بیش از 1700 پشت طومار خواستار استنفورد به حمایت از شاه موسسه

دانش آموزان شروع به گردش طومار در روز سه شنبه خواستار استنفورد به ارائه حمایت بیشتر برای مارتین لوتر کینگ جونی

توسط NEWSSALAM در 16 خرداد 1399

دانش آموزان شروع به گردش طومار در روز سه شنبه خواستار استنفورد به ارائه حمایت بیشتر برای مارتین لوتر کینگ جونیور پژوهش و آموزش موسسه در دانشگاه استنفورد در میان ادامه انتقاد که دانشگاه ارائه بودجه ناکافی و مسکن برای موسسه. درخواست جمع آوری بیش از 500 امضا در عرض 24 ساعت است و در حال حاضر پیشی گرفتن از 1700 امضا.

پادشاه موسسه منتشر مقالات مارتین لوتر کینگ جونیور همراه با دیگر کلی و کتابهای علمی و سند فراهم می کند بر اساس طرح درس آنلاین منابع آموزشی و مواد تاریخی مربوط به "مدرن آمریکایی آفریقایی آزادی مبارزه" و پادشاه را دید. پادشاه موسسه نیز میزبان برنامه ها و رویدادها برای کمک به درک درستی از زندگی پادشاه میراث و ایده های.

با توجه به پادشاه مدیر موسسه Clayborne کارسون موسسه به اجرا در بودجه سالانه در حدود $500,000. آن است که هنوز مستقر در سالن سرو D بخشی از یک گروه از نرم استفاده می شود به عنوان دفاتر و اتاق های کنفرانس در پایان مهندسی چهار. این محل در یک ساختمان موقت به مدت طولانی نگران کارسون گفت که جیوه اخبار در ماه ژانویه که او نگران است در مورد موسسه آینده داده استنفورد عدم پشتیبانی.

کارسون گفت: روزانه است که او نمی دانست که در مورد اخیر دادخواست تا زمانی که یک دانش آموز هشدار داده او را به آن.

"این یک موضوع پیچیده است و من خوشحالم که به حمایت از" کارسون گفت. "من خوشحالم برای دیدن است که دانش آموزان در مورد آن."

کارسون اضافه شده که بودجه این موسسه که به نظر نمی رسد مهم به دانشگاه.

"احساس من هم این است که همه چیز را که در دانشگاه استنفورد واقعا می بیند به عنوان حیاتی به آن مکان صورت خواهد بودجه دریافت خواهد شد و در اطراف برای یک مدت طولانی," او گفت:.

طومار نوشته شده توسط جاش Adamson '20 تماس در دانشگاه استنفورد به "افزایش سالانه مالی و توسعه برای حمایت از پادشاه موسسه" و "تعهد به ساخت یک خانه دائمی برای موسسه."

سرو سالن واقع در یک "پر جنب و جوش بخشی از محوطه دانشگاه" و "ساختمان فراهم می کند فضای کافی برای این مهم تحقیقات انجام شده در موسسه در زمانی که فضا می تواند دشوار است برای پیدا کردن در دانشگاه" دانشکده علوم انسانی و علوم سخنگوی شادی لیتون گفت: عطارد اخبار.

گرگوری کلارک '20 سابق کارآموز در موسسه نوشت: در بیانیه ای به روزانه "آن را به معنای زیادی به عنوان یک سابق محقق در نهایت به دیدن توجه نشان داده به بی اعتنایی" برای موسسه.

"MLK موسسه شده است به طور مداوم نادیده گرفته و تحت قدردانی استنفورد را دولت" کلارک نوشت: در یک ایمیل روزانه. "این خنده دار است که دانشگاه استنفورد ادعا می کند که MLK موسسه در پر جنب و جوش بخشی از محوطه دانشگاه به منحرف کردن توجه از این واقعیت است که این موسسه در یک ساختمان موقت و به آن کمی بودجه."

Adamson گفت که او ناراحت شد و پس از او در مورد "راه استنفورد درمان" موسسه که سوار او را به عمل آورند.

وی کشيش Persis Drell را پردیس گسترده ای ایمیل در "مقابله با نژادی و بی عدالتی" به عنوان بیشتر انگیزه.

"به عنوان کشيش Drell با اشاره به مسائل بنیادی از 'سیستمیک مسائل نژادپرستی و نابرابری و بی عدالتی است که دامنگیر ما بافت اجتماعی در سراسر تاریخ است. ما در محکوم کردن این تاریخچه,'" Adamson نوشت: در دادخواست. "شاید بهترین راه برای محکوم کردن این تاریخ است که به یادگیری بیشتر در مورد آن و دست و پنجه نرم کردن با آنچه در آن می تواند ما امروز در این لحظه است."

امضا کنندگان این طومار امیدوارم که آن را نگه می دارد به دانشگاه پاسخگو و هل دولت برای ارائه این موسسه با منابع بیشتر است.

"من امیدوارم که این درخواست را به ارمغان می آورد با توجه به این مشکل و به ارمغان می آورد در مورد بیشتر اداری و پاسخگویی به صندوق MLK موسسه" کلارک نوشت. "من همچنین امیدوارم که این نیست موقت لحظه ای که دانش آموزان را به ادامه اعمال فشار به دولت طوری بودجه خواسته ها برآورده."

کارسون است که مجموعه ای به بازنشسته در ماه اوت گفت: این دانشگاه تا به حال ساخته نشده پادشاه موسسه یک اولویت است. او گفت که او نمی نشستم با یک استنفورد رئیس جمهور به بحث در مورد کار خود را از سال 1980s.

"در برخی از راه من احتمالا نفوذ کمتر از من تا به حال در آغاز" کارسون گفت. "استنفورد یک محل بزرگ با تعداد زیادی از اولویت های مختلف و برای 20 سال گذشته اولویت شده است ساختمان این علوم است."

او گفت: معلوم نیست چه پادشاه موسسه متناسب به دانشگاه استنفورد را در دراز مدت دید.

"برنامه ریزی و تلاش برای نگاه در چه استنفورد را در دراز مدت ارزش هستند — که مسائل مهم است. اما هنوز هم نه تنها واقعا روشن ساخته که در آن و چگونه پادشاه موسسه متناسب با آن است."

دانشکده علوم انسانی و علوم دین دبرا Staz گفت: روزانه او "در تلاش برای حفظ MLK موسسه موقعیت قوی به آینده است." او نه آدرس کمک های مالی خود را.

اخیر جستجو برای یک مدیر جدید در نور کارسون بازنشستگی بود "نه موفق" Satz نوشت: در بیانیه روزانه.

"هنگامی که ما استخدام یک مدیر جدید آنها را در یک چشم انداز برای این موسسه است که آدرس موسسه مالی و همچنین به عنوان محل موسسه" Satz اضافه شده است.

کارسون امیدوار است این طومار را افزایش دید برای موسسه ایجاد انگیزه در دانش آموختگان به کمک های مالی اختصاص داده شده به طور خاص برای آن است.

"استنفورد آلوم ورزش قدرت عظیم," او گفت:, و اضافه کرد که یک $1,000 اهدای هر یک از 500 فارغ التحصیلان را تقریبا به طور کامل کاهش موسسه مالی مشکلات. "اما, دوباره, دید را به وجود دارد."

کارسون گفت: کار پادشاه موسسه است که هر دو منحصر به فرد و مهم ضمانت توجه بیشتر از دانشگاه است.

"پادشاه موسسه نشان دهنده بیش از [پادشاه] مقالات" کارسون گفت: در توصیف این موسسه طرح های دیگر مانند آزادی درسی و گاندی-پادشاه کنفرانس. "هر جمعه ما یک زوم نشست و آن مردم را از هند و آفریقای جنوبی و آمریکای جنوبی و اروپا و همه شرکت همه در تلاش برای ساخت یک شبکه از عدالت اجتماعی سازمان. که فعالیت شایسته است از دانشگاه استنفورد, پشتیبانی, و ما می تواند انجام بسیاری بیشتر."

فارغ التحصیلان و دانشجویان که مشغول به کار در این موسسه گفت: آنها دریافته اند ارزش فوق العاده ای در آن پژوهش است.

"من افتخار می کنم به کار در اینجا و آن را یک افتخار به بخشی از میراث در این راه و در این زمان" نوشته ترومن چن B. A. '17 M. A. '18 تحقیقاتی و اداری دستیار در موسسه در بیانیه ای به روزانه.

"موسسه ارائه شده من و بسیاری دیگر از سابق محققان مهارت است که ما ادامه خواهد داد به استفاده از در حرفه ما" کلارک نوشت. "آن را منحصر به فرد و حیاتی محل برای تحقیقات علوم انسانی در دانشگاه, در بالای ادامه میراث مارتین لوتر کینگ جونیور از آن باید به اندازه کافی پشتیبانی می کند."

تماس با دانیل Echeverria در dech23 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب