فیلم در قرنطینه: 'فانوس دریایی' 'High Life,' 'فورد v فراری'

توصیه می کنیم فیلم ما را به تماشای با استفاده از این فرم است که همچنین تعبیه شده در پایین مقاله ما. مقدمه: سلا

توسط NEWSSALAM در 12 تیر 1399

توصیه می کنیم فیلم ما را به تماشای با استفاده از این فرم است که همچنین تعبیه شده در پایین مقاله ما.

مقدمه: سلام! ما علامت و Nitish و ما (مانند بسیاری از شما به ما امید) تمرین های اجتماعی فاصله برای کمک به جلوگیری از گسترش coronavirus. ما می دانیم که این فوق العاده استرس زا زمان برای بسیاری از مردم و بسیاری از شما در حال صدمه توسط ویروس در یک راه یا دیگری. بنابراین ما فکر می کنیم می خواهم چیزی که امیدوارم به روشن کردن خلق و خوی. ما در حال رفتن به تماشا و بررسی فیلم های موجود در جریان سیستم عامل است. ما ستون منتشر خواهد شد (تقریبا) هر هفته در روزهای چهارشنبه. ما امیدواریم که که شما می توانید همراه خود را برای ما ارسال افکار و توصیه می کنیم فیلم هایی که دوست دارید و یا می خواهید به تماشای. بهترین شانس را به همه شما در این تلاش ،

(عکس: A24)

"فانوس" (منتشر شده در سال 2019; تماشا ما در 15 ژوئن 2020)

روانی فیلم ترسناک توسط رابرت اگرز که ما به تماشای در آمازون نخست!

علامت گذاری:

کمی بیش از یک ماه پیش نوشتم نه چندان مشتاق بررسی "جادوگر" یا "این VVitch" — اگر شما ساخته شده یک اشتباه در اسکریپت خود را و تصمیم به تکیه به آن به جای اعتراف به اشتباه خود. رابرت اگرز' تجربی تب رویای یک فیلم هنری شایستگی بلکه برخی از عظیم محدودیت های آن ایستاده بود به من بیشتر به عنوان یک تجسم چرا من فکر ژانر وحشت برای من کار نمی کند.

کمی من می دانم که رابرت اگرز رفت و به طور مستقیم یکی از بهترین فیلم های 2019.

این باعث می شود شما تقریبا شک خود را قبل از نظرات هنگامی که یک مدیر شما قبلا انتقاد می رود به ایجاد یک شاهکار. آن را مانند یک معکوس بونگ جون هو وضعیت (که در آن من عاشق "انگل" تنها به بعد کشف و نفرت "Snowpiercer."). اما من واقعا فکر می کنم "فانوس" را بهبود می بخشد در اگرز ترسناک, سورئال و بسیار بسیار عجیب و غریب را در وحشت و در نتیجه یک شاهکار است. نتیجه نیز ترسناک هار جانور که من نمی خواهم برای رفتن در هر نقطه در نزدیکی. جنون ممکن است مسری.

"فانوس" به شرح زیر است دو فانوس نگهبانان جوانی وینسلو و سالمند, رئیس, بیدار, به عنوان همه چیز عجیب و غریب در این جزیره خالی از سکنه. یک طوفان, افزایش تنش میان دو مرد, توهم, رخ می دهد, لوبیا, دریافت ریخته پری دریایی درگیر هستند به نوعی و فانوس دریایی ممکن است نوعی از eldritch بیزاری — من نمی دانم آنچه اتفاق می افتد! این عجیب ترین فیلم من تا کنون دیده اند... و Nitish ساخته شده است من تماشای بسیاری از عجیب و غریب ،

من شنیده ام کسی (به اعتقاد من این YouTuber Schaffrillas Productions) شبیه "فانوس" به "2001: یک اودیسه فضایی" و من به نوعی می توانید آن را ببینید. اگرز تاب و ریسمانهای تصاویری صوتی و هر حس رئالیسم — چیزهایی که مخاطبان بیشتر طول می کشد برای داده های معمول سینما ، هر دو فیلم در پایان نامشخص روش ساخت طرفداران مطمئن نیستید از چه قرار بود و چه شد توهم یا استعاره. سیاه و سفید مربع نسبت "فانوس دریایی" نیز ایجاد یک hypnotizing اثر است که دشوار است برای قرار دادن به کلمات مرتب کردن بر اساس مانند اکثر جاذب قطعات Kubrick شاهکار. هنوز این جایی است که من فکر می کنم شباهت های پایان.

"2001: این اودیسه فضایی" پیچیده و غیر خطی داستان است که می شکند همه قوانین که به راحتی مشتاق نویسندگان مثل من. "فانوس دریایی" از سوی دیگر در واقع می گوید بسیار ساده داستان هنگامی که شما در گذشته تمام غرابت. آن است که در مورد وینسلو به آرامی رفتن دیوانه است.

در حالی که ما نه همه بیش از حد بسیاری از انسانی با دو شخصیت اصلی ما — چیزی که من در مورد شکایت قبلی من در اگرز نقد و بررسی — من فکر می کنم آن را با این نسخهها کار در اینجا. این است که در بخش های بزرگ به دلیل کوچکتر بازیگران. با اختصاص حدود 95% از داستان یا به آگهی' ارتباط با یکدیگر و یا به رابطه خود را به تنظیم به اعتقاد من مخاطبان در یک مکان بسیار بهتر است برای درک تفاوت های ظریف لازم است روابط شخصیت و منطق — پیچانده شده و یا فاقد آن ممکن است از تصمیم گیری های خود را. این شخصیت در حال راه رفتن, صحبت کردن, وحشت, کاتالیزورها آنها را ندارد و تصمیم گیری های به ظاهر تنها به حرکت داستان همراه است. در حالی که من نمی توانم تصور وینسلو و بیدار و پویا مشغول به کار در خارج ژانر وحشت آن را با این نسخهها کار در اینجا, و من می توانم درک بهتر چگونه فیلم حوادث فاسد آنها.

سپس دوباره آن می تواند چیزی به عنوان ساده به عنوان دو بازیگران سرب — ویلم دافو و رابرت پتینسون — دادن ستارگان ده-خارج-از-اجرای ده. آنها نه تنها به بالا بردن نوار از نظر من چوبی اجرای برنامه در "جادوگر" — دو باری گفت: بار زنده و سپس اقدام به تبر قتل آن است. این اقدام در اینجا این است که هر دو پایه و دیگر دنیوی که در آن نیاز به ساخت کل قطعه گرد هم می آیند. این عوامل رفتن به جهان از "فانوس" احساس می کنم در زندگی و جاذب برای یک trippy — و نگران کننده را تجربه کنند. آن را با این نسخهها کار به عنوان یک فیلم ترسناک است, اما من فکر می کنم این رشد فقط به عنوان به خوبی کارگردانی خوبی شات به خوبی عمل کرده و به خوبی گفت: داستان به طور کلی. من می توانم با اعتماد به نفس آن را توصیه.

Nitish:

من انگیزه های نهان در چیدن این فیلم و در چیدن "زندگی بالا:" رابرت پتینسون در آنها است. او یکی از مدرن سینما را جذاب ترین بازیگران, لگد زدن کار خود را در سینمایی معادل برزخ است که "حماسه گرگ و میش" اما او مشغول به کار راه خود را به تو رفتگی در دیوار به عنوان یک arthouse بازیگر فیلم. برای من مهم این است که او شروع به پریدن کرد از این تو رفتگی در دیوار به انتظار سایه در آغوش Batsuit. من شده اند با یک بتمن فن پس من سه و نیم. من خواندن بسیاری از به معنای واقعی کلمه هزاران نفر از کمیک که بتمن ظاهر شده در; من تمام Arkham به دام افتاده بازی های ویدئویی; من به تماشای تمام فیلم بتمن (حتی یکی از با بت نوک سینه) و تلویزیون را نشان می دهد. من می دانم که بتمن بهتر از من می دانید خودم. برای برخی از دلایل ناشناخته من شد نمی خواست برای شرکت در فرایند ریخته گری برای مت ریوز' فیلم جدید بتمن — من شما را ببخشد آقای ریوز با ایمیل من در هر زمان برای مشاوره — پس این است که من در تلاش برای ارزیابی آقای پتینسون اقدام به لغو احکام صادره ی قبل از او زینت معروف اختصاصی tri-بافت کولار کت و شلوار در مقابل صفحه نمایش بزرگ است. معلوم "فانوس" بسیار فیلم خوب و زیادی برای رفتن آن دیگر از رابرت پتینسون, استماع نوار.

"فانوس" است (درام? ترسناک ؟ مذهبی?) فیلم توسط یکی از مبتکر ترین مدیران رابرت اگرز. این ویژگی در مجموع دو بازیگران: رابرت پتینسون و ویلم دافو. وجود دارد یک تن از فوق العاده بازیگری; نوشتن است absurdist و هوشمندانه; از این جهت شگفت انگیز است با برخی از بهترین شات ترکیب من تا کنون دیده ام. اما بیشتر برای من جالب است که تا حدودی-scrutable معنی زیر آن همه است. اگرز دوباره پنهان جذاب و هوشمند حکایت در غیر این صورت عالی فیلم. این یک فیلم بزرگ و آن را قطعا سزاوار خود را در زمان.

برای شروع پتینسون و دافو به اجرای باور نکردنی و من قطعا احساس خوبی در مورد Reeve را انتخاب کنید برای جدید بزرگترین کارآگاه. دافو نقش عجیب و غریب, فانوس دریایی حافظ و پتینسون نقش جدید خود را شاگرد. آنها هر دو کاملا قانع کننده در همه چیز انجام می دهند که آیا آن parejo رقص بازو در بازو یا برآمده تا جادوها. پتینسون نقش یک الکلی نقاهت که عود و شروع به دریافت رانده دیوانه با اعتیاد و انزوای خود را. دافو شخصیت mundanely اساطیری یک فانوس دریایی حافظ که نگهبانان فانوس دریایی در بالای برج با بیش از زهر Ladon امنیت سیب های طلایی. به عنوان خوانده شده را علامت می گوید: جنون از ویژگی های عمده این فیلم جنون رقص در پتینسون و دافو ، آنها ضخیم به نوبه خود از قرن لهجه و من اعتراف می کنم که من تا به حال به استفاده از زیرنویس, اما آن را هنوز هم فوق العاده جذاب است. من بسیار تحت تاثیر قرار با بازیگری در این فیلم و من فکر می کنم که حتی اگر این فیلم تا به حال هیچ یک از آن دیگر قابل تحسین ویژگی های آن می توان مشاهده جذاب فقط به عنوان یک استاد در آوردن شخصیت به زندگی است.

بنابراین من آمدم برای: رضايت جدید بتمن. اما من به پایان رسید تا گرفتن خیلی بیشتر. اگرز' شات ترکیب دقیق و جذاب در طول کل فیلم است. او به نظر می رسد تلاش برای به فیلم حس و او با استفاده از یک نسبت ابعاد مربع و سیاه-و-سفید رنگ. این دو جواب ممکن است غلط انداز به نظر می رسد اما اگرز افزایش این انتخاب به جذاب و بسیار موثر ویژگی های هنری. تک رنگ فیلمبرداری تبدیل به دریا و بارش رگبار به اساسی نیروهای طبیعت. همچنین تأکید کنتراست بین نور و تاریکی در یک فیلم حول یک فانوس دریایی این اجازه می دهد تا برای برخی از عکس های فوق العاده و لحظات. به نسبت ابعاد مربع است که احتمالا بیشتر از ویژگی های جالب, اگر چه. اگرز با استفاده از آن به مارشال های ما با توجه به شخصیت و آثار آن را مانند سحر و جادو.

بنابراین آن چه مورد ؟ منظور من به این بحث, من خواهد شد که به برخی از بسیار بزرگ اخلال گران در چند پاراگراف بعدی. نظر خودتان هشدار داد.

***بازی از اینجا شروع کنید***

من اضافه کردن یک مختصر سلب مسئولیت — این تفسیر من از "فانوس" و من مطمئن هستم که آن را نه تنها یکی و من هم نمی توانیم هر ادعا کند که به صحت آن.

اگرز' فیلم مقاوم در برابر آسان توضیحات و آن را لمس در یک تن از تم ها. برای من جالب ترین کلامی پرسش که "فانوس" باعث. پتینسون را تامی است که یک مرد در حال فرار از گذشته خود تلاش به نوبه خود بیش از یک برگ جدید پس از قتل یک رئیس قبلی. شوت او در رستگاری در ورود "فانوس دریایی" می آید از طریق ثابت قدم اجرای وظایف خود را به عنوان یک wickie است که هر دو یک فانوس دریایی حافظ-در-آموزش و مرتب کردن سرایدار به نگه داشتن محل در دستور کار است. به نظر من این مجموعه بدجور آشنا به اگرز' قبلی تفرج در "VVitch" با یک قبل از جنایت اقدام به عنوان یک نوع گناه اصلی که منجر به تبعید و زمان مصیبت را به عنوان یک آزمون برای رسیدن به رستگاری.

من فکر می کنم که او در "VVitch," اگرز است بدبینانه در مورد یک انسان توانایی مقاومت در برابر نیروهای شر. اقیانوس و باران بی رحمانه جداسازی نیروهای هل دادن تامی عمیق تر به جنون و افسردگی است. او wheedled به شکستن هوشیاری خود را توسط دافو فانوس حافظ. در یک نقطه تامی masterbation است حمایت گراها به عنوان "خود آزاری" و من فکر می کنم اگرز است که کمی بیشتر تحت اللفظی در اینجا — تامی ناتوانی برای محافظت از خود را از وسوسه منجر به معنوی خود را کاهش. مرغ دریایی در حال پیشگویی از شر بی رحمانه موجودات کوچک که عذاب تامی و در نهایت او را بکشند. شر در جهان از "فانوس" است نشانه با آب: آن است که یک تصویر از یک پری دریایی که منجر تامی گمراه; ارواح در بطری های شیشه ای غیر قابل تشخیص از آب در سیاه و سفید; از باد و باران سیل خانه و ریپ گلدان و تابه را از روی دیوار. این خانه کوچک است و هیچ پناهگاه امن از امواج از شر آن موفق به خزش.

دافو فانوس حافظ الهام گرفته است پروتئوس (شکل تغییر دریای خدا حسد حفاظت از دانش خود در آینده) اما من فکر می کنم او طول می کشد در چند ویژگی های اضافی. در "VVitch" من سوال که چرا خدا وجود ندارد در حالی که شیطان حاضر بود. اگرز به نظر می رسد به تصویر کشیدن آنها را به عنوان یکی و همان است. حافظ است مخرب و دستکاری به دنبال فاسد تامی. او ارائه می دهد مطمئن شوید که هیچ وعده رستگاری و در واقع حاضر به اعطای آن را به تامی. او قضات تامی برای انجام است که او خود را تشویق. او gaslights تامی امتناع از اعتراف است که او تا به حال به قتل قبلی wickie. دافو را خدا خواسته چاپلوسی و پایبندی مطلق به او خواهد شد. در یک نقطه تامی محکوم به یک مرگ وحشتناک برای عمل ساده اعتراف به این که او نیست به خصوص علاقه خرچنگ. این یک دیدگاه خوش بینانه از خدا.

را تکذیب کرد, نجات, Tommy رانده است به ارتکاب deicide در تلاش برای به دست آوردن آن را برای خود. او ریپ کلید از حافظ بدن و صعود به بالای فانوس دریایی, و او نگاه بر نور است. اما آن را بیش از حد برای او. ما در یک شات از فیلم تامی با احشاء و امعاء خود بودن snacked بر seagulls. این یک اشاره روشن به پرومته اما قانون سرپیچی از استبدادی خدا نقش زیادی متفاوت در "فانوس." در سنتی tellings شده از داستان پرومته (بهترین برای من حساب است و شلی "پرومته" بی بند و بار) با به دست آوردن دانش و انتشار آن به بشریت است عمیقی انقلابی عمل به دست آوردن آزادی است. تمام شدن pecked به مرگ توسط پرندگان شو قیمت که پرومته به پرداخت برای به دست آوردن دانش یک قیمت او به آسانی می پذیرد. اما در "فانوس دریایی" نهایی و به دست آوردن دانش است چه به طور مستقیم رسوب تامی سرنوشت وحشتناک. او وحشتناک مرگ غم انگیز اما اجتناب ناپذیر پایان به تلاش بیهوده برای به دست آوردن رستگاری در جهان بی رحمانه است که به سادگی نمی تواند اجازه می دهد چنین چیزی. اگرز' داستان خدا و انسان است یک تراژدی که در آن وعده خدا نهفته است و ایمان و خدمات هستند و هیچ راه به بهشت است.

***بازی در اینجا به پایان***

اگرز' چشم انداز از جهان است استارک و غیر قابل انعطاف و آن را یکی از جالب ترین چیزهایی که در مورد او به عنوان یک مدیر. من دوست "VVitch" اما در اینجا اگرز بیش, خود, درخواست جالب تر سوالات و نما جذاب تر پاسخ. او فیلمبرداری ستارگان است و او توانسته است به احضار دو اجرای با شکوه از آگهی خود را. "فانوس دریایی" یک شاهکار باور نکردنی دوم عملکرد. من عمیقا تحت تاثیر کار خود را در اینجا و من فکر می کنم اگرز یکی از هیجان انگیز ترین مدیران امروز کار. من به دنبال به جلو به پروژه بعدی خود را.

(عکس: A24)

"زندگی" (منتشر شده در سال 2018; تماشا ما را در 17 ژوئن 2020)

بسیار گرافیک, علمی تخیلی, فیلم Claire Denis. ما را به تماشای آن را در آمازون نخست!

به طور جدی مردمی نمی تواند استرس چگونه گرافیک این فیلم است — آن را با تجاوز و قتل و خودکشی.

علامت گذاری:

ام... خب خواننده عزیز. من می توانم با اعتماد به نفس می گویند که "زندگی" یک فیلم است. و من همچنین می توانید می گویند که من لذت بردن از یک دقیقه از آن. من مطمئن هستم که آرزو می کنم من زندگی زندگی بالا وقتی که با دیدن آن — HA HA!

واضح شوخی گذشته ما آن را ساخته ام هیچ راز است که وجود دارد فیلم در طول این قرنطینه ماراتن که Nitish و من دوست ندارم. ما ممکن است دقیقا موافقم که آنهایی که هستند و آنهایی که بد دقیقا ("Secret of NIMH" است نه, احساس خوب, مبارزه من Vaidyanathan) اما stinkers بودند غیر قابل انکار جایی وجود دارد. در عین حال با وجود "Snowpiercer"'s و "VVitch"'s [Nitish: "این VVitch" بود نه یک شخص نفرت انگیز چگونه شما جرات] من هرگز در موقعیت که در آن من در تلاش برای دریافت از طریق یکی از این فیلم. من هرگز خودم را در واقع procrastinating در فیلم به جای انتخاب برای انجام کارآموزی کار و یا نگاه کردن کار برنامه های کاربردی. من هرگز فکر نمی کردم من می تواند در یک حالت وحشتناک است. اما "زندگی" موفق به شکستن من.

و در عین حال من می توانید مرتب کردن بر اساس از دیدن چرا کسی ممکن است آن را دوست دارم...

"زندگی" (وای که عینی خنگ عنوان) به دنبال یک گروه از زندانیان محکوم به اعدام که در حال ارسال بر روی یک موشک بود که نمیدانستند که آنها هرگز به مجموعه بازگشت. این شامل ما شخصیت سرب, مونت, بازی های برگزار شده توسط رابرت پتینسون (با توجه به موضوع این هفته؟). هدف اصلی این است که برای استخراج انرژی از یک سیاه چاله است. در عین حال آنها نیز افراد یک مجموعه بسیار تهاجمی آزمایش های علمی در دست دکتر بازی نرد. او با وسواس ایجاد یک کودک از طریق تلقیح مصنوعی.

همچنین در اینجا این است که در عین حال یکی دیگر از فیل در اتاق (بیشتر از این... سرگرم کننده): این فیلم به تصویر می کشد تجاوز به عنف در داستان خود را نشان می دهد و آن را کاملا گرافیکی. من نمی خواهد به جزئیات, البته, اما من خواهد شد بحث در مورد حضور خود اگر به طور خلاصه در این بررسی. من را سرزنش نیست شما خواننده عزیز برای پرش از این بخش از ستون. در همه صداقت, این چیزی است که من می خواهم را انتخاب کنید.

در اینجا جان کلام اساسی از نا امیدی من: وقتی که من نه حوصله خارج از ذهن من عمیقا و repulsively — ناراحت کننده است. این چیزهایی که من می خواهم به احساس در هر فیلم.

برای اولین بار من را استادانه درست شده در خستگی (این است که همیشه یک شروع خوب برای یک پاراگراف). در حالی که در بالا فرض است که بخش عمده ای از داستان — آن است که سه چهارم از ویکیپدیا خلاصه حداقل آن است گفت: به عنوان یک فلاش بک, تنها واقعا در وسط تکه از فیلم. ما به جای صرف سی دقیقه مشاهده مونت تنها بازمانده در کشتی در تلاش برای مراقبت از یک نوزاد است. من می خواستم به مرگ است. وجود دارد بنابراین بسیاری از خزنده عکس و ویرایش شد و خیلی آهسته و طولانی است که کل این عمل می تواند به راحتی فقط پنج دقیقه توالی. در واقعیت وجود دارد بسیار عزیزم گریه که هیچ شوخیسگ من (که معمولا دوست دارد به ماندن در اتاق من) از تخت چپ در آنچه که من تصور بود دلخوری. و او هرگز نمی آمد. من فکر نمی کنم او را همیشه دوباره و دوباره. با تشکر از "زندگی بالا!"

اما آیا من اشتباه نمی کنید... کل فیلم است. هیچ یک از شخصیت ها نوشته شده است به خصوص جالب (هنگامی که آنها شکارچیان جنسی, اما این به بعد در نقد و بررسی و اقدام در تمام طول است تکان دهنده چوبی. در واقع برخی از عمده اجرای — شخصیت Boyse خاص — احساس به نظر من بد نیست. رابرت پتینسون در اینجا قابل قبول است اما من نمی خواهد او را یک دارایی یا نه. گفت و گو با تحویل برخی از عجیب و غریب صرف در نقاط و به طور کلی وجود دارد کمی احساسات است. من همیشه احساس می کنم به خصوص بد برای چیدن از هم جدا اقدام از آنجا که به هر دلیل آن را همیشه احساس می کند بیشتر شخصی است. اما باید منصفانه آن است که نه به عنوان اینکه اسکریپت و تنظیم است و به این بازیگران تا حد زیادی به کار با... شما می دانید که دیگر از بودن عاطفی مرده و تحریک زندانیان. این یک مورد کلاسیک از یک فیلم در تلاش برای ایجاد شخصیت های آن بدبخت اما عدم به مخاطبان هر دلیل به مراقبت در مورد آن.

در عین حال... ما را از دست ندهید بلند, دلتنگ, سواحل خستگی. من در حال حاضر به شرح آنچه که من به معنای زمانی که من گفت: من احساس بسیار بسیار ناراحت کننده است. به راحتی می تواند به دست آمده از فرض وجود دارد بسیاری از تم ها در این فیلم و آن را دریغ نکنید برای... um نشان می دهد و نه بگویید. من معمولا یکی به هم زدن یک فیلم برای رفتن جنسی حتی اگر من به طور کلی ترجیح می دهند که آنها نمی, اما زمانی که آن را به ظاهر تنها چیزی که قابل توجه در داستان آن است که زمانی که من شروع به جمع آوری برخی از مشکلات. این فیلم برای برخی از دلیل اصرار دارد به ما نشان دکتر طاس تخته نرد, um, سرگرم کننده خودش را برای چهار دقیقه مستقیم. این فیلم همچنین خجالتی نیست در مورد نشان دادن متفاوت مایعات بدن و درجه برهنگی. وجود دارد و نه گرافیک تجاوز به عنف صحنه به معنای نشان دادن ظلم و ستم و خطر ذاتی این جهان... آن را احساس می کند توجیه می شود اما آن را کمک نمی کند ذاتی مسائل مربوطه به اهنگ صدا در کوچکترین. من باید روشن — هیچ یک از این اعتقاد من است که در همه لذت بخش اما برگ های آن غیر قابل انکار وحشتناک طعم و مزه در دهان. ناراحتی به خصوص وقتی که می آید به جنسیت است نه یک ابزار من می خواهم به اخراج آشکار persay. من مطمئن هستم که این خود جای داده است. اما هنگامی که ناراحتی است که تنها چیزی که یک داستان موفق به من احساس نمی وجود دارد چیزی اشتباه است ؟

من به طور کامل آگاه است که وجود دارد کسانی که تحمل بیشتری از این نوع روایات از من است. برخی وجود دارد که دیدن داستان به عنوان یک ابزار برای کاوش بسیار ناراحت کننده تم موقعیت و hypotheticals. این امر به ویژه مشترک در داستان های کوتاه, من برای پیدا کردن که در آن تجربه حداقل خواهد بود بیش از مدت کوتاهی اما آن را غیر موجود در رسانه های دیگر. ناراحتی نقطه است و به آنها که لزوما بد نیست.

بنابراین با وجود چقدر من شخصا منفور این فیلم تجربه (و به من اعتماد کن من بود... من زد یک روز دیر در این ستون دقیقا به همین دلیل) من نمی توانم رد شدن از آن به طور کامل. یا حداقل من احساس می کنم آمادگی لازم برای انجام این کار است. اگر فرض اولیه منافع شما و شما مهم نیست دیدن تاریکترین جنبه های گفت قضیه سپس آن را ممکن است ارزش یک ساعت مچی... شاید. همانطور که برای من وجود دارد هیچ چیز مثبت یا فکری که من کردم از "بالا زندگی است." تنها افکار منفی احساس واقعی تهوع و نوزاد گریه گیر در سر من مانند یک وافغان alarm clock.

پایان امروز من مطمئن هستم که اگر من در خلق و خوی برای تماشای یک فیلم دیگر برای مدتی طولانی. من فقط می خواهم به تماشای "بزرگ انگلیسی پخت."

Nitish:

"زندگی" است که یک فیلم در مورد زندانیان در انتظار اعدام بودن ارسال در یک سفینه فضایی به یک سیاه چاله برای دیدن اگر آنها می تواند خود را مهار انرژی است. اما واقعا چه حوصله Claire Denis می توانید به من. من به شما بچه من آنقدر خسته که من به تماشای کل فیلم دیگر ("فورد v فراری" آن را ok) در نیمه راه از طریق این یکی فقط سعی کنید و یک کمی کمتر خسته شدم. آن کار نمی کند.

من فوق العاده عالی با sci-fi فیلم. من به تماشای Kubrick را "2001: یک اودیسه فضایی" با علامت و نوح (نوشت که یک قطعه در مورد من تجربه تماشای آن را با او تغییر نام من به Daryl) و آن زمان من ساعت برای تحقق بخشیدن به آن را یک شاهکار است. بنابراین من می خواهم به پرچین من را نقد کنید — شاید من اشتباه می کنم! ممکن است وجود دارد چیزی است که به "زندگی" است که من نه بتواند یک مفهوم یا روایت کسانی که من در این لحظه.

اما به عنوان آن می ایستد, من فکر می کنم این فیلم وحشتناک است. Claire Denis' "زندگی" میگذرد با دعا (و با یک میزبان کامل از مایعات بدن به بوت شدن) اما به نظر می رسد برای ارائه بسیار کم است. آن را آهسته در حال حرکت aimlessly از یک موضوع از داستان خود را به دیگری. من شنیده ام چیزهای بسیار خوبی در مورد دنیس', جهت, بنابراین من به تماشای فیلم های دیگر قبل از من قضاوت درباره او, اما این فیلم نه یک تبلیغات خوب است. آن را احساس می کند مانند این اسکریپت صید شد از سطل آشغال از وسط مدرسه کلاس نوشتن خلاق که در آن شوک اشتباه است برای ماده و بی رحمانه غیر امتداد نیستی خدمت به عنوان یک تقریبا مهلت استقبال از حد متوسط (در بهترین حالت!) بازیگری و وحشتناک گفت و گو است.

من به شما شروع به خاموش با اولین چیزی که چشم من (در راه). طراحی داخلی این مجموعه است که واقعا شیرین و مطلوب. که ممکن است به نظر می رسد مانند یک لنگ نقد اما زمانی که عکس برگزار می شود به صورت خودسرانه زمان طولانی بدون هیچ گونه جالب شات ترکیب و یا حرکت دوربین به بوت شما شروع به درک که آنها در حال فیلمبرداری در برخی از اتاق تصادفی با چند مبهم اسپیسی به دنبال آیتم های پراکنده در اطراف. من که این فیلم بسیار کم هزینه اما من هم اتاقی ساخته شده اتاق خوابگاه من احساس می کنم بیشتر با تکنولوژی بالا زمانی که او بسته یک پروژکتور به سطح زیرین ما بستر تختخواب سفری. سفینه فضایی احساس شیرین و مطلوب. و حداقل برای من نبود مطلوب در dystopian فقط در یک بصری غیر راه است.

جهت نمی تواند تبدیل این بی حاصل تنظیم به هر چیزی جالب است. اگر شما بوده ام به دنبال همراه, شما می دانید که من عاشق مدیران که معطل یک شات زیبایی تشکیل شده. دنیس همچنان همه جا اما خیلی به ندرت در یک شات است که compositionally جالب است.

نوشتن بسیار بدون زرق و برق. وجود دارد عجیب و غریب برش به مصاحبه در بخش های قبل این فیلم که به عنوان یکی از بدترین راه است که من دیده ام نمایشگاه تحویل داده است. گفت و گو با آب و تاب و بسیار به وضوح پرمدعا. و دوباره من از ذهن نیست پرمدعا نوشتن اما آن را تا به صدای خوب — Sorkin اسکریپت در "شبکه اجتماعی" یک همهمه به آن متمایز ریتم. آن را مانند تلفن های موبایل شعر و آن را نوشته شده توسط Aaron Sorkin یک مرد که ادعا می داند هیچ مرزهای. در مقابل دنیس' اسکریپت عاری از شرم و ناسازگار.

این اقدام کافی نیست برای صرفه جویی در این فیلم است. اجرای همه بسیار meh. من واقعا دوست دارم رابرت پتینسون و او چند جالب احساسی, بیت, اما او به شدت مورد استفاده قرارگرفته است. آندره بنجامین (Andre 3000 از Outkast!) می دهد یک جامد کاریزماتیک عملکرد زمانی که او داده است چیزی برای جویدن اما اتفاق می افتد که بسیار به ندرت. من فکر کردم هر کس دیگری به اجرای برنامه بود که از uninspired به کاملا بد است.

من می تواند شما را بشنود فریاد می زدند: "اما صبر کنید Nitish! این فیلم در مورد ایده ها!" و من از جایی که آنها هستند ؟ دنیس فکر در مورد این فیلم به وضوح اما این می تواند خوب اگر او اجازه دهید ما را به فکر کردن. وجود انواع grand صحنه: که در آن یک شخصیت و ما به تماشای او به مدت سه دقیقه و یا که در آن یک شخصیت تلاش برای تجاوز به یکی دیگر و سپس کشته شده است. ما فکر می کنیم که اینها قرار است به معنی چیزی. آنها تکان دهنده نفت خام و به نظر می رسد مانند آنها به معنی چیزی. اما دنیس هرگز ما کمک می کند تا اتصال نقطه ها هرگز از مد های تکان دهنده تصاویر به چیزی معنی دار است. تصاویری که او به ما نشان می دهد در حال اتفاقی و امپرسیونیستی اما وجود دارد هیچ نشانه ای از نوع احساس او را در تلاش برای القای. گمان می کنم او می تواند برای رفتن بدبینی در طبیعت انسان — بخش های خاصی از این فیلم بازی مانند تخفیف "ارباب مگس." اما این فیلم است که به وضوح برای ماهیگیری و من فقط آن را دریافت. برخی از منتقدان معتقدند آن چیزی است که در مورد اصلاحات در زندان; دیگران معتقدند آن را در مورد تمایلات جنسی و تولید مثل. من نوعی می توانید ببینید مبهم راه است که هر یک از این تم ها ممکن است بازی در, اما من مات و مبهوت به آنها چگونه کراوات همراه با تصویر کامل. این است که این فیلم تا به نوعی از پیام روشن و یا استدلال به فلسفی جالب; آن می تواند به سادگی بالا بردن سوالات جالب. اما من حتی پاک کردن آنچه در آن است در مورد.

و من تمایل به فکر می کنم تقصیر من نیست. "فانوس"'s تم های بارز نبود اما ما تغذیه می شدند بسیاری از سرنخ. و از همه مهمتر من مراقبت به اندازه کافی به آنها را با هم. "فانوس" جالب بود به اندازه کافی برای من به صرف کمی وقت اضافی تلاش برای کشف کردن آنچه که فیلم به معنی خواندن در من, اسطوره های یونان, نظریه پردازی در مورد اگرز کار. آن را از نظر بصری جالب است. عملکرد مهر و موم شده بودند. اما برای "زندگی" این فیلم را عمیقا خسته کننده است که من فکر نمی کنم شما می تواند به من پرداخت را امتحان کنید و کشف کردن آنچه Denis است.

من فکر می کنم این فیلم را بمکد. شاید شما دقیق تر و با انگیزه تر از من و شاید شما می توانید برخی از معنای عمیق از آن است. اگر من می خواهم مشتاق به شنیدن افکار خود را. اما من فقط نا امید کرد.

(عکس: 20th Century Fox)

"فورد v فراری" (منتشر شده در سال 2019; تماشا ما در 19 ژوئن 2020)

ورزشی فیلم توسط جیمز مانگولد. ما را به تماشای آن را در Hulu!

علامت گذاری:

ذهن سریع مقدمه خواننده عزیز — من فکر می کنم برخی زمینه مفید خواهد بود اگر جالب نیست.

ما در اصل نه برنامه ریزی در بررسی "فورد v فراری" برای این هفته است. Nitish و من تا به حال مرتب کردن بر اساس از آمازون نخست خط برنامه ریزی شده بر روی کاغذ اما به دلایل بسیاری از ما تغییر دوره (هاها آن را دریافت؟). برای شروع, ما تا به حال در ابتدا برنامه ریزی شده در بررسی عین حال یکی دیگر از فیلم های ترسناک و سه در یک هفته به نظر می رسید مانند یک بیت است. همچنین من قرار داده در پشت برنامه فعال نیست به تماشای "زندگی" در حالی که Nitish فقط تا اتفاق افتاده است که به تماشای "فورد v فراری" — دوباره به جلوگیری از تماشای "زندگی بالا." چیزهایی که فقط مرتب کردن بر اساس به انتظارنشسته بودند و از آنجا که من می خواهم به تماشای این فیلم قبل از بررسی این به نظر می رسید مانند کشتن یک-دو-پرندگان-با-یک-ماشین مرتب کردن بر اساس وضعیت. علاوه بر این, آن است که یک تغییر خوب سرعت (K به من اطلاع داد که این بیش از حد است جناس).

آزادانه در یک داستان واقعی "فورد v فراری" به شرح زیر بعید است دو مهندس کارول شلبی (مت دیمون) و راننده کن مایل (Christian Bale). آنها نمی تواند همراه خوبی, اما آنها اختلافات خود را کنار گذاشته به عنوان دو داوطلب خدمت سربازی شده توسط شرکت فورد به انجام یک کار به ظاهر غیر ممکن است feat: به ضرب و شتم آخرین فراری در یک مسابقه.

این یک کلاسیک underdog فیلم دیدار اتومبیل (به اشتباه با underdog فیلم انیمیشن با عنوان "اتومبیل") و با فیلم هایی مانند این منتقد است که به سختی مورد نیاز است. اگر فرض برای تلفن های موبایل جالب برای شما, سپس شما این فیلم را دوست... این اتفاق می افتد به یکی از پدر من فیلم های مورد علاقه از سال گذشته است. اگر این فرض می کند نه علاقه شما و سپس شما ممکن است کمی کمتر از آن... مامان من خوابش بیست دقیقه در اقدام به خواب آن را تا به حال برخی بسیار عجیب و غریب خودرو مربوط به رویاهای به عنوان پدر من لعنتی فیلم در حجم کامل. او اصرار داشت آن را بسیار مهم بود.

به من دروغ در وسط جاده (یکی دیگر از pun — من واقعا رفتن کامل دریچه گاز). من می خواهم به فکر می کنم که من ساخته شده است تا شهرت حداقل تا حدودی آسان برای تحت تاثیر قرار دادن و آن را یک کل بسیاری برای من به مانند یک فیلم است. پویا بین ما دو منجر شد به اندازه کافی برای گرفتن توجه من در طول اکثر فیلم است. راننده کن مایل است به خصوص سرگرم کننده شخصیت است که دستورات توجه من با هر صحنه او در این است که در هیچ شک با توجه به Christian Bale, عملکرد, که بسیاری با این مسلما استاندارد احساسی ورزشی ستاره آرکه تایپ. بر خلاف اکثر فیلم های ورزشی, "فورد v فراری" است که قادر به تمرکز بر روی یک اواز یا موسیقی دو نفری از شخصیت های — یک تیم با هم کار برای فشار فورد با نام تجاری گذشته خط پایان. با پایان فیلم, من واقعا اعتقاد هر عضو شد به همان اندازه حیاتی برای رسیدن به هدف و من لذت بردم از دیدن آنها کار کردن هر یک از دیگر.

از سوی دیگر من شخصا در بر داشت تاریخ پشت این فیلم بود و جذاب نیز هست. با من تماس سرمایهداری shill اما من لذت می برد این قطعه کمی از نام تجاری رقابت به تصویر کشیده شده در این فیلم به عنوان آنها موفق به مبالغه دو شرکت فورد و فراری البته — فقط به اندازه کافی برای تبدیل به شخصیت های سرگرم کننده و از خود. فورد می شود این پیرمرد پاره پاره و نوع عصبانی نهاد که خطر تبدیل شدن به منسوخ در حالی که فراری می شود پر افاده, jerkish تازه وارد.

در عین حال "فورد v فراری" انجام نمی به اندازه کافی به من علاقه مند در هسته داستان... ماشین مسابقه. من اعتراف خواهد کرد: این یک نبرد دشوار — من حتی نمی تواند رانندگی بسیار کمتر هستم من علاقه مند به دیدن افراد دیگر رانندگی در مقابل من. در حالی که از طریق رسانه انیمیشن پیکسار "اتومبیل" حق رای دادن است که قادر به استفاده از پویا عکس و ویرایش را به بیننده احساس می کنید در عمل "فورد در مقابل فراری" نقش بیشتر یا کمتر مانند نمونه نسکار جلسه در نظر من — که من باید به شما یادآوری می کنند که به شدت خسته کننده است. من تا به حال یک زمان سخت زیر بود که برنده و یا از دست دادن یا واقعا چه می گذرد به طور کلی. بر خلاف فوتبال یا کشتی, به اندازه کافی اتفاق می افتد در یک مسابقه ماشین برای نگه داشتن من علاقه مند است.

که کنار من در نهایت لذت بردن از "فورد v فراری" به عنوان تجسم خود را از سمت انسان از این داستان معروف outshines گسل در ورزش جانبی. من اعتقاد دارم که آن را در بدترین حالت برای یک بی ضرر و سرگرم کننده و در زمان حتی تلخ و تکان دادن به موسیقی پاپ به عنوان شما کار خود را انجام (من مطمئن هستم که همه شما باید انواع مختلفی از سرگرمی در سراسر این قرنطینه). و در بهترین حالت شما را پیدا خواهد کرد خود را غافلگیر شده است. من این شانس!

Nitish:

این فیلم خوب است.

من بشدت وسوسه به ترک بررسی من در یک جمله. "فورد v فراری" است که با دقت مقطر ماهیت یک milquetoast خانواده biopic. وجود دارد غیر عادی نابغه که ایجاد یک واقعا سریع خودرو با وجود دخالت بد تیم بازاریابی و او (اسپویلر) برنده مسابقه است. این اقدام خوب است. جهت خوب است. نوشتن خوب است. اما دیگر از آن ؟ هیچ چیز. این فیلم یک قصیده به صلاحیت و کامل متوقف شده (هاها) رد هنری جاه طلبی. وجود دارد برخی از فیلم های ورزشی, که من فکر می کنم بهتر از این است زیرا آنها بحث در مورد موضوعات جالب و یا آنها را به خوبی ساخته شده و شخصیت های که شما همدردی با. این فیلم محروم شد از هر گونه ویژگی های متمایز تقریبا به عنوان اگر مدیر می ترسید که اگر شخصیت های آن بیش از حد به خوبی کشیده شده و یا فیلمبرداری بیش از حد هنری و یا گفت و گو بیش از حد جاذب او اجرا شده بود ، من خواهد شد به طور مشابه ورزش تعهد به انجام حداقل و من حتی استفاده از خود را شسته و رفته تکنیک شروع و پایان فیلم را با همان نقل قول! مارک گفت که من باید اضافه کردن چند پاراگراف به این نقد و بررسی, اما من می توانم خودم را به. بنابراین من نتیجه گیری:

این فیلم خوب است.

با علامت نیویورک در mdyorkjr 'در' stanford.edu و Nitish Vaidyanathan در nitishv 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن