'هیچ انتخاب دیگری': دانشجویان دوره لیسانس به دنبال کمک های مالی برای تابستان مسکن

دانشجویان خواستار تابستان, مسکن, کمک های مالی زیر این دانشگاه را اعلام کرد که قصد دارد برای حفظ تابستانی مسکن

توسط NEWSSALAM در 4 خرداد 1399

دانشجویان خواستار تابستان, مسکن, کمک های مالی زیر این دانشگاه را اعلام کرد که قصد دارد برای حفظ تابستانی مسکن و هزینه های ناهار خوری در حد معمول قیمت $6,155.

بیش از 750 دانش آموزان را امضا طومار خواستار افزایش کمک های اولیه و انعطاف پذیری در قرارداد و مهلت استدلال که هزینه مالی سنگین برای کسانی که در محیط دانشگاه که هیچ دیگر گزینه های مسکن. کارشناسی سنا تصویب یک قطعنامه در روز سه شنبه خواستار مسکونی و ناهارخوری شرکت (R&د) و دفتر کمک های مالی به اقدامات مشابه.

"برای یک موسسه با ظرفیت و مسئولیت محافظت از آن آسیب پذیر است ناراحت کننده برای دیدن دانشگاه سمت مرحله است که مسئولیت" نوشت: شیخ Srijon '22 روزانه op-ed. "ترازنامه تنظیمات باعث خوابی و اضطراب بی پایان برای کسانی از ما که نمی توانیم به بازگشت به خانه."

نهادهای همکار مانند دانشگاه هاروارد و دانشگاه دوک در حال گسترش مکمل کمک به دانش آموزان ماندن بیش از تابستان است. دانشگاه هاروارد است که فقط دانش آموزان شارژ 200 $برای تابستان مسکن.

معاون شهردار دانشجویی سوزی Brubaker-کول نوشت: در یک جمعه ایمیل به دانش آموزان است که این دانشگاه "کار برای شناسایی منابع مالی برای کمک به دانش آموزانی که نیاز به زندگی در محوطه دانشگاه در تابستان امسال و نمی توانیم هزینه مسکن."

در جمعه, ارشد, کاردانی, معاون شهردار & Dean از دانش آموزان مونا هیکس نیز دانش آموزان را تشویق به تماس با دفتر کمک های مالی, کامل, یک تابستان, درخواست کمک, و درخواست برای تابستان سهام اعطای اگر قابل اجرا باشد. هیکس نوشت که این دانشگاه نیز با توجه به گزینه برای "بلند مدت وام های دانشجویی و/یا برنامه های پرداخت" و این که دانش آموزان باید انتظار یک پیگیری در 29 مه "با جزئیات یک طرح کلی از همه در دسترس پردیس منابع است."

اما کمک های مالی خواهد شد تنها بود ارائه شده در "شرایط خاص" با توجه به, مارس 12 ایمیل از هیکس به دانش آموزان در محوطه دانشگاه و دانشجویان نیاز به ثبت نام در حداقل هشت تابستان واحد واجد شرایط با توجه به کمک های مالی ، تابستان سه ماهه نیز محسوب می شود به عنوان یکی از دانش آموزان 12 محله از کمک های مالی واجد شرایط بودن هر چند دانش آموزان به دنبال کمک های مالی فراتر از 12 محله "هنوز هم ممکن است واجد شرایط" برای کمک با یک برنامه کمک مالی مدیر کارن کوپر نوشت: در بیانیه ای به روزانه.

"ما دانش آموزان را تشویق به رسیدن به ما در این دفتر کمک های مالی به بحث در مورد تفاوت های ظریف خود را در موقعیت های فردی" کوپر نوشت.

روز دوشنبه هیکس ایمیل دانش آموزانی که ارائه شده تابستان, مسکن, درخواست, درخواست از آنها برای ارائه جزئیات بیشتر در مورد تابستان خود را در اشتغال از جمله اینکه آیا یا نه آنها تا به حال پرداخت کارآموزی و تقریبا چقدر آنها خواهد پرداخت.

سوزی گارسیا '22 گفت که او نگران بود که پاسخ های نظر سنجی می تواند مورد استفاده برای محدود کردن چقدر کمک های مالی به دانش آموزان داده شده. گارسیا گفت که در حالی که او تا به کارآموزی پرداخت, او نمی داند که چقدر او را در طول تابستان و نمی خواهد بود قادر به پرداخت تا جلوی هزینه های مسکن.

امور دانشجویی سخنگوی پت هریس کاهش یافته است به اظهار نظر در مورد سوالات خاص برای این مقاله, اما تشویق دانش آموزان در مواجهه با مشکلات مالی برای نگه داشتن در تماس با دفتر کمک های مالی.

'غیر اخلاقی و مضر'

دانشگاه تصمیم به هزینه همان هزینه های مسکن و ناهار خوری را برانگیخته دانشجو انتقاد.

این طومار که در درجه اول نوشته شده توسط Evan Wisner '22 تماس در دانشگاه به ارائه اضافی کمک های مالی برای دانش آموزان با نیاز نشان و افزایش انعطاف پذیری با مسکن مهلت و قرارداد. در این طومار همچنین می پرسد دفتر کمک های مالی به ارائه بودجه بدون شمارش در تابستان امسال نسبت به دانش آموزان 12 محله کمک کند.

"این تابستان سه ماهه نیست و قابل مقایسه با قبلی تابستان" درخواست می خواند. "در زمانی که بسیاری از ما در حال مبارزه با چالش های بهداشت روانی, عدم اطمینان و هزینه مسکن در تابستان قرار می دهد و بار اضافی در دانش آموزان کم درآمد."

Wisner نوشت: در بیانیه ای که روزانه که در حالی که آنها توانایی پرداخت هزینه برای مسکن آنها فکر می کنند آن است که ناعادلانه از دانشگاه به ارائه پشتیبانی های اضافی برای دانش آموزان کم درآمد.

"دانش آموزان باید خود را از دست داده کارآموزی, مشاغل, دسترسی به کمک های مالی و غیره. به عنوان یک نتیجه از این بیماری همه گیر" Wisner نوشت: در بیانیه ای به روزانه. "واقعیت این است که بسیاری از منابع درآمد هستند و به سادگی دیگر در دسترس قطعا باید یکی از ملاحظات اصلی استنفورد طول می کشد را به حساب."

کارشناسی سنا صندلی و وضوح نویسنده منیر Alimire '22 تکرار Wisner را از احساسات گفت: هدف از این قطعنامه برای مقطع کارشناسی سنا به "همبستگی" با دانش آموزانی که "عمیقا نگران و ترس" در مورد تابستان سه ماهه.

تسهیلات لازم برای حمایت از دانش آموزان که اجازه داده شده به باقی می ماند در پردیس قطعنامه استدلال می کند بیان کرد که "تنها دانش آموزان با اکثر شرایط تخفیف بودند مجاز به اقامت در محوطه دانشگاه" و "دانش آموزانی که باقی مانده اند در پردیس هیچ امکانات رفاهی دیگر گزینه های اما استنفورد خوابگاه."

"دانش آموزان در حال تلاش برای تعادل یک میلیون چیز و کاملا به معنای واقعی کلمه ترک خوردگی تحت فشار" Alimire گفت.

دانشجویان در محوطه دانشگاه که با توجه به اقامت از طریق تابستان نیز نگرانی در مورد هزینه ها بیان کرد که آنها احساس می کنند که مجبور به انتخاب بین فشار مالی یا ناخواسته تحصیلی چهارم که کاستن از آینده کمک های مالی. دانش آموزان درخواست کرد که این دانشگاه در کاهش هزینه ها و یا اضافی ارائه کمک های مالی انعطاف پذیری با توجه به این که بسیاری از باقی مانده در پردیس هیچ گزینه ای دیگر است.

به عنوان یک دانشجوی بین المللی "بازگشت به خانه غیر ممکن است" Srijon در او نوشت: روزانه op-ed. اجاره محل اقامت در منطقه خلیج خواهد بود هزینه سنگین برای دانشجویان بین المللی که در صورت لغو کارآموزی تابستان شغل و محدودیت های ویزا در خارج از دانشگاه کار او در بیانیه ای به روزانه.

"دانش آموزان هستند و نه ماندن در اینجا چاره ای جز به دام افتاده به پناهگاه اینجا تا شارژ بالا مانند تابستان هزینه های زمانی که دانشگاه های دیگر هستند که هر دو غیر اخلاقی و مضر" Srijon نوشت.

گارسیا گفت که او می داند از دانش آموزان در حال کار برای پیدا کردن جایگزین زندگی در شرایط بسته بندی خانه ها را با دانش آموزان برای کاهش هزینه ها. که چگالی بالا می تواند ایجاد یک COVID-19 خطر, او گفت:.

"اگر یک نفر بود که در معرض هر کس آن را دریافت کنید" گارسیا گفت. "وجود خواهد داشت هیچ جایی برای فاصله اجتماعی."

گارسیا همچنین نگرانی در مورد نیاز است که دانش آموزان را در کلاس به منظور واجد شرایط برای کمک های مالی. زیرا او به کارآموزی برای تابستان, گارسیا به حال برنامه ریزی در نظر گرفتن دوره و دوره های در دسترس هستند که او می تواند به او عمده. گارسیا گفت: این امر می تواند یک "تلف چهارم" اگر او در زمان کلاس و بیشتر نیروی خود را به یک بعد چهارم به حفظ کمک های مالی واجد شرایط را از طریق فارغ التحصیلی او.

"ما در اینجا به طور خاص چون ما هیچ انتخاب دیگری" گارسیا گفت:

تماس با آنا Milstein در annamil 'در' stanford.edu و کیت Selig در kselig 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن