پایگاه داده جدید خود را محاسبه خطر از بودن با کسی که با COVID-19 در اندازه های مختلف حوادث

جیک Newby Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 3:21 PM EDT Jul 15, 2020شانس حداقل یک نفر در یک جمع 10 — مثل یک خانوا

توسط NEWSSALAM در 25 تیر 1399

شانس حداقل یک نفر در یک جمع 10 — مثل یک خانواده جشن تولد— آلوده شدن با COVID-19 در Escambia County است که در حال حاضر 58 درصد با توجه به یک رویداد جدید ابزار ارزیابی ریسک توسعه یافته در دانشگاه Georgia Tech.

که شکل نرخهای نزدیک به 20 درصد در سانتا رزا شهرستان که در آن شما باید 39% شانس های یک اتاق با حداقل یک COVID مثبت فرد در صورتی که اتاق دارای 10 نفر در آن است.

دست انداز که فرضی رویداد به ظرفيت 25 نفر وجود دارد 88 درصد شانس در Escambia County است که کسی تا این ویروس.

Georgia Tech محققان می گویند پایگاه داده حساب به صورت گسترده شکاف در ایالات متحده تست برای coronavirus که سکوت می تواند گسترش از طریق افراد بدون علامت.

فلوریدا امروز حفر عمیق تر به پایگاه داده است که توسعه یافته توسط Georgia Tech استاديار کلیو Andris که در حال حاضر آهنگ های هر شهرستان در ایالات متحده است.

بیشتر در Brevard County یافته است: پایگاه داده جدید خود را محاسبه خطر از بودن با کسی که با COVID-19 در اندازه های مختلف حوادث

Andris گفت فلوریدا امروز که پایگاه داده ها فرض می شود که به طور متوسط برای هر یک شناسایی مورد COVID-19 وجود دارد 10 است که غیر قابل تشخیص تا حد زیادی به این دلیل که فرد آزمایش نشده است.

او گفت: کارشناسان دیگر قرار داده اند که این رقم در هر نقطه از شش غیر قابل تشخیص موارد برای شناسایی هر مورد به 24 غیر قابل تشخیص موارد برای شناسایی هر مورد.

در Escambia County, برای مثال, وجود دارد 4,745 تجمعی موارد COVID-19 گزارش داد که از روز شنبه. با استفاده از نسبت 10 کشف نشده موارد برای شناسایی هر مورد که وجود داشته است 47,450 غیر قابل تشخیص موارد در Escambia County است که جمعیت تخمین زده شده توسط اداره آمار در 315,534.

قبل از حضور در تجمعات Andris پیشنهاد مردم را به دقت در نظر گرفتن خطرات. که شامل چگونه بسیاری از مردم خواهد شد در یک رویداد که آیا این رویداد خواهد شد در داخل خانه یا خارج از منزل, چگونه تماس نزدیک خواهد بود با دیگران و اینکه آیا مردم را با پوشیدن چهره پوشانده اند.

فلوریدا امروز خبرنگار دیو برمن باعث شد این داستان.

جیک Newby را می توان در رسید jnewby@pnj.com یا 850-435-8538.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن