مایکل دریک برای تبدیل شدن به 21st رئیس جمهور از دانشگاه کالیفرنیا

دانشگاه کالیفرنیا Board of Regents امروز اعلام کرد انتصاب دکتر مایکل دریک به عنوان 21st جمهور UC مشهور جهان سی

توسط NEWSSALAM در 18 تیر 1399

دانشگاه کالیفرنیا Board of Regents امروز اعلام کرد انتصاب دکتر مایکل دریک به عنوان 21st جمهور UC مشهور جهان سیستم از 10 دانشگاه پنج مراکز درمانی در سه سطح ملی وابسته labs بیش از 280,000 دانش آموزان و 230,000 علمی و کارکنان.

دریک طولانی و حرفه ای در آموزش عالی, اخیرا به عنوان رئیس جمهور از دانشگاه ایالتی اوهایو از سال 2014 تا این هفته. قبل از او شش سال در OSU خود کل کار علمی شده است در دانشگاه از جمله به عنوان صدراعظم از UC Irvine نه سال از سال 2005 تا 2014 و به عنوان systemwide معاون رئیس جمهور برای امور بهداشت و درمان از سال 2000 به 2005.

دریک دریافت A. B. از دانشگاه استنفورد و اقامت مدرک پزشکی و فلوشیپ چشم پزشکی از دانشگاه سان فرانسیسکو. او پس از آن صرف بیش از دو دهه در دانشکده UCSF دانشکده پزشکی از جمله به عنوان Steven P. برشی استاد چشم پزشکی.

تحت رهبری او دریک تا حد زیادی افزایش یافته UC Irvine شهرت به عنوان یک برتر دانشگاه است. UC Irvine, رز برای پیوستن به بالای 10 دانشگاه در U. s. اخبار & گزارش جهانی سالانه لیست و رتبه بندی توسط بار آموزش عالی را به عنوان شماره 1 دانشگاه در آمریکا زیر 50 سال. در طول تصدی خود در این دانشگاه چهار سال فارغ التحصیلی نرخ افزایش بیش از 18 درصد در حالی که در مقطع کارشناسی ثبت نام و تنوع قابل توجهی افزایش یافته است. بعلاوه دریک نظارت ایجاد مدارس جدید و آموزش و پرورش به عنوان به خوبی به عنوان برنامه های بهداشت عمومی پرستاری و داروسازی.

دریک تصدی در OSU مشخص شده بود رکورد بالا برنامه های کاربردی و فارغ التحصیلی نرخ تحقیقات پیشگامانه و قوی پشتیبانی دهنده. او تاسیس چندین برنامه های موفق برای افزایش دسترسی دانشجویان و قیمت از جمله یک شهریه برنامه تضمین; افزایش کمک هزینه تحصیلی و پوشش هزینه های حضور و غیاب و افزایش کمک های مالی برای حمایت از طبقه متوسط و کم درآمد دانش آموزان است. در واقع OSU را بر اساس نیاز کمک های مالی افزایش بیش از 200 میلیون دلار بین 2015 و 2020.

"بسیار تغییر کرده است و در این 15 سال از من بود با توجه به امتیاز تبدیل شدن به صدراعظم at UC Irvine, اما من اعتقاد مطلق در این دانشگاه بزرگ آن زمان مفتخر ماموریت" دریک گفت. "من مشتاقانه منتظر به کار با رجنت, روسای دانشگاه, دانشجویان, دانشکده, کارکنان, فارغ التحصیلان, و ما گسترده تر جامعه به عنوان ما به همراه راهنمای دانشگاه از طریق چالش های پیش رو. برندا و من هیجان زده بود. Fiat Lux!"

دریک منتشر کرده است مقالات متعدد و همكاري شش کتاب است. او به عنوان یک منتقد در چندین پزشکی مجلات از جمله مجله انجمن پزشکی آمریکا تحقیقی چشم پزشکی و بینایی علم و American Journal of Ophthalmology. دریک عضو چندین ملی علمی و پژوهشی جوامع و دریافت جوایز مختلف برای آموزش عمومی خدمات مشاوره و پژوهش است. او عضو آکادمی ملی پزشکی و آکادمی آمریکایی علوم و هنر. او موفق به دریافت UCSF دانشکده پزشکی بالینی آموزش جایزه هوگان جایزه برای تحقیقات آزمایشگاهی صدراعظم جایزه برای خدمات عمومی مارتین لوتر کینگ جونیور جایزه برای دانشگاه خدمات UC Irvine, مدال و دانشگاه کالیفرنیا در انتخابات ریاست جمهوری مدال در به رسمیت شناختن خود خدمات نمونه به دانشگاه.

"دکتر دریک مجسم کیفیت ما برای نگاه در انتخاب یک رئیس جمهور جدید: او متعهد به دیدن کل و به حمایت از تمام دانش آموزان ما. او به رسمیت می شناسد نا معلوم ارزش علمی و کارکنان به ماموریت دانشگاه, و او درک اهمیت عمومی و خصوصی مشارکت است که کمک به ما در رسیدن به این ماموریت گفت:" جان پرز صندلی از UC Board of Regents. "به عنوان اولین فرد از رنگ به عنوان رئیس جمهور UC دکتر دریک بازده به UC در یک نکته مهم در دانشگاه و سفر. این یک بازگشت از دانشگاه کالیفرنیا است که بسیار هیجان زده به جشن گرفتن زود است."

دریک گسترده خدمات عمومی تجربه شامل نقش های مختلف برای گزارش انجمن پزشکی آمریکا موسسه ملی چشم, the Association of American Medical Colleges و متعدد کمیسیون بهداشت و درمان در ایالت کالیفرنیا است. او سابق است رئیس هیئت مدیره انجمن از دانشگاه های آمریکا و در حال حاضر به عنوان عضو هیئت مدیره کانون و زمین-گرنت دانشگاه. او همچنین صندلی از حکام National Collegiate Athletic Association, یک عضو آمریکایی استعداد ابتکار کمیته راهبری و عضو هیئت مدیره Rock and Roll Hall of Fame.

"پله پایین به عنوان رئیس جمهور از دانشگاه کالیفرنیا است که تلخ و شیرین به خصوص پس از هفت فوق العاده پویا, سال, اما من ترک دانستن دکتر مایکل دریک منجر خواهد شد با تجربه و صداقت با بحرانی پشتیبانی و راهنمایی UC Board of Regents" گفت: زمان UC جمهور جانت ناپولیتانو. "مایکل به من اعتماد به نفس کامل و من هیجان زده برای دیدن چگونه خود را تازه تزریق ایده ها و دیدگاه های جدید را شکل خواهد داد این دانشگاه در ماه ها و سال های پیش رو است."

10-ماه جستجو برای دانشگاه بعدی systemwide رهبر در ماه سپتامبر آغاز شد و پس از ناپولیتانو اعلام کرد او را ترک UC در ماه اوت سال 2020 است. رجنت تایید دقیق معیارهای راهنمای جستجوی خود را.

"UC هیات علمی ، کارکنان و دانشجویان بارها و بارها به ما گفت که آنها می خواهند رئیس جمهور خواهد شد که اولویت بندی مسائل مربوط به عدالت و انصاف و یک مدافع قدرتمند در سطح ایالتی و ملی گفت:" نایب السلطنه گرت الیوت صندلی ویژه کمیته مسئول ریاست جمهوری جستجو. "هنگامی که ما نیاز فرد مناسب برای مباشر UC جهانی شهرت معلوم ما نیست که به دنبال بیش از حد دور از خانه. من بسیار افتخار از این کامل و شامل جستجو و من خوشحال هستم که به این چنین یک بازی بزرگ با دکتر دریک."

"ما هیجان زده است که دکتر دریک انتخاب کرده است برای بازگشت به دانشگاه محوری در این لحظه در میان عمیق جهانی و ملی تغییر" گفت: استاد Kum-Kum Bhavnani صندلی از UC هیئت علمی دانشگاهی سنا و تحصیلی کمیته مشورتی. "رئیس جمهور تعیین دریک تعهد به کارشناسی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی و اعضای هیات علمی درک درستی از نیازهای UC کارکنان تعهد خود را به تحرک اجتماعی و صمیمی بینش تنوع پلیس و گنجاندن اطمینان UC ادامه خواهد داد به یک رهبر در آموزش عالی ملی و بین المللی به عنوان جهان وارد یک دوره جدید جسورانه."

"شرکت در جستجو برای بعدی UC رئیس جمهور یک امتیاز بود که من به آرامی گفت:" دانشجو السلطنه هیلی Weddle که همچنین خدمت در کمیته ویژه. "سه ویژگی من به دنبال در یک رئيس جمهور جدید شد و ثابت موفقیت در ترویج عدالت و دسترسی عالی آموزش و پرورش تعهد خود را به همکاری نزدیک با دانش آموزان به عنوان همکاران به آدرس مسائل از جمله نیازهای اساسی و آزار و اذیت جنسی و یک چشم انداز روشن برای پیشبرد UC عمومی خدمات ماموریت. جمهور-تعیین دریک دارای تمام این ویژگی ها و بیشتر و من هیجان زده به استقبال او به دانشگاه کالیفرنیا."

هیئت مدیره تایید شده دریک حقوق و دستمزد در $890,000. در انتظار یک دانشگاهی پرسنل بررسی دریک منصوب خواهد شد به عنوان یک شاغل استاد در UCSF.

دریک 69 و همسرش, Brenda اند و صاحب دو پسر و چهار نوه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن