میخواهید نقد بیشتر؟ شروع کاناپه بادی

ارتفاع مناسب جای نشستن و نیز پشتی بلند و استاندارد و دسته های کناری کاناپه این امکتن را به شما میدهد که در طو

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

ارتفاع مناسب جای نشستن و نیز پشتی بلند و استاندارد و دسته های کناری کاناپه این امکتن را به شما میدهد که در طولانی مدت بتوانید بر روی مبل بنشینید . چرا که این دسته از مبلها نه تنها جای کمتری را اشتغال میکنند، بلکه هر زمانی که نیازی نیز به آنها نداشتید میتوانید آنها را جمع یا باد آنها را خالی کنید. جنس بدنه کاناپه بادی از چند لایه پی وی سی با ضخامت و مقاومت بالا تشکیل شده و دارای روکش مخمل ضد تعریق میباشد . مبل شیبدار اسپلش یکی از بهترین و راحت ترین نوع تشک های بادی یک نفره از محصولات شرکت اینتکس بوده که از دو لایه بادی با جنس پی وی سی و رویه جیر تشکیل شده است . جنس: کاناپه بادی ها با توجه به قیمتی که دارند از مواد مختلفی ساخته می شوند اگر بخواهیم بهترین جنس کاناپه را به شما معرفی کنیم کاناپه ای با جنس پی وی سی مقاوم با روکش ضد تعریق و حساسیت است. ​Data was created  by GSA Con᠎tent G en᠎erator Demoversi​on​.

اگر یکبار تجربه نشستن روی مبل و کاناپه بادی را داشته باشید، قطعاً از آنها استقبال میکنید. شاید اگر نامی از یک برند خاص ببریم تبلیغات باشد، اما به دور از انصاف است که اسمی از کاناپه بادی اینتکس برده نشود. از ویژگی های خاص دیگر این محصول ،استفاده از این محصول به ۵ روش مختلف می باشد من جمله تشک ، تخت کودک، تشک شیب دار، کاناپه ، تشک بادی.همچنین این کاناپه دارای یک عدد ساک حمل و برچسب تعمیر، علاوه بر پمپ ۱۱۰ ولت نیز می باشد. تحمل وزن: کاناپه ها هر کدام یک آستانه تحمل وزن دارند یعنی تنها قادر به تحمل وزنی خاص هستند. ویژگی خاص این محصول که آن را از بقیه محصولات بادی متفاوت کرده است ، تحمل وزن بالای این محصول است . این ماده نه تنها انعطافپذیری بالایی دارد، بلکه از مقاومت بالایی نیز برخوردار است. دریچه های باد کاناپه بادی از بهترین نوع دریچه باد ساخته شده که از طول عمر بالایی برخوردار است و به سادگی باد کم نمیکند . جزو بهترین کاناپه بادی های موجود بازار هستند. کاناپه بادی تخت شو: نسل جدیدتر کاناپه هستند، علاوه بر کاناپه می توان از این وسیله به عنوان تخت خواب هم استفاده نمود. A᠎rtic᠎le h᠎as ​be​en gen erat ed  by GSA Con te​nt G᠎enerat or Dem over sion.

از تخت خواب گرفته تا تشک و… در واقع کاناپه بادی به مبل راحتی و نیز با باز شدن تشک بادی تبدیل به تشک خواب میشود و میتوانید استراحت کنید . نکته قابل توجه اینکه نباید به هیچ عنوان روی کاناپه بادی جامپ کرده و نیروی عمود به آن وارد کنید. محصول به تمیزی روز اول برای شما قابل استفاده خواهد بود. در قسمت های داخلی کاناپه تعداد زیادی از پل های پی وی سی ضخیم قرار دارد که به جای فنر استفاده شده و به کمک باد حالت پذیری بالایی دارد . رنگ و طرح: به رنگ و طرح کاناپه هم توجه کنید شاید از نگاه اول زیاد مهم نباشد، اما ممکن است رنگ مورد نظر شما را آن برند نداشته باشد. برای مشاهده لیست قیمت و انواع مبل بادی و کاناپه بادی اینتکس اینجا کلیک کنید. دریچه های پیچی اصلی اینتکس که با انواع پمپ باد برقی و دستی قابلیت پر و خالی شدن را دارد .

تمامی دریچه ها دارای سوپاپ لاستیکی در داخل هستند که با پر شدن باد داخل کاناپه از پشت درب دریچه رو کاملا پوشش میدهد . توجه داشته باشید که با انواع پمپ های باد ماشین و یا پمپ های قوی تر بدنه کاناپه را باد نکنید چرا که باعث سوراخ شدن و یا پاره شدن از روی درز بدنه میشود . زیرا با مطالعه این مطلب شما با انواع کاناپه بادی و نکات مهمی که هنگام خرید کاناپه بادی باید به آن ها توجه کنید آشنا می شوید و به راحتی می توانید بهترین مدل کاناپه را برای خود انتخاب و خریداری نمایید. وزن و حجم بسیار کمی دارند به همین دلیل بهترین وسیله برای سفر هستند. به واسطه داشتن این ویژگی می توان اشاره نمود که مبل بادی مناسب ترین و بهترین گزینه جایگزین برای مبل های چوبی و فلزی است که از آن بسیار بهره گرفته می شود. بدنه کاناپه دارای سفتی لازم و در عین حال نرمی خاصی میباشد و در هنگام نشستن حس بسیار خوبی را منتقل میکند .

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن