هیچ بیس بال ؟ Wahoos ورزشگاه تبدیل به رستوران هوایی را باز با موضوع شب

لایحه Vilona ویژه به اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 PM EDT آوریل 4 سال 2020حتی در روز بدون بازی در آبی Wahoos ورزشگا

توسط NEWSSALAM در 15 اردیبهشت 1399

حتی در روز بدون بازی در آبی Wahoos ورزشگاه تنظیمات داخل ballpark را ارائه می دهد پتانسیل ناهار خوری تجربه بر خلاف هر گونه دیگر در پنساکولا.

باز صندلی. درخشش Pensacola بای. Gleaming زمینه است. قایق بر روی آب است. خلیج مکزیک در فاصله. غروب با رنگ های دیدنی و جذاب.

ابتدا در روز چهارشنبه آن را تبدیل به گزینه ای برای مردم برای لذت بردن از با یک برنامه ریزی "ورزشگاه تجربه ناهار خوری" ارائه شده توسط آبی Wahoos.

شام و خدمات برنامه ریزی شده است تا در دسترس چهارشنبه از طریق شنبه ها از ساعت 4 بعد از ظهر تا 8 بعد از ظهر یکشنبه صبحانه برنامه ریزی شده است ارائه می شود از ساعت 10 صبح تا 2 بعد از ظهر برای صرف شام خدمات مواد غذایی می تواند دستور داده شود در امتیاز مکان های داخل ورزشگاه.

ناهار ارائه خواهد شد برای انتخاب کردن و یا پیاده روی تا سفارش خود را در خارج از Hancock ویتنی باشگاه ورودی همان محل به عنوان زمان منظقه وانت از ساعت 11 تا 3 بعد از ظهر روز دوشنبه (آغاز مارس 11) از طریق پنج شنبه ها هر هفته. برای ناهار می توانید سفارش جلوتر و یا در منظقه پس از آن را بسته بندی مواد غذایی در داخل ورزشگاه به خوردن.

"من فکر می کنم این مجموعه تا کاملا برای آنچه که همه هیجان زده در مورد حق در حال حاضر گفت:" شانون ریوز آبی Wahoos حوادث هماهنگ کننده. "این هوا باز شما نمی توانید ضرب و شتم مشاهده. این فقط یک کشش از زیباترین آب در اطراف.

"ورزشگاه ما فراهم می کند یک تجربه ناهار خوری که مردم نمی تواند به اند. برای کسانی از ما که در ورزشگاه ما وجود دارد در همه زمان ها و بسیاری از شب شما فقط به دنبال تفکر چه زیبا آسمان است و چگونه خوش شانس ما برای دیدن این و این.

"بسیاری از مردم در پنساکولا که واقعا تجربه نکرده است که هنوز رتبهدهی نشده است."

وجود خواهد داشت هیچ هزینه ای برای ورود به ورزشگاه. تمام وعده های غذایی و نوشیدنی ها خریداری خواهد شد در ورزشگاه و تحویل به صندلی مکان در سراسر کل پایه سوم سمت استادیوم. وجود خواهد داشت و دسترسی رایگان به ناهار خوری در Hancock ویتنی باشگاه جداول در سطح سوم.

مشروبات الکلی خدمت خواهد شد برای کسانی که از سن قانونی و با ID.

از آن خواهد شد اولین بار در نه سال وجود که این ورزشگاه استفاده شده است در این راه. ناهار خوری گزینه فعال خواهد شد بسیاری از افرادی که طرفداران بیس بال و شاید نبوده است داخل ورزشگاه برای لذت بردن از تنظیم آن در محیط.

این شام را فراهم می کند توانایی برای لذت بردن از غروب خورشید در سراسر خلیج. قبلا این منظقه انتخاب کنید تا برای ناهار و شام خانواده کیت اجازه نداد ورودی داخل ورزشگاه به خوردن.

آبی Wahoos مواد غذایی و آشامیدنی کارکنان رهبری اجرایی آشپز تراویس ویلسون و اریک Kroll, مواد غذایی و نوشیدنی مدیر کل خواهد شد کمک به آماده سازی ، سازماندهی و ارائه مواد غذایی است.

در ضمن آبی Wahoos فصل بیس بال است که در برگزاری با توجه به بیماری همه گیر کوروناویروس که باعث شد تمام سطوح از بیس بال حرفه ای در 12 مارس به تعلیق عملیات.

آبی Wahoos پنج شنبه اعلام کرد که تمام بازی های ماه مارس خواهد بود به تعویق افتاد.

در حالی که وجود دارد باقی می ماند امید برای بخشی از فصل لغو برخی از محدودیت ها برای تجمعات عمومی پنج شنبه اعلام کرد فلوریدا توسط رژیم صهیونیستی. ران DeSantis و Pensacola شهردار Grover رابینسون اجازه داده است آبی Wahoos برای استفاده از این ورزشگاه در یک راه جدید است.

"این چنین یک فرصت سرگرم کننده برای مردم را به دیدن آنچه که ما می بینیم در همه زمان ها و شاید از دیدن آسمان تغییر رنگ در حالی که داشتن شام به عنوان خورشید در حال ریزش است" ریوز گفت.

این طرح مناسب است فاصله نامگذاریهای در ورزشگاه محل اجتماع و نگه داشتن شام فاصله.

"ما در حال شروع کوچک" ریوز گفت. "ما باید جداول در HWC و کرامت عرشه (در پایان از قسمت سمت چپ). ما می خواهید به ظرفیت محدود در حدود 200 نفر به طوری که احتمالا در آن ما در حال رفتن به نیاز به گسترش به منظور مسئولیت فاصله است.

"و ما فکر می کنیم که به خوبی کار خواهد کرد برای روز اول و خواهیم دید که چگونه از آن می رود و رفتن از وجود دارد."

وجود دارد برنامه های آینده در آثار بالقوه دانلود فیلم شب در ورزشگاه videoboard و احتمالا یک آتش بازی نشان می دهد بیشتر پایین جاده.

در حال حاضر تجربه ناهار خوری خواهد بود تجربی گزینه برای ارزیابی گزینه های دیگر.

"در واقع این یک 200 صندلی در فضای باز رستوران است که مردم می توانید انواع مواد غذایی و مردم می توانند گسترش" گفت: آبی Wahoos صاحب پنجم Studer. "وجود خواهد داشت برخی دیگر از تم شب. این ناهار خوری در ورزشگاه.

"محل نشستن بنابراین شما لازم نیست که به صندلی. تمیز کردن دستشویی. فضای فیزیکی از راه دور. و باور نکردنی views.

"مثل ما اولین homestand هر فصل با بازی های. این هفته برای اولین بار خواهد بود تجارب یادگیری برای ما است."

لایحه Vilona بازنشسته است Pensacola اخبار, مجله ورزشی نویس و زمان نویسنده ارشد Pensacola آبی Wahoos/Studer55. او را می توان در رسید bvilona@bluewahoos.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن