میلتون, نوجوانان مبارزه برای زندگی خود را در برابر COVID-19; خانواده التماس مردم را به پوشیدن ماسک

آنی شاهد Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 5:21 PM EDT Jul 6, 2020فقط دو هفته پیش 16 ساله Halene o'connell بود سا

توسط NEWSSALAM در 17 تیر 1399

فقط دو هفته پیش 16 ساله Halene o'connell بود سالم دختر آماده برای شروع فصل تابستان قبل از سال آخر خود را در میلتون دبیرستان.

اما امروز او را در حالت اغما رفت و در یک مبارزه برای زندگی خود را در Studer خانواده بیمارستان کودکان در معراج قلب مقدس در پنساکولا مبارزه یک مورد شدید از COVID-19 — و خانواده اش التماس جامعه به پوشیدن ماسک و عمل اجتماعی فاصله به طوری که آنها را تا پایان در یک تخت بیمارستان بیش از حد.

"ما بسیار خصوصی مردم است و این خیلی برای ما برای به اشتراک گذاشتن" گفت: کارمن Barlianto, Halene عمه در یک مصاحبه تلفنی از خانه اش در واشنگتن است. "اما من احساس می کنم ما می خواهیم همه بدانند که به پوشیدن یک ماسک و اجتماعی فاصله پس از شما پایان ندارد تا مانند فقیر Halene. این می تواند اتفاق می افتد به هر کسی و به خصوص برای مردم سن او. به اشتراک گذاری داستان خود را آموزش خود را و نمی گویند این اتفاق نمی افتد به شما."

CDC اطلاعات: بله COVID-19 جدی می تواند برای بزرگسالان جوانتر هم CDC گزارش نشان می دهد

تب و حالت تهوع به نوبه خود به تمام عیار coronavirus

Halene همواره سالم است و هیچ زمینه ای شرایط بهداشتی با توجه به Barlianto که قبلا زندگی می کردند در پنساکولا برای هشت سال قبل از رفتن به واشنگتن است.

چهارده روز پیش Halene از خواب بیدار شدم با تب و حالت تهوع. پدر و مادر او در زمان او را به یک دکتر اما از آنجا که او نمی باید تنگی نفس یکی از علائم اولیه coronavirus — او بلافاصله تست شده برای COVID-19.

اما در روز, وضعیت او آغاز شد و به سرعت رو به وخامت.

دوباره باز گلایه: افراد جوان هستند یک عامل در افزایش COVID-19 مورد تجزیه و تحلیل نشان می دهد

"آنها فکر می کردند شاید او فقط یک اشکال" Barlianto گفت. "که جمعه او نمی تواند نفس راه رفتن به حمام به طوری که آنها با عجله خود را به بیمارستان و انجام آزمایش برای COVID و زمانی که آنها متوجه او تا به حال آن را."

Halene بود بستری در واحد مراقبت های ویژه در ژوئن 28, قرار دادن در پزشکی ناشی از کما و قرار داده شده در یک. او در آنجا باقی ماند پس و هر چند او در حال حاضر در وضعیت با ثبات او هنوز هم اغماء و نیاز به دستگاه تنفس مصنوعی برای تنفس.

"چیزی که با این ویروس است که آن را به بالا و پایین در هر لحظه از روز" Barlianto گفت:, و اضافه کرد که این نوجوان تب مشخصی دوباره در روز دوشنبه که خانواده امیدوار است نشانه ای بدن او هنوز در تلاش برای مبارزه با ویروس.

با توجه به داشتن شده است در کما برای مدت طولانی است که مشخص نیست چه مسیر رو به جلو Halene چهره اگر و هنگامی که او از خواب بیدار. حداقل او باید به یاد بگیرند که چگونه برای نفس کشیدن و خوردن و راه رفتن در خود و پزشکان مطمئن نیستند و در عین حال در دراز مدت چه پیامدهایی می تواند از هر دو حالت اغما و ویروس.

او همچنین می تواند تبدیل به دیابتی و یا لخته شدن خون هنگامی که او بهبود فقط تعداد کمی از عوارض جانبی که کمی شناخته شده در مورد کوروناویروس.

"او شده است در ونتیلاتور و تسکین یافته برای مدت طولانی ما مطمئن نیستید که چگونه آن را بر مغز او" Barlianto گفت.

'COVID فقط مراقبت می کند'

هنوز روشن نیست که کجا و چگونه Halene در ابتدا قرارداد ویروس.

Barlianto گفت: او خواهر و خانواده نیست با پوشیدن ماسک قبل از Halene قرارداد این بیماری هر چند نوجوان خودش نیست بیش از حد اجتماعی و نبود بیرون رفتن و انجام بسیار قبل از او مریض شدم.

Halene پدر و مادر رابرت و کری اوکانل و 18 ساله, خواهر, Hailey اوکانل باید همه پس از آزمایش منفی برای coronavirus. اما رابرت و هایلی هنوز قرنطینه خود در میلتون خانه پس از Halene بیمار و کری شده است در اتاق بیمارستان با دختر او را از یک روز مجاز به ترک.

"آنها اجازه خواهر من به ماندن در اتاق با او از روز اول با این حال من نمی توانم به خاطر ترک اتاق فشار منفی به طوری که COVID هوا منتشر نمی شود," Barlianto گفت. "خواهر من شده است وجود دارد تمام وقت است و نه چپ. آنها تغذیه او و دادن او کتاب رنگ آمیزی, اما او به هیچ کس. ما سپاسگزار او اجازه داده بود در اتاق, اما من می دانم که این یک, روزانه, دقیقه توسط دقیقه سوار coaster غلتکی از استرس است."

پزشکان به طور مداوم در داخل و خارج و تلاش برای کشف کردن راه های جدید برای درمان جوان Halene. نوجوان دریافت کرده پلاسما از یک coronavirus بازمانده است که آنها امیدوار کمک خواهد کرد و آنها باور او حداقل نیمه راه را از طریق نبرد خود را در این نقطه و در یک سربالایی روند به بهبود است.

ماسک های بیشتر: میلتون شورای شهر rescinds ماسک حکم پس از اعتراض عمومی; ماسک های دیگر مورد نیاز

Barlianto راه اندازی یک GoFundMe مبارزات انتخاباتی در هفته گذشته به جمع آوری پول برای خواهر او خانواده از آنجایی که آنها نمی توانند کار کنند در حال حاضر و پس از آنها "هیچ ایده" چه بستری در بیمارستان به پایان خواهد رسید تا هزینه.

خانواده نیز درخواست مردم برای به اشتراک گذاشتن Halene داستان در رسانه های اجتماعی با هشتگ #MaskForYou و التماس مردم را به پوشیدن ماسک زمانی که در عمل اجتماعی فاصله به دلیل داستان او نشان می دهد که این ویروس تبعیض قائل نیست و هر کسی می تواند آلوده.

Barlianto اضافه شده است که این ویروس عاطفی مالیات بر کل خانواده به عنوان آنها نمی توانند بازدید Halene و کری در بیمارستان, اتاق آنها نمی توانند ارسال گل و آنها نمی توانند با او تماس بگیرید و بپرسید که چگونه او را انجام می دهند.

Coronavirus "است که هیچ چیز مانند آنفولانزا" Barlianto گفت و باید بیشتر جدی گرفته شود در فلوریدا به عنوان آن در واشنگتن است.

"این بسیار گیج کننده است. COVID فقط مراقبت می کند" Barlianto گفت. "مثل همه خط تا من به شما اجازه می دهد تا شما. این فقط نظر گرفتن افراد به صورت تصادفی. آن را برای بیمار دیگر آن را نه فقط برای افراد مسن. آن را فقط به حمله به هر کسی در هر زمان."

آنی جاهای خالی را می توان در رسید ablanks@pnj.com یا 850-435-8632.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب