نزدیک به 2 میلیون کالیفرنیا بزرگسالان نمی کنید نیاز به مراقبت از سلامت روان

از 3 میلیون کالیفرنیا بزرگسالان که به تازگی تجربه پریشانی روانی و واجد شرایط برای خدمات بهداشت روانی, 1.8 میلی

توسط NEWSSALAM در 5 تیر 1399

از 3 میلیون کالیفرنیا بزرگسالان که به تازگی تجربه پریشانی روانی و واجد شرایط برای خدمات بهداشت روانی, 1.8 میلیون می گویند که آنها دریافت کرده اند بدون درمان و یا پشتیبانی با توجه به سیاست های کوتاه منتشر شده امروز توسط UCLA مرکز تحقیقات سیاستگذاری سلامت.

این یافته محققان می گویند برجسته نیاز به گسترش دسترسی به پیشگیری و مداخله زودهنگام برنامه های دولت خدمات بهداشت روانی عمل می کنند و یا گزاره 63 به تصویب رسید و در سال 2004 به ارائه پشتیبانی جامع برای ایجاد ساکنان و کسانی که در پزشکی عمومی و یا دیگر برنامه های بیمه.

در حالی که مطالعات قبلی ارزیابی برآورده نشده بهداشت روانی نیاز دارند متمرکز در افرادی که نیاز به فشرده خدمات مانند کسانی که با جدی روانی این تجزیه و تحلیل است که برای اولین بار نیز شناسایی و بررسی شکاف در مراقبت از کسانی که با وزش ناراحتی روانی است که اگر درمان نشود می تواند تبدیل شدید و ناتوان گفت: این گزارش منجر نویسنده D. Imelda Padilla-Fraustoیک دانشمند محقق در این مرکز است.

"ما می خواستیم به رویکرد شکاف در بهداشت روان خدمات مراقبت از قوی بهداشت عمومی در نظر است که در پیشگیری و مراقبت های اولیه بسیار مهم است برای حفظ مسائل قابل توجهی از دخالت افراد در زندگی روزمره و تأثیر منفی خود را به طور کلی کیفیت زندگی" گفت: Padilla-Frausto.

این محققان با استفاده از دادههای مرکز 2018 کالیفرنیا سلامت مصاحبه بررسی و یا CHIS به بررسی پتانسیل MHSA برنامه ها برای رسیدن به بزرگسالان مبتلا به هر دو جدی و وزش مشکلات روحی و روانی. آنها دریافتند که در میان بزرگسالان با جدی روانی کسانی بودند که MHSA-واجد شرایط بودند کمی بیشتر احتمال دارد به گزارش نیازهای برآورده نشده از کسانی که واجد شرایط نیست (46.7 درصد در مقابل 41.4%). MHSA-بزرگساالن واجد شرایط با وزش ناراحتی روانی نیز بیشتر از افراد غیر واجد شرایط بزرگسالان به نیازهای برآورده نشده (74.2% در مقابل 63.3%).

این مطالعه همچنین به بررسی و مقایسه برآورده نشده بهداشت روانی نیاز به مراقبت از میان گروه های مختلف از کالیفرنیا بزرگسالان که واجد شرایط برای MHSA خدمات در طول سال گذشته است. این یافته ها عبارتند از:

شکاف در مراقبت از سلامت روان بالاتری در میان کسانی که با وزش ناراحتی روانی از میان کسانی که با جدی پریشانی.

  • از 1.3 میلیون بزرگسال با متوسط پریشانی 7 در 10 (1 میلیون) گزارش نیازهای برآورده نشده.
  • از 1.7 میلیون جدی پریشانی نزدیک به نیمی (800,000) تا به حال برآورده نشده ،

لاتینی ها و آسیایی ها بیشتر از دیگر گروه های قومی به گزارش نیازهای برآورده نشده.

  • نزدیک به 3 در 5 آسیایی و نیمی از Latinos با جدی پریشانی حال نیازهای برآورده نشده.
  • 4 از 5 Latinos با وزش پریشانی حال نیازهای برآورده نشده آیا به عنوان 7 از 10 آسیایی.

تابعیت و زبان موانع مراقبت.

  • در میان غیر شهروندان, 7 از 10 با جدی روانی و 9 از 10 با وزش پریشانی حال نیازهای برآورده نشده.
  • 4 از 5 تابعیت شهروندان با وزش پریشانی نیست دسترسی به خدمات آنها مورد نیاز است.
  • در میان کسانی که با محدود و یا بدون تسلط به زبان انگلیسی 3 از 5 با جدی پریشانی و نزدیک به 9 از 10 با وزش پریشانی حال نیازهای برآورده نشده.

سن و تاهل و وضعیت خانوادگی تاثیر می گذارد دسترسی به مراقبت.

  • میان سن 65 ساله و بیش از 3 از 5 با جدی پریشانی و نزدیک به 4 از 5 با وزش استرس نیست دسترسی به خدمات آنها مورد نیاز است.
  • برای بزرگسالان با وزش استرس 4 از 5 با کمتر از یک دبیرستان آموزش و پرورش و 7 از 10 با تحصیلات بالا بود نیازهای برآورده نشده.
  • در میان ازدواج, بزرگسالان با وزش پریشانی تقریبا 9 در 10 نیست دسترسی به خدمات مورد نیاز آنها و کسانی که با کودکان کمی پایین تر نیاز برآورده نشده از کسانی که بدون فرزند.

بر اساس یافته های محققان توصیه اتخاذ سیاست های چند که بیشتر در دسترس MHSA خدمات. این شامل افزایش بودجه برای گسترش دسترسی به خدمات اجتماعی و پشتیبانی از برنامه و پیشگیری و مداخله زودهنگام برنامه; افزایش و ترویج فرهنگی صالح و زبانی مناسب بهداشت روانی نیروی کار و اولویت ارزیابی و ایالت نظارت از تاثیر این تلاش است.

این توصیه به ویژه مهم در زمانی که کالیفرنیا و ملت در حال تجربه چنین بی ثباتی و عدم قطعیت گفت Padilla-Frausto.

"از آنجا که از COVID-19 همه گیر و های اخیر ناآرامی های نژادی در ایالات متحده وجود دارد یک پیش بینی افزایش تقاضا برای خدمات بهداشت روانی مربوط به بسیاری از مشکلات از دست دادن شغل-بر اساس پوشش های بیمه به روانی و عاطفی تلفات و مبارزه در برابر نژادی و بی عدالتی," او گفت:. "به این ترتیب, آن را حیاتی برای حمایت از سیاست های است که اطمینان از تداوم ارائه مراقبت به جوامع که نیاز به بهداشت روانی پشتیبانی و خدمات."

آخرین مطالب