فیلم در قرنطینه: '20th Century زنان' "هفت سامورایی' 'V for Vendetta'

مقدمه: سلام! ما علامت و Nitish و ما (مانند بسیاری از شما به ما امید) تمرین های اجتماعی فاصله برای کمک به جلوگی

توسط NEWSSALAM در 21 خرداد 1399

مقدمه: سلام! ما علامت و Nitish و ما (مانند بسیاری از شما به ما امید) تمرین های اجتماعی فاصله برای کمک به جلوگیری از گسترش coronavirus. ما می دانیم که این فوق العاده استرس زا زمان برای بسیاری از مردم که بسیاری از شما در حال صدمه توسط ویروس در یک راه یا دیگری. بنابراین ما فکر می کنیم می خواهم چیزی که امیدوارم به روشن کردن خلق و خوی. ما در حال رفتن به تماشا و بررسی فیلم های موجود در جریان سیستم عامل است. ما ستون منتشر خواهد شد (تقریبا) هر هفته در روزهای چهارشنبه. ما امیدواریم که که شما می توانید همراه خود را برای ما ارسال افکار و توصیه می کنیم فیلم هایی که دوست دارید و یا می خواهید به تماشای. بهترین شانس را به همه شما در این تلاش ،

A24

"قرن 20th زنان" (منتشر شده در سال 2016; تماشا ما در تاریخ 1 ژوئن 2020)

یک درام توسط مایک میلز. ما را به تماشای آن را در Netflix بکشد!

علامت گذاری:

"قرن 20th زنان" یک فیلم مستقل ، من وسوسه می گویند آن است که بیش از حد مستقل برای جامعه متمدن.

نه می گویند فیلم های مستقل هستند لزوما بد نیست در کوچکترین. زیرزمینی صحنه فیلم ایجاد کرده است بسیاری از درگیر شدن داستان... اما آنها فراموش پتانسیل را دارند که به سرعت احساس پرمدعا. شما می دانید منظورم چیست خواننده عزیز! تعداد بسیار کمی می تواند تحمل حزب رونده که صریحتر حاضر به نوشیدن جعبه شراب چون "آیا به اندازه کافی گرم" و یا افاده که حاضر به گوش دادن به برادوی موزیکال چون "هنر واقعی نمی تواند باقی بماند در جریان اصلی است." حتی کمتر می خواهید برای تبدیل شدن به آن شخص است. و به من اعتماد کن "20th Century زنان" است که قطعا در آن نوپرست فیلم لیست. آن است که متمایز, هنر-خانه کارگردان و این باعث می شود هیچ عذر خواهی در مورد آن. بنابراین من احساس یک نوع غریزه بقا در هنگام تماشای این فیلم هل دادن من به مقاومت در برابر آن راه. من نگران "20th Century زنان" بود که دروازه ورود فیلم به یک عمر رفتار از روی خودستایی. (نگاه کنید Nitish هویت بحران در بخش برای جزئیات بیشتر.)

با که گفت: "قرن 20th زنان" است که یک فیلم خوب... زمانی که شما نشستن با آن به اندازه کافی بلند. این نوع از فیلم است که دشوار است به مانند اما حتی سخت تر به رد. در اواخر 70s مادر تنها Dorothea زمینه است که با داشتن مشکلات و بالا بردن او تنها پسر جیمی. او در حال ورود به دوران نوجوانی خود را – یک دوره محوری در زندگی خود را در میان یک دوره زمانی او در تلاش های مربوط به. او enlists دو زن دیگر برای کمک به بالا بردن او: Abbie یک آزاده مستاجر در خانه شبانه روزی و جولی جیمی بهترین دوست. نه که قضیه واقعا مهم که بسیار است.

"قرن 20th زنان" است که همه علاقه مند به گفتن معمولی narratively-موجز داستان. به جای آن می خواهد به شما نشان دهد که چگونه جولی سیگار می خواهد آن را به عنوان خوانده شده به شما گزیده ای از ادبیات فمینیستی و آن را می خواهد به شما بگویم که چه نوع از کفش Dorothea دوست دارد به پوشیدن و به همین دلیل است. آن را نیز می خواهد شما را به می دانم زمانی که و چگونه Dorothea می میرد نیمی از راه را از طریق فیلم و سپس به تماشای او همچنان به زندگی می کنند زندگی خود را به طور کامل غافل از اینکه سرنوشت. فیلمساز مایک میلز می خواهد شما را به می دانم که محوری ترین آن چهره شما خواهد آمد از تجربه باور که شما را در درک آنها به مراتب بهتر از شما درک خود را.

این در ابتدا من گرفتار کردن گارد. برای بیشتر قسمت ها این احساس به عنوان اینکه "قرن 20th زنان" است که در هر نقطه. این طرح (که وجود دارد این است که فقدان آن) نقش بیشتر در پس زمینه و به طور کلی فیلم احساس می کند مانند یک سری از شل متصل حوادث جزئیات جیمی در حال رشد و آمدن به grips با مردانگی خود را. هر یک از شخصیت است که دشوار است برای توصیف زیرا هیچ یک از آنها به نظر می رسد به ایستادگی کردن که خیلی از صحنه – آنها احساس کمی بیش از حد واقعی به فکر می کنم به عنوان شخصیت های ساده. این می افزاید: یک جریان از آگاهی اثر به اسکریپت که به نظر من تا حد زیادی شبیه به آثار ویرجینیا وولف. اگر شما تا کنون به عنوان خوانده شده "به فانوس دریایی" (من به دنبال در شما SLE بچه ها) شما احتمالا یک ایده خوب را در چه در این فیلم و اینکه آیا یا نه شما آن را می خواهم.

فیلم revels در جزئی بی فایده جزئیات است که یک انسان است. و به نظر می رسد که نقطه اصلی "20th Century زنان"... برای بهتر یا بدتر.

در اولین دقیقه از فیلم من کاملا از آن متنفر بودم. هر صحنه بیش از حد احساس کند و بیش از حد دردناک است. در حالی که من می تواند به لحاظ نظری قدردانی صمیمیت پشت شخصیت نوشتن احساس کردم این فیلم نبود من به اندازه کافی به مثل و یا شرکت به من گفت: آمار و ارقام به حکم جزئیات. راستش من هنوز بر این باورند که – اما چیزی تغییر کرده است.

من آرزو می کنم, خواننده عزیز من, من می توانم به شما بگویم آنچه که شد. حتی من نمی دانم. برای برخی از دلیل میدوی را از طریق فیلم به من شد نورد چشمان من و بازی "عبور از حیوانات" من شروع به احساس نوعی هیپنوتیزم راه هر یک از شخصیت صحبت کرد و راه هر شات تشکیل شده بود. من احساس nestled در افکار و ذهن خود محوری آمار و ارقام و من نمی توانستم نگاه دور. این دقیقا همان چیزی اتفاق افتاده است زمانی که من به عنوان خوانده شده "به فانوس دریایی" و خدای من darnit من نمی دانم چه اتفاقی می افتد و سپس هر دو. آن را فقط در نهایت شروع به کار برای من.

نه می گویند این فیلم فاقد واقعا درخشان لحظات. در حالی که من می خواهم استدلال می کنند آن است سهم خود را از صحنه های خسته کننده هستند و به خوبی نوشته شده و تک گویی در مخلوط انداخته. آن تصویر از اواخر 70s بیش از حد معتبر و برجسته چه در مورد کسانی که بی ثبات چند سال خیلی مهم است. آن را فقط... این فیلم به دست آورد است و من مطمئن هستم که اگر این فیلم شاهکارهای رفتن به ارزش آن بیشتر فاقد عناصر برای بسیاری فیلم را برانگیخت. من شخصا مخلوط... هر چند من خوشحالم که من دیدم "قرن 20 ، شاید که در از خود است که با توجه به ارزش?

Nitish:

چند دقیقه به این فیلم من پیامک علامت است که من ترس از امکان است که من آن را دوست دارم. شما می بینید, آن را فقط بیش از حد indie–پس از مبهم طبقه متوسط سفید غیر متعارف خانواده در کالیفرنیا در طول دهه هشتاد نرم و صاف فیلمبرداری و زننده نمره. این یک آمدن از سن داستان در مورد یک پسر جوان که می آموزد به یک مرد با خواندن فلسفه فمینیستی. این نوع فیلم که مردم در فیلمها دیده بان زمانی که آنها در حال performatively دمدمی نوع فیلم است که مردم این فیلم را تماشا کنید و سپس می گویند چیزی عمیق در مورد. و در عین حال حدود بیست دقیقه در میلز' نوشتن بود reeled من در. من پیامک علامت دوباره با به طور پیوسته در حال رشد نگران بود که من میل آن است. و در حال حاضر که من به پایان رسید و این فیلم باید اعتراف کنم: من آن را دوست داشتم. "قرن 20th زنان" یک داستان فوق العاده در مورد رشد و یادگیری و ویژگی های آن قوی نوشتن اقدام و جهت.

این فیلم عجیب و غریب خواب آور. شان پورتر روشن فیلمبرداری امکانات یک پالت رنگ غنی و بیت های کمی از technicolor-motion-blur زمانی که ماشین سفر در مسافت های طولانی. میلز' جهت unspools خود را در مراحل با شخصیت های که به نظر می رسد بیش از حد خاص و دمدمی واقعی اما داده می شود گرما و عمق به عنوان فیلم پیشرفت می کند. جهت در این فیلم هوشمند و آسیاب موفق به گرفتن برخی از عکس های فوق العاده. این فیلم در سانتا باربارا و وجود یک sunniness است که نفوذ در هر اینچ از هر فریم که احساس گرم اما نه بیش از حد طاقت فرسا است.

طرح این فیلم, اگر شما می توانید آن تماس بگیرید, که, ویژگی های آنت بنینگ را Dorothea درخواست دو تا از دوستان زن برای کمک به او برای تبدیل شدن به یک مرد. من اشاره ای به جنسیت خود را و از آنجا که این فیلم تا حد زیادی به کار با و زیادی برای گفتن در مورد جنسیت. یک موضوع بسیار قابل توجهی از "قرن 20th زنان" است جیمی آموزش و پرورش در فلسفه فمینیستی. آن سخت است برای من توصیف اما جیمی تحول از یک پسر به یک مرد فعال عنوانی زنان در راه است که بازجویی از مفاهیم مردانگی.

اما این فیلم نیست اشتباه است که بسیاری از فیلم های مشابه را: این فیلم در مورد جوان مردان درمان زنان به عنوان طرح دستگاه های, فرصت ها برای رشد و یا موانع برای غلبه بر. در حالی که انواع مختلف "20th Century زنان" که اثرات قابل توجهی بر روی جیمی زندگی آنها استفاده نمی شود برای روایت داده می شود مقدار زیادی از فضا برای توسعه خود را. این فیلم به عنوان شما ممکن است حدس می زنم از عنوان ویژگی های چند زیبا نوشته شده شخصیت زن. ال فانینگ را جولی و Greta Gerwig را Abbie هر منظمی مشخص می شود اما آن را Dorothea که بهترین شخصیت در اینجا. او را سخت به عنوان ناخن یک محصول از دوران کودکی خود را در "رکود بزرگ" اما او نیز گرم و خنده دار و بسیار عالی است. در پایان فیلم جیمی به ما می گوید که او قادر است به اندازه کافی توصیف و من فکر نمی کنم من می توانم یا نه.

در نهایت من فکر می کنم این فیلم است که در مورد کیفیت indescribability. مردم در این فیلم احساس realer از آنها را در هر فیلم دیگر که من تماشا کرده ام. آنها نمی پیکسل در یک صفحه نمایش اما گوشت و خون. و میلز می کند این ترفند سحر و جادو توسط اجتناب سنتی مفاهیم روایت است. او با ارائه این شخصیت به ما ادغام ما را به زندگی خود را با در نظر گرفتن چوب زیر بغل از زمان از ما دور است. ما به یاد داشته باشید این شخصیت مانند آنها از مردم است که ما را دوست داشت و از دست داد. میلز' بزرگترین دستاورد در "قرن 20th زنان" این است که چگونه به شدت شخصی آن را احساس می کند تمام راه را از طریق.

من این فیلم را دوست داشت. انتظار نداشتم به آن لذت ببرید اما در حال حاضر که من تماشا کرده ام آن من نمی توانم تصور کنید که داشتن زندگی بدون آن. آن را احساس می کند بخشی از من به نحوی که اگر شخصیت و من زندگی می کردند در همان ساختمان برای همین بسیار مهم دوره از زندگی ما است. که احتمالا احساس می کند مانند مسخره مبالغه اما من شما را تشویق به این فیلم را امتحان کنید. من امیدوارم که شما احساس می کنید به همان شیوه من.

TOHO

"هفت سامورایی" (در سال 1954 منتشر شد; تماشا ما در 3 ژوئن 2020)

یک درام حماسی توسط آکیرا کوروساوا. ما را به تماشای آن را در Kanopy (استنفورد را فراهم می کند همه دانش آموزان با یک اشتراک)!

علامت گذاری:

اوه! آن را "Rashomon" مدیر آکیرا کوروساوا دوباره – من قسم می خورم این را عمدی نیست. آن را در حال حاضر در فیلم فهرست سطل و من فقط متوجه Kanopy بود یک چیزی!

"هفت سامورایی" به شرح زیر فروتن روستای کوهستانی است که گرفتار راهزنان. آنها ارسال نمایندگان به استخدام هفت سامورایی هر کدام با خود متمایز pasts و جاه طلبی وظیفه با باندهای با هم کنار گذاشتن اختلافات خود و سرکوب شر تهدید. من شروع به فکر می کنم این چیزی است که پیکسار "زندگی یک اشکال است" بر این اساس بود.

ما ronin شامل عاقل و با تجربه و رهبر Kambei خود را بی تجربه و دانش آموز Katsushiro های وفادار و سهل انگاری Shichiroji کمتر ماهر اما silver زبان Heihachi سرد و شگرف Kyuzo (Nitish شخصی مورد علاقه) استراتژیک کماندار Yoshio و متکبر و احساسی سرکش Kikuchiyo. من می دانم من فقط کاهش یافته و بسیاری از نام های بزرگ در دامان خود خواننده عزیز و شما نیازی به حفظ کردن آنها ، من فقط فکر کردم این ارزش برجسته از آنجا که این بازیگران باعث می شود این داستان کلاسیک. این امر بوده است بسیار آسان برای ایجاد قهرمانان از "هفت سامورایی" غیر قابل تشخیص, مبارزه, ماشین آلات, اما هر یک از هفت سامورایی ایستادگی کردن و گرفتن علاقه من – هر یک می تواند, طنز, احساسی, و kickbutt در خود راه مجزا. این است که برخی از شخصیت فوق العاده-کار که من عادت کرده اند نه انتظار از فیلم های اکشن مانند این... به خصوص یکی خیلی قدیمی. یک بار دیگر این یک یادآوری است که خوب, سرگرم کننده, قصه گویی می تواند از هر نقطه و در هر زمان. (آن را به من یاد انیمه, اگر برای شما مهم نیست من dorky برای کمی.)

در عین حال آنچه تعجب من بیشتر از همه عجیب بود که چگونه خود آگاه این فیلم به نظر می رسید در مورد سامورایی سبک اکشن. آن را می شود اددر هنگامی که شما در نظر است که "هفت سامورایی" یکی از اولین فیلم های اکشن سامورایی... آنها به سختی تا به حال یک نوع به درون واژگون سازی.

ببخشید من vaguer, زبان, خواننده عزیز من ترجیح می دهم نه به از بین بردن جزئیات. اما وجود نمی آید یک نقطه هنگامی که "هفت سامورایی" است که قبل از حفظ جلوی یک بازی سرگرم کننده مبارزه با شمشیر داستان قوم ناگهان احساس می کند خیلی بیشتر است. با یک جنگ وجود دارد تلفات و... حتی در پیروزی. کوروساوا باعث می شود مطمئن شوید که ضرر و زیان نیش حتی در میان غیر این صورت مبارک پری ، این برجسته سامورایی شجاعت دادن به هر نوسان شمشیر که خیلی بیشتر عاطفی وزن است. فیلم نتيجه گيری کاملا منفجر ذهن من! نه تنها این مطلب شک و تردید نگاه می گویند بسیاری در مورد ذاتی غم سامورایی و فداکاری های بسیاری از آنها باید آماده به, اما از آن صحبت می کند به ماهیت داستان سرایی بیش از حد. در حالی که روایت پایان زندگی معطل مورد و در زندگی واقعی مردم را به زندگی می کنند با تروما و عواقب. دامنه لنز می شود خیلی بیشتر محدود کردن زمانی که شما فکر می کنم از آن را مانند که.

سپس دوباره ذهن من فقط می تواند مسابقه. "هفت سامورایی" را برانگیخته بسیاری از فکر در من; چه چیزی بیشتر از آن است که یک بازی سرگرم کننده و گیج عمل تلنگر که موفق به گرفتن توجه من بیش از سه ساعت است. که از خود قابل توجه است. "هفت سامورایی" سزاوار جایگاه خود را به عنوان یک کلاسیک است و من بیش از به شما توصیه می آن را تماشا... به شما داده می شود که زمان برای آن است.

Nitish:

"هفت سامورایی" است و در عین حال یکی دیگر از شاهکار توسط بی انتها, ژاپنی, auteur آکیرا کوروساوا. در حالی که Rashomon است آشکارا فلسفی فیلم در مورد حقیقت و عدالت "هفت سامورایی" پنهان فلسفه خود را تحت یک تیم کلاسیک-تا به مبارزه با مردمان بد داستان. اما راستش من کمتر علاقه مند به فلسفه در اینجا (gasp) از من در این فیلم عظیم فرهنگی تاثیر است. آیا شما به تماشای یک فیلم که در آن بچه های خوب تیم برای مبارزه با بچه ها بد است ؟ هر یک از "انتقامجویان" ، "ارباب حلقه ها؟" سپس شما مدیون لطف آکیرا کوروساوا. این فیلم نوشت: اسکریپت برای بسیاری از فیلم های دیگر و من هنوز برای دیدن یک زندگی اصلی است.

وجود دارد بیش از حد به ستایش در "هفت سامورایی" اما آن را 12:40am می باشد در فینال هفته پس من فقط رفتن را انتخاب کنید برخی از نکات برجسته. جهت فوق العاده خوب است. وجود دارد برخی از حذف محدودیت که کوروساوا رو با توجه به نسبتا توسعه نیافته تکنولوژی اما راه او در فیلم این فیلم هیچ چیز کوتاه از نوع تعریف. دوربین حرکت می کند با حرکت و وجود دارد یکی را در نزدیکی پایان این فیلم (که شامل یک مرد در حال حرکت با شمشیر خود را در بالاترین نقطهء کشتی در باران, شما آن را می دانم زمانی که شما آن را ببینید) است که کاملا خیره کننده است. معرفی Takashi Shimura را Kambei می ایستد. Kambei برای نجات یک نوزاد که به گروگان گرفته شده توسط یک راهزن. کوروساوا نشان داد قابل تحسین خویشتن داری در این صحنه دانستن است که ما نمی نیاز به اطلاعات بیش از حد را انتخاب کنید تا آنچه که قرار بود. Kambei تراشیدن سر خود به منظور پنهان خود را به عنوان یک راهب; این نشان می دهد که تمایل به پنهان و فروتن خود را که بسیاری از سامورایی دیدار ما نبود. واقعی صرفه جویی در کودک است که صفحه نمایش خاموش اما بدون رفتن به جزئیات بیش از حد, من نمی خواهد که آن را به هر راه دیگر. ما یک حس عمیق از شخصیت خود را در چند swift عکس–کوروساوا انجام در اینجا این است که فوق العاده دشوار است برای مطابقت با.

یکی دیگر از چیزی است که من دوست دارم در مورد این فیلم این است که راه آن را به تصویر می کشد badassery. Yamanaka Miyaguchi را Kyūzō به یکی از جالبترین شخصیت های داستان. مقدمه خود که در آن او بهترینها افتخار احمق در یک دوئل به مرگ مسخره سرد است. مبارزه در صحنه های فیلم برداری سخاوتمندانه با این جریان طولانی طول می کشد که گرفتن بازیگران,' حرکات کاملا. Kyūzō ناپدید کردن به مه به منظور گرفتن اسلحه از دشمن یکی از مهمترین badass عکس در سینما. اما کوروساوا فوق العاده ماهر در ایجاد سه بعدی شخصیت های, و من به احترام بسیاری برای Kyūzō زمانی که او قربانی یک کاسه برنج برای یک روستایی.

آنچه من می خواهم به برجسته برای شما هر چند یک احساس است که من مطمئن هستم که شما احساس کنید وقتی که شما تماشای این فیلم: deja vu. شما پیش بینی طرح همان عناصر چون شما مطمئنا شاهد ده ها تن کمتر مدیران بی شرمانه گهواره کوروساوا شاهکار الهام بخش است. شما می خواهید دیده می شود مشابه توصیفاتی از شخصیت شما احساس چیزهای مشابه. اما با وجود این حس آشنایی است که شما را با "هفت سامورایی" آشنایی به دست آمده توسط این واقعیت است که نیمی از غربی فیلم-ساخت صنعت صرفا تلاش برای بازسازی آن فیلم را هنوز هم احساس تازه است. دلیل این است که کوروساوا است فقط بهتر است. چیزهایی که در حال حاضر صنعت استعارههای و کلیشه بودند به معنای واقعی کلمه اختراع در این فیلم کوروساوا شاهکار موفق به پیش افتادن از همه آنها.

این درست است برای همه زمان فیلم بزرگ و من قطعا توصیه می کنیم که شما آن را تماشا کنید. آن را به ارزش برای تماشای خود, البته, اما آن را نیز جالب به تماشای این اثر که آن را تا به حال در بقیه میباشد. کوروساوا است شاید تا به حال تاثیر بیشتر در میان فیلم از هر مدیر و اگر دوست دارید فیلم ارزش آن را درک چرا. "هفت سامورایی" یک شاهکار واقعی و از آن خواهد شد استاندارد طلا را برای تا زمانی که مردم داستان.

Warner Bros

"V For Vendetta" (منتشر شده در سال 2005; تماشا ما در تاریخ 5 ژوئن 2020)

Dystopian, هیجان انگیز توسط James McTeigue و Wachowskis. ما را به تماشای آن را در Netflix بکشد!

علامت گذاری:

من اعتراف خواننده عزیز من تلاش برای پیدا کردن یک شروع خوب برای این بررسی. صادقانه بگویم من هنوز هم مطمئن نیست که اگر من در بر داشت یک... اما من صرف یک ساعت در آن در حال حاضر, و من نیاز به این چیزی که منتشر شده است.

زمانی که من تصمیم به انتخاب "V For Vendetta" برای امروز فیلم, من فکر کردم از یکی از کلاس های زبان انگلیسی که در آن معلم به ما نشان داد یک صحنه از این فیلم برای... برخی از دلیل (عذر خواهی من آقای کاش). من در خلق و خوی برای یک دوز خوبی از فرار از واقعیات و مسخره 2000s فیلم اکشن به نظر می رسید مانند آن را انجام ترفند. اوه پسر است 2000s-y است.

اما شوخی بود به من. این فیلم به دور از مورخ. با وجود داشتن بیش از حد بالا استعداد از Wachowskis بیش از همه آن را, "V For Vendetta" است که بیشتر فکری در حال حاضر در میان گسترده ملی تظاهرات (از درجات مختلفی از شدت) و تکرار موارد خشونت پلیس. خلق و خوی کمک کرده است که یکی متوقف می شود را در نظر بگیرید که وجود دارد این است که یک بیماری همه گیر در حال حاضر در رفتن. داستان به ارمغان آورد تا مقدار زیادی از مشکل افکار من (و من مطمئن هستم که بسیاری از افراد دیگر) در حال دست و پنجه نرم کردن با. و در اینجا من فکر می کردم فقط به بحث در مورد یک نقاب خنده دار پسر سلاح سرد مردم در زوایای مختلف. چرا من را برداشت "Deadpool" به جای ؟

من نمی خواهد صرف بخش عمده ای از این بررسی بحث "V For Vendetta" و نوین در زمینه. این یک موضوع است که سزاوار خود را بررسی و به طور کامل پخته افکار – این است آنچه به شما وعده داده شده بود با تیتر, هر چند آن را غیر مسئولانه به بحث در مورد شورش فیلم و نادیده گرفتن فیل در اخبار به طور کامل. این زمینه می کند اما اطلاع رسانی به طور خاص چه توطئه من در مورد این فیلم. یکی می توانید ببینید "V For Vendetta" در حال حاضر به عنوان یک پیام سیاسی; اما اگر همان بیننده به دیدن این فیلم در برخی از زمان های دیگر آن را به سادگی گیج dystopian تلنگر نه بیش از حد متفاوت از هر یک از دیگر. است سازگاری به داستان مثل این است که پتانسیل به شهرت جاویدان دادن آنها. ظاهرا McTeigue و Wachowskis (و فراموش نکنیم اصلی طنز سری محدود) ترک خورده اند ،

من dawdled به اندازه کافی بلند. "V For Vendetta" طول می کشد در یک جای تاریک آینده dystopian که در آن انگلستان گرفته شده توسط یک facist رژیم است. یک شخصیت مرموز به سادگی شناخته شده به عنوان V چادری در یک Guy Fawkes, ماسک, وعده rile تا شهروندان و جرقه شورش در یک سال است. در ابتدا یک بی ادعا زن جوان به نام Evey کشیده می شود از زندگی عادی و به پایان می رسد تا طناب تا در V ماموریت.

اولین و مهم ترین چیزی است که کمک می کند تا "V For Vendetta" ایستادن به متفاوت بار ساده است: آن است که به سادگی به خوبی ترسیم روایت است. داستان ساختار کاملا برجسته همه چیز به نیاز مخاطبان به دانستن در مورد چگونگی facist انگلستان عمل می کند و چگونه این شورش در نهایت اتفاق می افتد بدون افتادن و هنگ کردن سرعت. نویسندگان همچنین استادانه استفاده از V به عنوان فیلم استاتیک آیکون برای انقلاب پیشرو به برخی از ستارگان تصاویر و تند و تلخ نمادها را به دور – در حالی که با استفاده از Evey به عنوان شخصیت که تغییرات و توسعه, مرتب کردن بر اساس مانند مخاطبان ایستاده است.

من معتقدم که این تقسیم ساختار نیز ایجاد می کند متفاوت تجربه در مخاطبان مختلف. با تمرکز بر Evey شما در درجه اول یک narratively رضایت بخش داستان است. با تمرکز بر روی V شما را بی درنگ سوالات متعدد درباره اهمیت خود را از انقلاب چگونه او موفق به اجرای آن است و در برخی از موارد که آیا همه چیز را او انجام است اخلاقی. تا چه حد است V خود فرد و به آن حد نشانی از او باقی بماند به سادگی به عنوان یک نماد? چگونه باید ما دیدن او ؟ این چند توطئه های مختلف خطوط با هم کار کنند برای ایجاد یک, کامل, روایت, اما آنها به طور جداگانه ایجاد کاملا متفاوت تجربه است. این است که برخی از استادی, Cirque du Soleil سطح داستان سرایی بند.

البته "V For Vendetta" است و نه کامل تفسیر برای جورج فلوید تظاهرات – من به خوبی آگاه است که یک فیلم در مورد یک دسته از مردم سفید ایستاده تا به مقامات فاسد و دور شدن با آن است که دقیقا همان نوع از داستان بسیاری از مردم در حال خارش برای دیدن در حال حاضر. در واقع من می خواهم استدلال می کنند این فیلم واقعا گفتن هر چیزی واقعی و بتن در همه.

اما, است که دقیقا آنچه که من در تلاش برای استدلال می کنند یا نه. "V For Vendetta" یک فیلم که موفق به نگه دارید تا از طریق دیدگاه مختلف زمینه و لنز آن دارای حداقل به ارمغان آورد برخی از مسائل به ذهن من تا به حال قبل از اینکه بازیش به چشم پوشی و اجازه من به شخصا تأمل در یک زمان مدرن است که آن را به مدت طولانی قبل. من نمی دانم اگر این عمدی بود... من هنوز هم فکر می کنم این قرار بود یک ابرقهرمان تلنگر برای اولین بار در. تصادف و یا بدون علامت خود را به من زده به عنوان تند و تلخ و که از خود من فکر می کنم می تواند با ارزش است. اما "V For Vendetta" نیز یک فیلم درخشان به خودی خود و به تنهایی من فکر می کنم آن است که ارزش دیدن دارد.

(Nitish همچنین باعث می شود برخی از نقاط خوب.)

Nitish:

متعجب. من فکر می کنم "V for Vendetta" یک فیلم وحشتناک و علامت نقد متفاوت خیلی از معدن که آن را احساس می کند مانند ما به تماشای فیلم های مختلف در کامپیوتر است. آن است که یک سری از نامنسجم ramblings با تروریسم و آزادی و دیکتاتوری. آن است که تنبل فلسفه و آن را جدی زیانی به مسائل واقعی آن است که ناشیانه تلاش برای به تصویر کشیدن. آن را فقط افتضاح است.

من نمی دانم از کجا شروع به. من با بیشتر عناصر سنتی از نقد فیلم. این گفت و گو به شدت بد است. در اینجا یک مثال گفتن: "خشونت می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای خوب است." "چه شما در حال صحبت کردن در مورد؟" "عدالت است." "من می بینم." من خاموش نگه دارید انتقاد استدلال در حال حاضر, اما این وحشتناک است نوشتن. و آن را بدتر ساخته شده توسط یک dispirited چوبی و عملکرد از ناتالی پورتمن. شاید من می تواند پیدا کردن تحول او را بیشتر باور اگر او قادر به حفظ همان بسیار-بدیهی است که نه لهجه انگلیسی برای چند فریم اما او احساس می کند نیاز به تغییر از یکی بد جعل هویت به دیگری. جهت مشابه افتضاح و dispirited و با استفاده از یک پالت رنگ پس خاموش است که زاک اسنایدر فکر می کند آن را کمی بیش از حد تیره است. تنها بار که این فیلم احساس می کند نیاز به قرار دادن هر گونه رنگ واقعی بر روی صفحه نمایش زمانی است که خشونت اتفاق می افتد و می آید در اشکال انبوه خون جعلی. حملات تروریستی در این فیلم نمی آیند با کودکان یتیم اما در عوض با آتش بازی. خائنانی هستند-توجه داشته باشید کاریکاتور. جان هرت در نقش آدم Sutler این فیلم نسخه اورول برادر بزرگ. اما به جای اینکه شوم مظهر استبداد Sutler یک کلیشه سبیلوی تبه کار است که چسبیده به قدرت به طور عمده برای غنی سازی شخصی. در "V for Vendetta" نژاد پرستی و همجنسگرا ستیزی نیست دیرینه اجتماعی مسائل اما فقط ابزار است که یک طبقه حاکم می تواند استقرار زمانی که مورد نیاز; هنگامی که آنها در حال کشته شدن توسط سم یا تیغه یا اتش بازی-انفجار نفرت از بین می رود با آنها.

واقعی من موضوع را با "V for Vendetta" است که از نظر اخلاقی بزدلانه را در خشونت سیاسی. به من گفته شده که گرافیک اصلی رمان که آلن مور نوشت: تا به حال مقدار زیادی از ابهامات اخلاقی. اما Wachowskis شن و ماسه در پایین لبه های ناهموار در اینجا است که باعث می شود برای برخی از لحظات مسخره. V بازی کاملا مستقیم به عنوان غم انگیز قهرمان. ناتالی پورتمن Evey است waterboarded توسط V به طوری که او می تواند به توقف 'احساس ترس' و 'رایگان.' و سپس – پس از ارایه کرده – او می افتد در عشق با او! آن را برخی از وحشیانه در سندرم استکهلم–آن را بدون هر نوع نکات دقیق وظریف. V در یک نقطه ارائه یک سخنرانی گفت که "در حالی که truncheon می تواند مورد استفاده قرار گیرد در ازای مکالمه و کلمات را همیشه حفظ قدرت خود را." پس چرا خود را انقلابی toolkit شامل تقریبا به طور انحصاری از assasinations و بمب گذاری? پایان فیلم فقط مسخره: طرح باروت موفق او کشته شدن رهبران خونین slow-mo او بمب مجلس او می شود هزاران نفر از مردم در لباس Guy Fawkes ماسک برای راش نظامی است. خشونت در اینجا این است که چیزی بیش از یک عمل تطهیر توسط Wachowskis که در آن یک بمب گذاری و برخی از فوتبال می تواند به نحوی جادویی رفع یک جامعه که در آن جامعه تجاوز است و حمل کردن به bioweapons تست شده بر روی آنها.

"V for Vendetta" یک فیلم در مورد خشونت برای کسانی که عایق از آن هزینه های یک فیلم در مورد سیاست برای کسانی که ترجیح می دهند در قرعه کشی تئوری های توطئه در یوتیوب بخش نظر در ازای در واقع انجام هر کاری است که کمک به محافظت از شهروندان خود را. من نمی خواهم این فیلم تحت هیچ شرایطی اما در پی ملی تظاهرات پس از قتل جورج فلوید, "V for Vendetta" احساس می کند کاملا توهین آمیز است. این فیلم به نظر می رسد نشان می دهد که همه ما نیاز به انجام به عدالت است حمله هالووین فروشگاه و یک آتش بازی فروشگاه و سپس منفجر کردن ساختمان کاپیتول. اگر فقط ما فرستاده بود Guy Fawkes ماسک برای تیان آن من یا ازرع. این فیلم به طور خلاصه به تاخیر افتاد زیر حملات تروریستی در لندن اما فیلم باید اوراق به طور کامل. من واقعا مات و مبهوت چگونه یک فیلم تبدیل می شود که یک حمله تروریستی به یک آتش بازی نشان می دهد می تواند تولید شده در طی جنگ جهانی علیه ترور. این عبارت که من دیده ام تقریبا در هر بررسی که من خوانده ام این است که "یک مرد تروریستی است دیگر, freedom fighter." اما این بی معنی مزخرف که پاکسازی هر نوع معنی دار اخلاقی تفاوت است. این فیلم حرکات در ایجاد یک اخلاقی مبهم داستان, اما آن را فقط نتواند به بازجویی از آن شخصیت عنوانی در هر راه معنی دار.

ما احتمالا باید برداشت یک زمان بهتر برای تماشای این فیلم و من ممکن است نرم سمت من در این فیلم زمانی که من کمی کمتر عصبانی است. اما افکار من در حال حاضر, "V for Vendetta" خجالت است کل یک شکست نه تنها از فیلمسازی اما فکر توسط فیلمسازان. حتی اگر من تجدید نظر برخی از من عصبانی تر امتیاز من هنوز هم احتمالا فکر می کنم که آنها نیاز به استخدام یک بهتر گویش مربی برای ناتالی پورتمن.

اگر شما می خواهید به تماشای یک فیلم است که بسیار متنوع تر در راه است که آن را با تعصب و خشونت توصیه می کنم اسپایک لی "انجام کار درست است." این بسیار عالی, فیلم, و آن را همیشه موضعی.

با علامت نیویورک در mdyorkjr 'در' stanford.edu و Nitish Vaidyanathan در nitishv 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب