نسکار و مؤتلفه پرچم به اشتراک گذاری یک سابقه طولانی است. تقسیم شده است و در آثار دهه

گادوین کلی دیتونا بیچ اخبار مجلهمنتشر شده 3:06 PM EDT Jun 12, 2020این مؤتلفه پرچم در حال اجرا در نسکار قبل از

توسط NEWSSALAM در 24 خرداد 1399

این مؤتلفه پرچم در حال اجرا در نسکار قبل از تحریم بدن آشکار آن را ممنوع اعلام کرد از همه امکانات خود را در روز چهارشنبه.

پس از جام سری راننده بابا والاس به نام پرچم ممنوع در آهنگ های مسابقه در مصاحبه با سی ان ان روز دوشنبه نسکار با ارسال بیانیه ای در روز چهارشنبه بعد از ظهر.

"حضور مؤتلفه پرچم در نسکار حوادث اجرا می شود بر خلاف تعهد ما به ارائه یک استقبال و فراگیر محیط زیست برای همه طرفداران رقبای ما و صنعت ما" در بیانیه ای گفت:. "آوردن مردم با هم در اطراف یک عشق برای مسابقه و جامعه است که آن را ایجاد چیزی است که باعث می شود ما طرفداران و ورزشی ویژه. نمایش مؤتلفه پرچم ممنوع خواهد شد از همه نسکار حوادث و خواص."

و با آن پرچم دیگر اجازه خواهد داشت در نسکار متعلق به آهنگ های مانند Daytona International Speedway که میزبان یک IMSA ورزشی مسابقه ماشین در جولای 4.

بیشتر: رانندگان نسکار بیشتر حمایت بان کی مون در مؤتلفه پرچم هر چند یک تهدید به ترک

دیتونا جمهور تراشه بطمع انداختن تا به حال هیچ نظر. راسل Branham دیتونا را نماینده روابط عمومی گفت: "در حال حاضر ما باید اجازه دهید این بیانیه می تواند به اندازه کافی."

نسکار شده است در تلاش برای تنوع بخشیدن به آن ورزش برای دو دهه بوده است. افزایش جف گوردون کمک کرد را در جوان شهری پیروان در طول 1990s.

نسکار خود را آغاز درایو برای تنوع برنامه در سال 2004 و در آن دیده می شود چندین دستاوردهای. نسکار تنوع بزرگترین داستان موفقیت شده است والاس که تنها سیاه و سفید سری جام راننده.

در صفحه توییتر والاس می گوید پیروان "شما در حال رفتن برای جلوگیری از شنیدن در مورد 'سیاه راننده برای سال. آن را در آغوش آن را قبول و لذت بردن از سفر است."

نسکار متولد شد و دارای ریشه های عمیق در جنوب. لایحه فرانسه Sr. ایجاد شده و به ثبت ملی Association for Stock Car Auto Racing در سال 1948. جام سری آغاز شده و در سال 1949. اکثریت مسابقه برگزار شد در جنوب متحده است.

زمانی که دارلینگتون (کارولینای جنوبی) Raceway اضافه شد به جام سری برنامه در سال 1950 به superspeedway دوره بود که نه متعلق به خانواده فرانسه بلافاصله در آغوش مؤتلفه تم.

یکی از دارلینگتون اوایل سنت بود "جانی Reb" بود که یک مرد در لباس یک مؤتلفه سرباز و حمل مؤتلفه پرچم در یک قطب.

در این مسابقه برنده خواهد منتظر "جانی Reb" برای دریافت بر روی کاپوت ماشین خود را پس از آن سر را به پیروزی ، شخصیت خواهد با افتخار موج پرچم در طول مدت کوتاه ،

"آن مرد که مشغول به کار در یک ایستگاه رادیویی محلی گفت:" Buz منچستر که یک نسکار مورخ.

دارلینگتون کاهش یافته است "جانی Reb" سنت قبل از 1980s.

پرچم ممنوعیت خرید اینترنتی: در حال حاضر می آید بخشی از مشکل برای نسکار

در ضمن ادواردو فرانسیسکو منندز متولد شد و در آتلانتا اما به عنوان یک فرد بالغ تغییر نام خود را به فرانک Mundy. به طرفداران نسکار او شناخته شده به عنوان "شورشی."

"او تغییر نام خود را به خاطر او می خواست به جا (با نسکار رقبا)," منچستر گفت. "او یک شورشی پرچم رنگ در کنار خود بزرگ هادسون هورنت. بود که در سال 1951 یا '52."

اولین فشار به عقب توسط نسکار با توجه به منچستر بود که راننده هنلی خاکستری تا به حال پرچم نقاشی شده بر روی سقف ماشین خود را برای یک مسابقه در اوایل 1980s.

"نسکار نمی خواهد به او اجازه دهید اجرا با آن" منچستر گفت. "آنها او را رنگ بیش از آن."

"در یک زمان وجود دارد, شما می توانید آن را ببینید بسیاری (متفق پرچم) به خصوص در آهنگ های کوتاه," او اضافه شده است. "این فقط یک سنت من حدس می زنم."

به عنوان فنجان سری شروع کرد به فشار نژادها بیشتر به شمال و غرب نسکار شروع روند فاصله گرفتن از همه متفق تم ها از سهام-ماشین مسابقه تبدیل شدن به یک ورزش ملی است.

به عنوان مثال در سال 2012 گلف باز حرفه ای Bubba Watson می خواستم به چرخ معروف ماشین سواری (کلی لی) که او خریداری شده از "آمیلیا های Hazzard" تلویزیون نشان می دهد قبل از یک مسابقه در ققنوس Raceway.

نسکار مقامات را تکذیب کرد واتسون فرصت "به دلیل نگرانی در مورد واکنش منفی به یک تصویر از مؤتلفه پرچم بر پشت بام خود را" با توجه به یک ESPN.com داستان.

واتسون تا پس از حذف پرچم.

اخیرا دیتونا تبدیل شده است و بیشتر فعال در مورد درخواست طرفداران به نمایش مؤتلفه پرچم در مسیر.

در سال 2015 این جاده سریع السیر آغاز تعویض برنامه در چهارم جولای مسابقه آخر هفته. جاده سریع السیر خواسته طرفداران خود را به تبادل مؤتلفه پرچم آمریکا پرچم.

"ما در حال جشن گرفتن پرچم آمریکا در این آخر هفته" گفت: Joie Chitwood سوم و سپس جاده سریع السیر جمهور. "این ملت ما تولد است."

جاده سریع السیر مقامات متوقف کوتاه ممنوعیت مؤتلفه پرچم از پرواز در زمین زیر کشت است که در سال گفت: به دلیل "اواخر طبیعت که در آن ما هستند" ممنوعیت نمی تواند اجرا شود.

حتی پس از آن وجود دارد در حال انجام بحث و گفتگو در مورد ممنوعیت "ستاره ها و میله های زندان" از دیتونا محل.

"رفتن به جلو ما واقعا باید به نگاه در آن است که دیگر پرچم می رود دلیل آن نیست که ما به جای ورزش" Chitwood گفت. "ما باید به یک متفکر روند که ما به آن محل است."

برای بهترین پوشش ورزشی در منطقه, لطفا اشتراک.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن