دیدار با شش متقاضیان رقابت به Escambia County مدرسه جدید سرپرست

Kevin Robinson Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 PM EDT 21 مه سال 2020شش نفر را اعمال می شود برای پر کردن نق

توسط NEWSSALAM در 1 خرداد 1399

شش نفر را اعمال می شود برای پر کردن نقش Escambia County School District سرپرست هنگامی که مالکوم توماس بازنشسته در ماه نوامبر.

از لحاظ تاریخی, Escambia County superintendents انتخاب شده است و از داخل شهرستان است. در نوامبر 2018, Escambia County رای دهندگان تصویب یک رفراندوم محلی به هیئت مدیره مدرسه تعیین آینده superintendents. طرفداران تغییر و گفت: این امر اجازه می دهد تا مدرسه منطقه به دست چین کردن بهترین نامزد در کشور بر اساس مهارت و تجربه خود را.

پس از این کار نوشته شده بود در ماه گذشته یک نیم دوجین متقاضیان از سیستم مدرسه در گرجستان, مینه سوتا, کانکتیکات, اوهایو و فراتر از آن را پرتاب کلاه خود را در حلقه. هیچ یک از درخواست کنندگان کنونی آمده از درون منطقه. فقط یکی از نامزدها تا قبل از تجربه به عنوان سرپرست اما هر متقاضی حداقل یک دهه از آموزش و اداری تجربه.

Escambia شهروندان می گویند درس و تجربه است که باید برای آینده سرپرست

Escambia County رای مثبت به انتصاب superintendents

با یک ماه قبل از ترک کار ارسال بسته در اینجا لیست متقاضیان به ترتیب حروف الفبا (کلیه زندگینامه اطلاعات عرضه شده توسط متقاضیان):

Wayne الکساندر

الکساندر تا 34 سال تجربه به عنوان یک معلم و مدیر و همچنین به عنوان یک دکترای آموزش و پرورش از نوا جنوب شرقی دانشگاه در فورت Lauderdale.

پس از سال 2017, الکساندر خدمت کرده است به عنوان دستیار اصلی در بریجپورت مدارس عمومی سیستم در Bridgeport, Connecticut. از 2007-2009 او به عنوان Hernando County, Florida, سرپرست مدارس.

الکساندر خدمت در انواع اداری نقش در کانکتیکات مدارس اعم از مدیر دبیرستان به مدیر منابع انسانی به آموزش و پرورش ویژه مدیر به مدیر آموزش بزرگسالان.

او نوشت: او در مقدمه نامه ای است که اگر چه برخی از حرکت بودند "جانبی" شیفت به جای نیازهای خود و خانواده آنها به او داده اند پهنای گسترده ای از تجربه حرفه ای با دانش آموزان در سن 3 تا 65 در مناطق مختلف در اندازه های از 3 ، 000 به 23,000 دانش آموزان است.

اسکندر رزومه کامل در اینجا در دسترس است.

Peri-Anne Chobot

Chobot 33 سال تجربه به عنوان یک معلم و مدیر در مدارس دولتی و خصوصی و همچنین به عنوان یک دکترای آموزش و پرورش از دانشگاه والدن در مینیاپولیس, مینه سوتا.

پس از 2018 او به عنوان رئیس امرسون مقدماتی مدرسه دبیرستان خصوصی در واشنگتن قبلی خود نقش رهبری را شامل موقعیت به عنوان اصل و دین در k-12 مدرسه در فلوریدا, کانکتیکات و ویرجینیا است.

Chobot نوشت: در مقدماتی نامه ای است که تجربه خود را شامل هدفمند کار با لحاظ نژادی و قومی متنوع بدن دانش آموز, دانش آموزان با یادگیری تفاوت و ADHD و دو زبانه جمعیت. او همچنین اشاره کرد او بیش از 25 سال تجربه در نظارت بر نقش کار با معلمان و مدیران و جامعه است.

Chobot است رزومه کامل در اینجا در دسترس است.

پل Grimaud

Grimaud است تقریبا از 15 سال تجربه به عنوان یک معلم و مدیر و کارشناسی ارشد در رشته آموزش ابتدایی از دانشگاه بریدج در Bridgeport, Connecticut.

پس از 2018, Grimaud به عنوان اجرایی اصلی از Al Resalah آمریکا, بین المللی, یک مدرسه در امارات متحده عربی است که می آموزد آمریکایی درسی. او دیگر نقش رهبری شامل موقعیت به عنوان مدیر معاون و برنامه درسی هماهنگ در مدارس در امارات متحده عربی و کویت.

Stateside Grimaud بود که یک معلم در مدارس در مریلند و کانکتیکات از سال 2005 تا 2010.

Grimaud است رزومه کامل در اینجا در دسترس است.

Leigh Ann McCray

McCray حدود 13 سال تجربه به عنوان یک معلم و مدیر همراه با هفت سال تجربه در حال اجرا آموزشی شرکت مشاوره. او به دست آمده و مدرک کارشناسی ارشد در آموزش و پرورش از دانشگاه فرانسیسکن در Steubenville, Ohio.

یک ساکن اوهایو گنده بنیانگذار و مدیر عامل شرکت EdBusiness Solutions, Inc. شرکت او آغاز شده در سال 2013 برای کمک به مدارس با برنامه ریزی استراتژیک کسب و کار موثر شیوه های توسعه حرفه ای و موفقیت دانش آموزان.

از سال 2009 تا 2012, McCray به عنوان دستیار سرپرست برای Carrollton Exempted Village منطقه مدرسه در اوهایو. او دیگر آموزشی نقش ها عبارتند از هفت سال خدمت به عنوان استاد کمکی در مادر آلما هفت سال خدمت به عنوان یک معلم و سه سال به عنوان یک مرکز آموزش و پرورش است مدیر برنامه درسی و فن آوری است.

McCray است رزومه کامل در اینجا در دسترس است.

Terry L. Nelson

نلسون در حدود 25 سال تجربه به عنوان یک دولت و مدرسه و مدیر منطقه و دارای دکترا در آموزش و پرورش از دانشگاه جنوب دانمارک در Orangeburg.

او در اخیر ذکر شده است که در خدمت به عنوان رئیس علمی افسر Hancock مدارس عمومی کانتی در گرجستان از 2016-2018. خود را در نقش های دیگر را شامل خدمت به عنوان یک مدیر دبیرستان در گرجستان به عنوان مدیر عامل شرکت آموزش و مشاوره شرکت و به عنوان مدیر اجرایی یک دولت سازمان آموزش و پرورش خدمت 80,000 دانش آموزان در 120 مدرسه..

در مقدماتی نامه نلسون اشاره محدوده خود تجربه شامل مدیریت و نظارت بر منطقه عملیات اعم از آموزش به منابع انسانی به فناوری اطلاعات به سرمایه گذاری برای توسعه سیاست.

نلسون رزومه کامل در اینجا در دسترس است.

مارکز L. استوارت

استوارت نزدیک به 20 سال تجربه به عنوان یک معلم دستیار اصلی و اصلی. او مدرک دکترای خود را در آموزش و پرورش رهبری از دانشگاه میزوری در کانزاس سیتی.

در ماه جولای سال 2019 Stewart پیوست دولت از فردریک داگلاس دبیرستان در آتلانتا به عنوان دانشجوی سال اول آکادمی اصلی. او صرف دهه قبل به عنوان مدیر میانی و مدارس ابتدایی در آتلانتا, دیترویت, کانزاس, شهرستان و Alabama. استوارت همچنین حدود چهار سال به عنوان دستیار اصلی و چهار سال به عنوان یک معلم.

استوارت مقدماتی نامه گفت: او بوده است "چرخش اصل" عدم کمک به مدارس معکوس البته در مناطق شهری و روستایی.

او تنهاست Pensacola بومی در این زمینه یک سال 1996 فارغ التحصیل از Woodham دبیرستان.

استوارت رزومه کامل در اینجا در دسترس است.

تمام متقاضیان رزومه همراه با یک جدول زمانی از سرپرست فرایند جستجو در دسترس است ecsd-fl.schoolloop.com/superintendentsearch.

گام بعدی برای متقاضیان?

این Escambia County هیئت مدیره مدرسه شده است و با استفاده از راهنمایی های فلوریدا انجمن هیئت مدیره مدرسه برای برنامه ریزی و اجرای آن در سراسر کشور سرپرست جستجو. هیئت مدیره خواستار طرح برای برنامه های کاربردی به تاریخ 26 ژوئن. فینالیست ها به مصاحبه در آخرین هفته از ماه اوت و انتخاب ساخته شده در ماه سپتامبر.

بیشتر: CivicCon: چه چیزی باعث خوب سرپرست? از کارشناسان

ویژه CivicCon تاون هال در انتخاب یک مدرسه جدید سرپرست برنامه ریزی شده است از 6 تا 7:30 بعدازظهر 15 ژوئن به عنوان یک باز و رایگان را برای تمام رویداد مجازی.

پاتریشیا هایتاور صندلی از Escambia County هیئت مدیره مدرسه و آندریا Messina, مدیر اجرایی, فلوریدا, مدرسه, مدیره انجمن ارائه خواهد شد به روز رسانی به جامعه در مورد جستجو و تلاش است.

هایتاور گفت: انتظار این است که بیشتر داوطلبان اعمال خواهد شد در چند هفته آینده به عنوان برنامه الحاقی بنابراین هنوز هم وجود دارد زمان را برای اعضای جامعه به ارائه بازخورد به هیئت مدیره در مورد شرایط و ویژگی های دیگر هیئت مدیره باید به دنبال در آینده سرپرست.

هایتاور و مسینا ارائه خواهد شد به روز رسانی در این روند از طریق یک زوم ارائه و رویداد ها مدیر جانت Pilcher را بپرسید سوال از مخاطبان است. شرکت کنندگان باید با ارائه سوالات خود را در طول ثبت نام برای این رویداد.

ثبت نام برای این رویداد در دسترس است با جستجوی "CivicCon" در eventbrite.com.

Kevin Robinson می توان در رسید krobinson4@pnj.com یا 850-435-8527.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب