ناوار اختلاط تلاش موفق به گرفتن امضا به اندازه کافی برای دریافت در ماه اوت رای

آنی شاهد Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 22, 2020تلاش برای ترکیب ناوار در زمان ض

توسط NEWSSALAM در 2 تیر 1399

تلاش برای ترکیب ناوار در زمان ضربه به تازگی هنگامی که سازماندهی گروه موفق به دریافت دادخواست به اندازه کافی به آن را بر روی اوت اولیه رای گیری.

ناوار منطقه ایالات سیاسی کمیته اقدام که متعهد به تلاش در سال گذشته برای کمک به نابارا تبدیل شدن به خود گنجانیده شهر سقوط کوتاه در حدود 1,200 دادخواست. آن نیاز 2,842 دادخواست از شش حوزه در سانتا رزا شهرستان و جمع آوری حدود 1600.

"گروه برآورده نمی مورد نیاز تعداد دادخواست قرار داده می شود در ماه اوت رای گیری گفت:" استاد راهنما از انتخابات Tappie Villane.

جاناتان کول یک نابارا تاجر که پیشگام اختلاط تلاش گفت به اعتقاد او coronavirus و مرتبط اقتصادی shutdown حرکت متوقف شده و نقش مهمی در گرفتن نیست به اندازه کافی خبره دادخواست را دریافت و در انتخابات.

حفاری عمیق تر: باید نابارا ترکیب است ؟ چه پشت تمدید فشار به نابارا خود شهرستان

"ما تیراندازی شد برای همه پرسی در ماه اوت اما حتی قبل از خاموش شدن مردم فقط نوع کاهش بازگشت" کول گفت: اخبار, مجله روز جمعه. "پول نیست در آینده و پس از خاموش شدن ما نمی توانست حوادث و چیزهای دیگر که ما تا به حال شده است با نتایج بزرگ با. ما سعی کردیم چند چیز مختلف اما ما فقط خارج از زمان فرار."

تا به حال آن را مورد تایید قرار داده و در اوت رای گیری غیر الزام آور رفراندوم را که مورد نیاز حداقل 60% رای اکثریت را به حرکت به مرحله بعد. اگر آن را به تصویب رساند که وزارت امور خارجه تشکر. Jayer ویلیامسون پس از آن معرفی اسکناس در فلوریدا مقننه است که نیاز به گذشت قبل از حرکت به سمت فرماندار میز.

این اولین بار نیست نابارا ساکنان سعی کرده اند به ترکیب. یک ابتکار مشابه در سال 2014 شکست خورده فقط با 44 درصد از رای دهندگان گفت: آنها می خواهم برای دیدن نابارا تبدیل شدن به خود شهر است.

Guestview: به نابارا الحاق یک فرصت است. در اینجا آنچه شما باید بدانید | Guestview

کول قول داد او را به رهبری تلاش و خواهد شوت دیگری غیر الزام آور رفراندوم دوباره در آینده.

"ما در حال انجام نیست. PAC هنوز هم برای رفتن به جلو" او گفت:. "ما در حال رفتن به سعی کنید برای انجام برخی از جمع آوری کمک های مردمی کمی بعد و سعی کنید برای دریافت (امکان سنجی) انجام پذيرفت و در ادامه سعی کنید برای به دست آوردن اطلاعات در دست مردم و پس از آن برای یک زمان بالقوه را امتحان کنید و همه پرسی در انتخابات.

"این فقط یک شکست" او اضافه شده است. "نه یک شکست."

آنی جاهای خالی را می توان در رسید ablanks@pnj.com یا 850-435-8632.

آخرین مطالب