درمان جدید گسترش زندگی افراد مبتلا به شایعترین نوع سرطان کبد

سلامت + رفتار سلول های بنیادی ترکیب دارو در حال بررسی برای تصویب در زیر جدید FDA برنامه آزمایشی UCLA سل

توسط NEWSSALAM در 25 اردیبهشت 1399
سلامت + رفتار

سلول های بنیادی ترکیب دارو در حال بررسی برای تصویب در زیر جدید FDA برنامه آزمایشی

برای اولین بار در بیش از یک دهه دانشمندان را شناسایی کرده اند یک خط اول درمان است که به طور قابل توجهی بهبود می بخشد بقا برای مردم با کارسينومای کبدی, شایع ترین نوع سرطان کبد.

محققان دریافتند که یک ترکیب atezolizumab یک ایمونوتراپی مواد مخدر است که افزایش دفاع طبیعی بدن و bevacizumab ضد رگ زایی مواد مخدر است که مانع از رشد تومورها' رگ های خونیو بهبود بقاء و کاهش خطر مرگ 42٪. آن را نیز کاهش خطر ابتلا به بیماری وخیم تر شدن 41 درصد و, درصد از بیمارانی که سرطان را کاهش یا ناپدید شده بیش از دو برابر شده است.

نتایج حاصل از کارآزمایی بالینی منتشر شد May 13 در مجله پزشکی نیوانگلند و دارو ترکیبی است که در حال حاضر در حال بررسی برای تصویب در زیر ایالات متحده غذا و دارو را در زمان واقعی انکولوژی نقد و بررسی برنامه آزمایشی.

"درمان یک بازی واقعی-changer برای افراد مبتلا به این تهاجمی بیماری" گفت: این مطالعه محقق اصلی و سرب نویسنده دکتر ریچارد فین استاد پزشکی در, دیوید گفن دانشکده پزشکی در UCLA و مدیر سیگنال انتقال و درمان برنامه در UCLA Jonsson مرکز جامع سرطان. "ما در حال حاضر یک درمان جدید است که نه تنها باعث بهبود بقا برای افراد مبتلا به این بیماری که بسیار چالش برانگیز برای درمان, اما آنها کمک می کند که دیگر زندگی می کنند در حالی که حفظ کیفیت زندگی است."

در حال حاضر افراد مبتلا پیشرفته سرطان کبد را محدود به گزینه های درمان و پیش آگهی برای زنده ماندن ضعیف است. درمان بالینی پیشرفت شده اند و چند دور بین. تا به حال, جدید درمان خط اول نشان داده شده است برای بهبود بقا از داروی سورافنیب تصویب شد در سال 2007.

هر دو atezolizumab و بواسيزوماب در حال مونوکلونال آنتی بادی — تخصصی مواد مخدر است که خود را متصل به پروتئینهای خاص و غیر فعال کردن آنها — و آنها در حال حاضر شده است مورد استفاده قرار گیرد به تنهایی و در ترکیب با سایر روش های درمانی برای درمان سرطان های دیگر.

Atezolizumab اهداف یک پروتئین تولید شده توسط سلول های سرطانی که خاموش کردن سیستم ایمنی بدن با عفونت مبارزه با سلول های T جلوگیری از آنها را از حمله به سرطان است. Bevacizumab تداخل با یک تومور را در جریان خون و جلوگیری از سرطان از رشد و گسترش از طریق بدن است.

"با استفاده از این دو دارو با مکانیسم های مختلف از عمل هم ما افزایش تعداد بیمارانی که به این درمان پاسخ دهد و افزایش مدت از این پاسخ نسبت به استاندارد درمان سورافنیب," فین گفت.

آزمایشی شامل 501 افراد 18 ساله و بالاتر از مراکز متعدد در سراسر جهان که تا به حال پیشرفته و متاستاتیک یا unresectable hepatocellular carcinoma. دو سوم از شرکت کنندگان به طور تصادفی برای دریافت atezolizumab و bevacizumab ترکیبی در حالی که یک سوم دریافت سورافنیب.

دوازده ماه پس از شروع درمان میزان بقا با ترکیبی بود 67.2 درصد در مقایسه با 54.6% برای گروه در سورافنیب.

"سرطان کبد یکی از معدود سرطان هایی که در حال رشد است در بروز و نرخ مرگ و" فین گفت. "به همین دلیل بسیار مهم است که ما در حال حاضر چیزی در خط مقدم تنظیم — پس از بیش از یک دهه است که به طور قابل توجهی بهبود می بخشد بقا در این بازی بسیار چالش برانگیز بیماری است."

با توجه به آمریکایی انجمن سرطان کبد میزان بروز سرطان را بیش از سه برابر, و نرخ مرگ و میر بیش از دو برابر شده از سال 1980. برخی از 800000 مردم مبتلا به این سرطان در هر سال و آن است که یک علت عمده مرگ ناشی از سرطان در سراسر جهان, حسابداری برای بیش از 700 ، 000 مرگ و میر سالانه.

UCLA سلامت جامع سرطان کبد برنامه با multidisciplinary تیم به ارمغان بیاورد آخرین درمان برای مردم با تمام مراحل سرطان کبد.

Tecentriq (atezolizumab) و Avastin (bevacizumab) علائم تجاری ثبت شده Genentech عضو روشه ،



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن