دکتر جدید تلاش برای تبدیل, برای مراقبت از فقیر و محروم است شخصی

تابستان بازدیدکننده داشته است به پدربزرگ و مادربزرگ او در مزرعه ای در روستایی در مکزیک کاشته دانه برای ملیسا ر

توسط NEWSSALAM در 16 خرداد 1399

تابستان بازدیدکننده داشته است به پدربزرگ و مادربزرگ او در مزرعه ای در روستایی در مکزیک کاشته دانه برای ملیسا ریوس' دوران کودکی رویای تبدیل شدن به یک دکتر.

مادر بزرگ او به او گفت داستان در مورد ریوس' مادر به طور موقت از دست دادن توانایی راه رفتن در سن 12 سالگی هنگامی که یک عفونت گلو منجر به تب روماتیسمی و شدید درد مفاصل. ریوس پدربزرگ مجبور شد به فروش یک قطعه زمین کشاورزی به پرداخت هزینه برای خانواده سه ساعته با اتوبوس به بیمارستان و دختر خود را به مراقبت های پزشکی.

"در مکزیک, من یاد گرفتم که چگونه آموزش و پرورش, فقر و بهداشت به طور جدایی ناپذیری مرتبط" گفت: ریوس در حال حاضر 28. "من شاهد کودکان سن و سال من از دست رفته مدرسه و کار در این زمینه برای تغذیه خانواده خود را."

پس از رشد در ایالات متحده او قول داد به استفاده از او در آمریکا آموزش و پرورش برای ایجاد یک تفاوت.

در مه 29, که تعهد به حقیقت است. ریوس فارغ التحصیل شده با درجه دو از دیوید گفن دانشکده پزشکی در UCLA و UCLA فیلدینگ دانشکده بهداشت عمومی. هدف او این است که برای تبدیل شدن به یک متخصص اطفال و کمک به همه کودکان دریافت مراقبت های پزشکی سزاوار آنها بدون در نظر گرفتن منابع مالی.

در لباس پوشیدن کلاه و لباس شب یک بشاش ریوس نگه داشته و او چشم چسب به صفحه تلویزیون در Sylmar خانه از پدر و مادر او Rutilio و Enedelia ریوس. برای جلوگیری از گسترش COVID-19 UCLA تبدیل کرده بود سوگند نامه بقراط ceremony به livestream رویداد.

زمانی که ریوس' نام اعلام شد و او لبخند عکس دیدم روی صفحه او را محکم در آغوش پدر و مادر و نامزد متی Rieck یک پرستار در مرکز پزشکی UCLA سانتا مونیکا. او brother , اسکار, استاد, مهندسی مکانیک, تشویق از فلوریدا از طریق چهرهTime.

تکمیل دایره پدربزرگ و مادربزرگ او پسر عمو و عموزاده تحسین از عمه اش در ساکاتکاس او 6 ساله پسر عموی جیغ با هیجان است.

"این احساس کاملا باور نکردنی به شنیدن نام من معرفی شده به عنوان 'دکتر'" گفت: ریوس صدای او با تکان دادن احساسات است.

رسیدن به این نقطه عطف در زمان سال فداکاری و کار سخت است.

ریوس' پدر و مادر به آمریکا در سال 1999 در اوایل 20s با کمی پول به زبان انگلیسی و ششم-کلاس آموزش. هر دو می دانستند که آموزش عالی را به آینده بهتر برای فرزندان خود. هر روز هفته, مادرش سوار ریوس و برادر او 45 دقیقه در هر راه از Sylmar به El Camino Real بالا در وودلند هیلز که ارائه قوی کالج-دبستان درسی.

یکی از تعداد انگشت شماری از دانش آموزان اسپانیایی در شش پیشرفته قرار دادن کلاس های ریوس متوجه مشکل مربوط به همکلاسی های خود را.

"من تا به حال تعداد بسیار کمی از دوستان, و شاید آن را یک مزیت," او گفت: لس آنجلس, اخبار روزانه. برداشت برای او ریزه اندام قاب و ظاهر او اجتناب قلدر با صرف ناهار و استراحت در کلاس درس با استفاده از زمان برای تکمیل مشق شب خود را و دریافت حمایت از معلمان او.

زندگی درخشان در ارشد سال, زمانی که ریوس ملاقات Rieck در کلاس. دو باند بیش از مطالعه تاریخ در coffeehouses اشتراک گذاری رویاهای خود را از کالج ها و مشاغل.

او همچنین استقبال بازديد از پدربزرگ خود که بارها و بارها سفر از مکزیک به ایالات متحده به دنبال مراقبت های پزشکی برای دیابت خود را. اما این زبان باریr مانع از مادرش و او از درک شدت از وضعیت خود — و یا خود پزشکان دستورالعمل برای مدیریت قند خون خود را در خانه. مادر او اغلب در سمت چپ قرار ملاقات در اشک نا امید در عدم توانایی در برقراری ارتباط با پدر و پزشکان. او به تماشای بی اراده به او بینایی خود را از دست داده و دچار قطع انگشت قبل از تسلیم شدن به این بیماری است.

این زمانی است که ریوس' رویای تبدیل شدن به یک دکتر کریستال. "من احساس کردم که اگر من اسپانیایی صحبت با بیماران من زندگی ساده تر خواهد بود برای آنها را" او گفت: La Opinión.

مسلح با 5000 کمک هزینه تحصیلی و کمک های مالی ریوس ثبت نام به عنوان یک علوم زیستی عمده at UC Irvine, کار پرt time در یک آزمایشگاه تحقیقاتی.

تابستان خط لوله برنامه در, دیوید گفن دانشکده پزشکی برای دانش آموزان اقلیت علاقه مند در مراقبت های بهداشتی ثابت محوری تحت تاثیر قرار. شش هفته تابستان بهداشت حرفه ای برنامه آموزش و پرورش عمیقا شکل آینده خود را.

"این اولین بار من تا به حال ملاقات لاتین دانشجوی پزشکی" ریوس به یاد می آورد. "تجربه من افزایش اعتماد به نفس به درخواست به دانشکده پزشکی."

پس از کالج ریوس کار با سلامت علمای برنامه در اورنج کانتی به آموزش جامعه لاتین در مورد مدیریت دیابت — علاقه رانده شده توسط پدربزرگ خود مبارزه طولانی با بیماری است. دو سال تجربه پر شور و شوق او را برای بهداشت عمومی کمک رسانی.

"من تو را دیدم قدرت دارو با هم با بهداشت عمومی و سلامت آموزش و پرورش برای تغییر زندگی بیماران," او گفت:.

در 2015, UCLA اطلاع ریوس که او می خواهم برای انتخاب یک آرزو دیوید گفن پزشکی بورس تحصیلی پوشش تمام هزینه های مربوط به آموزش پزشکی است.

او ثبت نام در دانشگاه UCLA پنج سال نخست–LA برنامه ارائه می دهد که همزمان مدرک کارشناسی ارشد در بهداشت عمومی کسب و کار و یا امور عمومیs to قالب پزشک-رهبران علاقه مند به همکاری با پزشکی محروم جمعیت. بلافاصله او احساس در خانه.

"من نخست همکلاسی و من در زمینه های مشابه و مشترک شور و شوق برای افزایش تنوع قومی در زمینه های پزشکی," او گفت:. "من واقعا می خواستم یک درجه دو. من می دانستم که یک, M. D., به تنهایی نمی خواهد به من اجازه می دهد برای توانمند سازی بیماران و بهبود سلامت جامعه راه من می خواستم."

ریوس یک مثال عالی از چگونگی نخست قطار پزشکان جوان برای مقابله با مراقبت های بهداشتی و نابرابری به گفته دکتر خراردو مورنو, مدیر اجرایی برنامه است.

"ما باید بیشتر اسپانیایی زبان مانند پزشکان دکتر ریوس برای دیدار با نیازهای مراقبت درمانی از جامعه لاتین," گفت: مورنو. "او دارای یک شور و شوق برای کمک به جوانان اسپانیایی و خدمت به عنوان یک مربی برای بسیاری از آنها است."

به زودی ریوس راه اندازی خواهد شد او اطفال اقامت در بیمارستان کودکان لس آنجلس جایی که او قصد ادامه مربیگری یک اولویت است.

"من نمی رسیدن به این اهداف در خود من," او گفت:. "UCLA ارائه شده من با مربیان که مرا هدایت از طریق دانشکده پزشکی. من امیدوارم که من می تواند به عنوان یک مدل نقش و کمک به دیگر کم درآمد و اقلیت های دانش آموزان برای رسیدن به رویاهای خود."

تصویری: ریوس' بستگان در مکزیک تشویق به عنوان نام او اعلام کرد در طول مجازی مراسم است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب