جدید COVID-19 شیوع بیماری در میان کارکنان بهداشتی درمانی در بیمارستان دانشگاه استنفورد در حال حاضر موجود

سه coronavirus موارد — همه در میان کارکنان بهداشتی درمانی در بیمارستان استنفورد — تایید شده توسط دانشگاه استنف

توسط NEWSSALAM در 12 تیر 1399

سه coronavirus موارد — همه در میان کارکنان بهداشتی درمانی در بیمارستان استنفورد — تایید شده توسط دانشگاه استنفورد پزشکی در یک ایمیل به اعضا ارسال در روز جمعه. شیوع این بیماری برای اولین بار در بیش از دو ماه و با توجه به ایمیل در حال حاضر به طور کامل موجود است. سه نهفته کارکنان تا به حال هیچ فرد در تعامل با بیماران.

ایمیل که Stanford Medicine سخنگوی جولی Greicius ارائه شده به روزانه توضیح می دهد که سه تن از کارکنان بهداشتی درمانی مستقر در یک اتاق کوچک همه قرارداد ویروس.

"همه کارگران در حال حاضر اما این حادثه را فراهم می کند یک انتقادی که یادآور آن است تا هر یک از ما به مسئولیت به شدت پایبند به اصول پیشگیری از عفونت در محل کار" اعلام بخوانید.

پس از ارائه اخبار از شیوع مدیران خواست وابستگان به دنبال سخت پیشگیری از پروتکل ها به منظور جلوگیری از گسترش ویروس. این اقدامات عبارتند از: استفاده درست از تجهیزات حفاظت شخصی (PPE) و مقابله با دیگران که با پوشیدن ماسک.

"صحبت می کنند تا اگر کسی به شما نگاه کنید بدون ماسک — آن است تا به هر کس به اطمینان حاصل شود جامعه ما باقی می ماند امن" اعلام متحده است. "اگر می بینید کسی با پوشیدن یک ماسک لطفا از آنها بخواهید به یکی می پوشند و ارائه کمک به آنها را دریافت کنید اگر مورد نیاز است."

این ایمیل همچنین تشویق اعضا برای نظارت بر علائم نزدیک و حفظ مناسب اجتماعی فاصله "هر زمان ممکن است."

"در نظر گرفتن جلسات تیم در خارج از منزل اگر تیم شما در اتاق بیش از حد کوچک" اعلام نتیجه.

تماس با سارینا Deb در sdeb7 'در' stanford.edu



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب