ناوار ساحل را پر می کند در عرض چند ساعت از باز کردن. بازدید کنندگان گرسنه برای خورشید و هوای تازه.

Kevin Robinson Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 10:39 PM EDT مه 1 سال 2020زمانی که نابارا, ساحل, بازگشایی در 2:3

توسط NEWSSALAM در 15 اردیبهشت 1399

زمانی که نابارا, ساحل, بازگشایی در 2:30 p. m. روز شنبه, لیلا فلک وجود دارد انتظار با دو فرزند.

"ما در آغاز انتظار در تفرجگاهی در 1 p. m. چون ما فکر وجود دارد رفتن به یک خط" گفت: Flack یک پنساکولا ، وجود دارد بسیار جامد مشارکت وجود دارد اما صبر کنید برای دریافت بر روی شن و ماسه.

Flack بلافاصله کشیده بر روی یک حوله ساحل در حالی که فرزندان او دشت و جک ساخته شده است قلعه شن و ماسه در زني گشت و گذار.

"من هنوز کار کردن در بیمارستان و بچه ها را از مدرسه هستند بنابراین ما شده اند قادر به خارج بسیار," او گفت:. "ما منتظرش بوده ام برای این است."

خانواده او تنها نبود.

صدها نفر از مردم flocked به تازگی بازگشایی, ساحل, در, روشن, شادی بعد از ظهر جمعه. ساحل تعطیل شد مارس 21 به سرعت گسترش COVID-19 اما نزدیک به شش هفته بعد مردمی بودند خارش برای برخی از سرگرم کننده در خورشید است.

"ما پایین آمد از مریلند و همه چیز را بسته بود. آن زن گفت:" سارا Butkowsky بود که تعطیلات در منطقه با دخترش.

پرسید: اگر او تا به حال نگرانی در مورد تجمع مردم در ساحل, او فقط اشاره به سمت آبهای آبی و گفت: "من می ترسم نه از هر چیزی که در خارج وجود دارد."

معاونین کلانتر گاهی اوقات cruised توسط در ATVs به نگه داشتن چشم در همه چیز اما مردم به طور کلی نگه داشته و به گروه های کوچک از هم جدا شده حداقل شش فوت است.

کارن Sheffler و هری ویلسون نابارا lounged با هم زیر یک چتر خورشید در حال انتظار برای چند نفر از دوستان به نشان می دهد تا.

"اگر شما به اطراف نگاه, همه اجتماعی است فاصله خود را در گروه 10 یا کمتر" Sheffler گفت.

Wilson افزود: "صادقانه آن را همیشه مانند این. هیچ کس می خواهد به در بالای هر یک از دیگر."

Sheffler گفت: تنها شکایت این است که او فکر می کردم 2:30 بعد از ظهر بود و کمی دیر برای ساحل برای باز کردن و او گفت که او امیدوار چیزهایی که ادامه خواهد داد به عقب بر گردیم به حالت عادی در هفته های آینده.

اما در حال حاضر "این یک شروع" او گفت:.

در اسکله ماهیگیری بسیاری از مردم تحت پوشش چهره خود را با روسری ماسک و bandannas اما در غیر این صورت وجود ندارد بسیاری از علائم این بیماری همه گیر.

اکثر مردمی گفت: آنها احساس مانند زمان بندی درست بود شروع به باز کردن مردمی و وجود دارد به نظر می رسید به طور ضمنی قانون طلایی که "شما اقامت در خارج از فضای اقامت من در خارج از شماست و ما همه خوب خواهد بود."

تریسی Tekulve یک معلم در Holley-نابارا, دبیرستان, نگهداری گسترده ای حباب از فضای شخصی در اطراف او, ساحل, صندلی, اما او گفت: هیچ نگرانی در مورد ساحل بازگشایی.

"این فقط به خوبی قادر به دریافت کردن و در آفتاب," او گفت:, و اضافه کرد با خنده ای که در خانه "در و دیوار شد شروع به بر من است."

او گفت: برای او بزرگترین نگرانی او بود دانشجويان احساسی خوب بودن. او گفت: یک شانس برای رفتن به ساحل ممکن است آنها را به تبلیغ دیگران بسیار مورد نیاز) ،

"ما از همه استفاده می شود که قادر به رفتن به جایی که ما می خواهیم و آنچه که ما می خواهیم بنابراین اگر هیچ چیز دیگری, من فکر می کنم که در اینجا خوب است برای دولت خود را از ذهن است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن