رانندگان نسکار بیشتر حمایت بان کی مون در مؤتلفه پرچم هر چند یک تهدید به ترک

Zach Dean دیتونا بیچ اخبار مجلهمنتشر شده 2:43 PM EDT Jun 11, 2020بابا والاس نسکار را فقط سیاه و راننده شروع به

توسط NEWSSALAM در 23 خرداد 1399

بابا والاس نسکار را فقط سیاه و راننده شروع به فشار پیش از آن در هفته به ممنوعیت مؤتلفه پرچم از تمام حوادث گفتن سی ان ان به "آنها را از اینجا" در پی جورج فلوید قتل در دست یک مینیاپولیس افسر پلیس در مه 25.

در چهارشنبه نسکار در پاسخ رسمی محرومیت پرچم از تمام رویدادهای آینده در یک حرکت است که عناوین ساخته شده در سراسر کشور.

"حضور مؤتلفه پرچم در نسکار حوادث اجرا می شود بر خلاف تعهد ما به ارائه یک استقبال و فراگیر محیط زیست برای همه طرفداران رقبای ما و صنعت ما" نسکار در بیانیه ای گفت. "آوردن مردم با هم در اطراف یک عشق برای مسابقه و جامعه است که آن را ایجاد چیزی است که باعث می شود ما طرفداران و ورزشی ویژه.

"نمایش مؤتلفه پرچم ممنوع خواهد شد از همه نسکار حوادث و خواص."

نظر: به زودی خواهیم دید که چه چیزی مهم تر به طرفداران نسکار: مسابقه و یا نژاد پرستی

اعلام شده ساعت قبل از جام رانندگان ضربه آهنگ یکشنبه شب در Martinsville, اما آنها سریع واکنش نشان می دهند هنگامی که گرد و غبار حل و فصل.

جوی afton wagner که به پایان رسید چهارم آن را به نام "به یاد ماندنی" لحظه.

"بدیهی است که وجود دارد آنقدر در رفتن در حال حاضر در جهان ما زمانی که شما فکر می کنم از زندگی مسائل جنبش که در جریان coronavirus و آن را وادار همه ما به دنبال, داخلی خودمان نگاه کنیم اول," او گفت:. "این واقعا سرد بود برای دیدن آنچه که بابا بود و قادر به انجام ... او باید با افتخار از حرکت او ساخته شده برای آفریقایی-آمریکایی در جامعه ورزشی ما.

"تجلیل به نسکار. تجلیل به بابا برای آوردن آن و با استفاده از پلت فرم خود را برای چیزی خوب است."

نه همه خوشحال بود با اعلام.

پیش از آن در روز ری Ciccarelli یک مسابقه در نسکار سری کامیون در زمان به رسانه های اجتماعی به صدای نارضایتی خود را با این تصمیم گفت که او برنامه ریزی شده برای ترک پس از این فصل است.

"به خوبی از آن شده است یک سوار سرگرم کننده و رویای به حقیقت می پیوندند اما اگر این جهت نسکار است که رهبری ما نمی خواهد شرکت پس از سال 2020 فصل است," او گفت: در Facebook post. "من باور نمی کنم در زانو طول سرود و نه گرفته شده ppl حق پرواز هر پرچم آنها را دوست دارم. من می تواند مراقبت کمتر در مورد مؤتلفه پرچم وجود دارد اما مردم که فراموش و آن را نمی توان آنها را یک نژادپرست همه شما انجام می دهند f---ing یک گروه به تهیه کردن به دیگری است."

Ciccarelli, 50, دارای مسابقه در 18 کامیون حوادث پس از 2017 با یکی از بالا 10 به پایان برسد.

والاس در ضمن به پایان رسید 11th در شماره 43 شورلت بود که ورزشی سیاه و سفید زندگی می کند توجه به رنگ و طرح.

"سیاه و سفید ما زندگی ماده شورلت – که خوب به حرف راست وجود دارد – خیلی خوب بود در بلند مدت اجرا می شود گفت:" والاس که به تن یک "من نمی توانم نفس بکشم" پیراهن قبل از مسابقه.

رایان Blaney یکی از والاس دوستان نزدیک کردن مسیر گفت: او با حضور در یک اعتراض در شارلوت در هفته گذشته ایستاد و به پشت والاس "100%."

"من واقعا افتخار از آنچه که او انجام تلاش های او را با قرار دادن در در که مایل به نوعی منجر به اتهام" گفت: Blaney که دوم به پایان رسید. "من پشت سر او. بسیاری از بچه ها ایستاده پشت سر او در نسکار نه تنها رانندگان, اما بسیاری از تیم ها به عنوان خدمه."

Blaney تیم Penske هم تیمی, Brad Keselowski گفت: او تا حدودی شگفت زده کرد اما اعلام حمایت نسکار تصمیم.

"من نمی خواهم بگویم من در سمت چپ میدان, که دقیق نیست," او گفت:. "این چیزی بود که من لزوما انتظار شنیدن وقتی بیدار شدم امروز ، من واقعا نمی مراقبت از که برای آن پرچم. من از میشیگان. من درک می کنم این ممکن است به معنی چیزهای مختلفی را برای افراد مختلف. من از کجا آمده به این معنا نیست که هر چیزی خوب است.

"اما پس از آن من فکر می کنم برخی از همدلی نسبت به کسانی که آن را به معنی چیزی است که مثبت است. من نمی توانم خودم را در کفش خود را. من هرگز وجود دارد. در کل من حقوق مرد و من دوست دارم که مردم باید حقوق خود را به انجام آنچه آنها می خواهند به انجام است. آن را در نهایت تصمیم من. من حمایت از این واقعیت است که آن را در نسکار را به تصمیم گیری."

برای بهترین پوشش ورزشی در منطقه, لطفا اشتراک.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب