ناوار را متهم به رخنه به 11 ساله اتاق دختر و آزار جنسی او

کالین وارن-هیکس Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 4:55 PM EDT Jul 16, 2020یک نابارا مرد متهم است که دزدانه به اتا

توسط NEWSSALAM در 27 تیر 1399

یک نابارا مرد متهم است که دزدانه به اتاق خواب یک دختر 11 ساله دختر او ملاقات در اسنپ چت و آزار جنسی در سال گذشته است.

جولیان Myers, 19 دستگیر شد روز شنبه به اتهام تجاوز جنسی. او به رزرو سانتا رزا زندان شهرستان بدون باند و باقی مانده وجود دارد که از پنج شنبه.

با توجه به دستگیری او گزارش 11 ساله پدر دختر گزارش به سانتا رزا شهرستان کلانتر دفتر در ماه اکتبر که دختر خود را به حال شده است تجاوز جنسی توسط یک مرد که او تا به حال ملاقات از طریق رسانه های اجتماعی.

پدر گفت: مقامات او آموخته حادثه پس از او متوجه یک پنجره روی صفحه نمایش حذف شده بود از قاب پنجره در خانه اش. هنگامی که او را مورد سوال خانواده اش در مورد صفحه نمایش دختر خود را به او گفت Myers تا به حال مخفیانه به خانه.

دختر محققان گفت که او به ملاقات Myers در Snapchat و در حالی که او تا به حال دیده می شود او یک بار در فرد در آنها تنها از طریق برنامه گزارش اعلام کرد.

دختر گفت که در پاییز گذشته او فرستاده Myers آدرس او و او سوار دوچرخه خود را به خانه او. او گفت: او در زمان خاموش روی صفحه نمایش پنجره و وارد اتاق خواب او.

در آن زمان Myers بود 18 و گفته گفت دختر "به هر کسی بگویید چه اتفاقی می افتد به دلیل آن است که بسیار غیر قانونی" با توجه به گزارش بازداشت. در یک نقطه, دختر گفته مقامات او انجام سکس دهانی, اما ناراحت کننده شد و متوقف شد به گزارش. Myers پرسید که آیا او راحت بود و او پاسخ داد: "نه" که در آن نقطه او در سمت چپ اتاق در این گزارش آمده.

این SRSO به دست آمده حکم جستجو برای دختر اسنپ چت و پیدا نکردم هر گونه شواهدی از ارتباط بین دختر و Myers, در این گزارش اعلام کرد.

Myers اصل توافق را به یک بیانیه درباره این اتهامات به محققان اما در روز ملاقات او گفت که او تا به حال حفظ یک وکیل و گفته محققان آنها می تواند تماس با وکیل خود.

وکیل دفتر گفته محققان آنها را به نمایندگی Myers در مورد.

نمایندگان به دست آمده حکم خواستار Myers بازداشت و دستگیر شد چهارشنبه. او همچنان در بازداشت به پنج شنبه بعد از ظهر.

کالین وارن-هیکس را می توان در رسید colinwarrenhicks@pnj.com یا 850-435-8680.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب