فیلم در قرنطینه: 'پان را در دخمه پرپیچ و خم,' 'Rashomon,' 'وجود خواهد داشت خون'

CW: اشاره از تجاوز جنسی توصیه می کنیم فیلم ما را به تماشای با استفاده از این فرم است که همچنین تعبیه شده در پا

توسط NEWSSALAM در 14 خرداد 1399

CW: اشاره از تجاوز جنسی

توصیه می کنیم فیلم ما را به تماشای با استفاده از این فرم است که همچنین تعبیه شده در پایین مقاله ما.

مقدمه: سلام! ما علامت و Nitish و ما (مانند بسیاری از شما به ما امید) تمرین های اجتماعی فاصله برای کمک به جلوگیری از گسترش COVID-19. ما می دانیم که این فوق العاده استرس زا زمان برای بسیاری از مردم که بسیاری از شما در حال صدمه توسط ویروس در یک راه یا دیگری. بنابراین ما فکر می کنیم می خواهم چیزی که امیدوارم به روشن کردن خلق و خوی. ما در حال رفتن به تماشا و بررسی فیلم های موجود در جریان سیستم عامل است. ما ستون منتشر خواهد شد (تقریبا) هر چهارشنبه. ما امیدواریم که که شما می توانید همراه خود را برای ما ارسال افکار و توصیه می کنیم فیلم هایی که دوست دارید و یا می خواهید به تماشای. بهترین شانس را به همه شما در این تلاش ،

(عکس: Picturehouse)

"پان را در دخمه پرپیچ و خم" (منتشر شده در سال 2006; تماشا ما در 23 سال 2020)

یک فیلم فانتزی توسط Guillermo del Toro. ما را به تماشای آن را در Netflix بکشد!

علامت گذاری:

این است که شاید یکی از فیلم های من بیشتر هیجان زده برای دیدن در سراسر این ماراتن ... و آن را از راه دور از آنچه که من انتظار داشتم. منظورم این است که این البته در یک راه بسیار مثبت است.

"پان را در دخمه پرپیچ و خم" یک فانتزی تاریک داستان مجموعه در طول جنگ داخلی اسپانیا در سال 1944. آن را حول محور یک دختر کوچک به نام Ofelia. او یک تخیل فعال است, که او باردار مادر و ناپدری بی رحم کاپیتان ویدال رد از. معلوم آنها کاملا اشتباه است! Ofelia است که در واقع تناسخ در جسم تازه از Moanna را از دست شاهزاده از عالم اموات و به منظور اصلاح او جاودانگی او باید سه آزمون. این است که همه به عنوان جنگ بین ویدال و شورشیان می رسد زمین تب.

خارق العاده تنظیمات جذاب هیولا و خلاقانه مرضی worldbuilding — این فیلم فقط به نظر می رسید به تراوش همه چیز را که من در یک داستان. اگر "پان را در دخمه پرپیچ و خم" یک کتاب, من قطعا می توانید تصور کنید که خودم توپخانه اضافی ده به آن را دریافت کن و لبه پنجره رساند تا در بالاترین قفسه. اگر من به این فیلم به عنوان یک کودک آن را طاعون من با کابوس اما من پس از آن رشد برای قدردانی از همه تاب و تشنج است که این مرض داستان منحصر به فرد (این چیزی است که "Secret of NIMH" بود و به من راه). هنگامی که در معرض این فیلم برای اولین بار به من نمی آمد در با بهره مندی از دوران کودکی نوستالژی, اما من با این وجود شگفت زده. و همچنین بسیار بی قراری.

من به عنوان من تا به حال در ابتدا به تماشای یکی از del Toro دیگر آثار "شکل آب است." من به یاد بودن به شدت در تضاد و هیچ از آن نمی شد به دلیل فیشمن مقاربت (قطعا یکی از عجیب ترین جملات من تا به حال لذت بردن از نوشتن). احساس کردم اگر دل تورو را فیلمسازی بود که به وضوح با استادی که نوشتن تلاش می کند با ترکیب خارق العاده. من نمی تواند بگوید که اگر "شکل آب" می خواستم به یک تفسیر اجتماعی در اجتماعی تعلق و تعصب و یا اگر آن را می خواستم به عنوان یک بیش از حد بالا اسپیلبرگ-esque فیلم ماجراجویی. شاید من موضوع اصلی بود با تبه کار که به نظر می رسید به طوری cartoonishly تند و تیز و سادیستی که منجر به کشته شدن هر حس واقع گرایی برای من. این نمی تواند یک موضوع برای من در بسیاری از داستان های فانتزی — من لذت بردم خیلی بیشتر off-the-wall فیلم. اما زمانی که یک فیلم مانند است که به وضوح در ارتباط با مسائل دنیای واقعی و تم من فقط احساس عجیب و غریب.

سپس دوباره من به تماشای "شکل آب" هنگامی که دو سال پیش. من شروع به فکر می کنم من ممکن است مجبور به دیدن این فیلم دوباره و تجدید نظر در مواضع من. چرا که "پان را در دخمه پرپیچ و خم" مسلما همه از همان چیزهایی ... در واقع آن مسلما طول می کشد این مسائل بیشتر است. اما در اینجا من آن را دوست داشت.

گفتم یک بار دیگر در "Secret of NIMH" مقاله که در زمینه انیمیشن می تواند رفته اند در یک مقدار تیره تر هنری جهت اگر نیست آن را برای دیزنی رنسانس. در حالی که انیمیشن "پن را در دخمه پرپیچ و خم" باقی مانده است نزدیک ترین مثال از آنچه در ذهن من بود. فیلم پرسه در تاریکی و به نظر می رسد بیشتر این مفهوم را میرسانند مثبت (که مخالف آنچه که من استفاده می شود به در فانتزی من). این موجودات در اینجا به مراتب از عرضه در بازار — ما نه توان گرفتن plushies از این جن و fauns در هر زمان به زودی (oh sheesh فقط تصور کنید که گرفتن یک lifesize عروسک مرد-خوردن مرد رنگ پریده). حتی هیولا خوب هستند شنیع و تهدید آمیز است. "پان را در دخمه پرپیچ و خم" است که قطعا استاندارد خیالبافانه داستان ... هر رز ladened با خار هر مرحله به نظر می رسد خطرناک است. تلون مزاج می آید دست در دست با مرضی کنجکاوی. من استفاده می شود برای دیدن فیلم هایی از این دست. و بعد از دیدن "پان را در دخمه پرپیچ و خم" من خواهد بود علاقه مند به دیدن بیشتر.

خواننده عزیز من, نظرات, به عنوان آنها در حال حاضر ایستاده بسیار ریاکارانه. من لازم نیست توضیحی برای اینکه چرا من فکر کردم این کار در "پان را در دخمه پرپیچ و خم" به جای "شکل آب است." شاید آن "پان" در کمتر تاکید بر واقعی-زندگی تفسیر به عنوان جنگ خود را به طور کلی عمل می کند و بیشتر به عنوان یک پس زمینه. شاید آن را بیشتر خارجی (و در نتیجه هر چند من مراقبت به آن اعتراف کمتر آشنا) تنظیم من اجازه می دهد به راحتی به نوبه خود مغز من در تمام خسته کننده اجتماعی schlock. شاید فقط شاید سلیقه من باید فقط تغییر کرده است. اوه نه! من یک منتقد که قرار است به اتفاق می افتد!

در عین حال من حداقل درک کنند که چرا من فکر کردم این اینجا کار می کرد. من در حال حاضر توضیح داد که کار من است, بنابراین من فقط آن را ترک که در آن. اما من تکرار خواهد شد — خواننده عزیز دیدن این فیلم! مانند چگونه Ofelia تناسخ در جسم تازه از شاهزاده Moanna, "پان را در دخمه پرپیچ و خم" احساس می کند مانند تناسخ در جسم تازه درست از اصلی Brothers Grimm fairy tales, و من مطمئن هستم که همه ما می دانیم در حال حاضر چگونه messed تا آن بودند. آن را احساس می کند مانند یک نفس هوای تازه.

Nitish:

گیلرمو دل تورو یکی از سه افسانه ای معاصر مکزیکی auteurs که فتح اسکار خم ضعیف آکادمی هنری خود را هوی و هوس. اگر شما نگه دارید تا با اسکار, شما ممکن است درک نمی کنند چقدر غالب خود را در رگه برنده شده است. اما در این پنج سال از 2014-18 (فراگیر) از پنج بهترین عکس جایزه برنده شد توسط یکی از "three amigos:" Alfonso Cuarón, الخاندرو Iñárritu و البته Guillermo del Toro. که باید پنج شش زیرا در 2019, Cuarón ایجاد کرده بود یکی از انسان بزرگترین دستاوردهای هنری در فیلم "رم" و ساده لوحانه آکادمی به جای ناشیانه به این جایزه به متوسط "کتاب سبز" — من تحمل این توهین تا روز مرگ من. مطمئن باشید آنها پنج تا شش در بهترین کارگردان جوایز از 2014-19. آنها اغلب کمک بی نظیر فیلمبردار Emmanuel Lubezki که گاهی اوقات می رود "Chivo." "Chivo" به معنی بز در اسپانیایی و شما می توانید ببینید که نام مورد به دست آورده است اگر شما تماشای هر یک از فیلم های خود را. مورد علاقه شخصی من از این سه Cuarón که احتمالا "سنتی" از افسانه سه نفر. بهترین و شاید بهترین فیلم به طور کلی است "رم" و دل تورو (در میان هر کس دیگری که کار چشم) شده است effusive در ستایش او. Iñárritu هل فیلمسازی مرزهای مانند چند نفر دیگر می توانید معروف شکلگیری "کفترباز" به یک واحد مستمر است.

دل تورو که موضوع ما را از مطالعه امروز همواره سخت ترین برای من برای رسیدن به. بخشی از این آمیختن فوقالعاده یا خارق العاده با غیر عادی عناصر در به چالش کشیدن راه منحصر به فرد. دل تورو برنده اسکار برای "شکل آب" فوقالعاده داستان عشق بین یک سرایدار در یک آزمایشگاه مخفی دولت و یک اسیر merman. اما او کارگردانی انواع ژانر فیلم مانند "Blade II" "پسر جهنمی" و "حاشیه اقیانوس آرام." شما بخوانید که حق — که فیلم در مورد روبات بزرگ ضرب و شتم هیولا بزرگتر شد کارگردان یکی از معاصر سینما را درخشان ترین هنرمندان است. گاهی دلم تورو بیشتر زرق و برق دار سبک می تواند منحرف کردن اذهان از عمق استعداد هنری خود را.

اما "پان را در دخمه پرپیچ و خم" است که شاید کامل del Toro فیلم. این یک شگرف و زیبا سنتز کودکانه پری و یک بازگویی از شورش علیه رژیم فاشیستی فرانکو. تخیلی و فاشیسم است به حداقل می گویند یک unintuitive جفت شدن. اما دل تورو با هم بافت این موضوعات متفاوت برای ایجاد یک کاملا اصلی اخلاقی حکایت است که در یک بار و غم انگیز, دلربا و عمیق. این یک شاهکار است که سزاوار تکرار viewings. و آن را هنری پیروزی خواهد شد که سنگ بنای del Toro غنی سینمایی میراث (حداقل تا زمانی که او چهره دیگری خارق العاده راه برای پیش افتادن از آن).

من شروع با شخصیت کار می کنند. این فوق العاده است. Sergi López می دهد درخشان عملکرد پیچیده به عنوان کاپیتان ویدال یک افسر نظامی رژیم فرانکو. ویدال در بسیاری از راه های کلیشه ای فاشیستی; او شوونیستی طول می کشد یک منحرف و لذت سادیستی در شکنجه بی رحمانه به یک نقطه. اما دل تورو به او می دهد که عمق کمتری مدیر ندارد. کاپیتان indelibly مشخص شده توسط پدرش که به او می دهد سازمان دیده بان شکسته در زمان دقیق مرگ او در نبرد; او می خواهد پسرش را به می دانم که او در جنگ کشته شده "كارش." لوپز عملکرد متعادل با ظرافت است و ما احساس می تواند راه که ویدال را حس افتخار و مردانگی بوده است پیچانده شده توسط تجربیات خود را و ما می توانیم احساس همدلی برای او اما آیا تا به حال به نقطه ای از تلاش برای توجیه اقدامات خود را اخلاقی. این یک هوشمند مراقب باشید تعادل است. یکی دیگر از شخصیت های مورد علاقه من است, Maribel Verdú مرسدس بنز. او نقش یک خدمتکار که مخفیانه کار کردن با این اسپانیایی مقاومت است. Verdú می دهد همدلانه عملکرد و او یک دوست بزرگ به Ofelia. اما بهترین قسمت در مورد شخصیت او عزم پولادین است که به شخصیت مرد فیلم. او فوق العاده ثانویه شخصیت.

این مهارت در شناسايي گسترش به بسیاری از شخصیت ها در این جنگ چریکی. وجود دارد یک دکتر که تلاش خود را برای حمایت از سوگند نامه بقراط در یک زمان که در آن صرفه جویی مردم تقریبا لزوما به معنی کشتن دیگران یک جوان شورشی که لکنت می کند پنهان کردن خود ثابت قدم شجاعت. این درگیری احساس واقعی و زنده و سالم قدردانی از هزینه های واقعی از جنگ.

دل تورو نیست فقط انجام نمونه کار کاراکتر و داستان گفتن هر چند. همه از این است که جایی که دلم تورو می توانید به کاوش در موضوعات گسترده تر در بازی. تضاد بین ویدال و مرسدس بنز است که بخشی از جذاب بازجویی از مردانگی و نقش آن در خشونت است. ویدال یک بیت از یک فلسفی معما اکتشاف سرنوشت و اراده آزاد. او محکوم به بد ؟ است پسر خود را? وجود دارد یک لحظه زیبا در پایان که در آن چرخه خشونت شکسته است و آن را هوشمند غم انگیز و شاعرانه.

و خوانندگان این است اما نیم (!) از فیلم! نیم دیگر فوق العاده تخیلی شامل Ivana Baquero را Ofelia یک دختر جوان است که در بلند مدت از دست شاهزاده از یک امپراطوری در زیر پوسته زمین, تلاش برای بازگشت به جای حق. موجودات جادویی مانند جن کمی گسترده وزغ و ربالنوع مزارع و گله کوسفند همه زیبا متوجه شدم. آنها احساس زنده و واقعی است. یکی از جالبترین موجودات ایجاد شده برای این فیلم و قطعا ترسناکترین است رنگ پریده که به نظر می رسد که wormed از دلم تورو به کابوس و به معدن. و دوباره این داستان خارق العاده نیز در این مرحله برای دل تورو این تفکرات در وسوسه ظلم و اخلاق است.

جفت از دو عنصر غیر منتظره است اما کاملا اجرا شده است. من خودم را مسحور تمام راه را از طریق و دو نیمه در ترکیب برای ایجاد درخشان اخلاقی حکایت. من این فیلم را دوست داشت. این یک دستاورد باور نکردنی توسط Guillermo del Toro و آن را سزاوار توجه شما است.

(عکس: Daiei فیلم)

"Rashomon" (منتشر شده در سال 1950; تماشا us on May 27, 2020)

تریلر جرم توسط آکیرا کوروساوا. ما را به تماشای آن را در Kanopy (استنفورد را فراهم می کند همه دانش آموزان با یک اشتراک)!

علامت گذاری:

آه ما انجام نداده قدیمی سیاه و سفید فیلم در در حالی که. در واقع به دنبال از طریق چک لیست ما, من فکر نمی کنم ما باید انجام یک دختر سیاه و سفید فیلم برای این ستون. خوب شلیک ... و در اینجا من فکر کردم که ما درجه یک.

قبل از اینکه بپردازیم به "Rashomon" گرچه من باید آدرس قابل توجهی فیل در اتاق است. "Rashomon" یک جرم و جنایت و تجاوز به عنف تکرار است و در حال حاضر بخشی از گفت و جنایت. اگر این شما را ناراحت می کند آن است که ارزش به شما هشدار می دهد که این فیلم — در حالی که به تصویر می کشد عمل خود را — آیا تاکید بر این و آن است و نه لزوما مورد بحث در حساس ترین راه. همچنین infeasible که ما قادر خواهد بود برای بحث در مورد این فیلم بدون اشاره به تجاوز است. ما را سرزنش نیست شما خواننده عزیز اگر شما می خواهید به جست و خیز این بخش است.

با که گفت: در حالی که "Rashomon" است که قطعا یک محصول از آن زمان وجود دارد چیزی است که روشنگری به دست آورده از تماشای فیلم های قدیمی مانند این. رنگ می تواند بسیار مبالغه گاهی اوقات. اما بیشتر از آن آکیرا کوروساوا رویکرد به داستان سرایی و چگونه او با استفاده از هنر فیلمسازی است بسیار متفاوت به احتمالی خود را مدرن اختصاص داده است. این باعث می شود برای یک تجربه است که شبیه به یک بسیار جذاب بازی بیش از معمول ،

در نزدیکی شهر Rashōmon یک سامورایی کشته شده است و همسر او شده است raped by راهزن Tajomaru. یک روستایی یک کشیش و نزدیک هیزم شکن (دومی این ادعا به کشف بدن) و سپس گوش دادن به چهار حساب های متفاوت از جرم و جنایت از چهار مربوطه احزاب تلاش برای قرار دادن با هم حقیقت: راهزن Tajomaru, به تصویر می کشد خود را به عنوان یک ماهر و نجیب جنایی. همسر به تصویر می کشد و خودش را به عنوان یک پریشان و درمانده است. سامورایی به عنوان به تصویر کشیده شده توسط یک روح و متوسط و انتقال خود را به عنوان خوب و با محبت روح که غم انگیز خیانت. و سپس در نهایت هیزم شکن را نشان می دهد حقیقت است.

روایت حیله گفتن همان رویداد از طریق دیدگاه های مختلف است ساده اما جذاب است. این چیزی است که من می خواهم درباره فیلم هایی از این هنر فیلمسازی است هنوز رتبهدهی نشده است به طوری توسعه یافته به طوری که قصه گو باید در پیدا کردن راه هایی برای گفتن قصه های جذاب با ملاحظه منابع کمتر از آنچه که ما در حال حاضر استفاده می شود. و من با این ایده که محدودیت بسیار قابل اعتماد تخم ریزی خلاقیت است.

فریب کلمه کلیدی در اینجا "Rashomon" می شود بسیاری از مسافت پیموده شده از آن است. من در ابتدا انتظار می رود این فیلم به رفتن در مسیر "whodunnit" و اگر من مثل من اسرار "Rashomon" refreshingly دستگیر میشوند به دور از این بیشتر قابل پیش بینی مسیر. وجود ندارد بسیار شک در چه کسی چه ... Tajomaru در همه خود را بیش از حد بالا hamminess خیلی اذعان می کند به همه چیز. در عوض آنچه که میزاره این حساب های متفاوت دیگری است که فقط به عنوان ضروری حیاتی مفهوم: نفس.

هر یک از شخصیت (به جز شاید هیزم شکن) داستان نمی آنچه آنها می تواند به دست آوردن نه به خاطر عدالت, اما چگونه می خواهید آنها را درک جهان خارج است. Tajomaru مثلا می خواهد به عنوان خنک بنابراین همه چیز در این داستان حول محور او نگاه مانند یک suave رابین هود از نوع جنایی. در این حساب او شکست توانمند سامورایی محترم ماهر و مبارزه با. در این حساب است که بچه خود را رندانه پر هرج و مرج خنثی جاذبه مجبور نیست که هر داستان نشان می دهد. این حساب می تواند بسیار ناخالص به مخاطبان اما من فکر می کنم آن را به معنای بود. فیلم تظاهر نیست برای یک لحظه است که هر یک از این داستان ها واقعی هستند. این همه می سازد تا به هیزم شکن گفتن آنچه که ما فرض است که راستگو حساب — سفت کردن (هاها جناس) دیگر غرور در این فرآیند است. هنوز نه استادانه حتی هیزم شکن گناه است و از این طریق خود را نامرئی.

"Rashomon" است جذاب داستان ساده است که گرفتار علاقه من از آغاز تا پایان. آن را به من به ارمغان آورد به من دانشجوی سال اول خوابگاه در SLE در واقع; ساده تر روز به عقب زمانی که من می تواند به طور منظم تنفس هوای بیرون و صحبت با واقعی گوشتی مردم است. این نوع دقیق فیلم ما را تماشا هر پنجشنبه شب. آن را به ارزش چک کردن به نظر من.

Nitish:

"Rashomon" یکی از این فیلم که به من گفته شده است که من نیاز به سازمان دیده بان — کارگردان مشهور, کارگردان آکیرا کوروساوا, این یک داستان در مورد قتل یک مرد و تجاوز به همسر خود گفت: از چند دیدگاه های متفاوت. این یک ایده ساده است که تکرار شده است, آگهی nauseam در انواع رسانه های دیگر, اما اعدام با کوروساوا مهارت فیلم می پرسد عمیق سوال در مورد حقیقت و عدالت است.

در پایان فیلم بسیار روشن بود به من که من تا به حال فقط به تماشای یک شاهکار است. داستان آن را می گوید در مورد اخلاق انسانی است bleakest از سه فیلم ما را تماشا این هفته و آن را تیره و افسرده. جهان است که دقیقا یک مکان شاد در حال حاضر این فیلم در مورد به دور از احساس خوب فیلم به عنوان شما می توانید اگر شما به دنبال یک مبارک این فیلم را با خانواده این است و نه آن. اما "Rashomon" نیست یک شاهکار به رغم هولناک داستان است که آن را می گوید اما به دلیل آن است. "Rashomon" یک داستان اخلاقی ضعف دروغ ما خودمان به خود آن ها و مخفی کردن ما و شرم و راه درمان دیگری که تمام تراشه های پایین و پرده ها بسته می شوند. جهان کوروساوا به تصویر می کشد که بیبهره از ایمان و عدالت است و جمعیت خودخواه و نادرست است.

من هم شروع کردن با فیل در اتاق است. تجاوز به عنف است نه گرافیکی به تصویر کشیده اما آن را در کانون توجه فیلم است. بازجویی بازمانده عفت و فضیلت اصلی طرح نقطه از فیلم است. من بود و هنوز هم هستم نگران راه است که "Rashomon" به تصویر می کشد جنسیتی و تجاوز به عنف. زن Masako کانازاوا بازی های برگزار شده توسط مدرسه Kyō داده شده است بسیار کمی آژانس و بعد از تجاوز (در گفتن داستان حداقل) از او می پرسد او را به کشتن او برای او "خیانت." او را رد کرده است آژانس در هر نسخه از برنامه. در ابتدا من فقط به عقب گرفته شده اما بعد از فکر کردن در مورد آن بیشتر من در واقع فکر می کنم با داشتن این بسیاری از راویان غیر قابل اعتماد است که یک راه جالب برای نشان دهد که چگونه تجارب زنان و آژانس به طور سیستماتیک بی ارزش در این دوران است. من مطمئن هستم که اگر آن را به طور کامل موفق, اما من فکر نمی کنم آن را به طور کامل ناموفق یا نه. احتمالا این جنبه از فیلم است که بیشتر به تاریخ.

اما بقیه فیلم نگه می دارد تا marvelously. به عنوان خوانده شده را علامت می گوید: شخصیت ها همه دروغ در مورد خود را به منظور ارائه بهترین نسخه از خود را به مردم دیگر. اما من فکر می کنم یکی از جالب ترین دروغگو است مرده سامورایی. او نهفته است و پس از او مرده است از طریق یک روح متوسط. کشیش به عقب گرفته و گفت که مرده قطعا دروغ نیست. و آن را حس می کند که مرده ممکن است بیشتر راستگو به عنوان آنها به مراتب کمتر از افراد برای متقاعد کردن; سیستم قضایی ما حتی به نظر می رسد به دادن اعتبار به مرده و همچنین در حال مرگ اظهارات استثنا به شایعات قانون در دادگاه. کوروساوا به مراتب کمتر خوش بینانه است که در مقابل از قوانین ما هر چند. سامورایی نهفته است و تا آنجا که ما می توانید بگویید بارها و بارها و اغلب. من فکر می کنم یکی از جذاب ترین قطعه از این فیلم است که راه آن بازجویی نه فقط نهفته است ما به دیگران بگویید اما دروغ میگویم.

من فکر می کنم که این نکته است که آنچه را "Rashomon" ماندگار فرهنگی تاثیر سال بعد. هولناک ترین فیلم هایی که من تا کنون دیده است "عمل کشتن." در آن جاشوا اوپنهایمر بازديد اندونزی با یک فیلم خدمه و می پرسد عاملان اندونزی نسل کشی را به یک فیلم در مورد تجارب خود را با نسل کشی است. عاملان که هنوز قدرت در اندونزی lionize خود را. آنها به نوبه خود خود را به آزادیخواه گانگستر قهرمانانه مبارزان علیه ظلم و ستم همه آنها به عنوان cheerily بازشماری garroting صدها نفر از غیر نظامیان بی گناه. اما به تدریج اوپنهایمر نوار روکش دور. شاعرانه نسخه از حقیقت شروع به لغزش و یکی از قاتلان به ظاهر آرام که cha-cha می خواهم در یک سقف که در آن شما هنوز هم می تواند دیدن چند دهه پیر بلورهای از خون قربانیان خود را می شکند زمانی که او متوجه می شود آنچه که او انجام داده است. آن را در یک لحظه از بخشش از آمرزش اما از احساساتی شکست بشریت است. این به نظر من کلید بینش از "Rashomon." ما در بدترین شرایط ما فقط ممکن است چند دروغ و دور از حیوانات.

"Rashomon" است و نه یک فیلم سرگرم کننده به تماشای. اما من فکر می کنم آن لازم است به سازمان دیده بان. امیدوارم ما می تواند یک کمی صادقانه تر با خودمان است. اگر شما علاقه مند در بیشتر فیلم های آکیرا کوروساوا, یکی از فیلم بزرگترین مدیران, من می خواهم پیشنهاد "هفت سامورایی." اگر شما به دنبال برای یک فیلم مشابه در تن من می خواهم پیشنهاد "عمل کشتن."

(عکس: Paramount Vantage)

"وجود خواهد داشت خون" (منتشر شده در سال 2007; تماشا ما را در 29 مه سال 2020)

یک درام حماسی توسط پل توماس اندرسون. ما را به تماشای آن را در Netflix بکشد!

علامت گذاری:

عزیز خواننده آن را بپذیرد; شما باید حداقل یک کمی علاقه مند به مردم وحشتناک. و شما نمی خواهد تنها یکی است. که توضیح دهد که چرا جهان فیلم — بلكه جهان از قصه گویی به عنوان یک کل — آشغال با heartless, غیر اخلاقی قهرمانان. هک از "رفقای خوب" به "لاک" به آن می توان استدلال کرد — "فریس بولر روز" Nitish و من تحت پوشش ما سهم عادلانه از این بیش از حد.

اما چرا ؟ آنچه در آن است در مورد افرادی که به دیگران صدمه دیده, دامن, قوانین و احتمالا نمی یاد هر چیزی در این روند است که قطاری از منافع ما بنابراین اغلب ؟ پاسخ این است که همانطور که واضح است آن را به عنوان متغیر است. برای برخی از, آن می تواند جذاب برای دیدن رفتارهای بازی که در غیر این صورت توان چشم پوشی شود. برای دیگران آن است که در انتظار scummy منجر احتمالی سقوط از فضل. برای شلوار (شما می دانید که شما آن را احتمالا تا به چیزی برای انجام بیشتر با عدم معمول اخلاق و در نتیجه ارائه داستان اتاق بیشتر برای پوشش جالب تر افکار و فلسفه که در غیر این صورت دست نخورده. برای بسیاری این دلیل است که ما در حال حاضر می دانم که وجود دارد در واقع بسیاری از مردم وحشتناک در جهان واقعی است. ببخشید من مماس است فقط جالب در مورد فکر می کنم — و "وجود خواهد داشت خون" و خارج از غرفه به عنوان پادشاه در میان یک دادگاه داستان نه چندان سالم شخصیت های اصلی.

و البته این در مورد یک سرمایه دار خیلی مهم نفت; البته در آن است. او یک فرمان سبیل و همه چیز.

آن است که در اوایل قرن 20th. "وجود خواهد داشت خون" به شرح زیر Daniel Day-Lewis, بلند پروازانه اکتشافی تبدیل شده است رئیس یک شرکت معدنی که تلاش برای اولین و مهمترین تبدیل شدن به غنی و قدرتمند (هر چند شایان ذکر است او می گوید: هرگز این با صدای بلند). او تصویب این پسر یتیم از یکی از کارگران خود را که جان خود را در کار و در حال حاضر با استفاده از او را به تصویر بکشد تا خود را به عنوان یک گرم دل مرد خانواده است. دانیل می شود یک نکته یک روز او با اشاره به اموال یکشنبه, خانواده, که در آن وجود دارد ظاهرا اسراف مقدار از نفت فقط در انتظار استخراج می شود. او اقدام به خرید حقوق و آماده به ساخت امپراطوری خود را, اما دانیل می یابد دشمن در Eli یکشنبه یک متعصب واعظ با همان اندازه اریب اخلاق. آنها در ادامه در طول فیلم سعی کردن مرد به یکدیگر آماده شیطانی خود را تک گویی.

باید اعتراف کنم یکی از مسائل من از گرفتن بروید — این فیلم می تواند بسیار آهسته است. و منظورم از ملاس کند. 10 دقیقه اول این فیلم هستند و تقریبا عاری از گفت و گو نشان دانیل سادگی کار در یکی از معادن. وجود دارد چند صحنه وقتی که ما می بینیم کسی راه رفتن از یک نقطه به نقطه دیگر و نگاه ما به کل فضا انجام. من تقریبا می خواهم بگویم آن را به یک فیلم ترسناک به قدم زدن که من مطمئن هستم که با این نسخهها کار به خوبی با یک موضوع مانند استخراج نفت. این یک دنیوی مفهوم است که در حال حاضر می تواند خطر از دست دادن بینندگان — من مطمئن هستم که اگر آهسته روش ویرایش می کند آن را به هر نعمت است.

این صحنه که در اینجا کار می کنند کاملا برقی! در حالی که شخصیت های ما شروع مدنی آنها شروع به از دست دادن خود را در پیچ به عنوان فیلم حمل و منجر به برخی از لحظات هیجان انگیز است که نشان می دهد بسیاری در مورد ماهیت واقعی خود را. دانیل مثلا به تدریج نشان می دهد خود را به عنوان یک نوع از قلدر. هنگام ملاقات با کسی که پاک او راه را اشتباه او خواهد جولان دادن پول خود را در ابتدای فیلم. اما در یک نقطه خاص او متوقف نمی وجود دارد; او شروع به جسمی تسلط بر طعمه خود را تبدیل شدن به یک جای تعجب بی شعور ، الی, اما, خارج از غرفه را برای من به خصوص. او شروع می شود به طور کامل uncharismatic بودن نرم-صحبت و rambly – مرتب کردن بر اساس مانند راه رفتن, صحبت کردن, خیس تخته از چوب است. در عین حال او بیش از حد شروع به خود را نشان می دهد رنگ واقعی. هنگامی که خجالت دانیل او به خانه می آید بلافاصله به او پرخاشگری جسمانی خود پدر (و هر چند خارج از صفحه نمایش آن است که ذکر او همین کار را با دختر خود را). او معمولا آرام droning صدا می شود با صدای بلند و جیر جیر. این مشخصه واعظ کاملا به عنوان یک ترسو که تنها انتخاب برای عمل کردن در برابر کسانی که او می داند که نمی تواند مبارزه با عقب. هنگامی که این دو چهره به طور کامل تاسیس داستان واقعا کلیک به جای خروج از مخاطبان به giddily سازمان دیده بان به عنوان آنها هر دو شروع به فرود.

در واقع این به نظر می رسد به یک موضوع بزرگ در "وجود خواهد داشت خون است." به عنوان تمدن به آرامی راه می دهد به جنون, اقدام می رود از بیش از حد رام به طور کامل بیش از حد بالا. من یک مشکل با هر دو از این افراط و اما با هم به عنوان یک گرادیان آنها را در این روایت همه بیشتر فوتی و فوری است.

با وجود مسائل من با قدم زدن در نقاط, من پیدا کردم خودم را با بهره گیری از فیلم ، اگر هر چیزی من دوست داشتم دیدن این قطار wrecks انسان ارتباط برقرار کردن با یکدیگر و تجسم هر دو کابوس از سرمایه داری و ایمان است. من نمی دانم آنچه که می گوید درباره من, اما من مطمئن دانستن است که شما خواننده عزیز احتمالا همان احساس.

Nitish:

مارک لذت می برد این فیلم اما به حساب او تا به اندازه کافی. نگران نباشید خوانندگان عزیز من سرزنش او.

"وجود خواهد داشت خون" بهترین آمریکایی فیلم. آن را دارای بهترین عملکرد است که منجر هر بازیگر است تا کنون داده شده است. اگر شما به تماشای بهتر فیلم, من می خواهم خوشحال به آن را ببینید اما من در حال اجرا در اطراف مشاهده می شود غاصبان برای دیدن اگر یک فیلم بهتر است در خارج وجود دارد, و پل توماس اندرسون را شاهکار می آید جلوتر تقریبا در هر زمان. آن را به عنوان immaculately ساخته شده آن را به عنوان بلند پروازانه است. اندرسون لیتر فیلم با عکس به زیبایی تشکیل شده که یک رنسانس استاد می تواند صرف تمام طول زندگی خود را در مقابل یک بوم بدون گرفتن کسری از شکوه. زمانی که من تصمیم گرفتم که من می خواهم به بررسی این فیلم, من می دانستم که من بررسی خواهد به سرعت تجزیه به یک سری grand جملات که خوانندگان من فکر می کنم به عنوان مضحک مبالغه. اما هیچ چیز در این بررسی مبالغه است. این درست است که خوب است. "وجود خواهد داشت خون" یک هیبت الهام بخش فیلم های که به یاد می شود به عنوان بالا علامت از سینمای آمریکا است. شما آن را مدیون خودتان به تماشای آن.

من به شما شروع به خاموش با پیشرو ، من فکر می کنم Daniel Day-Lewis, عملکرد دانیل پلینویو است که بهترین عملکرد. که باعث می شود آن را یک مدعی پیشرو برای بهترین عملکرد است که تا کنون به نظر می رسد بر روی صفحه نمایش. Day-Lewis چیزی است که از یک افسانه ای شکل در فیلم معاصر نزولی از ایرلندی تپه جایی که او ساخته شده اقامت خود را هر چند سال و به ما فنا پذیران یک تحول عملکرد. او بیش از حد تنها توسط کاترین هپبورن در اسکار برای یک پیشرو مجری. این ایده است که او می تواند به چیزی کمتر از یک عملکرد عالی است که در واقع یک punchline برای بزرگ پیاز تصویری. در این فیلم رئیس جمهور باراک اوباما وانمود میکند که او یک شخصیت فیلم که با بازی Daniel Day-Lewis. طرح کار می کند زیرا Day-Lewis است بنابراین obscenely با استعداد است که شما نمی 100% مثبت است که آن را یک شوخی است که او نمی تواند تبدیل به یک انسان دیگر بدون هر کسی که قادر به متوجه تفاوت.

در "وجود خواهد داشت خون" Day-Lewis است که در اوج قدرت خود است. وی کاریزماتیک عملکرد است که کاملا جاذب است. دانیل پلینویو یک کوسه در انسان لباس و بوی خون و نفت و تعقیب آن را تنها با یک فکر تعیین. Day - Lewis نقش او را مانند یک apex predator دهد که از دست دادن با یک بوکسور را قوز شانه و حلقه عضلات ضخیم خود را در نوبه خود از قرن کالیفرنیا لهجه ارائه platitudes با یک تیغ ریش تراشی در زیر زبان خود. عملکرد خود را تحت فیزیکی. اولین 15 دقیقه از فیلم لازم نیست که هر گونه گفت و گو و ویژگی Day-Lewis دور کار در یک معدن زغال سنگ. پلینویو پا شکسته است و شما می توانید احساس می کنید عضلات خود فشار به جلو خود را تا نردبان احساس داغ شن و ماسه بر روی پشت خود را به عنوان او را میکشد خود را در سراسر مایل از صحرا به نزدیکترین حیاط بنابراین او می تواند عمل خود را برای ثروت تازه کشف شده. این dumbfounding چقدر استعداد Day-Lewis است. فقط نگاهی به این صحنه. این مشکل برای من به انجام Day-Lewis' عملکرد عدالت, بنابراین من فقط از آنها بخواهید که شما تماشای آن را به خودتان.

من فکر می کنم که بهترین بخشی از "وجود خواهد داشت خون" توسط پل توماس اندرسون باور نکردنی جهت. شوت او ترکیب باور نکردنی است و او با استفاده از نور و خطوط متقاطع به مارشال توجه ما نسبت به مهم ترین بخش از یک صحنه. در این نگاه شات در 1:34 با یک مربع از نور در سوم بالای صفحه نمایش و خطوط نردبان و تیرهای چوبی و فریم آن است. همین نگاه در 3:54 از باز کردن صحنه. دو سنگ در پیش زمینه کررل توجه ما را به وسط صفحه نمایش و berm اجرا می شود که در سراسر صفحه نمایش در بالا نگه می دارد چشم ما از شناور بیش از حد بالا. در 5:40 چشم ما به طور طبیعی به دنبال خط که سنگ را و لوئیس' جنبش به چپ بالای صفحه نمایش. بنابراین اندرسون دوربین حرکت می کند که حرکت ما نشان مبارزه پیش از پلینویو. اندرسون اغلب نگه می دارد در حال حرکت ردیابی حرکت و یا به طور پیوسته به جلو هل دادن به جلو. این باعث می شود آن را دشوار برای بیننده به استراحت و نگه داشتن ما در لبه چاقو را. چند از استاتیک نزدیک محور هستند; در عوض, او شاخه های چهره یا بالا یا پایین. این تکنیک های نگه داشتن عکس های جالب نگه داشتن توجه ما ثابت شده است.

برخی از جالب ترین بخش های این فیلم هستند که او را کند می کند. پس از ساخت تنش, اندرسون اجازه می دهد تا آن خورش. من فکر می کنم این کاهش لازم است; اگر سریع سرعت نگهداری می شد از طریق تمام فیلم های مختلف نمایشی تاب را تبدیل به رود و تاثیر خود را می تواند کاهش. آن را تنها آرام ما را که اندرسون قادر است ما را متعجب و در عین حال دوباره. من تن به علامت که فیلم می تواند احساس کند اما لازم است در خدمت بیشتری روایت هدف. بدون آرامش لحظه های ما نمی تواند احساس تنش های الکتریکی. به عنوان مثال وجود دارد لحظه ای که در آن HW پلینویو می آید بازگشت از تبعید به یک ناشنوا و او با پدرش (دانیل پلینویو). آنها شروع به بغل کردن و دانیل gamely دیدار معلم خود را. سپس دانیل پیاده روی HW در سراسر خط لوله در یکی از کسانی که طولانی مدت طول می کشد که به نظر می رسد کمی زیاده و بی معنی. اما پس از دانیل و HW هستند با خیال راحت از گوش رس و دور از چشم کنجکاو آنها در آغوش گرفتن دوباره دانیل بررسی HW و HW سیلی او. که مدت طولانی را در حالی که آن را برای اولین بار به نظر می رسید از جای خود خارج کرده بود به خوبی تعریف شده و هدف: به ما نشان می دهد فاصله بین خود روابط خصوصی و عمومی خود را با یک. این پدر و پسر رابطه طرز مرموزی کسب و کار مانند و gravid مکث در بین تعاملات (که لنت ها را در زمان اجرا از فیلم) است که در کلام ما نشان خود نظم و انضباط خود را حرکت. اتمام این صحنه بلافاصله پس از آنها دوباره. مشابه وجود دارد مکث و آن را هنوز هم ممکن است به نظر می رسد کمی آهسته اما نگاه همه چیز را که لوئیس' چهره نشان می دهد. راه او هضم توهین از <url> مودب اخراج این راه او با استفاده از کودک خود به عنوان یک سرپا نگه داشتن برای بازگشت به درک جزئی. من فکر می کنم اندرسون جهت نیست آهسته اما روشمند. "وجود خواهد داشت خون" پاداش rewatches; من در چهارم من, و من به طور فزاینده خودم قدردانی از این روش در لحظات آرام و نه با صدای بلند ،

به من گفت این فیلم بهترین بود آمریکا و منظور من دو چیز که. من فکر می کنم این بهترین فیلم توسط یک کارگردان آمریکایی و من تا زمانی که کسی به من نشان می دهد یک بهتر است. اما از همه مهمتر این فیلم در مورد امریکا — زشت ترین طرف آن است. آن را در مورد oilman با نامحدود, پیوسته جاه طلبی که متنفر از زندگی بیحرکت خریداری شده توسط او ثروت و می خواهد چیزی بیش از برای رفتن به تسلط رقبای خود را در گرد و خاکی کویر. این فیلم در مورد یک نوع الحادی ایمان که در آن تجدید نظر به خدا بدبین هستند تلاش خود تعریف. ما این را در خشونت که Paul Dano را الی inflicts بر پدر خود را هنگامی که همه چیز نمی رویم راه خود را و در سکوت به سختی پنهان umbrage که دانیل پلینویو طول می کشد تا زمانی که وجود دارد پیشنهاد از یک قدرت بالاتر هنگامی که وجود دارد پیشنهاد که گناهان خود را ممکن است نیاز به آمرزش. برای پلینویو از گناهان گذشته خود هستند نه درس اما نبرد-زخم چیزی برای افتخار. این یک ظرافت بدبینانه نظر امریکا مملو از آن دوست صمیمی سرمایهداران و غلط بت. Daniel Day-Lewis, برنده جایزه اسکار چند سال پس از این فیلم به صورت کاملا متفاوت از نوع آمریکایی قهرمان: ما بزرگترین جمهور آبراهام لینکلن. ما باید به را انتخاب کنید که از Day-Lewis' آمریکایی ها ما خواهید بود.

پل توماس اندرسون "وجود خواهد داشت خون" است امریکا بزرگترین دستاورد سینمایی است و ناراحت کننده بازجویی از آمریکا اخلاق. آن است که بهترین کارایی از همه زمان. سازمان دیده بان آن است.

با علامت نیویورک در mdyorkjr 'در' stanford.edu و Nitish Vaidyanathan در nitishv 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن