میلتون ساکنان صدای مخالفت بالقوه 'Black Lives Matter' نقاشی دیواری در خیابان شهر

آنی شاهد Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 2:55 PM EDT Jul 7, 2020فعالان برنامه ریزی شده بود برای آمدن به شهر میل

توسط NEWSSALAM در 18 تیر 1399

فعالان برنامه ریزی شده بود برای آمدن به شهر میلتون به درخواست اجازه به رنگ "سیاه و سفید زندگی می کند ماده" خیابان نقاشی دیواری در خیابان شهر — اما قبل از آنها حتی می توانید درخواست ده ها تن از "تمام زندگی ماده" هواداران نشان داد تا به جلسه شورای شهر محکوم به تصویب نقاشی.

موضوع آورده بود قبل از اینکه این شورا در روز دوشنبه اش نشست. شایعات شروع به گردش در رسانه های اجتماعی در روز قبل از آن که سیاه زندگی توجه برگزارکنندگان قرار بود به درخواست اجازه به رنگ یکی از خیابان های شهرستان با کلمات "سیاه زندگی موضوع" شبیه به نقاشی های دیواری که رنگ شده اند در واشنگتن, دی سی, Austin و اخیرا Pensacola.

چندین نفر نشان داد تا شورای شهر در جلسه دوشنبه شب در اعتراض به تصویب چنین دیواری — حتی اگر آن را در دستور کار و تا به حال نشده است به طور رسمی به ارمغان آورد قبل از شورای.

Pensacola: 'Black Lives Matter' نقاشی دیواری خیابان در حال برنامه ریزی برای Pensacola

"من فقط با آن مخالف قاطعانه گفت:" دبی Peaden یک سرعت ساکن که صحبت کردن در برابر نقاشی دیواری. "تمام زندگی مهم نیست و شما می توانید با انتخاب کردن یک گروه. هنگامی که شما انجام دهید که شما شروع به دنبال در 'سرعت زندگی موضوع' 'Mulat جاده زندگی موضوع' 'پلیس زندگی می کند, ماده,' 'سالمند زندگی می کند مهم است.' و اگر شما در حال رفتن به تصریح, شما در حال رفتن به نیاز به یک واقعا راه طولانی و شما نیاز به ضمیمه جاده به محدوده شهر به دست آوردن همه آنها را در وجود دارد."

ساکن اسکار Colvert همچنین صحبت کردن در برابر نقاشی دیواری.

"من partied, با, مردم, من نوشید از همان بطری به عنوان سیاه و سفید مردم من انجام بسیاری از چیزهای مختلف" Colvert گفت. "من اهمیتی نمی دهند که شما چه رنگی به شما می, همه ما می تواند همراه. اما زمانی که شما تنها از یک گروه از آنجا که مردم در حال اعتراض یا شورش, ... اگر ما harping در این موضوع که رفتن به اتفاق می افتد در اینجا بیش از حد."

تابستان Merricks گفت او بخشی از این گروه است که برنامه ریزی شده بود به پیشنهاد. او گفت که او نا امید شده بود که بسیاری از شهروندان آمد به جلسه در اعتراض به این ایده قبل از این گروه حتی به فرصتی برای ایجاد یک درخواست رسمی از شهر است که آنها برنامه ریزی برای این هفته است.

"مردم سعی در متوقف کردن آن قبل از ما حتی وجود دارد," او گفت:. "این چیزی نیست دیوانه, آن را در مورد ورود به این دلیل که شهر میلتون در مورد شمول است آن را نمی? ... تمام زندگی مهم است اما در حال حاضر ما در حال تلاش برای آن را که در آن سیاه و سفید زندگی می کند توجه بیش از حد. ما نمی گوییم آنها تنها موضوع ما فقط می خواهید را شامل می شود."

همانطور که از شنبه این گروه هنوز به طور رسمی ارائه یک پیشنهاد به شهرستان و هیچ چیز قرار داده شد در هر آینده در دستور کار است. این طرح باید به تصویب در دو شهرستان جلسات حداقل.

تنها یک عضو شورا در حمایت از نقاشی دیواری

هر چند هیچ رای گرفته شد به دلیل وجود دارد هیچ چیز در دستور کار برخی از اعضای شورای پیشگیرانه خود را ابراز حمایت و یا مخالفت به صورت نقاشی دیواری.

عضو شورای کیسی پاول تنها عضو شورای به صحبت در حمایت از زندگی مهم است.

"اگر کسی یک دلیلی برای انکار است که شده است وجود دارد نژادی و بی عدالتی در کشور ما پس از آن شما نیاز به باز کردن چشم خود را," او گفت:. "شده است وجود دارد. بسیاری از ما بوده است پناه و باید این فرصت را به زندگی در یک محل که در آن ما نمی تواند در معرض بسیاری از چیزهایی که اتفاق افتاده اند اما کسانی که همه چیز اتفاق افتاده است."

در اعتراض به جنایات: سیاه و سفید آمریکایی گزارش جنایات نفرت و خشونت در پی جورج فلوید تظاهرات و زندگی موضوع دستاوردهای

Councilwoman شانون برنج صحبت کردن در برابر دیواری, تماس, سیاه زندگی ماده یک "مارکسیست" سازمان است.

"عبارت 'Black Lives Matter' معتبر است و هیچ کس نمی تواند استدلال می کنند در برابر این عبارت اگر چه سازمان ضد سرمایه داری و ضد خانواده هسته ای و ضد پلیس" برنج گفت. "سیاه و سفید زندگی می کند موضوع به عنوان یک سازمان بیمه های مارکسیستی دستور کار است. این است که تفرقه و ما نیاز به وحدت است. ما یکی میلتون. ما کمونیست هستیم و نه سوسیالیست. ... من نمی توانم در وجدان خوب به عنوان یک شهروند ایالات متحده حمایت یا ترویج سازمان است. من نمی خواهد رای به نفع همیشه نقاشی این کلمات در هر یک از خیابان های ما."

اعتراض عمومی در میلتون: میلتون شورای شهر rescinds ماسک حکم پس از اعتراض عمومی; ماسک های دیگر مورد نیاز

Councilwoman Mary Ellen Johnson — تنها سیاه و عضو شورای — به ظاهر نیز در مقابل نقاشی دیواری گفت: این امر نژاد بخش در جامعه است.

"من یکی به می گویند که تمام زندگی مهم نیست, من می دانم که گاهی اوقات زمانی که افراد در خارج وجود دارد گفت: آبی زندگی می کند, ماده, سیاه زندگی مهم نیست و بیشتر بخش است که باعث," او گفت:. "من فکر می کنم که ما باید در مورد یک جامعه در اینجا در میلتون است که می خواهد به با هم کار کنند. همه ما مهم است که فلسفه من است."

بعدی میلتون جلسه شورای شهر برگزار خواهد شد ژوئیه 14.

آنی جاهای خالی را می توان در رسید ablanks@pnj.com یا 850-435-8632.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن