'قدرت بیش از یک بانک': ها با استفاده از سوراخ دیدهبانی ایجاد کردن برای سلب Beulah پدر خانه وکیل می گوید

Kevin Robinson Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 6:39 PM EDT آوریل 4 سال 2020کالیب لیچ همسر گذشت به طور غیر منتظر

توسط NEWSSALAM در 16 اردیبهشت 1399

کالیب لیچ همسر گذشت به طور غیر منتظره در سال 2013 شش ماه پس از خریداری یک خانه جدید در Beulah.

لیچ در حال حاضر 31 تا چند سال گذشته صرف قرار دادن خود را از طریق مدرسه کار به عنوان یک مشاور برای مردمی تلاش برای ترک دخانیات و بالا بردن ابتدایی خود را در سن مدرسه ، آخرین چیزی که در ذهن خود او بود, انجمن مالکان هزینه.

در حال حاضر در میان COVID-19 گیر او در مورد به از دست دادن $230,000 صفحه اصلی بیش از یک $8,800 بدهی خود را به ها و وکلای مدافع خود.

با توجه به لیچ وکیل اول قضایی مدار به نظر می رسد یکی از معدود سیستم های دادگاه در فلوریدا است که اقدام به فروش اموال به رهن, رهن با وجود یک فرمان اجرایی از رژیم صهیونیستی. ران DeSantis تعلیق سلب حق مالکیت و اخراج در حالی که بیش از یک میلیون فلوریدا بود.

کریستین کلی Fausel ارشد وکیل برای خدمات حقوقی از شمال فلوریدا است که به نمایندگی از لیچ در مورد سلب حق اقامه دعوی. کلی Fausel گفت: او معتقد است که این مورد و دیگران در حال حرکت رو به جلو بر اساس یک hyper-تفسیر تحت اللفظی از فرماندار منظور تفسیر او فکر می کند که هر دو از نظر قانونی ناقص و خلاف روح از سند است.

"بدیهی است که هدف این است که به مردم بی خانمان در طول COVID-19" کلی Fausel گفت.

صادر مارس 2, فرماندار منظور قرار دادن یک 45 روز تعلیق بر روی هر یک اساسنامه برای ارائه یک وام مسکن سلب حق اقامه دعوی — فرایند است که اجازه می دهد تا وام دهنده به اخراج صاحب خانه و فروش اموال خود را اگر صاحب خانه به صورت پیش فرض در پرداخت های خود را.

سلب حق مالکیت معلق: رژیم صهیونیستی. ران DeSantis سفارشات فروش اموال به رهن و اخراج به حالت تعلیق در 45 روز

بیشتر تست: رژیم صهیونیستی. ران DeSantis با هدف افزایش تست در دسترس بودن در Escambia County

اما فرماندار سفارش شامل هیچ صریح منع "رهن سلب حق مالکیت." که اجازه می دهد تا روند صاحب خانه' انجمن ها و مشاع انجمن به جای پیوندها در خانه از اعضای با هزینه های پرداخت نشده و ارزیابی. این روند می تواند در نهایت منجر به "رهن سلب حق اقامه دعوی" که در آن خانه است به حراج گذاشته شده به پرداخت ها و یا COA.

کلی Fausel گفت: دولت قوانین حاکم بر رهن فرآیند سلب حق اقامه دعوی به هم وابسته هستند با قوانین حاکم بر فرآیند سلب حق اقامه دعوی وام مسکن. او معتقد است هر دو باید متوقف تحت فرماندار سفارش.

از طریق ایمیل یک سخنگوی مدار اول گفت: این امر می تواند مناسب اخلاقی برای قضات و کارکنان به بحث در مورد تفسیر یا اجرای این قانون در این مورد از آن مربوط به طور مستقیم به یک دستور در حال انتظار مورد و موارد است که می تواند بوجود می آیند در آینده است.

در یک کنفرانس مطبوعاتی جمعه DeSantis گفت که او آگاه رهن سلب مالکیت شد اتفاق می افتد و که او را مجبور به پیدا کردن جزئیات بیشتر قبل از پرداختن به هر مورد خاص.

صحبت کردن به طور کلی, اما, DeSanits گفت: "بدیهی است که ما قرار است که در, در سفارش به مردم کردند. آن معنی نیست که آنها هرگز مجبور به پرداخت وام مسکن خود را دوباره. ما بسیار واضح و روشن در مورد آن است. اما فقط با توجه به شرایط شما ممکن است تا به حال مردم که همه از ناگهانی اگر اقتصاد متوقف می شود و آنها نمی باید توانایی برای قرار دادن مواد غذایی بر روی میز است. بنابراین ما می خواستیم به انجام کارهایی است که تشخیص دهند که مشکلات و نبود ترکیبات آن است."

او گفت: همه نهادها شد و انتظار می رود مطابق با سفارش و به او توصیه می شود که هر شهروند رو سلب حق اقامه دعوی رسیدن به قانونگذاران محلی که می تواند در نوبه خود هماهنگ کردن پاسخ مناسب با خود ،

لیچ را ها قرار داده و رهن در برابر خانه خود را برای $856

زمانی که لیچ و همسرش, امی, خرید خانه در محیطی آرام و شاعرانه Blackberry ریج آنها می دانستند این بود که احتمالا کمی بیشتر از آنها می تواند استطاعت.

"ما جوان بودند بنابراین ما کمی بالاتر از ما است و امیدوارم در حال رشد به آن" لیچ گفت. "من تا پایان مدرسه در سال آینده و امیدوارم یک کار بهتر. بنابراین ما می دانستیم که ما برای رفتن به یک کمی از یک اتصال برای کمی در حالی که ما می خواهم که قادر به دریافت صورتحساب خود را پرداخت می شود."

امی بهترین دوست خود نقل مکان کرد و به یک اتاق یدکی و سه درآمد و همه چیز به خوبی پیش رفت در حالی که برای. اما امی گذشت ناگهان در نیمه راه از طریق سال اول خود را در خانه دوست خود را نقل مکان کرد به زودی پس از.

مقابله سخت بود برای لیچ و پسر جوان خود را Jayden.

"من به پایان رسید تا ترک کار من است. من به پایان رسید تا flunking از یک دسته از کلاس" لیچ گفت. "همانطور که شما می توانید تصور کنید هر زمان چیزی شبیه به این اتفاق می افتد در زندگی آن را هرگز انتظار می رود و شما فقط واقعا نمی دانید که چگونه برای مقابله با آن به خصوص اینکه 24 سال است."

او گفت: در طول چند سال آینده او شروع به گرفتن در مسیر بازگشت اما او به پایان رسید تا حاصل بسیاری از مالی بار.

اسناد دادگاه نشان می دهد در سال 2015 وکلای مدافع برای شاه توت ریج مالکان' انجمن ارسال اخطار به لیچ که آنها در نظر گرفته شده به محل حق رهن در برابر خانه خود را برای $856.56 در برجسته هزینه.

لیچ گفت: او واقعا توجه زیادی به HOA ارتباطات تا حدود اواسط 2017.

"بود که به نوعی در پشت ذهن من اما راستش مالکان' association حق بودند به معنای واقعی کلمه در پشت رایتر," او گفت:. "من در تلاش برای از دست دادن خانه من, من در تلاش برای پرداخت این صورتحساب و آن را فقط یک مقدار زیادی."

کارگران ساعتی نگرانی در چهره آنها اخراج غیر قابل عبور بدهی بدون کار در میان همه گیر

تشکیل پرونده برای بیکاری ؟ در اینجا 4 راهنمایی برای کمک به این فرایند را به عنوان صاف به عنوان امکان پذیر است

او گفت: او به خارج از ها در ماه ژوئن 2017 به سعی کنید به کار کردن طرح پرداخت و پس از سه هفته از تماس او هرگز یک تماس. او گفت: او تا چند ماه اما شروع رسیدن دوباره در اوایل سال 2018 است.

پس از برخی از جلو و عقب او رسیده یک توافق شفاهی با HOA که محدودتر هم حدود 2000 $در لایحه به حدود 1500 دلار. او گفت: زمانی که او موفق به دریافت مدارک آن برای مقدار کامل و هنگامی که او سعی کرد به پرسش های هوآ دوباره موفق به بازگشت به پیام خود را.

توت ریج مالکان' Association نمی تواند نظر رسیده برای این داستان. یک وکیل و مدیر اموال برای HOA بلافاصله پاسخ به درخواست ها برای اظهار نظر.

لیچ بدهی رفت و به مجموعه و در اواخر سال 2019 بلک بری, وکیل شکایت علیه لیچ در دادگاه شهرستان. یک قاضی با صدور حکم نهایی در 9 آوریل سال 2020 — تقریبا یک هفته پس از DeSantis " نظم — که مصمم لیچ دلار بدهکار 1,564 در اصل تعادل $1,044 در بهره $128 در اواخر هزینه $1,780 در هزینه های دادگاه و $4,380 در هزینه وکیل.

وکیل تخمین می زند در مورد ده ها موارد مشابه در سراسر تکدی

خانه خود را در حال رفتن به حراج روز شنبه و با COVID-19 اجتماعی فاصله برش خود را از ساعت به عنوان یک مصرف دخانيات مربی لیچ وجود دارد گفت: تقریبا هیچ شانسی او قادر خواهید بود به پرداخت آنچه که او مدیون در زمان.

"من صادقانه نمی گرفتن تقریبا هر ساعت در تمام," لیچ گفت. "من پرونده بیکاری, اما چون من به عنوان یک شخصی پیمانکار تکذیب کردند و من برای اشتغال است. ... پس از آن بوده است این یک, خشن, زن و شوهر, ماه, که برای اطمینان حاصل کنید."

لیچ وکیل کلی Fausel گفت: او ثبت یک یادداشت به دادگاه توضیح استدلال او برای چرا حراج لیچ خانه قرار داده شود باید تامل است.

"استدلال من این خواهد بود که یک بار (اساسنامه) می فرستد و شما را به فرایض که در حال حاضر متوقف و به حالت تعلیق و سپس شما باید برای جلوگیری از سلب حق اقامه دعوی," او گفت:.

او گفت: با شمارش وجود دارد در مورد ده ها موارد مشابه اتفاق می افتد در Escambia, Okaloosa و والتون شهرستانهای استان است. در حالی که او را نه تایید با تمام 67 شهرستانهای تنها جایی دیگر او را شناسایی کرده است که هنوز پردازش رهن سلب حق مالکیت است Hillsborough County است.

"این تعداد بالا و احتمالا به همین دلیل هیچ کس چیزی گفت: به دلیل وجود ندارد که بسیاری از مردم که آن را تحت تاثیر قرار" کلی Fausel گفت. "اما در راه آنها داده ام مالکان' انجمن ها قدرت بیش از یک بانک در حال حاضر این بانک است که به شما پول برای خرید خانه است."

Kevin Robinson می توان در رسید krobinson4@pnj.com یا 850-435-8527.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب