نسکار اعلام ممنوعیت مؤتلفه پرچم از تمام نژادها حوادث و خواص

کریس Bumbaca ایالات متحده آمریکا امروزمنتشر شده 6:41 PM EDT Jun 10, 2020حضور مؤتلفه پرچم ممنوع شده است از همه

توسط NEWSSALAM در 22 خرداد 1399

حضور مؤتلفه پرچم ممنوع شده است از همه نسکار حوادث نژادها و خواص بلافاصله موثر, سهام, مسابقه ماشین رانی بدن حاکم چهارشنبه اعلام کرد.

قبلا مؤتلفه پرچم بوده است "مجاز" در مسابقه.

"حضور مؤتلفه پرچم در نسکار حوادث اجرا می شود بر خلاف تعهد ما به ارائه یک استقبال و فراگیر محیط زیست برای همه طرفداران رقبای ما و صنعت ما" خواند. "آوردن مردم با هم در اطراف یک عشق برای مسابقه و جامعه است که آن را ایجاد چیزی است که باعث می شود ما طرفداران و ورزشی ویژه. نمایش مؤتلفه پرچم ممنوع خواهد شد از همه نسکار حوادث و خواص."

نظر: رانندگان باید با مبارزه مخالف مؤتلفه پرچم

بابا والاس نسکار تنهاست سیاه راننده در سطح بالا به نام برای ممنوعیت مؤتلفه پرچم در اوایل این هفته. اما هنگامی که فشرده با خبرنگاران بعد رانندگان دیگر — از جمله مارتین Truex جونیور جوی afton wagner و دنی Hamlin — حاضر به موضع سختی در این باره گفت: در حالی که آنها مخالف با آپارتاید به نماد پرچم حمل.

در حال حاضر نسکار به پایان رسیده است هر گونه بحث از این که آیا پرچم تعلق دارد.

تظاهرات در سراسر کشور در پاسخ به نژادی و بی عدالتی و نامتناسب خشونت پلیس علیه اقلیت ها را تحت تاثیر قرار ورزشکاران در تمام رشته های ورزشی نسکار قاعده مستثنی نیست. والاس برای مثال مسابقه را با کلمات "Black Lives Matter" در وسیله نقلیه خود را یکشنبه شب در Martinsville, Virginia.

در اوایل روز شنبه, NBC Sports گزارش داد که نسکار برداشته و تمام دستورالعمل نیاز به همه اعضای تیم برای ایستادن برای سرود ملی. این دستورالعمل در واقع حذف آخرین هفته قبل از آتلانتا مسابقه زمانی که نسکار رسمی Kirk قیمت kneeled در طول نیایش و مطرح یک مشت. او باقی مانده زانو طول سرود در حالی که ستایش پرچم.

قیمت خدمت در ارتش ایالات متحده به مدت سه سال وظیفه فعال است.

کمک: آسوشیتد پرس



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن