بیش از 12000 برگه های رای در حال حاضر بازیگران در Escambia, Santa Rosa شهرستانهای اولیه

جیم کمی Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jul 27, 2020اگر چه اصلی انتخابات است و هنوز

توسط NEWSSALAM در 6 مرداد 1399

اگر چه اصلی انتخابات است و هنوز چهار هفته دور بیش از 12000 رای دهندگان در حال حاضر بازیگران برگه از طریق پست الکترونیکی در Escambia و سانتا رزا شهرستانهای استان است.

Escambia County سرپرست از انتخابات David استافورد گفت دفتر او آماده است برای رسیدگی Aug. 18 اولیه و انتخابات آینده در ماه نوامبر به رغم چالش های مطرح شده توسط COVID-19.

از روز جمعه بیش از 36,000 آراء فرستاده شده اند به رای دهندگان در Escambia County طریق پست الکترونیکی-در صورت درخواست. این تعداد تقریبا دو برابر مقدار کل پست الکترونیکی-در برگه درخواست در سال 2016 اولیه انتخابات با توجه به استافورد.

"حجم است در این نقطه به عنوان آنجا که پست الکترونیکی-در رای گیری درخواست ها نگران هستند و این واقعیت که ما در حال حاضر بدست به عنوان بسیاری از آراء به عنوان ما هنوز 20-به همراه روز از انتخابات نشان میدهد که مردم از آن استقبال و انتخاب است که روش رای گیری" استافورد گفت.

ویروس + آرا: فلوریدا اولیه انتخابات ماه آینده. چگونه COVID-19 همه گیر را تحت تاثیر قرار سنجی?

انتخابات سال 2020: در اینجا نامزدها در Escambia, Santa Rosa شما ببینید در انتخابات

استافورد را در حال حاضر دریافت 9,262 برگه های رای از 36,000 رای دهندگان که درخواست آنها.

تعداد پست الکترونیکی-در برگه درخواست در Escambia County مقدار به حدود 21 درصد از رای دهندگان واجد شرایط برای رای دادن در اولیه و درخواست ها هنوز هم در آینده به عنوان آخرین مهلت برای درخواست پست الکترونیکی-در انتخابات Aug. 8.

پست الکترونیکی-در رای گیری شده است و در حال رشد در محبوبیت از فلوریدا کاشته "هیچ بهانه ای" رای گیری غایب در سال 2002 استافورد گفت.

"این است که به طور کلی در حال رشد در محبوبیت است اما قطعا در این سن COVID ما شاهد این هستیم که مردمی که در غیر این صورت به رای دادن در فرد و چه در رای گیری اولیه و یا در محل رای گیری در روز انتخابات در حال انتخاب این به عنوان یک جایگزین" استافورد گفت.

در سانتا رزا شهرستان بیش از 19,000 پست الکترونیکی-در برگه های رای شده اند درخواست شده است. سانتا رزا شهرستان ناظر انتخابات Tappie Villane گفت که تعداد 3000 بیش از تعداد پست الکترونیکی-در برگه های رای در سال 2016. مهلت درخواست پست الکترونیکی-در رای گیری نیز Aug. 8 در سانتا رزا شهرستان است.

Villane را دریافت کرده است بیش از 3,100 پست الکترونیکی-در برگه های رای از رای دهندگان تا کنون.

رای دهندگان در هر دو شهرستان نیز دیدن مراحل گرفته شده در مکان های رای گیری برای جلوگیری از گسترش COVID-19 با نظرسنجی کارگران با پوشیدن ماسک های ضد عفونی کننده دست برای رای دهندگان و اجتماعی فاصله بگیرد در محل قرار داده.

"ما در حال رفتن به انجام بهترین های ما و در صورتی که ما قادر به گسترش غرفه رای گیری در آن مکان های کوچکتر ممکن است ما را به نگه داشتن رای دهندگان در درب تا اتاق پاک کردن یک کمی" Villane گفت.

در حالی که مکان از برخی از حوزه های رأی گیری را تغییر اجازه می دهد تا برای بیشتر اجتماعی فاصله و یا برای جلوگیری از رأی دهندگان در زندگی کمک امکانات هر دو شهرستان خواهد شد که مکان های رای گیری در همه حوزه در روز انتخابات.

استافورد گفت که او تشویق رای دهندگان به پوشیدن صورت پوشش به رای گیری در محل دفتر خود خریداری کرده است پنبه سواپ برای استفاده به عنوان یک بار مصرف, قلم برای رای دهندگان به ثبت امضای الکترونیکی پد زمانی که آنها را در یک مکان سنجی.

"ما نیز برای اولین بار, تشویق رای دهندگان به خود را قلم را به علامت خود را در رای گیری آبی و یا سیاه و سفید جوهر قلم" استافورد گفت:, و اضافه کرد که قلم در دسترس خواهد بود اگر رای دهندگان نمی آنها را."

رای دهندگان نیز ممکن است به مکان های رای گیری تا زمانی که اتاق به اندازه کافی در داخل ساخت که قادر به اندازه کافی فضای بین همه.

"ما در حال درخواست برای رای دهندگان که در حال رفتن به می آیند رای در فرد به آماده و همچنین به بیمار به دلیل آن را برای رفتن به یک کمی متفاوت تر از رای دهندگان شده اند عادت کرده اند به در گذشته" استافورد گفت.

استافورد گفت: تعداد زیادی از پست الکترونیکی-در برگه های رای نمی خواهد کم کردن سرعت گزارش نتایج در شب انتخابات به عنوان فلوریدا قانون انتخابات دفاتر به گزارش پست الکترونیکی-در نتیجه در عرض 30 دقیقه از نظرسنجی بسته شدن.

"احتمالا دو سوم از آراء است که بازیگران در حال رفتن به گزارش ظرف 30 دقیقه اول این نظر سنجی" استافورد گفت.

استافورد اشاره کرد که در سال 2018 انتخابات رای تقسیم شدند با حدود یک سوم بودن بازیگران در روز انتخابات یک سوم بودن بازیگران در اوایل رای گیری دوره و یک سوم بازیگران با پست الکترونیکی-در برگه های رای.

"این یک تغییر قابل توجهی از جایی که ما 15-18 سال پیش زمانی که 80 plus درصد از آرا که ریخته شد, شد, بازیگران سنتی محل رای گیری در روز انتخابات" استافورد گفت.

'مزخرف': انتخابات خبرگان رد تهمت و ادعا می کنند که کشور می تواند تقلبی پست الکترونیکی-در برگه های رای

در سراسر کشور رئیس دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن از آن ساخته شده است صحبت کردن در یک نقطه به سوال امنیتی ایمیل-در برگه های رای.

استافورد گفت که او با اعتماد به نفس در امنیت با استفاده از پست الکترونیکی-در برگه های رای در فلوریدا که نیاز به تایید امضا. اگر وجود دارد یک موضوع را تایید امضا, با, رای, خود, دفتر, تماس, کسی که فرستاده انتخابات است و آنها قادر به ثبت نام در یک استشهاد گواه آن است که خود انتخابات.

"ما انجام داده ایم آن را در فرمت فعلی برای 18 سال, و من معتقدم که ما باید یک روش امن برای انجام این کار استافورد گفت. "و این است آن موفق بوده است."

جیم کمی را می توان در رسید jwlittle@pnj.com و 850-208-9827.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب