میلتون زن به اتهام کودک آزاری پس از اتهام پرتاب 3 ماهه در طبقه

کالین وارن-هیکس Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 1:26 PM EDT Jul 21, 2020یک میلتون زن به اتهام کودک آزاری و پس ا

توسط NEWSSALAM در 1 مرداد 1399

یک میلتون زن به اتهام کودک آزاری و پس از او گفته انداخت گريه 3 ماهه نوزاد را بر روی زمین پس از گفتن "من می تواند آن را ندارد."

هایدی Burchinal, 26 دستگیر شد سه شنبه به اتهام کودک آزاری و رزرو به سانتا رزا زندان شهرستان بدون پیوند.

مقامات مشاهده نشد قابل مشاهده آسیب به کودک. بعد از فرزند پاک شد توسط اورژانس وزارت فلوریدا کودکان و خانواده ها در زمان حضانت کودک است.

سانتا رزا شهرستان کلانتر دفتر نمایندگان پاسخ 1:14 صبح سهشنبه به اختلال در یک خانه در 5500 جلوگیری از Holley در خیابان میلتون و صحبت با Burchinal دوست بود که برگزاری این نوزاد در آغوش او در خارج از خانه.

مرد گفت: این زن و شوهر تا به حال بیش از حد به نوشیدن شب گذشته و به خواب رفت و نوزاد شروع به گریه طول شب با توجه به Burchinal بازداشت گزارش.

مرد گفت: نمایندگان به او کردم و شروع تغذیه کودک تا زمانی که "هایدی بیدار اقدام '،'" Burchinal گفته فریاد زد و دوست پسر او و از او پرسید که چرا او تغذیه کودک قبل از گرفتن نوزاد را از او دور می کرد و می گفت "من نمی توانم بیش از این ندارم."

Burchinal که ایستاده بود تا در زمان پس از آن انداخت گریه نوزاد به کف این گزارش اعلام کرد. دوست پسر او برداشت کودک راه می رفت خارج و به نام اجرای قانون است.

هنگامی که یک SRSO معاون وارد خانه او یافت Burchinal سقوط بیش از, و گریه های بینی "گران" و خون بر لباس او. معاون او پرسید که چه اتفاقی افتاده است و او شروع به فریاد زدن نام خانوادگی او را دوباره و دوباره.

"چند بار هایدی خواهد قاه گریه وقتی که من پرسید: سوال در مورد نوزاد" معاون نوشت در گزارش خود.

در یک نقطه Burchinal گفته معاون "من اشتباهات" اما وقتی پرسیده شد که چه اشتباهات او ساخته شده بود و او در پاسخ تنها با تکرار "اشتباهات."

کالین وارن-هیکس را می توان در رسید colinwarrenhicks@pnj.com یا 850-435-8680.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن