نزدیک به 600 K ساکنان فلوریدا به تاخیر در پرداخت صورتحساب برق

جیم ترنر سرویس خبری فلوریدامنتشر شده 4:33 PM EDT Jul 29, 2020تالاهاسی — تقریبا 600,000 الکتریکی مشتریان در فلو

توسط NEWSSALAM در 9 مرداد 1399

تالاهاسی — تقریبا 600,000 الکتریکی مشتریان در فلوریدا در حال پشت در پرداخت های ماهانه پس از coronavirus همه گیر شروع چکش اقتصاد و باعث زیان کار عظیم دولت ابزار تنظیم کننده گفته شد چهارشنبه.

در حالی که به طور کلی تعداد مشتریان در اواخر پرداخت نشان داده است برخی از بهبود اولیه در اوج بحران در مارس ابزار مقامات گفت فلوریدا خدمات عمومی کمیسیون که یک چالش باقی مانده است در تماس گرفتن با بسیاری از مشتریان.

"من از ترس است که خود را از توازن خارج خواهد شد و در آن زمان آنها انجام دهید با ما تماس بگیرید که مکالمه مهم نیست به هر حال" فلوریدا قدرت و نور معاون رئیس جمهور از خدمات به مشتریان کریستوفر چپل گفت.

Recouping هزینه: تصویب پیشنهاد می تواند اجازه می دهد خلیج فارس قدرت به تصویب coronavirus-هزینه های مربوط به مشتریان

برخی از هزینه ها در نهایت خواهد شد نوشته شده است اما به صورت فله — اگر این وضعیت بدون تغییر و یا بدتر می در ماه های آینده — می تواند بر روی تمام مشتریان.

استفانی مورس از دولت دفتر وکیل که نشان دهنده ratepayers در ابزار مسائل هشدار تنظیم کننده برابر با استفاده از مشتریان به بیمه سود آب و برق".

"مشتریان باید تحمل هر هزینه که نتایج از کل کلی و همه گیر ناشی از رکود اقتصادی در حالی که آب و برق را محافظت و یا عایق 100 درصد زمانی که دیگر هیچ کسب و کار و یا فرد در بقیه کشور می شود که همان حفاظت از" مورس دیپلم عمومی مشاور گفت.

کسب و کار کوچک مالی: خلیج فارس قدرت اهدای 300.000 دلار برای کمک به کسب و کار کوچک مالی. برنامه های کاربردی با توجه جمعه.

عمومی, مشاوره, پشتیبانی از شرکت هایی که چشم پوشی از هزینه های اواخر و متوقف قطع و در حال ارائه طولانی مدت برنامه های پرداخت به مشتریان کمک گرفتن بر روی اسکناس های گذشته.

مورس پیشنهاد اضافه کردن قطع حمایت برای سالمندان و افرادی که ناتوان در حالی که ارائه اضافی راهکارهایی برای کم درآمد مشتریان.

"ما همچنین دریافت تعدادی از سوالات از مشتریان در جزئیات بیشتر در سیاست های هر یک از نرم افزار" مورس گفت. "آنها را متفاوت از ابزار به ابزار در حال حاضر از نظر سیاست های خود را در هزینه های اواخر و یا هزینه های دیگر و آنچه که اتفاق می افتد زمانی که آنها در واقع رزومه قطع و چگونه مشتریان را مجبور به پرداخت صورتحساب خود را."

رئیس کمیسیون Gary Clark گفت: تنظیم کننده باید به ایجاد یک مجموعه ای از روش های برای مشتریان متاثر از لحاظ مالی با این بیماری همه گیر.

"در مجموع وضعیت ما در اینجا آن را به سادگی به عنوان بهترین من می آمد تا با ایجاد توازن میان انسان عاطفی و نیازهای فیزیکی و وزن که در برابر آنچه که در آینده اثرات مالی در حال رفتن به و چگونه است که توزیع" کلارک گفت.

در آوریل تنظیم کننده تایید موقت لایحه پس انداز برای مشتریان FPL دوک انرژی فلوریدا تمپا Electric Co. و خلیج فارس قدرت. پس انداز ناشی از عبور در امتداد پایین تر از حد انتظار هزینه گاز طبیعی برای سوخت نیروگاه. FPL دوک و خلیج فارس ارائه صرفه جویی در ممکن است در حالی که تمپا الکتریکی در حال گسترش است ،

چپل که گفت FPL در حال حاضر "با در نظر گرفتن مشتریان خود را در کلمه" زمانی که آنها درخواست پرداخت پسوند و یا اواخر هزینه چشم پوشی گفت که او انتظار دارد که بسیاری از مشتریان در حال حاضر در تلاش برای پاسخگویی به صورتحساب خود را در نهایت پرداخت.

یک بار کاهش: خلیج فارس قدرت مشتریان برای دیدن یک بار لایحه کاهش و از حدود 40 درصد در ماه مه

FPL و خلیج فارس که بخشی از NextEra انرژی, Inc., بیش از 350,000 متخلف مشتریان در مجموع با توجه $100 میلیون, با توجه به مدارک نشان داده شده در این نشست بود.

چپل گفت FPL در طول تاریخ نوشته شده است در دفتر حدود 6 میلیون سال در برابر 12 میلیارد دلار در درآمد. او افزود که نوشتن بزرگتر بود در طول رکود اقتصادی از یک دهه پیش.

به عنوان همه گیر آمار شرکت چشم پوشی از هزینه های اواخر و متوقف قطع. چپل گفت: قطع باقی می ماند "آخرین چاره" برای FPL.

"برای کار با مشتریان برای کسانی که در حال تجربه مشکلات ما صرف هزینه های ما را پرداخت ترتیبات و ما را با اتصال آنها را به محلی کمک سازمان" چپل گفت.

دوک در حدود 150,000 متخلف حساب در مجموع با توجه تقریبا 18 میلیون دلار با توجه به مدارک در این نشست است.

این شرکت در ماه مارس متوقف قطع و به حالت تعلیق در هزینه های تا به چشم پوشی از بدهی و کارت اعتباری هزینه و کشیده ترتیبات پرداخت بیش از شش ماه تا سه ماه.

"بسیاری از مشتریان ما بسیار در صورتحساب و ما می خواهیم به قطع آخرین راه حل برای این مشتریان" دوک معاون رئیس جمهور از مراقبت از مشتری Lesley سریع گفت.

سریع همچنین اشاره کرد که "در حال حاضر مشتریان واقعا باید یک انگیزه و یا انگیزه را پرداخت و یا مجموعه خود را برای ترتیبات پرداخت."

حدود 15000 دوک مشتریان گرفته اند تمدید گزینه پرداخت.

تمپا برقی حدود 92,000 حساب های گذشته به دلیل, تا 53 درصد از ماه مارس در حالی که مردم گاز مورد 34,000 در حال اجرا اواخر تا 27 درصد در همان زمان.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب