میلتون 24 ساله می میرد COVID-19, جوانترین مرگ در شمال غربی فلوریدا

جیم کمی Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 5:55 PM EDT Jul 7, 2020Northwest Florida ثبت آن جوانترین مرگ از coronav

توسط NEWSSALAM در 18 تیر 1399

Northwest Florida ثبت آن جوانترین مرگ از coronavirus به تاریخ.

یک زن 24 ساله میلتون کرد از COVID-19 در سانتا رزا مرکز پزشکی در روز پنج شنبه با توجه به جف مارتین مدیر و رئیس پزشکی قانونی تحقیقات در منطقه 1 دفتر معاینات پزشکی است.

مارتین گفت: این مرد تا به حال آزمایش مثبت برای COVID-19 و دوره نقاهت در خانه وقتی که او تا به حال عوارض ناشی از ویروس است. او به سانتا رزا مرکز پزشکی و درگذشت "بسیار به سرعت در حال" پس از آن مارتین گفت.

مرگ این مرد هنوز گزارش نشده فلوریدا وزارت بهداشت در آن روزانه coronavirus گزارش. داده ها از وزارت بهداشت و درمان است عقب مانده و گاهی مغایر با اطلاعات جمع آوری شده توسط دولت معاینات پزشکی دفاتر که بررسی هر یک مرگ در حوزه های قضایی خود را.

24 ساله و جوانترین فرد به مرگ ناشی از این ویروس در چهار شهرستان Escambia, Santa Rosa, Okaloosa و والتون که منطقه را تشکیل می دهند 1 معاینات پزشکی حوزه قضایی است.

'COVID فقط مراقبت می کند': میلتون, نوجوانان مبارزه برای زندگی خود را در برابر COVID-19; خانواده التماس مردم را به پوشیدن ماسک

تجزیه و تحلیل داده ها: افراد جوان در حال رانندگی موارد جدید COVID-19 قرار دادن سالمندان در معرض خطر

مرد جوان ترین فرد به مرگ ناشی از این ویروس توسط حداقل 16 سال در چهار منطقه شهرستان. هیث وزارت اطلاعات نیست چین با معاینات پزشکی داده ها با گزارش دولت 41 ساله نیز جوانترین محلی coronavirus مرگ و معاینات پزشکی گزارش 40 ساله.

افراد زیر 40 در حال حاضر اکثریت را از COVID-19 نفر در سراسر کشور با توجه به تجزیه و تحلیل داده ها از ایالات متحده آمریکا امروز.

صحبت در کنگره در هفته گذشته, Dr. Anthony Fauci, ملت پیشرو متخصص بیماری های عفونی گفت: افراد جوان هستند کمتر احتمال ابتلا به عوارض ناشی از ویروس اما پزشکان در حال دیدن "بیشتر و بیشتر" عوارض با COVID-19 در افراد جوان است.

ميانه سن مثبت COVID-19 مورد در هر چهار دسته ماهی تابه شهرستان است که در حال حاضر زیر 40 با سانتا رزا شهرستان به پایین ترین متوسط سن 34.

متوسط سن مرگ و میر در چهار شهرستان همچنان در 77.

جیم کمی را می توان در رسید jwlittle@pnj.com و 850-208-9827.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب