نزدیک به 18 درصد از کلاس 2023 در حال میراث دانش آموزان و یا بستگان از اهدا کنندگان گزارش نشان می دهد

16.2 درصد از دانش آموزان در کلاس 2023 کودکان هستند از دانشگاه استنفورد فارغ التحصیلان با توجه به گزارش ارائه ش

توسط NEWSSALAM در 7 تیر 1399

16.2 درصد از دانش آموزان در کلاس 2023 کودکان هستند از دانشگاه استنفورد فارغ التحصیلان با توجه به گزارش ارائه شده به دولت کالیفرنیا مقننه در روز جمعه. اضافی 1.5 درصد نه میراث دانش آموزان اما از یک خانواده با یک تاریخچه از انسان دوستی در این گزارش اشاره کرد.

ترکیب درصد است و تقریبا برابر با 18.5 درصد از دانش آموزان در کلاس 2023 که دانشجویان نسل اول به این معنی که پدر و مادر خود را نمی باید مدرک لیسانس.

استنفورد پذیرش رای برای کلاس 2023 شد یک رکورد کم 4.34%: 2,062 دانش آموزان ارائه شد پذیرش و 1,701 ثبت نام در سقوط 2019. از کل دانش آموزان پذیرفته 16.3 درصد میراث دانش آموزان و یا از یک خانواده که اهدا به دانشگاه استنفورد هر چند 18 دانش آموز را قبول نمی کند پیشنهاد خود را از پذیرش و 16 نیست قبول کردن با کلاس 2023.

دانشگاه تعریف میراث دانش آموزان به عنوان کودکان از دانشگاه استنفورد فارغ التحصیلان در هر دو مقطع کارشناسی و یا سطح تحصیلات تکمیلی. اکثریت زیادی از دانش آموزانی که از خانواده های که کمک به این دانشگاه نیز کودکان از فارغ التحصیلان در این گزارش آمده. دهنده وضعیت متقاضی است که همیشه اشاره کرد در پذیرش فایل های آن می افزاید: اما برخی ممکن است شامل یک نماد.

گزارش ارائه شد در پاسخ به یک قانون دولت جدید است که نیاز به کالیفرنیا موسسات آموزش عالی به گزارش هر سال از طریق 2024, که آیا آنها ارائه درمان ترجیحی در پذیرش دانشجویان بر اساس رابطه خود را به فارغ التحصیلان و یا سابقه کمک های مالی به مدرسه, و اگر چه بسياري از دانش آموزان این آسیب ها در سال های اخیر خود را دانشجوی سال اول کلاس. این قانون در پاسخ به این 2019 پذیرش کالج رسوایی که در آن دادستان متهم 33 پدر و مادر از پرداخت سر دسته ویلیام ریک خواننده به تحریف فرزند خود را, کالج, نرم افزار اعتبار یا رشوه دانشگاه مربیان است.

قانون مستلزم آن است که دانشگاه ها فاش تعدادی از دانش آموزان که "آیا دیدار با موسسه استانداردهای پذیرش است که اعمال می شود به تمام متقاضیان" اما هنوز اعتراف کرد. استنفورد گزارش داد که دانش آموزان در کلاس 2023 کاهش یافت و به این دسته است.

"اگر یک متقاضی به دانشگاه استنفورد است بسیار رقابتی آکادمیک موجود ارتباط خانوادگی و یا تاریخی به دانشگاه معنی هیچ چیز در این فرآیند" در این گزارش آمده.

تماس با جولیا اینگرام در jmingram 'در' stanford.edu.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن