نیروی دریایی کهنه که نزدیک Pensacola و با اسلحه پنجه نرم می کند گناه در دادگاه فدرال

کالین وارن-هیکس Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 2:34 PM EDT Jul 31, 2020نیروی دریایی ایالات متحده کهنه که اقدام

توسط NEWSSALAM در 11 مرداد 1399

نیروی دریایی ایالات متحده کهنه که اقدام به وارد Pensacola امور جانبازان درمانگاه ممکن است در حالی که با مسلح AR-15-سبک تفنگ و تفنگ است مجرم در دادگاه فدرال.

هاول اردوگاه, 58, از Pensacola "اعتراف کرد که او به طور غیر قانونی در اختیار یک 5.56 میلیمتر دلم تن ثبت تفنگ و 9 میلیمتر Smith & Wesson تپانچه در حالی که در مرکز فدرال" با توجه به بیانیه نوشته شده توسط لارنس Keefe, U. s. دادستان از منطقه شمال فلوریدا.

روز پنج شنبه در کمپ مجرم به جرم حمل پنهان اسلحه گرم و در اختیار داشتن سلاح گرم در اموال فدرال.

حادثه: FBI: Veteran در تلاش برای ورود Pensacola VA درمانگاه مسلح با آر-15-سبک, تفنگ, تفنگ دستی

هاول اردوگاه تحت تعقیب: نیروی دریایی ایالات متحده جانباز فدرال تحت تعقیب به اتهام تلاش برای ورود به پنساکولا و در حالی که مسلح

هاول اردوگاه به نظر می رسد در دادگاه: نیروی دریایی کهنه که گفته می شود نزدیک Pensacola و با اسلحه را دریافت خواهد کرد پیش از محاکمه آزاد

در مه 6, کمپ رشد آشفته در حالی که انتظار برای نسخه پر شود در وزارت امور سربازان بازنشسته مشترک سرپايي کلينيک در پنساکولا و سمت چپ مرکز فدرال برای بازیابی چندین سلاح گرم از محل اقامت خود Keefe نوشت.

او به تسهیلات دو ساعت بعد مسلح با لود تفنگ با یک دور در آن اتاق.

دو و افسران پلیس را دیدم اردوگاه راه رفتن به سمت درمانگاه حمل AR-15-سبک تفنگ. افسران جلب سلاح های خود را و او را دستگیر قبل از او وارد ساخت.

"تراژدی برطرف شد با تشکر از سعی و کوشش و حرفه ای از و افسران پلیس در وظیفه آن روز" Keefe نوشت. "ما و همکاران اجرای قانون ما عمیقا متعهد به توقف خشونت اسلحه و حفاظت فدرال امکانات و افرادی که کار می کنند و آنها مراجعه کنید. جانبازان و درمانگاه وجود دارد برای خدمت به مردان و زنان شجاع که داده اند بسیار برای خدمت به ملت ما و کسانی که افسران واقعا قهرمانان آن روز."

اردوگاه چهره به شش سال زندان و به عنوان یک جنایت کار محکوم خواهد شد و ممنوع از در اختیار داشتن سلاح گرم در آینده است.

یک حکم شنیدن است برنامه ریزی شده برای اکتبر. 29 در ایالات متحده دادگاه در پنساکولا.

کالین وارن-هیکس را می توان در رسید colinwarrenhicks@pnj.com یا 850-435-8680.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب