بیشتر تظاهرات مسالمت آمیز روز شنبه در اطراف فلوریدا تماس برای عدالت و عمل

گزارش کارکنان منتشر شده 5:30 PM EDT 31 مه سال 2020نمایندگان بودند که دوره نقاهت بعد از آسیب های شبانه, حکومت ص

توسط NEWSSALAM در 12 خرداد 1399

نمایندگان بودند که دوره نقاهت بعد از آسیب های شبانه, حکومت صادر شد و پاکسازی از شکست فروشگاه ویندوز شروع یکشنبه در اطراف فلوریدا پس از یک شب از ناآرامی ها در سراسر کشور را به شهرستانها که به دنبال تظاهرات در واکنش به مرگ در مینیاپولیس جورج فلوید یک مرد سیاه پوست که التماس هوا به عنوان یک افسر پلیس فشرده زانو در گردن او.

جکسون کلانتر مایک ویلیامز گفت ناشناس معاون یا چاقو و یا کاهش در گردن گرفته شده بود برای درمان به بیمارستان منتقل شنبه شب. یک کلانتر دفتر سخنگوی نمی خواهد اظهار نظر در مورد معاون شرط صبح روز یکشنبه.

یک بعد از ظهر شنبه در اعتراض به جکسون کلانتر, ستاد آغاز شده و مسالمت آمیز است. اما پس از اولیه اعتراض شروع به آرام کردن مردم گسترش به سایر نقاط شهر است.

یک افسر پلیس شد کاهش در گردن و وضعیت او هنوز مشخص نیست بعد از ظهر یکشنبه.

پلیس موبایل و نزدیک کسب و کارهای آسیب دیده بودند.

"بسیاری از مردم" دستگیر شدند "اما ما هنوز هم نمی دانم که چگونه بسیاری از و یا هر چیزی مربوط به آن دسته از دستگیری" کلانتر گفت.

از آنجا که از مرکز شهر تظاهرات و نگرانی در مورد خشونت آمیز در این شهر بسته تست روز یکشنبه در بسیاری J و افسانه های مرکز. آنها نیز لغو شد جمعه قرار ملاقات برای این شهر برنامه های امداد.

یکی دیگر از اعتراضات آغاز شده در ساعت 10 صبح روز شنبه در خارج از Duval County Courthouse و شروع آرام و صلح آمیز است. پس از آن معترضان شروع به حرکت مرکز شهر و جکسون پلیس کار می کرد به نگه داشتن آنها را در مناطق خاص.

اقدامات احتیاطی گرفته شده در Mar-a-لاگو

روز از تظاهرات در برابر کاخ سفید بیش از فلوید مرگ خواسته اند اقدامات امنیتی اضافی خارج Mar-a-لاگو رئیس دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن "زمستان کاخ سفید" در پالم بیچ می گویند اجرای قانون محلی مقامات.

در بعد از ظهر یکشنبه بیش از یک دوجین مشخص شده و بینام و اجرای قانون وسایل نقلیه می تواند دیده می شود در سمت غرب جنوب بلوار پل در مقابل Mar-a-لاگو و در بلوک شمالی از مغلوب ساختن پیشی جستن اموال.

اضافی گشت با افسران از پالم بیچ اداره پلیس پالم بیچ شهرستان کلانتر دفتر و سرویس مخفی آمریکا یک "اقدام احتیاطی" در نور از سراسر کشور ناآرامی های ناشی از فلوید مرگ دوشنبه به عنوان مینیاپولیس افسر پلیس درک چوین برگزار زانو خود را به Floyd گردن گفت: پالم بیچ یک سخنگوی پلیس مایکل Ogrodnick.

او نمی خواهد بحث در مورد جزئیات اقدامات امنیتی اضافی اما گفت که او تا به حال شنیده ام از هر گونه نگرانی های ایمنی تا کنون در خارج از مغلوب ساختن پیشی جستن اموال.

در سراسر تهمت ریاست جمهوری Mar-a-لاگو شده است یک محل تجمع برای تظاهرات های متعددی برخی خواستار خود را برای استیضاح و دیگران مانند این ماه "Trumptilla" یک ناوگان از قایق ها ساخته شده است که راه خود را پایین intracoastal به Mar-a-لاگو و بازگشت ستایش رئیس جمهور کار می کنند.

هر چند صدها نفر جمع شده اند این آخر هفته برای تظاهرات مسالمت آمیز در پالم بیچ شهرستان, برخی فقط در سراسر پالم بیچ, هیچ کدام, عبور از روی پل به جزیره.

یک برنامه ریزی اعتراض در مرکز شهر وست پالم بیچ در برابر مرگ فلوید در بعد از ظهر یکشنبه تبدیل به یک راهپیمایی صلح.

این گروه آغاز شده رزماری در میدان شهر مرکز شهر ناهار خوری و سرگرمی, هاب و راهپیمایی به سمت دادگستری شهرستان قبل از بازگشت.

راهپیمایی صلح آمیز بود و وجود نداشت فراوانی از حضور پلیس.

در یک نقطه بخشی از جمعیت فریاد زد: "من نمی توانم" و مواجه شد با یک پاسخ از "نفس بکشم!"

یکی از نشانه های خال خال بخوانید: "ظروف سرباز یا مسافر با یک پلنگ شما پنجه. بدون عدالت بدون صلح است."

شب زنده داری برای Floyd مرگ برنامه ریزی شده است یکشنبه شب در دلری بیچ حدود 12 مایلی جنوب غرب پالم بیچ.

تمپا تظاهرات منجر به دستگیری 41

در تمپا معترضان شنبه شب سنگ پرانی در اولین پاسخ دهندگان burglarized 40 کسب و کار و آتش به یک ایستگاه گاز و ورزشی-فروشگاه لباس در مرکز خرید. یک Hillsborough شهرستان کلانتر دفتر معاون مجروح شد زمانی که او زده بود با آتش بازی و دیگری معاون فرستاده شد به بیمارستان پس از ضربه در پشت سر با یک جسم سخت به کلانتر, توییتی.

افسران بازداشت 41 نفر و بیش از دو دوجین ماشین پلیس آسیب دیده بودند تمپا, رئیس پلیس برایان Dugan روز یکشنبه گفت.

مقررات منع رفت و آمد شبانه صادر شد در شهرستان میامی-Dade, فلوریدا, پرجمعیت ترین شهرستان و شهردار کارلوس Gimenez گفت که تعویق بازگشایی شهرستان سواحل تا مقررات منع رفت و آمد جهت برداشته شده است. شهرستان سواحل برنامه ریزی شده بود به بازگشایی دوشنبه برای اولین بار از ماه مارس زمانی که آنها بسته شد برای جلوگیری از گسترش این کروناویروس جدید.

حکومت نیز صادر شده برای اورلاندو و Leon County, که در آن یک وانت سوار را از طریق جمعیت از معترضان روز شنبه در فلوریدا سرمایه از تالاهاسی.

در اورلاندو افسران پلیس با استفاده از گاز اشک آور برای پاک کردن معترضان کردن یک بزرگراه شنبه شب. برخی از پنجره ها از فروشگاه ها در نزدیکی بازار در هزاره بودند شکست.

میامی-Dade حمل و نقل عمومی به حالت تعلیق

در جنوب فلوریدا پس از معترضان پرتاب سنگ و بطری در افسران و تنظیم تیم اتومبیل در آتش خارج میامی مقر پلیس شنبه شب, حمل و نقل, مقامات گفت که همه میامی-Dade حمل و نقل عمومی بود که به حالت تعلیق در روز یکشنبه از جمله اتوبوس و راه آهن نور است.

در یک نقطه و شنبه شب بین ایالتی 95 بود تعطیل در هر دو جهت به عنوان یک گروه از معترضان ایستاده بود و مشغول جاده. فیلم در رسانه های اجتماعی نشان داد که ده ها تن از مردم شکستن به فروشگاه در بیسید, بازار محبوب, هوای آزاد, مرکز خرید در مرکز شهر میامی است.

میامی-Dade پلیس بازداشت 57 نفر شد به اتهام نقض مقررات منع رفت و آمد. تعداد کمی آمد از خارج از دولت از جمله, مینه سوتا, میشیگان و نیویورک.

در میامی چهار افسر مجروح شدند و 17 وسایل نقلیه پلیس بودند تخریب از جمله بعضی ها که بودند به آتش کشیدند. شهرستان میامی کارگران در روز یکشنبه دیده می شد تمیز کردن خیابان ها از بقایای به جا مانده از تظاهرات.

رزا Jimenez کانو مشکوک چیزی اشتباه بود زمانی که میامی اصلی اعتراض برنامه ریزی شده بود به پایان رسید و یک گروه بزرگی ادامه داد: رفتن به ایالتی 95. او تصمیم گرفت برای رفتن به خانه کرد و گفت: این اعتراض صلح آمیز بوده است.

"من یک کمی می ترسم" گفت: Jimenez Cano, 39, یک سرمایه گذار.

تظاهرات مسالمت آمیز آغاز شد و در حال وقوع در اوایل بعد از ظهر یکشنبه در شهر ساحلی دایتونای جکسون استوارت و تمپا.

سازمان از یک بعد از ظهر یکشنبه در اعتراض در لودرهیلل صرف تمام شب مذاکره با مسئولان شهرستان اطمینان آنها این امر می تواند امن و آرام است. "اما ما آمد به بن بست و گفتند: ما آن را انجام نمی,'" گفت: تشکر. Shevrin جونز یک آمریکایی آفریقایی تبار از حزب دموکرات. "من بسیار ناراحت شد."

اعتراض منتقل شد به نزدیکی فورت Lauderdale. جونز گفت: سازمان احساس مانند آنها که سکوت.

"مردم در حال تلاش برای نشان دادن بهترین راه برای نشان دادن همبستگی نه تنها برای بی عدالتی در این کشور بلکه برای خارج شدن خشم آنها. بسیاری از مردم با استفاده از وکالت که به عنوان مسیر," او گفت:.

ساراسوتا PD قول همکاری برای نگه داشتن جامعه امن

جنوب غربی فلوریدا حقوق مدنی رهبران و ساراسوتا رئیس پلیس صدور بیانیه در مورد فلوید مرگ است.

ترور هاروی رئیس جمهور از ساراسوتا کانتی NAACP به نام اجرای قانون محلی به پس از اجرای قانون محلی "به تعامل با دفاتر ما به نقد و بررسی سیاست های مربوط به استفاده از نیروی صدور بدون دست کشیدن حکم و مجازات برای عدم دخالت در زمانی که شاهد یک جنایت در حال پیشرفت از جمله جنایت علیه شهروندان مرتکب شده همکار افسران پلیس."

"این گاو دریایی و ساراسوتا کانتی شاخه های NAACP ها وحشت زده که گزارشی جورج فلوید بود و پرهیاهو به قتل در دست سرکش پلیس ... ما انجام می شود در حال مرگ!"

در ضمن ساراسوتا رئیس پلیس برنادت DiPino گفت که او "شوکه و خشمگین با اعمال و رفتار مینیاپولیس افسر پلیس و انفعال از افسران دیگر مشاهده کردم در این ویدئو. مرگ بی معنی از آقای فلوید است غم انگیز و دلخراش و هرگز نباید اتفاق می افتاد."

ساراسوتا پلیس نیست روت به "استفاده از تاکتیک های من دیده ام در این ویدئوها در مینیاپولیس. اقدامات ماموران در مینیاپولیس شد غیر قابل توجیه."

"خود را به عنوان رئیس پلیس من به شما قول می دهم که ما ادامه خواهد داد به طور حرفه ای و شفاف و دلسوز به عنوان ما همچنان به همکاری با شما خانواده و همسایگان خود را به نگه داشتن جامعه ما امن" DiPino گفت.

یک تظاهرات مسالمت آمیز در ساراسوتا در Payne پارک شامل ده ها تن از شرکت کنندگان است. صدها نفر دیگر در راهپیمایی پایین خیابان اصلی در ساراسوتا گفت: "تمام زندگی مهم است."

Pensacola آرام پس از دو روز از تظاهرات مسالمت آمیز

پس از دو روز از vigils در پنساکولا در اعتراض به خشونت پلیس علیه سیاه آمریکایی یاد پل که در آن صدها نفر از مردم جمع آوری کرده اند در طول دو روز آرام بود صبح روز یکشنبه.

حدود 400 آمد با هم جمعه در نقاشی های دیواری, پل, که در آن یک نقاشی دیواری از جورج فلوید شده بود تخریب یک شبه. پلیس در نهایت تعطیل در نزدیکی جاده ها به عنوان برخی از شرکت کنندگان در راهپیمایی به سوی سروانتس قبل از پخش برای شب امیدوار به بازگشت قوی تر روز بعد.

Pensacola کاروان: به عنوان جورج فلوید تظاهرات خشم در سراسر کشور Pensacola سوگواری آن خود کاهش یافته است

تظاهرکنندگان جمع شده بودند دوباره شنبه برای ادای احترام به کشته شدن در حیاط خلوت خود را. این هفته را مشخص 29th, تولد Tymar کرافورد یک مرد سیاه پوست که به ضرب گلوله کشته شد در جریان درگیری با Pensacola پلیس در جولای 5, 2019. دوستان و خانواده و همسایگان و عدالت اجتماعی طرفداران تشکیل یک کاروان و سوار را از طریق Pensacola در شنبه وسایل نقلیه خود را آراسته با نشانه خواستار عدالت است.

"ما می خواهیم برای آبکاری جامعه و به آنها یادآوری کنید که عدالت بوده است در خدمت" گفت: سارا Brummett یک عضو مدنی, وکالت, گروه, رویای مدافعان.

Brummett گفت: این نوع از خشونت که ادعا فلوید و کرافورد زندگی است که همه بیش از حد معمول است و در حال حاضر بیشتر از همیشه "این مهم است برای Pensacola به گام تا برای یکی از خود ما" و به دنبال عدالت است.

در جولای 5, 2019, یک Pensacola افسر پلیس اقدام به آغاز یک توقف ترافیک در کرافورد اما کرافورد ادامه داد: رانندگی خود را در نزدیکی خانه. کرافورد scuffled با ماموران در محل اقامت گزارش گرفتن دست خود را بر روی یک افسر بی حس کردن تفنگ و یک افسر را به هلاکت رسانیدند.

افسر دانیل Siemen کار اخراج شد برای نقض Pensacola اداره پلیس را به استفاده از نیروی مرگبار سیاست اما هیات منصفه مشخص است که وجود دارد نه به اندازه کافی شواهد به حکم اتهامات جنایی.

تالاهاسی جمعیت فراخوان نقد و بررسی عکاسی

یک روز بعد با صدای بلند و بزرگ تظاهرات خارج از کنگره تالاهاسی ایستگاه پلیس و فرماندار عمارت یکشنبه جلب کوچکتر اما به همان اندازه پرشور جمعیت.

یک نژاد مخلوط جمعیت حدود 300 نفر شعار تکان داد علائم و نام برای ملاقات با رئیس پلیس لارنس matt morris و دولت وکیل جک کمپبل. آنها در حال بررسی سه افسر درگیر عکاسی سیاه و سفید مظنون است که رخ داده است در سال 2020 است. پلیس با ارائه چند جزئیات در حوادث. آنها می گویند در هر صورت فرد به ضرب گلوله کشته شد یا مسلح یا "خشونت در برابر" اما آنها منتشر نشده هر یک از بدن و یا داشبورد دوربین.

در بالای هر ساعت یکشنبه, جمعیت ایستاده در تقاطع جفرسون و مونرو را به مدت سه دقیقه برای هر یک از زندگی از دست داده است.

آخر هفته اعتراضات مسالمت آمیز با غیر از یک لحظه ترسناک در شنبه هنگامی که یک وانت قرمز با گرجستان صفحات شتاب از طریق جمعیت از معترضان تندرست یکی از معترضان را کراولی بر روی کاپوت خودرو. هیچ کس به طور جدی صدمه دیده و راننده را بازداشت گرفته شد.

29 ساله دولت کارگر سفت و سخت صبح روز یکشنبه اما گفت که او امیدوار است که راننده ندارد دستگیر شد.

"من می خواهم برای دیدار با او" کراولی گفت. "من می خواهم به راه رفتن دور با یک سطح از احترام و درک متقابل. من می خواهم به دانستن در مورد او... من می خواهم به می دانم که چرا او آنچه او انجام داد. من می خواهم به می دانم که اگر او را ببخشید من می خواهم به می دانم که اگر او می خواهم دوباره آن را انجام دهد. من می خواهم به می دانم که چگونه او می خواهم احساس اگر آن را پسر خود را که در برخورد با یک کامیون ایستاده تا برای آنچه که او معتقد است در.

"اما بیشتر من فقط می خواهم به گوش دادن."

فورت مایرز می بیند 'تجمع مسالمت آمیز'

در فورت مایرز تجمع در روز شنبه درو جمعیت که شامل چند نفر با ماسک حک با "من نمی توانم نفس بکشم" انعکاس جورج فلوید کلمات به عنوان او در یک خیابان مینیاپولیس.

"همه ما باید به توافق برسند این است که یک تجمع مسالمت آمیز" ویلی ارل گنجشک جونیور گفت: جمعیت یا حدود 70 نفر به عنوان دو افسر مشخص شده در ماشین پلیس و یک ماشین بینام و نشان از دور تماشا.

فورت مایرز سازمان با استفاده از هشتگ #EnoughIsEnough239.

آنها می تواند شنیده شعار "دست ها بالا عکسبرداری نیست" و "من نمی توانم نفس است."

فورت مایرز افسران پلیس به دنبال مارس از طریق مرکز شهر گاهی اوقات مسدود کردن ترافیک اما هرگز خارج شد خود را به اتومبیل های پلیس.

بیشتر رویدادهای برنامه ریزی شده.

یک meetup.com پست گفت: وجود یک آنلاین رالی از ظهر تا 2 بعد از ظهر پنج شنبه. آن را به فورت مایرز اداره پلیس, آدرس 2210 Widman راه و خواست مردم را نشانه.

از ذغال سنگ شهرستان شعبه NAACP برنامه "صلح آمیز تظاهرات/تظاهرات همبستگی" در 6 p. m. 10 ژوئن در ذغال سنگ County Courthouse مراحل 3315 تمیمی دنباله شرق در ناپل.

اطلاعات از آسوشیتد پرس فلوریدا تایمز اتحادیه ساراسوتا هرالد تریبون پالم بیچ پست فورت مایرز اخبار-مطبوعات ناپل اخبار روزانه, Pensacola, اخبار مجله و تالاهاسی دموکرات استفاده شده در این گزارش است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب