گاز طبیعی و خیره کننده به شمار خطرات دوران بارداری

محققان UCLA فیلدینگ دانشکده بهداشت و دانشگاه کالیفرنیای جنوبی دریافته اند که سطح بالایی از قرار گرفتن در معرض

توسط NEWSSALAM در 25 تیر 1399

محققان UCLA فیلدینگ دانشکده بهداشت و دانشگاه کالیفرنیای جنوبی دریافته اند که سطح بالایی از قرار گرفتن در معرض به نفت و گاز "شعله ور" حوادث — سوختن خاموش بیش از حد گاز در تولید سایت — همراه با 50% بالاتر خطر تولد زودرس در مقایسه با زنانی که نمی, در معرض شعله ور.

محققان تعریف سطح بالایی از قرار گرفتن در معرض به عنوان 10 یا بیشتر در شبانه شعله ور شدن حوادث در فاصله 5 کیلومتری (حدود 3 کیلومتر) از خانه.

"مطالعات قبل نشان می دهد زندگی می کنند در نزدیکی چاه های نفت و گاز را تحت تاثیر خود قرار تولد, نتایج, اما هیچ مطالعات در حال بررسی خیره کننده — باز احتراق گاز طبیعی گفت:" لارا کوشینگ یک بهداشت محیط دانشمند در فیلدینگ مدرسه و مطالعه شرکت سرب نویسنده. "یافته های ما نشان می دهد که زندگی در سه مایل از شعله ور اثرات منفی زنان باردار و نوزادان."

مطالعه منتشر شده است امروز در مجله بهداشت محیط زیست چشم اندازs. محققان 23,487 زنده مجرد تولد به زنان ساکن در تگزاس' ایگل فورد شیل بین 2012 و 2015. عقاب فورد شیل اندازه گیری 50 کیلومتر عرض و 400 مایل طولانی است که یکی از معتبر تولیدی نفت و گاز مناطق به دلیل غیر متعارف حفاری شیوه های مانند هيدروليكي معمولا به عنوان fracking. در یک مطالعه قبلی این تیم تحقیقاتی برآورد منطقه بود موضوع را به بیش از 43 ، 000 خیره کننده رویدادهای بین 2012 و 2016.

از کسانی که تولد 10.6 درصد نارس به این معنی که آنها رخ داده است قبل از پایان 37 هفته از بارداری است. تولد زودرس در ارتباط است با عوارض مانند نابالغ ریه ها مشکل تنظیم درجه حرارت بدن ضعیف تغذیه و کاهش وزن به دست آورید.

"این واقعیت که بخش زیادی از منطقه کم درآمد که حدود 50 درصد از ساکنان زندگی در سه مایل از نفت و یا گاز به مردم رنگ را افزایش می دهد, عدالت زیست محیطی نگرانی در مورد نفت و گاز رونق در جنوب تگزاس گفت:" جیل جانستون, محیط زیست, بهداشت دانشمند در USC کک دانشکده پزشکی که co-چراغ مطالعه. "اقدامات برای به حداقل رساندن خیره کننده — مانند دقیق تر مقررات خیره کننده و یا سرمایه گذاری در انرژی های تجدید پذیر و بهره وری انرژی اقدامات است که کاهش اتکا به سوخت های فسیلی به طور کلی — به حفاظت از سلامت نوزادان است."

شراره نشان داده شده است به انتشار انواع مواد شیمیایی مانند بنزن و همچنین ذرات آلودگی مونوکسید کربن و نیتروژن و اکسیدهای فلزات سنگین و سیاه و سفید کربن. چند تن از کسانی که احتراق مربوط به آلاینده ها همراه شده است با افزایش خطر تولد زودرس و کاهش birthweight در زمینه های دیگر.

محققان با استفاده از مشاهدات ماهواره ای برای اندازه گیری خیره کننده فعالیت به دلیل سیستمیک گزارش خیره کننده وجود ندارد. تیم تنظیم برای دیگر عوامل خطر شناخته شده برای تولد زودرس از جمله سن, سیگار, وضعیت بیمه و دسترسی به مراقبت های دوران بارداری.

زنانی که زندگی می کردند در عرض 5 کیلومتر (حدود 3 کیلومتر) از تعداد زیادی از چاه های نفت و گاز نیز تا به حال در معرض خطر بالاتر برای یک تولد زودرس از مادرانی که زندگی دورتر. نوزادان خود را نیز متولد شده با وزن 19.4 گرم (7 اونس) سبک تر به طور متوسط. که نشان می دهد که در علاوه بر این به شعله ور انواع دیگری از قرار گرفتن در معرض به چاه های نفت و گاز نیز ممکن است منفی تاثیر حاملگی محققان گفتند.

پنجاه و پنج درصد از زنان در این مطالعه عنوان لاتین یا اسپانیایی و خطر تولد زودرس در میان زنان اسپانیایی زبان در معرض سطوح بالایی از شعله ور بود و بیشتر از آن را برای زنان سفید پوست غیر هیسپانیک که ساخته شده تا 37 درصد از مطالعه است.

80 درصد از خیره کننده در ایالات متحده رخ می دهد در تگزاس و داکوتای شمالی شیل نقش, که در آن بسیاری از ملت های غیر متعارف تولید نفت رخ می دهد. اما در عمل باقی می ماند تا حد زیادی underreported و غیر قابل تنظیم محققان نوشت.

مطالعه دیگر نویسندگان کیت Vavra-chelsea marrs, Khang Chau و مردیت فرانکلین همه USC. این پژوهش توسط یک کمک مالی از موسسه ملی سلامت/موسسه ملی علوم بهداشت محیط زیست.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن