میلتون خلیج فارس نسیم پیوستن به پنساکولا در سفارش ماسک در داخل کسب و کار

از کارکنان گزارش انتشار: 10:35 AM EDT Jun 27, 2020سفارش به پوشیدن ماسک فراتر از پنساکولا و در حال حاضر شامل شه

توسط NEWSSALAM در 7 تیر 1399

سفارش به پوشیدن ماسک فراتر از پنساکولا و در حال حاضر شامل شهرهای میلتون و خلیج فارس نسیم در شهرستان سانتا رزا

میلتون شهردار هدر لیندسی دستور اضطراری اعلام آغاز یکشنبه که نیاز به ماسک داخل همه کسب و کار شامل کارکنان و مشتریان است. ماسک باید پوشش بینی و دهان و صورت چسبیده متناسب در برابر دو طرف صورت با توجه به سفارش.

این شهرستان از فارس نسیم با صدور بیانیه ای جمعه شب نیز نیاز به ماسک. این شهر همچنین واگردانی به برخی از اقدامات احتیاطی شامل فاز 1 COVID-19 بازیابی از جمله نظارت بر پارک ها برای اطمینان اجتماعی فاصله و بسته شدن خلیج فارس نسیم مرکز جامعه به برخی از فعالیت های داخل.

ماسک های مورد نیاز: Pensacola شهردار مسائل اضطراری سفارش نیاز به ماسک در محیط داخلی کسب و کار

ماسک لازم نیست در unincorporated areas سانتا رزا شهرستان و یا در شهر جی شهرستان خبر داد. آنها همچنین لازم نیست که در خارج از پنساکولا در Escambia County است.

اما رژیم صهیونیستی. ران DeSantis خواست تمام فلوریدا به دنبال مشاوره از CDC و ماسک می پوشند در حالی که در.

در یک ایمیل به اخبار, مجله فلوریدا وزارت بهداشت در Escambia County تاکید کرد که این مهم به حفظ 6 پا فاصله بین مردم و به پوشیدن ماسک اجتماعی فاصله امکان پذیر نیست.

"تغییر در رفتار اجتماعی مربوط به بازگشایی تقویت چقدر مهم است برای افراد برای ادامه عمل در پیشگیری از بیماری روش های کاهش انتقال COVID-19 در Escambia County" دکتر جان لانزا مدیر Escambia County وزارت بهداشت گفت: در یک بیانیه کتبی به اخبار مجله. "ما نمی توانیم از خود راضی با ما رفتار. آن است که مشترک ما مسئولیت اجتماعی برای ادامه تمرین های اجتماعی فاصله و پوشیدن چهره و پوشش ، این اقدامات را در کل جامعه و از جمله ما جمعیت های آسیب پذیر."

معافیت در تمام مناطق نیاز به ماسک عبارتند از:

  • یک کودک زیر 6 سال سن داشتند.
  • یک فرد که دارای یک یا بیشتر از شرایط پزشکی و یا معلولیت است که جلوگیری از پوشیدن چهره و پوشش از جمله هر کسی که دارای مشکل در تنفس یا ناخودآگاه ناتوان و یا در غیر این صورت قادر به حذف صورت پوشش بدون کمک. یک فرد ادعا این استثنا برای شرایط پزشکی و یا معلولیت نیست و نیاز به حمل و یا تولید مستندات بررسی وضعیت سلامت به یک کسب و کار و یا اجرای قانون است.
  • یک فرد است که برقراری ارتباط با فردی که مشکل شنوایی که نیاز به دیدن دهان فرد زبان برای تسهیل ارتباط است.
  • یک فرد است که به دست آوردن یک سرویس مربوط به بینی یا صورت که به طور موقت حذف صورت پوشش لازم برای انجام خدمات.
  • امنیت عمومی پلیس, آتش, و, دیگر, زندگی, ایمنی و بهداشت پرسنل تجهیزات حفاظت فردی مورد نیاز توسط اداره مربوطه خود سازمان.
  • یک فرد در یک فدرال و ایالتی یا Escambia County government ساختمان.
  • یک فرد ورزش در حالی که رعایت حداقل 6 پا از فاصله گرفتن از افراد دیگر است.
  • افراد در حالی که غذا خوردن یا نوشیدن. آن است که قصد از این ماده است که در صورت پوشش فرسوده شود در حالی که تراورس یک کسب و کار برای ورود و رو به استفاده از امکانات سرویس بهداشتی و در حالی که ایستاده زمانی که افراد قادر به حفظ حداقل 6 پا از فاصله.
  • صاحبان کسب و کار مدیران و کارکنان که در یک منطقه از کسب و کار است که به مشتریان و مراجعان یا عمومی ارائه شده است که 6 پا از فاصله موجود بین افراد. این استثنا صدق نمی کند به کارکنان که در حال حاضر در آشپزخانه و یا دیگر مواد غذایی و آشامیدنی آماده سازی منطقه یک کسب و کار – آن دسته از افراد باید از پوشیدن چهره پوشانده اند.
  • یک فرد در یک محل سکونت استقرار است که در داخل مسکن واحد, از جمله, اما نه محدود به یک اتاق هتل, متل, اتاق, تعطیلات, اجاره, واحد, بهره وری منقسم زمانی واحد یا مشابه واحد.
  • نمی شود برای کلیساها و اماکن عبادت.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن