت جان کلیسا در DC آتش

در داخل شکایت کیفری: 8 دقیقه, 46 ثانیه و 'ذاتا خطرناک': آنچه در شکایت کیفری در جورج فلوید مورد

چوین بود به اتهام سوم-قتل عمد و قتل نفس. او در دوران بازداشت در زندان ایالتی. سه نفر دیگر از افسران بودند که در صحنه اند و نه بازداشت شده و یا به هر جنایت. تمام چهار افسران اخراج شدند روز فلوید پس از مرگ است.

رژیم صهیونیستی. تیم Walz روز یکشنبه گفت که دادستان کل کیت الیسون منجر تعقیب در Floyd مرگ است.

"ما در حال رفتن به را به تحمل تمام منابع لازم برای دستیابی به عدالت در این مورد" الیسون گفت: در یک کنفرانس خبری.

فعالان فشرده شده اند Hennepin County وکیل Mike Freeman به اتهام سه تن دیگر از افسران و نشان داده اند خارج از خانه خود را.

Crump به نام برای چوین را اتهام به بالا به قتل درجه اول و برای سه تن دیگر از افسران درگیر در صحنه بود دستگیر شد.

"آنچه که ما باید در برابر عدالت برای ایالات متحده آمریکا" Crump گفت. "خانواده التماس دادستان کل الیسون را مساوی عدالت واقعی برای مردم در سال 2020 با گرفتن آن ماموران بلافاصله دستگیر و متهم به حد کمال از قانون به طوری که ما می توانیم بر این باورند که وجود یک سیستم قضایی در آمریکا است."

شهر دیگر در سراسر کشور شده است roiled توسط تظاهرات. دستگیری ساخته شد پس از 8 بعد از ظهر یکشنبه مقررات منع رفت و آمد, اما آنها کوچکی از هزاران نفر که به صورت مسالمت آمیز راهپیمایی در اطراف شهر و در سراسر رودخانه می سی سی پی پل بعد از ظهر یکشنبه.

فقط در جنوب مرکز شهر مینیاپولیس در بعد از ظهر دوشنبه, هنر, دانش آموز, سیمون الکسا و سه نفر از دوستان مشغول نقاشی دیواری بر روی یک سوار کردن نمای یک تلاش را به زیبایی کمی به مشکل شهرستان است.

آنها خوشحال بودند که نتایج حاصل از یک دوم کالبد شکافی شده و باور اولیه یک احساس شروع یک پتانسیل coverup.

"من شگفت زده شد که ما قادر به دریافت منسجم کالبد شکافی. خبر خوبی است" گفت: اندرو Hinrichs 26 ساله بومی از شهرهای دوقلو.

"من فکر می کنم آن را یک گام به سوی حقیقت است. من فکر می کنم این ارتباط در خط عدالت است. این واقعیت که ما در حال حاضر می گویند برای یک واقعیت است که افسر چوین اقدامات asphyxiating (فلوید) او را کشتند."

الکسا چشم انداز برای نقاشی دیواری بود برای نشان دادن عبور از باتوم از 1960s-دوره حقوق مدنی رهبران به امروز سیاه زندگی مهم جنبش است. آن را به لیست اسامی قربانیان مبارزات 64 در همه. تیلور قیصر و کالوین برگ نیز کمک یک فرایند است که کشیده به مدت چهار ساعت.

بالای او دیواری, الکسا برنامه ریزی شده به نام جورج فلوید و مارتین لوتر کینگ جونیور در بزرگترین حروف در کنار هم. او امیدوار بود که دوم کالبد شکافی نشانه آن است که عدالت اتفاق خواهد افتاد در مینیاپولیس.

"تظاهرات نمی خواهید برای متوقف کردن تا زمانی که آن را ندارد," او گفت:.

این قتل اعلام آیا چیزی برای جلب رضایت شارون تاملینسون از مینیاپولیس پا ایستاده از کجا فلوید درگذشت دوشنبه گذشته.

"ما دریافت درجه اول قتل؟" "ما نمی خواهیم هیچ سومین قتل درجه زیرا که تنها حامل 12 1/2 سال است. من نیاز به یک جمله زندگی به طوری که (Floyd) است مادر و پدر بچه ها را درک کنند چرا ما این است."

تاملینسون گفت که او دستگیر شد یکشنبه شب در حالی که اعتراض در بزرگراه بین ایالتی 35. او از زندان آزاد شد در 4:30 صبح دوشنبه و برنامه ریزی شده بود که شب و اعتماد به نفس است که تظاهر کنندگان را دریافت نتیجه آنها به دنبال.

"اگر ما با هم ایستاده و ما از موضع قوی و ما در حفظ و قفل اسلحه ما باید عدالت است. من آن را می دانم" او گفت:.

کمک: آسوشیتد پرس



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب