بسکتبال مردان می افزاید: o'connell به بالا رتبه بندی استخدام در کلاس Pac-12

پس از در حال حاضر وارد بالاترین رتبه جذب کلاس در Pac-12, Stanford بسکتبال مردان افزود: یکی دیگر از گارد به آن

توسط NEWSSALAM در 15 خرداد 1399

پس از در حال حاضر وارد بالاترین رتبه جذب کلاس در Pac-12, Stanford بسکتبال مردان افزود: یکی دیگر از گارد به آن مجموعه با امضای مایکل o'connell. برنامه پنجم کلاس 2024 چشم انداز اعلام کرد تصمیم خود را برای پیوستن به کاردینال روز دوشنبه در یک پست خود را شخصی Instagram account.

در 6'2", اوکانل می ایستد همان ارتفاع به عنوان دانشجوی سال اول phenom Tyrell تری که اعلام کرد برای NBA پیش نویس در اوایل ماه آوریل پس از کمک به دانشگاه استنفورد پایان آن سال 2020 فصل با چشمگیر 20-12 رکورد. تری است تا 15 ژوئن به برداشت از پیش نویس و خود را حفظ دانشگاهی واجد شرایط با توجه به قوانین NCAA.

در سال 2020 امضای کلاس o'connell به امضای شرح زیر است که از گارد نوح Taitz و جلو حداکثر Murrell براندون فرشته و زئیر ویلیامز. حتی قبل از o'connell اعلام استنفورد ورودی استخدام در کلاس قرار گرفت شماره 13 به طور کلی توسط 247 ورزش و شماره 14 به طور کلی توسط رقبا. امضای ویلیامز عناوین ساخته شده به عنوان تیم اول اجماع پنج ستاره جذب پس بروک و رابین لوپز به مزرعه آمد و در سال 2006.

اوکانل می پیوندد در افزایش کاردینال تیم ملی پس از فارغ التحصیلی از بلر آکادمی در نیوجرسی. در طول فصل ارشد این گارد به طور متوسط 18 امتیاز و پنج ریباند و پنج پاس گل در هر بازی — درآمد هر لیگ و تیم اول تمام حالت انتخاب در کنار سفر به 2019-20 MAPL قهرمانی. او standout ارشد سال بود و مقدمه توسط سه تیم اول دانشگاه یا دانشکده در سال Chaminade دبیرستان در نیویورک طی آن o'connell به دست آورد و سه لیگ انتخاب و 2018-19 NSCHSAA بازیکن سال.

بسکتبال بود و نه ورزشکار تنها در منطقه از تجربه و تخصص ، در حالی که o'connell ممکن است در حال حرکت به مزرعه او در اصل متعهد به مریلند چوگان سرپهن به داخل چوگان سرپهن شماره 81 استخدام در کشور است. در حالی که دانشگاه استنفورد است women's lacrosse تیم وجود ندارد و بخش مردان معادل در Pac-12.

هر چند شور و هیجان در مورد استنفورد را به شدت تبلیغ ورودی دانشجویان سال اول و فصل آینده در حال ساخت در سراسر جهان بخش من بسکتبال دانشگاه هنوز به انتشار بتن برنامه ای برای ورزشکاران و 2020-21 سال تحصیلی.

روز چهارشنبه استنفورد اعلام کرد قصد خود را برای شروع کلاس ها یک هفته در اوایل پاییز محدود کردن تعدادی از دانشجویان در محوطه دانشگاه به حدود نیمی از بدن دانش آموز در هر سه چرخش است که دانش آموزان اقامت در محوطه دانشگاه در طول سه ماهه داده شده و شامل سه ماهه تابستان به عنوان بخشی از سنتی مسکونی سال تحصیلی. هنوز نامعلومی اما جزئیات بیشتر در مورد چگونه کاردینال دانشجو-ورزشکاران — حدود 900 نفر — مناسب خواهد شد به این طراحی.

تماس با ساوانا استوارت در savnstew 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب