ناوار اعتراض: کارتر خانواده کمک می کند 'فلوریدا بهترین مخفی نگه داشته' پیدا کردن صدای خود را

Eric J. والاس Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 9:50 AM EDT Jun 8, 2020یک گروه از بالا مشخصات تکدی ورزشکاران رهبر

توسط NEWSSALAM در 19 خرداد 1399

یک گروه از بالا مشخصات تکدی ورزشکاران رهبری یک راهپیمایی در همبستگی با جنبش ملی علیه خشونت پلیس به عنوان طوفان گرمسیری کریستبل شلاق باران و باد و سیل در روز یکشنبه شب در نورر پارک.

سازماندهی شده توسط Dwayne کارتر II سابق نابارا بالا فوتبال standout و هاردینگ دانشگاه در حال اجرا پشت این رویداد به خود جلب کرد و بیش از 100 معترض به حمایت از سیاه و سفید زندگی می کند موضوع و تلاش برای پایان دادن به خشونت پلیس.

همراه با کارتر برادران مایکل و جاش اعتراض مرکزی ارقام تا حد زیادی فعلی و سابق فوتبال ورزشکاران ایم که هیجان زده تکدی مخاطبان بیش از دهه گذشته است.

ارتباط خود را در طول غربی فلوریدا و فراتر از آن به عنوان یک گره برای این شهر های کوچک, اعتراض, قرار دادن چهره های برجسته محلی در یک موضوع مسلط گفتمان ملی.

"ما فقط می خواهم به درمان می شود مانند مردم" دواین کارتر گفت. "ما می خواهیم همه بدانند که این فقط یک سیاه در مقابل سفید چیزی. این یک حق و یا چیزی اشتباه."

چند سخنرانی اسیر توجه جمعیت را کاملا مانند که تونی کارتر دیرین مربیگری شکل با نابارا بالا برنامه دو و میدانی و پدر دواین مایکل و جاش سابق نابارا ستاره فوتبال و فعلی یا سابق, کالج, بازیکنان فوتبال.

پرداختن به جمعیت تونی کارتر توضیح آنچه که او و بسیاری دیگر از سیاه و سفید در حالی که تجربه دیدن ویدئوها از جورج فلوید Ahmaud Arbery و دیگر برجسته مرگ و میر خشونت آمیز در دست پلیس است.

تونی کارتر بازگو چگونه بسیاری از قمر قبل از او و دو نفر از دوستان کشیده شد بیش از در حالی که رانندگی در کارولینای جنوبی است. بدون درخواست شناسایی یا دیگر نمونه کارهای اداری پلیس گفت: 16 ساله کارتر برای درایو کردن یک طرف جاده خاکی یک درخواست طلیعه توسط دو افسر پلیس در اتومبیل عقبی و پیشرو پسران خودرو.

پس از توقف تونی توضیح داد که چگونه او و دوستان خود را در هر دو سیاه بودند کشیده و از خودرو و محکم به زمین. ماموران با استفاده از چکمه های خود را به فشار پسران' سر به خاک و موقعیت او گفته بود نه بیش از حد متفاوت از یکی از جورج فلوید رو در پایان عمر خود را.

پسران نواخته شد و گفت: آنها می میرند که تونی گفت. سرد جراحی از افسر اسلحه در پوست خود تنها با تاکید به تونی را بلندی سرنوشت.

اما تونی و دوستان او بخشوده شد و نه برای بشریت و یا همکار تابعیت اما به احتمال زیاد با توجه به فوتبال خود را سوء استفاده. پس از یادگیری خود نام چند تن از افسران به رسمیت شناخته تونی از اخیر خود standout اجرای برنامه و انتخاب به دنبال از طریق تهدید.

در حالی که شاهکارهای ورزشی ممکن است زندگی او را نجات داد, تونی گفت: آنها نمی فراغت او را بیشتر کنند ، نهایی کلمات مشترک بین تونی و افسر باقی می ماند خشکیده به حافظه:

"N**** آن را خوش شانس خود را روز" افسر گفت.

"با تشکر از شما" یک گریان تونی احساس موظف به پاسخ.

تونی کارتر چشم welled و صدای او را توقیف در آن کلمات در مقابل سکوت جمعیت در نورر پارک. این یک داستان کارتر برادران شنیده می شود چند بار در زندگی خود را, اما یکی نمی تونی به اشتراک گذاشته بود در این فروم.

"من صرف اکثریت قریب به اتفاق زندگی من در تلاش برای سرکوب کسانی که خاطرات" تونی کارتر گفت. "(آنها را به گوش دادن به من) بزرگترین تعریف که ما می تواند داشته باشد و آن عهد به مردم این جامعه است.

"افرادی مانند مارتین لوتر کینگ جونیور بوده ام افتخار می کنم به دیدن این روز به این دلیل این افراد در شرایط نامطلوب به یک صدا برای تغییر."

تونی کارتر داستان مانند بسیاری از شب سخنرانان بدستآمده گریه می کند از حمایت و همبستگی از اعضای جمعیت.

پناه از طوفان تحت یک غرفه مارس زمان در احیای سبک جو با سخنرانان افزایش بالای جدول به آدرس دوستان خود و خانواده و جامعه است. پیتزا و نوشابه و آب خارج صادر شد به عنوان سخنرانان بودند آمیخته با موسیقی زنده و زندگی ماده شعارهای حمایت از جورج فلوید Breonna تیلور و بسیاری دیگر.

دانشگاه وست فلوریدا, سر مربی تیم فوتبال پیت Shinnick چراغ شب را نماز باز با بسیاری دیگر از آرگو بازیکنان و مربیان در حضور و غیاب از جمله یک سخنرانی از سابق Argos standout گیرنده و ناوار محلی کوئنتین Randolph.

Dwayne کارتر گفت: این مهم برای ایجاد یک صلح آمیز استقبال جو در ماه مارس. به عنوان مشکل مکالمه در حال حاضر می توان گفت می تواند غیر ممکن است برای کسانی که احساس خطر می کنند و یا ناراحت کننده در تظاهرات.

اهمیت ساختمان که تغییر و آگاهی به مراتب هرحال هر ناراحتی ممکن است از گفتگو.

"برای به دست آوردن آنچه شما می خواهید, شما باید به یک کمی" دواین کارتر گفت. "... شما باید مردم را راحت به ناراحت شد. برخی از مردم نمی خواهید به صحبت کنید چرا که آنها احساس می کنید همه آنها متنفر است. آن را آسان تر به آن ناراحت کننده صحبت کنید زمانی که مردم در حال احاطه شده توسط عشق.

"ما در حال حاضر دیده می شود یک قطعه از تغییر در وحدت جامعه است. من دیده ام و صحبت به بسیاری از مردم که نمی دانم در مورد این موضوع قبلا. بنابراین ما شاهد تغییرات به عنوان ما صحبت می کنند از نظر آگاهی است."

Eric J. والاس را می توان در رسید ejwallace@pnj.com یا 850-525-5087.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن