میلتون شورای شهر rescinds ماسک حکم پس از اعتراض عمومی; ماسک های دیگر مورد نیاز به توان داخل کسب و کار

آنی شاهد Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 8:48 PM EDT Jun 29, 2020میلتون شهروندان دیگر خواهد بود موظف به پوشیدن

توسط NEWSSALAM در 10 تیر 1399

میلتون شهروندان دیگر خواهد بود موظف به پوشیدن ماسک در داخل شهر کسب و کار برای کمک به متوقف کردن گسترش COVID-19 پس از هیچ کس در شورای شهر حمایت شهردار هدر لیندسی اضطراری ماسک اعلامیه وضوح و ده ها تن از شهروندان صحبت کردن در برابر دستور.

لیندسی با صدور بیانیه روز جمعه الزامی تمام مردم را به پوشیدن ماسک در داخل میلتون کسب و کار همان روز که شهرهای Pensacola و خلیج فارس نسیم صادر مشابه احكام است. میلتون شورای شهر به نام اضطراری جلسه عمومی دوشنبه شب به بحث یا تصویب یا rescinding اورژانس سفارش و آن را لغو.

"این یک وضعیت غم انگیز از امور امروز که وجود دارد بسیار شور در اطراف آزادی شخصی; در صورتی که همان شور و شوق به کار گرفته شد برای جلوگیری از گسترش این بیماری را تصور کنید که در آن ما می تواند" لیندسی گفت: جمعیت حدود 40 شهروندان – بسیاری از آنها با پوشیدن ماسک – سه شنبه شب ،

ماسک حکم: Milton خلیج فارس نسیم پیوستن به پنساکولا در سفارش ماسک در داخل کسب و کار

فقط سه نفر از هفت نفر اعضای شورا حاضر بودند با پوشیدن ماسک دوشنبه شب. کیسی پاول Peggi اسمیت و مری الن جانسون donned پارچه ماسک در حالی که شانون برنج هدر هاتاوی و جف برف نیست. Councilwoman شارون Holley در جلسه حضور داشتند عملا از طریق تلفن.

زمانی که لیندسی خواسته در ابتدای جلسه اگر هر یک از اعضای شورا را یک حرکت او را به پشتیبانی اضطراری اعلام none انجام داد. عضو شورای جف برف ساخته شده حرکت به اعتصاب اعلام شد و seconded توسط Councilwoman شانون برنج. برف حرکت بود به دنبال ناهنجار تشویق از عمدتا غیر ماسک پوشیدن مخاطبان است.

در پایان جلسه این شورا رای به اتفاق آرا به اعتصاب کردن ماسک قیمومیت.

بسیاری از افراد صحبت کردن در برابر پوشیدن ماسک

فقط چهار نفر صحبت در حمایت از قیمومیت. بقیه سخنرانان بیش از یک دوجین قوی صحبت کرد و در برابر دستور ساخت پزشکی مشکوک است و ادعا می کند که ماسک آسیب کودکان روان که آنها باعث بیش از آسیب خوب است که آنها خفه مردم که آنها صدمه دیده است کسب و کار است که آنها هیچ کاری انجام نمی در واقع به متوقف کردن گسترش coronavirus.

متلاشیکننده ماسک اسطوره: بررسی واقعیت: گوش حلقه ماسک — حتی در خانه پارچه ماسک — ارائه حفاظت در برابر COVID-19

اما مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری می گوید که COVID-19 گسترش عمدتا از طریق قطرات تنفسی هنگامی که کسی که آلوده است, سرفه, عطسه و یا مذاکرات, ساخت ماسک پارچه یک راه موثر برای کاهش انتقال coronavirus.

CDC توصیه می کند پارچه پوشش صورت توان در مناطق که در آن اجتماعی فاصله دشوار است برای حفظ.

اما CDC می کند توجه داشته باشید "یک پارچه صورت پوشش ممکن است به محافظت از پوشنده لباس است پوشنده لباس را از گسترش این ویروس به دیگران است." با پوشیدن یک پارچه پوشش در گسترش ویروس می تواند آهسته کاهش انتقال به دیگران است.

لیندسی گفت: او بر او حکم در مکالمات او با محلی مقامات بهداشتی از جمله وزارت بهداشت در سانتا رزا County Fire Chief جان Reble رئیس پلیس تونی Tindell و دیگران.

بسیاری از افراد در این نشست این سوال لیندسی نیت در صدور حکم و کارشناسان با او صحبت کرد به پیش نویس اعلامیه زبان.

جانیس گریفین یکی از افرادی که صحبت می کرد در برابر دستور بازجویی اعتبار از دانشمندان متهم با متوقف کردن گسترش این بیماری همه گیر.

خواهد شد و دیگر استان ها به دنبال کت و شلوار: Pensacola شهردار می گوید Escambia و سانتا رزا شهرستانهای باید نیاز به ماسک برای مبارزه با COVID-19

"مردم واقعا بیمار شدن" او گفت:. "من باور نمی کنم این همه مثبت می توان آنها را منفی آنها واقعا مطمئن نیستید در مورد هر یک از آنها فقط آن را به عنوان آنها بروید."

هوارد استیل نیز در برابر قیمومیت و گفت که آن را متخلف در حقوق اساسی که برای او جنگیدند و زمانی که او در ارتش است.

او به چالش کشیده لیندسی پوشیدن ماسک خود گفت که او نمی تواند بشنود او را به عنوان او در گفتگو با او. او همچنین نام او به استعفا ماسک قیمومیت.

"من اینجا هستم تا به شما بگویم که شما نمی توانید شرم من و این مدرسه باید به شما بگویم که من نمی توان مرعوب او گفت:" پوشیدن پیراهن استتار با شلوار خاکی.

"به عنوان آنها به همراه آنها پیدا کردن آن است که به عنوان کشنده به عنوان آنها ساخته شده آن را به" او گفت:. "آنها به کرات آن را برای ترساندن مردم را به تسلیم. این چیزی است که آنها انجام داده ایم و رسانه های مسئول برای مردم ناجور بیش از این چیز."

مادلین گونزالس اما میلتون اقامت و بهداشت و درمان کارگر به نام ملاقات با یک "سیرک" و گفت: افرادی که تصمیم به پوشیدن ماسک خواهد تاخت و تاز سیستم بهداشت و درمان.

"اگر شما نمی خواهید به پوشیدن ماسک, آواز خواندن, چشم پوشی," او گفت:. "ما نمی خواهد شما را درمان و یا دوستان خود را. او (لیندسی) در تلاش است تا به ما کمک کند اگر شما باور نمی کنم که شما نمی خواهید به پوشیدن ماسک, علامت چشم پوشی ... من فقط منزجر بیش از این دیوانه است."

فلوریدا مجموعه های متعدد روزانه مثبت سوابق در چند هفته گذشته پس از بازگشایی شروع شد در اواخر ماه مه. وجود دارد 146,000 موارد تایید شده تا کنون در دولت و 3,447 مرگ و میر هشدار دهنده محلی و مقامات بهداشتی دولت.

خلیج فارس نسیم و Pensacola هنوز ماسک حکم در اثر. Pensacola شهردار Grover رابینسون تشویق سانتا رزا و Escambia استان ها به دنبال کت و شلوار در روز دوشنبه.

 آنی جاهای خالی را می توان در رسید ablanks@pnj.com یا 850-435-8632.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن