جدید نرخ بیکاری بالا 220,000 در فلوریدا به عنوان دولت به آرامی بازگشایی

جیم ترنر سرویس خبری فلوریدامنتشر شده 11:05 AM EDT مارس 14 سال 2020فلوریدا تا به حال نزدیک به 222,000 برای اولی

توسط NEWSSALAM در 26 اردیبهشت 1399

فلوریدا تا به حال نزدیک به 222,000 برای اولین بار نرخ بیکاری ثبت شده در هفته گذشته اولین هفته دولت را آهسته اقتصادی بازگشایی تحت رژیم صهیونیستی. ران DeSantis با توجه به اعداد نوشته شده در پنج شنبه توسط وزارت کار ایالات متحده.

در سراسر کشور تقریبا 3 میلیون مدعیان واصل شد در هفته گذشته عمدتا به علت این بیماری همه گیر کوروناویروس که تحت فشار قرار دادند تا حدود 36.5 میلیون آمریکایی به بیکاری خطوط از آغاز ماه مارس است.

برای فلوریدا برآورد 221,905 ادعا می کند به دنبال 174,860 در طول هفته قبل با توجه به آژانس فدرال. دولت به اوج خود رسید و با 506,670 جدید ادعا می کند در طول هفته پایان مارس 18.

تشکیل پرونده برای بیکاری ؟ در اینجا 4 راهنمایی برای کمک به این فرایند را به عنوان صاف به عنوان امکان پذیر است

فلوریدا بیکاری سیستم در نظر گرفته شود بیش از آخر هفته به عنوان دولت و تصدیق به کاهش پرونده ها

Pensacola منطقه بیکاری را افزایش می دهد ده برابر در سه هفته در شروع coronavirus بحران

وزارت فلوریدا فرصت های اقتصادی برنامه ریزی شده است هفته آینده به انتشار یک مارس نرخ بیکاری است که می تواند یک عکس فولر از آسیب های اقتصادی به عنوان کسب و کار تعطیل و یا کوچک به عقب برای جلوگیری از گسترش ویروس. در ضمن بخش درهم برای مقابله با ادعاهای انباشت پرونده ها و مشکلات با اتصال آنلاین بیکاری سیستم.

سناتور. رندولف Onc و بهداشت ، لیندا استوارت هر دو اورلاندو دموکرات دریافت بررسی جمعه از دولت را گسترش تعداد مدعیان بیکاری در عملیات در تالاهاسی. آنها گفتند: دست زدن به تعداد مدعیان بیکاری بهبود یافته است اما هنوز هم کار دارد.

همچنین آنها گفت: دولت باید به جای $77.9 میلیون اتصال سیستم رفت زنده در سال 2013 و در حال حاضر موضوع تحقیقات داخلی در جهت DeSantis.

"وزیر گفت: DEO (بخش فرصت های اقتصادی) فقط ندارد پول برای قرار دادن یک سیستم جدید اما لازم است به خاطر آن کهنه سیستم" Onc گفت. "من فقط فکر می کنم دولت فعلی است برای آماده سازی بهتر برای لحظه مثل این که ما لازم نیست ماه که در آن ترکیبات باید صبر کنید برای جبران بیکاری در حالی که آنها به طور فعال به دنبال کار."

آخرین فدرال برآورد زیان کار در فلوریدا آمد در میان اولین قسمت از یک برنامه ریزی سه فاز اقتصادی بازگشایی. فاز اول آغاز شده در مارس 4 در بسیاری از دولت و شامل اجازه دادن به اعمال جراحی الکتیو در مراقبت های بهداشتی و امکانات اجازه می دهد رستوران ها و خرده فروشان به کار با محیط داخلی مشتری اشغال 25 درصد است.

پس از آن DeSantis که به طور مداوم تا به حال به دفاع از دولت در پاسخ به خرد برای رفع بیکاری است گسترش باز شامل آرایشگاه و سالن مو.

"من واقعا نمی انجام کامل فاز یک" DeSantis گفت: در تالاهاسی. "اگر شما نگاهی به آنچه ارائه شده توسط کاخ سفید در شرایط از آنچه شما می توانید انجام فاز یک, شما می توانید رستوران ها با نصف (اشغال). من 25 درصد است. شما می توانید از فیلم و تئاتر. ما کاری نکردیم که. شما می توانید از کلیساها اما ما هرگز بسته است. شما می توانید از ورزشگاه. ما نمی ورزشگاه. ... تقریبا یک فاز پنج نقطه. آن را قطعا نبود کامل فاز یک."

بسیاری از کسب و کار در فلوریدا در حال حاضر شروع به تعطیل و یا محدود کردن عملیات در تلاش برای کند کردن روند گسترش ویروس قبل از DeSantis صادر پتو اجرایی منظور در مارس 1 که محدود سفر و تعاملات شخصی در خارج از خانه "به تنها کسانی که لازم است برای به دست آوردن و یا ارائه خدمات ضروری و یا انجام فعالیت های ضروری."

از مارس 15 روز سه شنبه گروه اقتصادی فرصت گزارش دریافت بیش از 1.9 میلیون بیکاری ادعا می کند که بیش از 1.4 میلیون نفر در نظر گرفته شد "منحصر به فرد است."

تفاوت در این بود که با توجه به تکراری و یا مدارک ناقص با توجه به دولت است.

منحصر به فرد ادعا می کند بیش از 1.1 میلیون نفر تا به حال پردازش شده است که از روز شنبه با 650,612 تلقی واجد شرایط برای منافع دولت تا 275 دلار در هفته است. دیگر 345,180 قرار داده شده است در آنچه دولت را به عنوان یک "تایید صف" به دلیل مسائل مربوط به "تقلب تشخیص" سوال در مورد کارفرمایان و دستمزد افرادی که از خارج از کشور و مسائل مربوط به هویت.

فلوریدا با 4.3 درصد نرخ بیکاری در ماه مارس است که به نمایندگی 444,000 فلوریدا از کار ارسال خواهد شد آن مه برآورد on May 22. ملی بیکاری علامت ضربه 14.7 درصد در ماه آوریل است.



is.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب