NAS Pensacola تیرانداز به حال روابط القاعده قدمت آن به سال 2015 FBI می گوید

Kevin Robinson Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 12:37 PM EDT مارس 18 سال 2020بازرسان فدرال تعیین کرده اند مسلح ک

توسط NEWSSALAM در 29 اردیبهشت 1399

بازرسان فدرال تعیین کرده اند مسلح که انجام مرگبار تیراندازی در ایستگاه هوایی نیروی دریایی Pensacola سال گذشته در تماس با القاعده قبل از حمله.

عربستان نیروی هوایی 2nd سرهنگ محمد Alshamrani عربستان سعودی متولد هوانوردی دانش آموز ثبت نام کرده در نظامی بین المللی برنامه های آموزشی افتتاح شد آتش سوزی در یک مرکز آموزشی نیروی دریایی صبح Dec. 6, 2019. مسلح به کشته شدن سه نفر و زخمی شدن هشت نفر دیگر قبل از او کشته شد و کشته در پاسخ به اجرای قانون است.

اف بی آی مشخص کرده است Alshamrani سال ها وقت صرف آماده شدن برای حمله NAS Pensacola و که او در ارتباط برقرار کردن با اعضای القاعده در شبه جزیره عربستان و یا قدرت نمایی که تشویق این حملات است.

در یک کنفرانس مطبوعاتی صبح روز دوشنبه ایالات متحده دادستان کل William P. Barr و FBI مدیر کریستوفر Wray گفت: آنها با کشف این اطلاعات پس از FBI مهندسین در بر داشت یک راه حل برای شکستن ساخته شده است در امنیت Alshamrani دو اپل.

"اف بی آی در نهایت موفق به باز کردن قفل گوشی های موجود اطلاعات ناشناخته به ما که قطعی برقرار Alshamrani قابل توجه روابط به القاعده در شبه جزیره عربستان نه تنها قبل از حمله, اما قبل از اینکه او حتی وارد ایالات متحده" Barr گفت. "ما در حال حاضر درک واضح تری از Alshamrani ها و فعالیت ها در سال, ماه و روز منجر به حمله."

این شواهد جدید نشان می دهد که Alshamrani تا به حال رادیکال نیست و بعد از آموزش در اینجا در ایالات متحده, اما حداقل به عنوان دور برگشت به عنوان 2015 و که او تا به حال شده است در اتصال و ارتباط با تعدادی از خطرناک اتریش عملیات تا کنون از ورای گفت.

Wray گفت: فراتر از تنها بودن با الهام از قدرت نمایی فرد مسلح بود به طور فعال همکاری با این گروه است.

"او صحبت کرد با قدرت نمایی خود را در مورد برنامه ها و تاکتیک با استفاده از اطلاعاتی که او به دست آورد در اینجا به بررسی که چگونه بسیاری از مردم او می تواند سعی کنید برای کشتن" Wray گفت. "او دقیق در برنامه ریزی خود را. او ساخته شده دوربین جیبی ویدئوها او به عنوان سربار خود درس ساختمان. او نوشت: نهایی خواهد مسئله به توضیح خود را و ذخیره آن در گوشی خود را دقیق همان خواهد شد که اتریش منتشر شد دو ماه بعد زمانی که آنها در ابتدا مسئولیت.

"او بود که فقط در هماهنگی با آنها در مورد برنامه ریزی و تاکتیک های او کمک به این سازمان را بیشتر به آنها می تواند خود را به قتل. و او ادامه داد: به مشورت با تعامل ، همکاران راست تا پایان شب قبل از او شروع به تیراندازی."

در اوایل ماه فوریه یک القاعده در یمن منتشر 18 دقیقه ویدئو پذیرش مسئولیت این حمله را بر روی NAS Pensacola. روز بعد کاخ سفید اعلام کرد که بنیانگذار تروریستی همراه قاسم al-Rimi کشته شد در یک عملیات بهره برداری است.

Barr گفت: وزارت دفاع به تازگی به اتمام یکی دیگر از عملیات مبارزه با تروریسم است که به طور قابل توجهی تخریب قدرت تعامل ، اما نه تایید اینکه آیا این حمله کشته شده بود یکی دیگر از هدف قدرت نمایی کرد.

Wray اشاره کرد که در حالی که تحقیقات از Alshamrani و همکارانش در حال انجام است گفت: ما نیست شناسایی هر گونه تهدید کنونی در اینجا, در ایالات متحده, و یا فعلی از عمل در اینجا در ایالات متحده"

قبل از حمله Alshamrani ساخته آرایه ای از رسانه های اجتماعی پست های که ترویج جهاد ایدئولوژی و انتقاد از ارزش های آمریکایی با توجه به مقامات فدرال. او در بازدید از شهر نیویورک یادبود به حملات سپتامبر. 11, 2001 بیش از شکرگزاری تعطیلات آخر هفته و او گزارش شده نوشته های آتش زا به تازگی به عنوان دو ساعت قبل از عکسبرداری است.

بر اعلام NAS Pensacola حمله یک عمل تروریستی در اواسط ژانویه. در حالی که مقامات در ابتدا گفت: آنها تا به حال هیچ شواهد Alshamrani کمک شد در این حمله آنها شروع علنا اصرار Apple به کمک به آنها را به باز کردن امنیت در Alshamrani دو گوشی به طوری که آنها بهتر می تواند بررسی تماس ها و ارتباطات است.

"روشن بود در آن زمان که همراه بودند به احتمال زیاد حاوی اطلاعات بسیار مهم," Barr روز دوشنبه گفت:. "Alshamrani اقدام به نابود کردن گوشی حتی رفتن تا آنجا که برای خلاص از تیراندازی به اندازه کافی بلند به آتش گلوله به یکی از گوشی های."

Wray و بر گفته اپل ارائه آنها بدون کمک در دسترسی به تلفن, با وجود این واقعیت است که FBI بلافاصله به دنبال و دریافت دستور دادگاه اجازه می دهد آنها را به جستجو در گوشی های. به گفته مقامات آن را صرفا از طریق نبوغ FBI تکنسین های است که آنها قادر به شکستن دو دستگاه و راه حل آنها یافت شد و تا حدودی وابسته به شانس و نه یکی از آنها می تواند بستگی دارد اگر یک وضعیت مشابه به وجود آمد در آینده است.

"بالاخره دست ما بر شواهد Alshamrani سعی در نگه داشتن از ما بزرگ است اما ما واقعا به آن نیاز ماه پیش بازگشت در ماه دسامبر زمانی که دادگاه صادر شده و آن حکم" Wray گفت.

او گفت که اطلاعات در سلول را با توجه محققان مفید منجر طول اولیه خود را بررسی و مصاحبه از Alshamrani دوستان و همکاران. او گفت: در ماه مداخله از گوشی های قفل شد کسانی که همکاران به حال ماه به درست کردن alibis, از بین بردن شواهد و یا به سادگی ناپدید می شوند.

Barr و Wray گفت: حتی به طور مستقیم درخواست از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به حال تحت تأثیر اپل برای کمک به آنها را شکستن گوشی های امنیت. در طول تاریخ اپل ادعا که پشت درب دسترسی دولت درخواست وجود ندارد و ایجاد چنین یک مسیر دسترسی نیز ایجاد یک مسیر برای سوء استفاده و سوء استفاده است که می تواند کاربران خود قرار داده و اطلاعات خود را در خطر است.

هنوز بر و Wray گفت: باید آن را به قانونگذاران و نه شرکت ها برای تصمیم گیری مناسب تعادل مصرف کننده حفظ حریم خصوصی و امنیت عمومی.

"وجود دارد هیچ دلیلی که چرا شرکت هایی مانند اپل می تواند طراحی خود مصرف کننده محصولات و عمل به اجازه دادگاه مجاز دسترسی با اجرای قانون بسیار بالا در حالی که حفظ استانداردهای امنیت اطلاعات," Barr گفت.

Kevin Robinson می توان در رسید krobinson4@pnj.com یا 850-435-8527.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن